Δημοσιεύσεις: 1.890
Θέματα: 1.795
Εγγραφή: 12-09-2010
08-02-2011, 10:56 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 01-01-2023, 07:15 PM από N1Ellinikou. Edited 1 time in total.)
http://4.bp.blogspot.com/_777o6lnJ0jk/Sw...0/9000.PNG Αριθμοί οχημάτων : 51
Κατασκευαστής αμαξώματος : NEOPLAN – ΕΛΒΟ
Κατασκευαστής Μηχανολογικού εξοπλισμού : NEOPLAN
Κατασκευαστής Ηλεκτρολογικού εξοπλισμού : ΚΙΕΡΕ
Διαστάσεις : M 18000 x Π2500 x Y 3685 χλστ.
Ισχύς κινητήρα έλξης : 240 KW
Χωρητικότητα : 40 επιβάτες καθήμενοι και 92 όρθιοι επιβάτες
Αυτοκίνηση : Με ηλεκτροπαραγωγό ζεύγος ισχύος 100 KW
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''
Stephen Hawking.
Δημοσιεύσεις: 772
Θέματα: 136
Εγγραφή: 10-10-2009
Διορθωση, τα NEOPLAN (σειρες 8-9000) ηρθαν ετοιμα απο την Γερμανια. Στην ΕΛΒΟ το μονο που μπηκε ηταν τα τζαμια και αν δεν απατωμαι τα καθισματα και τα φωτακια για τις στασεις πανω απο τις πορτες χαχαχαχα, που αυτα ειναι κλασσικα ΕΛΒΟ.
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at
TMantzas
Δημοσιεύσεις: 215
Θέματα: 0
Εγγραφή: 10-03-2011
Καθως επισης σημειωστε οτι ΔΕΝ ειναι Neoplan αλλα στην ουσια Viseon
Δημοσιεύσεις: 1.793
Θέματα: 742
Εγγραφή: 22-08-2009
Αν και ισχυει οτι αργοτερα το εργοστασιο στο Pilsting αγοραστηκε απο την Viseon, η οποια ως στενη συνεργατιδα της Neoplan κατασκευαζει πλεον την σειρα electroliner, οπως και αλλα ειδικης χρησης λεωφορεια και πουλμαν, οταν κατασκευαστηκαν τα Αθηναικα τρολει το εργοστασιο ανηκε στη Neoplan.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(31-12-2013, 04:37 PM)georgio Έγραψε: Που κυκλοφορούν μέχρι σήμερα οι "ρουφιάνοι"
9014=6
Είμαστε σίγουροι ότι το 9014 έχει όντως σύστημα καταμέτρησης;
Δημοσιεύσεις: 267
Θέματα: 2
Εγγραφή: 01-04-2014
Μετά από το #8085 και το #9017 απέκτησε πορτοκαλί led προμετωπίδες... Άρα κάτι γίνεται...
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(29-12-2014, 07:15 PM)nikos99 Έγραψε: Μετά από το #8085 και το #9017 απέκτησε πορτοκαλί led προμετωπίδες... Άρα κάτι γίνεται...
Απάντηση με καθυστέρηση 2,5 μηνών:
Με βάση οδηγία της Ε.Ε όλες οι νέες προμετωπίδες πρέπει να είναι σε πορτοκαλί χρώμα για να είναι πιο ευδιάκριτες. Γι' αυτό το λόγο όλα τα καινούρια λεωφορεία της Ο.ΣΥ (Solaris - Citelis), όσα οχήματα έχουν αλλάξει προμετωπίδες (Ν1 #172, τα Vanhoolάκια και τα προαναφερθέντα τρόλεϊ) καθώς και οι νέοι συρμοί του μετρό διαθέτουν πορτοκαλί προμετωπίδα.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 267
Θέματα: 2
Εγγραφή: 01-04-2014
(28-02-2015, 11:58 PM)nikos1991 Έγραψε: Απάντηση με καθυστέρηση 2,5 μηνών:
Με βάση οδηγία της Ε.Ε όλες οι νέες προμετωπίδες πρέπει να είναι σε πορτοκαλί χρώμα για να είναι πιο ευδιάκριτες. Γι' αυτό το λόγο όλα τα καινούρια λεωφορεία της Ο.ΣΥ (Solaris - Citelis), όσα οχήματα έχουν αλλάξει προμετωπίδες (Ν1 #172, τα Vanhoolάκια και τα προαναφερθέντα τρόλεϊ) καθώς και οι νέοι συρμοί του μετρό διαθέτουν πορτοκαλί προμετωπίδα.
Αλήθεια? Δεν το ξερα!... Αλλά άλλο είναι το ερώτημα: γιατί αγοράζουν καινούριες και δεν αλλάζουν τις χαλασμένες ακίδες? (το έχουν κάνει αυτο σε μερικά τρόλει...)
Δημοσιεύσεις: 285
Θέματα: 4
Εγγραφή: 17-02-2016
Απέκτησε led προμετωπιδες το #9004.
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
Το ταξίδι με το 9016 βαγόνι της 10 σήμερα, ήταν πιο χαλαρό, καθώς στο όχημα έπαιζε κλασσική μουσική! Σε χαμηλό επίπεδο βέβαια, που σε λεωφορείο δεν ξέρω αν θα ακουγόταν..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''