Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Neoplan Kiepe N6221 (Σειρά 9000, αρθρωτό)
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2
http://4.bp.blogspot.com/_777o6lnJ0jk/Sw...0/9000.PNG Αριθμοί οχημάτων : 51
Κατασκευαστής αμαξώματος : NEOPLAN – ΕΛΒΟ
Κατασκευαστής Μηχανολογικού εξοπλισμού : NEOPLAN
Κατασκευαστής Ηλεκτρολογικού εξοπλισμού : ΚΙΕΡΕ
Διαστάσεις : M 18000 x Π2500 x Y 3685 χλστ.
Ισχύς κινητήρα έλξης : 240 KW
Χωρητικότητα : 40 επιβάτες καθήμενοι και 92 όρθιοι επιβάτες
Αυτοκίνηση : Με ηλεκτροπαραγωγό ζεύγος ισχύος 100 KW
Διορθωση, τα NEOPLAN (σειρες 8-9000) ηρθαν ετοιμα απο την Γερμανια. Στην ΕΛΒΟ το μονο που μπηκε ηταν τα τζαμια και αν δεν απατωμαι τα καθισματα και τα φωτακια για τις στασεις πανω απο τις πορτες χαχαχαχα, που αυτα ειναι κλασσικα ΕΛΒΟ.
Καθως επισης σημειωστε οτι ΔΕΝ ειναι Neoplan αλλα στην ουσια Viseon
Αν και ισχυει οτι αργοτερα το εργοστασιο στο Pilsting αγοραστηκε απο την Viseon, η οποια ως στενη συνεργατιδα της Neoplan κατασκευαζει πλεον την σειρα electroliner, οπως και αλλα ειδικης χρησης λεωφορεια και πουλμαν, οταν κατασκευαστηκαν τα Αθηναικα τρολει το εργοστασιο ανηκε στη Neoplan.
(31-12-2013, 04:37 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Που κυκλοφορούν μέχρι σήμερα οι "ρουφιάνοι"
9014=6

Είμαστε σίγουροι ότι το 9014 έχει όντως σύστημα καταμέτρησης;
Μετά από το #8085 και το #9017 απέκτησε πορτοκαλί led προμετωπίδες... Άρα κάτι γίνεται...
(29-12-2014, 07:15 PM)nikos99 Έγραψε: [ -> ]Μετά από το #8085 και το #9017 απέκτησε πορτοκαλί led προμετωπίδες... Άρα κάτι γίνεται...

Απάντηση με καθυστέρηση 2,5 μηνών:
Με βάση οδηγία της Ε.Ε όλες οι νέες προμετωπίδες πρέπει να είναι σε πορτοκαλί χρώμα για να είναι πιο ευδιάκριτες. Γι' αυτό το λόγο όλα τα καινούρια λεωφορεία της Ο.ΣΥ (Solaris - Citelis), όσα οχήματα έχουν αλλάξει προμετωπίδες (Ν1 #172, τα Vanhoolάκια και τα προαναφερθέντα τρόλεϊ) καθώς και οι νέοι συρμοί του μετρό διαθέτουν πορτοκαλί προμετωπίδα.
(28-02-2015, 11:58 PM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Απάντηση με καθυστέρηση 2,5 μηνών:
Με βάση οδηγία της Ε.Ε όλες οι νέες προμετωπίδες πρέπει να είναι σε πορτοκαλί χρώμα για να είναι πιο ευδιάκριτες. Γι' αυτό το λόγο όλα τα καινούρια λεωφορεία της Ο.ΣΥ (Solaris - Citelis), όσα οχήματα έχουν αλλάξει προμετωπίδες (Ν1 #172, τα Vanhoolάκια και τα προαναφερθέντα τρόλεϊ) καθώς και οι νέοι συρμοί του μετρό διαθέτουν πορτοκαλί προμετωπίδα.

Αλήθεια? Δεν το ξερα!... Αλλά άλλο είναι το ερώτημα: γιατί αγοράζουν καινούριες και δεν αλλάζουν τις χαλασμένες ακίδες? (το έχουν κάνει αυτο σε μερικά τρόλει...)
Απέκτησε led προμετωπιδες το #9004.
Το ταξίδι με το 9016 βαγόνι της 10 σήμερα, ήταν πιο χαλαρό, καθώς στο όχημα έπαιζε κλασσική μουσική! Σε χαμηλό επίπεδο βέβαια, που σε λεωφορείο δεν ξέρω αν θα ακουγόταν..
Σελίδες: 1 2