Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Σύστημα τηλεματικής στις Ο.ΣΥ.
(01-07-2016, 02:23 AM)georgio Έγραψε: Θα παρεις τηλεφωνο στα εξης νουμερα:

"Scripta manent" έλεγαν οι φίλοι μας οι Λατίνοι. Οτιδήποτε στέλνεται γραπτώς, ξέρεις ότι με το που το λάβει ο υπάλληλος οφείλει να το πρωτοκολλήσει. Καλή η προφορική επικοινωνία, αλλά ποτέ δε μπορείς να αποδείξεις τι έχει ειπωθεί (μην ακούσω για ηχογράφηση της κλήσης, γιατί πιο πιθανό είναι να καταλήξεις στα δικαστήρια, παρά να λυθεί το πρόβλημα που μπορεί να υπάρχει).
Απάντηση
(01-07-2016, 12:57 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Φαντάζομαι στο oasa@oasa.gr το επισήμο δηλαδή e-mail επικοινωνίας με τον ΟΑΣΑ. Δεν έχει ανακοινωθεί κάποιος άλλος τρόπος επικοινωνίας.

Βέβαια, σίγουρα δεν έχει δουλέψει καθόλου; Ή έχει σταματήσει προσωρινά αναμένοντας έργα ΔΕΔΔΗΕ;

Δεν το ξέρω αν αναμένει έργα ΔΕΔΔΗΕ έχει γίνει η εγκατάσταση κανονικά, έχει ηλεκτρολογικο πίνακα πάνω στο τοίχειο της γέφυρας της Αττικής οδού (δυστυχώς εκεί που είναι δεν μπορώ να δω από που παίρνει παροχή) και όποτε έχω πάει στο σταθμό από όταν ξεκίνησε επίσημα η τηλεματική δεν το έχω δει ποτέ να δουλεύει. Θα μου πεις δεν έχουν και πάντα τα 306 τηλεματική αλλά όποτε έχουν τέλος πάντων.
Απάντηση
(01-07-2016, 09:44 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: "Scripta manent" έλεγαν οι φίλοι μας οι Λατίνοι. Οτιδήποτε στέλνεται γραπτώς, ξέρεις ότι με το που το λάβει ο υπάλληλος οφείλει να το πρωτοκολλήσει. Καλή η προφορική επικοινωνία, αλλά ποτέ δε μπορείς να αποδείξεις τι έχει ειπωθεί (μην ακούσω για ηχογράφηση της κλήσης, γιατί πιο πιθανό είναι να καταλήξεις στα δικαστήρια, παρά να λυθεί το πρόβλημα που μπορεί να υπάρχει).
Και τα email πως ξερεις αν τα διαβαζουν; Εγω σ αυτα πηρα την 1η μερα κιολας ο υπαλληλος ηταν εξηπεριτικότατος και μου ελεγε μεχρι και για το ηλεκτρονικο εισητηριο. Αργησαν κανα μηνα βεβαια να αλλαξουν τις στασεις αλλα το έκαναν
Απάντηση
Δεν ξέρω τί είδους εποπτεία ασκείται και από ποιούς στο γενικό έργο της τηλεματικής.
Αυτό όμως που παρατηρώ ως επιβάτης είναι ότι συγκεκριμένα αμαξοστάσια έχουν μια πολύ κακή αντιμετώπιση του όλου θέματος. Ειδικότερα :

Α/Σ Ελληνικού : θεωρώ ότι το καλύτερο όσον αφορά την χρήση της. Σε όσα οχήματα υπάρχει, λειτουργεί κανονικά και οι οδηγοί φροντίζουν να κοιτάνε που και που αν θέλει κανένα restart η οθόνη όταν κολλάει.

Α/Σ Πέτρου Ράλλη : χάος. Σε όσες Volvo έχω μπεί τις τελευταίες μέρες, δεν λειτουργούσε πουθενά, αν και εγκατεστημένη. Το πρόβλημα είναι ιδιαίτερα εμφανές σε γραμμές με μικτή δρομολόγηση (πχ 608, Ελληνικό /Ράλλη). Τα οχήματα της Ράλλη δεν φαίνονται σχεδόν ποτέ, με συνέπεια να έχει καταστεί φάντασμα η τηλεματική στη γραμμή αυτή. Ομοίως και στις άλλες γραμμές του Α/Σ (ακόμη και στα 12μετρα Ν2) σπανιότατα βλέπεις οθόνη σε λειτουργία και επίσης σπάνια βλέπεις το όχημα στην τηλεματική.

Α/Σ Ανθούσα : 50-50. Αν και υπάρχει σε όλα τα οχήματα, αρκετές φορές δεν τα "διαβαζει" και οι οδηγοί έχουν μια αξιοσημείωτη άρνηση. Στις γραμμές 220/1 για παράδειγμα, ελάχιστοι είναι αυτοί που φροντίζουν να αλλάξουν την ένδειξη γραμμής, κι έτσι φαίνονται οχήματα δρομολογημένα σε λάθος γραμμή (221 αντί 220 και τούμπαλιν).

Α/Σ Βοτανικός : Το προσπαθούν και το σύστημα λειτουργεί στα ίδια περίπου επίπεδα με το Α/Σ Ελληνικού.

Α/Σ Λιοσίων : Δεν έχω εικόνα γιατί δεν χρησιμοποιώ τις γραμμές του.

Α/Σ Πειραιά : Αν και πλήρως εγκατεστημένο το σύστημα σε όλα τα οχήματα, υπάρχουν πολλές αστοχίες και ένα αρκετά μεγάλο μέρος των λεωφορείων δεν έχουν σε λειτουργία το σύστημα.

Α/Σ Μπραχαμίου : Εν γένει καλά, με μικρά προβλήματα που κυρίως αφορούν το λογισμικό (κολλάει)

Α/Σ Κόκκινου Μύλου : Τα τρόλλευ του Α/Σ αυτού ψιλοφαίνονται, αν και με κενά.

Α/Σ Αγ. Αννης : Τίποτα. Σαν να μην υπάρχει. Σπανίως μερικά οχήματα εμφανίζονται.
Απάντηση
(01-07-2016, 11:12 AM)Citaro Έγραψε: Δεν ξέρω τί είδους εποπτεία ασκείται και από ποιούς στο γενικό έργο της τηλεματικής.
Αυτό όμως που παρατηρώ ως επιβάτης είναι ότι συγκεκριμένα αμαξοστάσια έχουν μια πολύ κακή αντιμετώπιση του όλου θέματος. Ειδικότερα :

Α/Σ Ελληνικού : θεωρώ ότι το καλύτερο όσον αφορά την χρήση της. Σε όσα οχήματα υπάρχει, λειτουργεί κανονικά και οι οδηγοί φροντίζουν να κοιτάνε που και που αν θέλει κανένα restart η οθόνη όταν κολλάει.

Α/Σ Πέτρου Ράλλη : χάος. Σε όσες Volvo έχω μπεί τις τελευταίες μέρες, δεν λειτουργούσε πουθενά, αν και εγκατεστημένη. Το πρόβλημα είναι ιδιαίτερα εμφανές σε γραμμές με μικτή δρομολόγηση (πχ 608, Ελληνικό /Ράλλη). Τα οχήματα της Ράλλη δεν φαίνονται σχεδόν ποτέ, με συνέπεια να έχει καταστεί φάντασμα η τηλεματική στη γραμμή αυτή. Ομοίως και στις άλλες γραμμές του Α/Σ (ακόμη και στα 12μετρα Ν2) σπανιότατα βλέπεις οθόνη σε λειτουργία και επίσης σπάνια βλέπεις το όχημα στην τηλεματική.

Α/Σ Ανθούσα : 50-50. Αν και υπάρχει σε όλα τα οχήματα, αρκετές φορές δεν τα "διαβαζει" και οι οδηγοί έχουν μια αξιοσημείωτη άρνηση. Στις γραμμές 220/1 για παράδειγμα, ελάχιστοι είναι αυτοί που φροντίζουν να αλλάξουν την ένδειξη γραμμής, κι έτσι φαίνονται οχήματα δρομολογημένα σε λάθος γραμμή (221 αντί 220 και τούμπαλιν).

Α/Σ Βοτανικός : Το προσπαθούν και το σύστημα λειτουργεί στα ίδια περίπου επίπεδα με το Α/Σ Ελληνικού.

Α/Σ Λιοσίων : Δεν έχω εικόνα γιατί δεν χρησιμοποιώ τις γραμμές του.

Α/Σ Πειραιά : Αν και πλήρως εγκατεστημένο το σύστημα σε όλα τα οχήματα, υπάρχουν πολλές αστοχίες και ένα αρκετά μεγάλο μέρος των λεωφορείων δεν έχουν σε λειτουργία το σύστημα.

Α/Σ Μπραχαμίου : Εν γένει καλά, με μικρά προβλήματα που κυρίως αφορούν το λογισμικό (κολλάει)

Α/Σ Κόκκινου Μύλου : Τα τρόλλευ του Α/Σ αυτού ψιλοφαίνονται, αν και με κενά.

Α/Σ Αγ. Αννης : Τίποτα. Σαν να μην υπάρχει. Σπανίως μερικά οχήματα εμφανίζονται.
Η λειτουργία της τηλεματικής σε ποιο πράγμα; Να φαίνονται στις στάσεις; Να φαίνονται στην εφαρμογή ή να λειτουργούν οι οθόνες στο εσωτερικό;
Είναι 3 διαφορετικά πράγματα και υπάρχουν οχήματα που φαίνονται στις στάσεις αλλά δεν φαίνονται ούτε στην εφαρμογή ούτε δείχνουν κάτι οι οθόνες.

Στο αμαξοστάσιο Λιοσίων τα περισσότερα φαίνονται στις στάσεις αλλά στην εφαρμογή εμφανίζονται λιγότερα.
Στο αμαξοστάσιο Βοτανικού λειτουργεί αρκετά καλά και στις στάσεις φαίνονται τα περισσότερα! Στην εφαρμογή λείπουν κάποια.
Εκεί που βλέπω να λείπουν αρκετά από την εφαρμογή σε καθημερινή βάση είναι Ράλλη και Ανθούσα.
Απάντηση
Μάλλον άρχισε η εγκατάσταση του αποθηκευμένου εξοπλισμού τηλεματικής καθώς τα Ν1 #304 και #334 που δεν είχαν τηλεματική, πλέον έχουν.

Επίσης, σύμφωνα με απόφαση του ΟΑΣΑ ολοκληρώθηκε και η 3η φάση του έργου και οι αποζημιώσεις για την καθυστέρηση παράδοσης είναι 315.000€. Μάλιστα, θεωρείται ως ημερομηνία διαθεσιμότητας των υπηρεσιών η 21/03/2016, όπου ακόμα και σήμερα (02/07/2016) έχουμε ένα σωρό οχήματα χωρίς εγκατεστημένη τηλεματική ενώ υπάρχει ο εξοπλισμός, οχήματα που το GPS έχει κολλήσει για πάνω από μήνα και δεν έχει επισκευαστεί, χαλασμένες οθόνες πληροφόρησης επιβατών μέσα στα οχήματα, φωτοκύτταρα καταμέτρησης επιβατών που δεν έχω πετύχει έστω ένα (!) που να λειτουργεί σωστά και οθόνες στάσεων που δεν λειτουργούν...
Απάντηση
Αναρωτιεμαι μήπως σε καποια οχήματα δεν έχει γίνει σωστα η εγκατασταση ή το υλικο ειναι μετριότατο ή έχουν θέμα οι μπαταριες που ειναι εγκατεστημένες πανω απο τη θεση του οδηγου...Για παραδειγμα στο #222 που ηταν απ τα πρωτα δεν εχει κολλησει ποτέ η τηλεματικη, η οθόνη λειτουργει κανονικά όπως και η ηχητικη αναγγελια.
Μάκαρι να αρχίσει να εγκαθίσταται τηλεματικη στα υπόλοιπα αμαξια για να αρχισει να λειτουργει πληρως το κεντρο ελεγχου να περνανε τα δρομολογια να βγαινουν στατιστικα για την καθε γραμμη. Είναι αδιανόητο για παράδειγμα κυριακατικα με τα 2/3 των οχηματων στα αμ/σια να βγαινουν εξω αμαξια χωρις τηλεματικη.
Επίσης εχω παρατηρησει οτι μετα τις 3 το βραδυ η τηλεματικη εξαφανιζεται (τουλαχιστον απ την εφαρμογη) για τις νυχτερινες γραμμες! Γνωριζει κανεις τον λογο;
Απάντηση
(04-07-2016, 04:03 AM)georgio Έγραψε: Αναρωτιεμαι μήπως σε καποια οχήματα δεν έχει γίνει σωστα η εγκατασταση ή το υλικο ειναι μετριότατο ή έχουν θέμα οι μπαταριες που ειναι εγκατεστημένες πανω απο τη θεση του οδηγου...Για παραδειγμα στο #222 που ηταν απ τα πρωτα δεν εχει κολλησει ποτέ η τηλεματικη, η οθόνη λειτουργει κανονικά όπως και η ηχητικη αναγγελια.
Μάκαρι να αρχίσει να εγκαθίσταται τηλεματικη στα υπόλοιπα αμαξια για να αρχισει να λειτουργει πληρως το κεντρο ελεγχου να περνανε τα δρομολογια να βγαινουν στατιστικα για την καθε γραμμη. Είναι αδιανόητο για παράδειγμα κυριακατικα με τα 2/3 των οχηματων στα αμ/σια να βγαινουν εξω αμαξια χωρις τηλεματικη.
Επίσης εχω παρατηρησει οτι μετα τις 3 το βραδυ η τηλεματικη εξαφανιζεται (τουλαχιστον απ την εφαρμογη) για τις νυχτερινες γραμμες! Γνωριζει κανεις τον λογο;

Γενικά έχω την εντύπωση ότι όλος ο εξοπλισμός είναι μετριότατος. Πάντως στο #222 που ανέφερες έχω προσέξει ότι η οθόνη επιβατών έχει σαν ένα επιπλέον κάλυμμα μπροστά από την οθόνη και έχει μεγαλύτερο πάχος σε σχέση με τις υπόλοιπες.

Επίσης, διορθώνοντας το προηγουμενό μου πόστ η αποζημίωση για την καθυστέρηση στην παράδοση του έργου είναι 315.000€ και όχι 315€. ( Απλά, εγώ εκ παραδρομής διάβασα στην απόφαση 315.00 αντί για 315.000. Tongue) Σε κάθε περίπτωση όμως το έργο δεν έχει τελειώσει ακόμα συνεπώς η συνολική καθυστέρηση, και κατ´ επέκταση οι αποζημιώσεις, δεν θα έπρεπε να είναι μόνο για 2 μήνες...
Απάντηση
(04-07-2016, 03:17 PM)mercedes elbo Έγραψε: Επίσης, διορθώνοντας το προηγουμενό μου πόστ η αποζημίωση για την καθυστέρηση στην παράδοση του έργου είναι 315.000€ και όχι 315€. ( Απλά, εγώ εκ παραδρομής διάβασα στην απόφαση 315.00 αντί για 315.000. Tongue) Σε κάθε περίπτωση όμως το έργο δεν έχει τελειώσει ακόμα συνεπώς η συνολική καθυστέρηση, και κατ´ επέκταση οι αποζημιώσεις, δεν θα έπρεπε να είναι μόνο για 2 μήνες...

Μόνο σ' εμένα φαίνεται παράλογο το ότι ο ΟΑΣΑ αποφασίζει ενεργοποίηση ρήτρας την ώρα που η ΟΣΥ ακόμα χρησιμοποιεί μερικώς το σύστημα της τηλεματικής με δική της ευθύνη; Ούτε καρτελάκια φαίνεται να έχουν περάσει στο σύστημα (διαφορετικά δε θα είχαμε οχήματα με τηλεματική να κυκλοφορούν σαν "φαντάσματα" και δε μπορώ να κατηγορήσω 100% τους οδηγούς), ούτε καν χρησιμοποιούν την ενδοεπικοινωνία και τα μηνύματα για περιπτώσεις ανάγκης.

Άρα το πρόβλημά μας αυτή τη στιγμή ποιο είναι; Το αν ο ανάδοχος έχει εγκαταστήσει όλο τον εξοπλισμό ή έχει αφήσει 100-150 οχήματα χωρίς; Ή το ότι ο ίδιος ο ενδιαφερόμενος υποχρησιμοποιεί την υποδομή;

ΥΓ: Off-topic, αλλά ο ΟΑΣΑ βρίσκεται πλέον σε τέτοια αδράνεια, που δε μπήκε στη διαδικασία να τυπώσει νέα προγράμματα δρομολογίων για τους μήνες Ιούλιο-Αύγουστο και να τα βάλει στα τύμπανα στις αφετηρίες και στα τέρματα. Ή μήπως θεωρούν ότι όλοι οι επιβάτες έχουν κατεβάσει την εφαρμογή, η οποία μάλιστα δεν είναι διαθέσιμη σε ορισμένες παλαιότερες εκδόσεις Android.
Απάντηση
(04-07-2016, 04:34 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Μόνο σ' εμένα φαίνεται παράλογο το ότι ο ΟΑΣΑ αποφασίζει ενεργοποίηση ρήτρας την ώρα που η ΟΣΥ ακόμα χρησιμοποιεί μερικώς το σύστημα της τηλεματικής με δική της ευθύνη; Ούτε καρτελάκια φαίνεται να έχουν περάσει στο σύστημα (διαφορετικά δε θα είχαμε οχήματα με τηλεματική να κυκλοφορούν σαν "φαντάσματα" και δε μπορώ να κατηγορήσω 100% τους οδηγούς), ούτε καν χρησιμοποιούν την ενδοεπικοινωνία και τα μηνύματα για περιπτώσεις ανάγκης.

Άρα το πρόβλημά μας αυτή τη στιγμή ποιο είναι; Το αν ο ανάδοχος έχει εγκαταστήσει όλο τον εξοπλισμό ή έχει αφήσει 100-150 οχήματα χωρίς; Ή το ότι ο ίδιος ο ενδιαφερόμενος υποχρησιμοποιεί την υποδομή;

ΥΓ: Off-topic, αλλά ο ΟΑΣΑ βρίσκεται πλέον σε τέτοια αδράνεια, που δε μπήκε στη διαδικασία να τυπώσει νέα προγράμματα δρομολογίων για τους μήνες Ιούλιο-Αύγουστο και να τα βάλει στα τύμπανα στις αφετηρίες και στα τέρματα. Ή μήπως θεωρούν ότι όλοι οι επιβάτες έχουν κατεβάσει την εφαρμογή, η οποία μάλιστα δεν είναι διαθέσιμη σε ορισμένες παλαιότερες εκδόσεις Android.
1) Όταν δεν ειναι πληρως εγκατεστημενα ολα τα λεωφορεια με τηλεματικη πως να λειτουργησει το κεντρο ελέγχου και η ενδοεπικοινωνια; Τωρα στο ποιος φταει μην το ψαχνεις...Η δουλεια του αναδοχου ως τωρα ειναι πολυ προχειρη, σιγουρα εχει μεριδιο ευθυνης ως προς τον εξοπλισμο αλλα και για την καθυστερηση της παραδοσης του εργου στον ΟΑΣΑ. Ο ΟΑΣΑ σιγουρα εχει μεριδιο ευθυνης αφού κάλλιστα θα μπορουσε να είχε την τηλεματικη σε δοκιμαστικη λειτουργια να φαινονταν οι ατελειες και να ξεκινουσε πληρως απο Σεπτεμβρη που παει οπως φαινεται. Φταινε και τα αμ/σια που ακομα και αν ειχαν διαθεσιμα αμαξια εστελναν χωρις τηλεματικη. Άρα η ευθύνη παει σε όλους.
Τα νεα δρομολογια αντικαθιστανται οπως φαινεται σταδιακα, για παραδειγμα σημερα στη Δαφνη είδα είχαν βαλει Θ1 και Θ2 για το 218
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Σύστημα τηλεματικής στα ΚΤΕΛ panos1b 35 9.973 16-10-2024, 12:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 12 Επισκέπτης (ες)