Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Παλιές λεωφορειακές γραμμές - Διαδρομές, συχνότητες κλπ
#81
(26-06-2016, 10:17 AM)mercedes1988 Έγραψε: Το 20 Στ.ΕΗΣ-Καστέλλα έκανε τη διαδρομή του 915 ή του 20 του τρόλλευ?

To τραμ 20 εννοείς; Έκανε τη διαδρομή του τρόλεϊ κανονικά. Το γράφω αναλυτικά στο κεφάλαιο 20 για τα τρόλεϊ. Η διαδρομή του 915 έχει υψηλές κλίσεις, απαγορευτικές για το τραμ. Ιδρύθηκε κάπου στη δεκαετία του '50 μάλλον, ως λεωφορειακή γραμμή 164: Στ.ΕΗΣ Πειραιά-Προφ.Ηλίας και παρέμεινε λεωφορείο μέχρι σήμερα. Μάλιστα, λόγω της μεγάλης κλίσης της γραμμής ήταν η μόνη γραμμή στην Αθήνα με ειδικά κατασκευασμένα οχήματα, μιας και τα λεωφορεία της εποχής δεν ανέβαιναν το λόφο. Έτσι, ενώ υπήρχαν στην Αθήνα κανονικά 1ο ΚΤΕΛ, 2ο ΚΤΕΛ κτλ που εξυπηρετούσαν πλήθος γραμμών το καθένα, υπήρχε στο τέλος και το ΚΤΕΛ ΠΡΟΦΗΤΗ ΗΛΙΑ που εξυπηρετούσε μόνο τη συγκεκριμένη γραμμή με ξεχωριστά (δικά του) οχήματα! Big Grin Η πρώτη φορά που η γραμμή του Προφ.Ηλία μπήκε σε κοινή δρομολόγηση με τις υπόλοιπες, ήταν όταν ήρθαν τα Ikarus...
Απάντηση
#82
Το λεωφορείο το οποίο έκανε την επετειακή βόλτα μαζί με το ιστορικό τρόλλευ την Κυριακή των Βαίων του 2016, η προμετωπίδα του έγραφε 20 ΣΤ. ΕΗΣ-Καστέλλα. Aυτό εννοώ.
Απάντηση
#83
(26-06-2016, 10:55 PM)mercedes1988 Έγραψε: Το λεωφορείο το οποίο έκανε την επετειακή βόλτα μαζί με το ιστορικό τρόλλευ την Κυριακή των Βαίων του 2016,η προμετωπίδα του έγραφε 20 ΣΤ. ΕΗΣ-Καστέλλα.Aυτό εννοώ.

A, κατάλαβα! Ναι, το λεωφορείο είχε αυτή την προμετωπίδα γιατί έκανε τη συγκεκριμένη διαδρομή εκείνη την ημέρα. Παράλληλα με το τραμ 20 υπήρχε και η αντίστοιχη λεωφορειακή γραμμή 20 των ιδιωτών, που όμως λόγω των "συμβατικών δεσμεύσεων" είχε μειωμένα δρομολόγια. Αυτό συνέχισε να ισχύει και μετά τη μετατροπή του τραμ σε τρόλεϊ το 1948, αφού και η ΗΕΜ και τα ΚΤΕΛ συνέχισαν να είναι ιδιωτικές εταιρίες που ανταγωνίζονταν η μία την άλλη. Σταμάτησε στα τέλη των 70s όταν και οι δύο εταιρίες κρατικοποιήθηκαν (ΗΛΠΑΠ και ΕΑΣ αντίστοιχα) και οι παράλληλες λεωφορειακές γραμμές καταργήθηκαν και άφησαν την εξυηπηρέτηση του εκάστοτε άξονα στο αντίστοιχο τρόλεϊ. Οπότε υπήρχε και λεωφορειακή γραμμή 20 με την ίδια διαδρομή μέχρι τα τέλη του '70 αν και δε γνωρίζω αν το συγκεριμένο λεωφορείο την εκτελούσε τότε. Πιθανόν ναι, για να έχει την προμετωπίδα διαθέσιμη...
Απάντηση
#84
Αθήνα 1999. Δείτε το βίντεο με τα τότε υπερσύγχρονα Ν1 και GN. Το βίντεο ξεκινάει απ΄το Πολεμικό Μουσείο και τελειώνει στο Ρεξ. https://www.youtube.com/watch?v=XKkNSVD18e0
Απάντηση
#85
Πριν το 450 και το 550 όποιος ήθελε να πάει απ΄τη Συγγρού στο Χίλτον,το Καλλιμάρμαρο και τους Αμπελόκηπους έπαιρνε το 617, γιατί αυτή η γραμμή έκανε παντού στάσεις απ΄τον Πειραιά έως τα Σίδερα Χαλανδρίου.
Απάντηση
#86
(06-10-2016, 05:24 PM)mercedes1988 Έγραψε: Πριν το 450 και το 550 όποιος ήθελε να πάει απ΄τη Συγγρού στο Χίλτον,το Καλλιμάρμαρο και τους Αμπελόκηπους έπαιρνε το 617,γιατί αυτή η γραμμή έκανε παντού στάσεις απ΄τον Πειραιά έως τα Σίδερα Χαλανδρίου.
Το 617 είχε περιορισμένο δρομολόγια. Τα πιο συχνά ήταν τα 517 και 518.
Απάντηση
#87
Ποιες γραμμές της ΕΑΣ πήγαιναν τη χειμερινή περίοδο στη Βάρκιζα?
Απάντηση
#88
(27-12-2016, 11:18 PM)mercedes1988 Έγραψε: Ποιες γραμμές της ΕΑΣ πήγαιναν τη χειμερινή περίοδο στη Βάρκιζα?

116, 125, 149
Απάντηση
#89
Το 903 Ν.Φάληρο-Αθήνα με κατεύθυνση προς Αθήνα, από Δαβάκη έστριβε αριστερά Ανδρομάχης, δεξιά Αγ.Πάντων και μετά όπως το 040.
Απάντηση
#90
Οι πιο τακτικές γραμμές της Ιεράς Οδού και της Λένορμαν την εποχή της ΕΑΣ και των ΣΕΠ ποιες ήτανε?
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Λεωφορειακές Γραμμές ανα ΣΕΠ aliance 4 14.530 01-06-2017, 05:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: pvuccino
  Λεωφορειακές Γραμμές ΚΤΕΛ ns_ 45 69.550 11-01-2015, 06:37 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes1988
  Λεωφορειακές γραμμές Ηλιούπολης marios.ilioupoli 2 7.848 02-07-2013, 01:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)