Αξιολόγηση Θέματος:
  • 37 Ψήφοι - 2.68 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αστικό ΚΤΕΛ Πατρών
Το χρεπομαν 71 θα αντικατασταθεί με Σιτάρο..Για να δούμε αν η πληροφορία αληθεύει...
Απάντηση
Επειδή το gopatras.gr που είχε του χάρτες δεν λειτουργεί, άρα το site του Αστικού Κτελ Πάτρας θα πρέπει να βάλει τους χάρτες με τις διαδρομές και την τηλεματική των αστικών λεωφορείων της Πάτρας.
Απάντηση
Από την προηγούμενη βδομάδα το έργο για τη μεταφορά των επιβατών για Πανεπιστήμιο/Νοσοκομείο από τη στάση Καστελλόκαμπος του προαστιακού Πατρών το ανέλαβαν τα τουριστικά έως και τέλος Αυγούστου αφού μειοδότησαν έναντι του ΚΤΕΑΛ στο διαγωνισμό.
Απάντηση
(17-05-2016, 10:11 PM)patrinos Έγραψε: Από την προηγούμενη βδομάδα το έργο για τη μεταφορά των επιβατών για Πανεπιστήμιο/Νοσοκομείο από τη στάση Καστελλόκαμπος του προαστιακού Πατρών το ανέλαβαν τα τουριστικά έως και τέλος Αυγούστου αφού μειοδότησαν έναντι του ΚΤΕΑΛ στο διαγωνισμό.

Δηλαδή η γραμμή εκτελείται με τουριστικά λεωφορεία τίγκα στον κόσμο? Big Grin Πάντως μπράβο γιατί φαίνεται ο ανταγωνισμός να δουλεύει. Βέβαια το λογικό θα ήταν να είχαν αστικού τύπου οχήματα...
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
(19-05-2016, 05:45 PM)TMantzas Έγραψε: Δηλαδή η γραμμή εκτελείται με τουριστικά λεωφορεία τίγκα στον κόσμο? Big Grin

Και μετά θα κλαίγονται στο fb ότι ο κόσμος τους έσκισε τα κουρτινάκια και τους κόλλησε τσίχλες στα καθίσματα! Tongue
Απάντηση
Έως τέλος Αυγούστου είναι η σύμβαση..Μετά θα υπάρξει νέος διαγωνισμός..Έχει 2-4 τουριστικά ανάλογα τις ώρες...
Τώρα αν υπήρχε πραγματικός ανταγωνισμός θα γίνονταν 2 πράγματα..
1) Το τραίνο θα έμπαινε με μορφή τραμ μέσα στο Πανεπιστήμιο ή
2) Το Υπουργείο θα έδινε της άδειες στη ΤΡΑΙΝΟΣΕ να βγάλει τα Εθελίτικα Ν1 που σαπίζουν στο Θριάσιο..
Απάντηση
(22-05-2016, 10:13 PM)patrinos Έγραψε: Έως τέλος Αυγούστου είναι η σύμβαση..Μετά θα υπάρξει νέος διαγωνισμός..Έχει 2-4 τουριστικά ανάλογα τις ώρες...
Τώρα αν υπήρχε πραγματικός ανταγωνισμός θα γίνονταν 2 πράγματα..
1) Το τραίνο θα έμπαινε με μορφή τραμ μέσα στο Πανεπιστήμιο ή
2) Το Υπουργείο θα έδινε της άδειες στη ΤΡΑΙΝΟΣΕ να βγάλει τα Εθελίτικα Ν1 που σαπίζουν στο Θριάσιο..

Για το 1ο επιφυλάσομαι, για το 2ο μόνο γέλια με πιάνουν... ποτέ των ποτών...
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
(22-05-2016, 11:04 PM)TMantzas Έγραψε: Για το 1ο επιφυλάσομαι, για το 2ο μόνο γέλια με πιάνουν... ποτέ των ποτών...
Και πως εισαι τοσο σιγουρος..Δηλαδη αν αυριο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πωληθει ο νεος ιδιοκτητης θα κατσει να ασχοληθει με το τι θα πει το "Υπουργειο"..Θα πεσει πολυ γελιο τοτε..

Τέλος το off topic
Απάντηση
(23-05-2016, 04:50 PM)patrinos Έγραψε: Και πως εισαι τοσο σιγουρος..Δηλαδη αν αυριο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πωληθει ο νεος ιδιοκτητης θα κατσει να ασχοληθει με το τι θα πει το "Υπουργειο"..Θα πεσει πολυ γελιο τοτε..

Τέλος το off topic

Μέχρι να γίνει η ιδιωτικοποίηση έχει κάμποσο καιρό, για να μην πώ χρόνια...., θα βάλει και καμιά τρικλοποδιά ο κλαμμένος Σπίρτζης οπότε τουλάχιστον για τα επόμενα 2 χρόνια δεν βλέπω φώς. Αυθαίρετη εκτίμηση, αν και λογική με τα φυντάνια της κυβερνήσεως...
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
καλησπερα,θα μπορουσαμε να μαθουμε αν ειναι ενεργα τα πρωην ΟΑΣΘ η οχι και ποια?
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 30 Επισκέπτης (ες)