Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Σύστημα τηλεματικής στις Ο.ΣΥ.
Αναγραφη διελευσεων και για τις γραμμες "036 Κατεχακη-Κυψελη" και "319 Στ.Δουκ.Πλακεντιας-Παλληνη-Εκπτ.Χωριο"

Η δε Παλια Γκαζιερα 7030 του Α5 που διαθετει καμερες καταγραφης επιβατικης κινησης, με ενεργες τις οθονες μεσα και ηχητικη αναγγελια που δεν ακουγοταν καθολου, ενω στην 7050 ηταν σβηστη..

Σε πολλα οχηματα συνεχιζονται οι "σβηστες" οθονες, ενω οι γραμμες γκρουπ ακομη να διαχωριστουν (Α10-Β10, 18-19 κτλ)

(10-04-2016, 03:05 PM)konnos Έγραψε: Για το κομμάτι της Πατησίων να προσθέσω τα εξής: στη στάση " ΚΑΛΛΙΦΡΟΝΑ" στην κάθοδο της Πατησίων η μία πλευρά του πίνακα διπλής όψης είναι χαλασμένη σχεδόν από τότε που έχει αρχίσει η λειτουργία του ενώ εξακολουθεί να μην εμφανίζεται στους πίνακες το 054 και το 622. Κατά τ'αλλα, ο πίνακας της στάσης "ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ" που είχε καταστραφεί λόγω βανδαλισμων πρόπερσι, δεν έχει αντικατασταθει ακόμα. Είχα διαβάσει στο διαδίκτυο ότι ο εξοπλισμός είναι ασφαλισμένος σε περίπτωση βανδαλισμων, γνωρίζετε αν αληθεύει αυτό?
Για το κομματι της Πατησιων, να προσθεσω πως περαν της στασης "Καλλιφρονα" που κανει νερα η μια της πλευρα, στο ρευμα προς Αθηνα, δεν λειτουργουν οι οθονες στις στασεις "Κεφαλληνιας" και "ΟΤΕ Πεδιου Αρεως".
Οσο για την ερωτηση, αμφιβαλλω πως με την στοχοποιηση σαν ...εκφραστη του κρατικου μηχανισμου (η οπως αλλιως το σκεφτονται..) οι οθονες του ΟΑΣΑ θα ειναι ασφαλισμενες απο τον αναδοχο. Αυτο που γνωριζω ειναι πως απο την στιγμη παραδοσης, η ευθυνη και τα εξοδα συντηρησης ειναι του ΟΑΣΑ!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
(11-04-2016, 11:48 PM)MrVanHool Έγραψε: Η δε Παλια Γκαζιερα 7030 του Α5 που διαθετει καμερες καταγραφης επιβατικης κινησης, με ενεργες τις οθονες μεσα και ηχητικη αναγγελια που δεν ακουγοταν καθολου, ενω στην 7050 ηταν σβηστη..

Πιθανότατα ο οδηγός είχε χαμηλά την ένταση του ήχου στο #7030. Όοσο για οθόνες υπάρχουν οχήματα που λειτουργεί μόνο του οδηγού ή μόνο των επιβατών. Μάλιστα, σε νταλίκες παρουσιάζονται περιπτώσεις όπου λειτουργεί η μία από τις δύο οθόνες επιβατών.

Επίσης, μεγάλο πρόβλημα έχουν τα φωτοκύτταρα καταμέτρησης επιβατών όπου δεν έχω πετύχει να λειτουργούν σωστά ούτε σε ένα όχημα...

(11-04-2016, 11:48 PM)MrVanHool Έγραψε: Οσο για την ερωτηση, αμφιβαλλω πως με την στοχοποιηση σαν ...εκφραστη του κρατικου μηχανισμου (η οπως αλλιως το σκεφτονται..) οι οθονες του ΟΑΣΑ θα ειναι ασφαλισμενες απο τον αναδοχο. Αυτο που γνωριζω ειναι πως απο την στιγμη παραδοσης, η ευθυνη και τα εξοδα συντηρησης ειναι του ΟΑΣΑ!

Ο ανάδοχος έχει και την συντήρηση του συστήματος για τα 10 πρώτα χρόνια μετά την παράδοση του έργου.
Απάντηση
Αναγραφη διελευσεων και για την γραμμη 209 στις οθονες τηλεματικης!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
Σχετικά με την γραμμή 235 οι εξής παρατηρήσεις :

- Στις στάσεις και στην εφαρμογή εμφανίζεται κανονικά.
- Στα οχήματα γίνεται το εξής : Ξεκινάει από το τέρμα, αναγγέλλει την 10η Ζωγράφου, την 9η Ζωγράφου και μετά "κολλάει" και γυρίζει σε αναμονή για την αναγγελία των ίδιων στάσεων στην άνοδο, ενώ το στίγμα του οχήματος φαίνεται να ακολουθεί κανονικά τη διαδρομή στο χάρτη. Δηλαδή, οι αναγγελίες στάσεων αναγνωρίζουν μια γραμμή με κυκλική διαδρομή Τέρμα > 10η > 9η > 10η > Τέρμα.
- Το ίδιο πράγμα γίνεται και στο 220/221 , αν και εκεί ακόμη δεν έχουν διαχωριστεί οι διαδρομές των δύο κλάδων και φυσικά δεν αναγράφεται τίποτα και στις στάσεις.
Απάντηση
(11-04-2016, 11:48 PM)MrVanHool Έγραψε: Οσο για την ερωτηση, αμφιβαλλω πως με την στοχοποιηση σαν ...εκφραστη του κρατικου μηχανισμου (η οπως αλλιως το σκεφτονται..) οι οθονες του ΟΑΣΑ θα ειναι ασφαλισμενες απο τον αναδοχο. Αυτο που γνωριζω ειναι πως απο την στιγμη παραδοσης, η ευθυνη και τα εξοδα συντηρησης ειναι του ΟΑΣΑ!

(12-04-2016, 01:13 AM)mercedes elbo Έγραψε: Ο ανάδοχος έχει και την συντήρηση του συστήματος για τα 10 πρώτα χρόνια μετά την παράδοση του έργου.

Όπως και να 'χει, η οθόνη δεν έχει αντικατασταθεί μετά από 2 χρόνια, με ό,τι μπορεί να συνεπάγεται αυτό και για τις υπόλοιπες οθόνες του δικτύου σε ενδεχόμενο βανδαλισμό τους (ειδικά αυτές που βρίσκονται σε "καυτά" σημεία και είναι πιο πιθανό να καταστραφούν, λ.χ. Πολυτεχνείο, Ακαδημίας, Πανεπιστημίου κτλ.).
Απάντηση
(14-04-2016, 01:36 AM)konnos Έγραψε: Όπως και να 'χει, η οθόνη δεν έχει αντικατασταθεί μετά από 2 χρόνια, με ό,τι μπορεί να συνεπάγεται αυτό και για τις υπόλοιπες οθόνες του δικτύου σε ενδεχόμενο βανδαλισμό τους (ειδικά αυτές που βρίσκονται σε "καυτά" σημεία και είναι πιο πιθανό να καταστραφούν, λ.χ. Πολυτεχνείο, Ακαδημίας, Πανεπιστημίου κτλ.).

Υπάρχουν νομικές και ασφαλιστικές δικλείδες για τις περιπτώσεις αυτές. Θεωρώ αυτονόητο ότι η ανάδοχος εταιρεία έχει προβλέψει τέτοια γεγονότα και έχει διαπραγματευτεί αντίστοιχο συμβατικό όρο που να την προστατεύει.
Μπορεί, άλλωστε, να χρησιμοποιηθεί και το επιχείρημα ότι οι "βανδαλισμοί" εν πολλοίς επισύρουν και ευθύνη του Δημοσίου, το οποίο παραλείπει να τους καταστείλει αποτελεσμά, με το να μην ρίχνει έγκαιρα και στη σωστή δοσολογία το ξύλο που επιβάλλεται στα κοπριτάκια των Β.Π. που το παίζουν επαναστάστες στα Εξάρχεια.
Απάντηση
Έχω προσέξει ότι υπάρχουν οχήματα στο site της τηλεματικής τα οποία άλλοτε εμφανίζονται στον χάρτη και άλλοτε όχι. Δηλαδή, μόλις φορτώσει ο χάρτης φαίνεται κανονικά το όχημα και στην επόμενη ανανέωση χάνεται από τον χάρτη. Στην μεθεπόμενη εμφανίζεται και πάλι το στίγμα του λεωφορείου! Πάντως αυτό δεν είναι πολύ συχνό φαινόμενο.
Απάντηση
Παρατηρώ ότι σε αρκετά οχήματα που έχουν ηχητική αναγγελία δεν ακούγεται σχεδόν τίποτα γιατί είναι πολύ σιγά η ένταση.
Απάντηση
(20-04-2016, 04:23 PM)ecoj Έγραψε: Παρατηρώ ότι σε αρκετά οχήματα που έχουν ηχητική αναγγελία δεν ακούγεται σχεδόν τίποτα γιατί είναι πολύ σιγά η ένταση.

Άμα είσαι σε GN στο πίσω βαγόνι και έχεις και τα παράθυρα ανοιχτά, και με subwoofer να γίνονται οι αναγγελίες δεν ακούς τίποτα! Tongue
Απάντηση
Σε λειτουργια απο σήμερα η σταση Αγ. Κωννος για τα 140/237. Επισης αντικαταστάθηκε η οθόνη τηλεματικης στη σταση Μαρκεα προς Ηλιουπολη (κοιτουσε στην αντιθετη πλευρα και τους το ειχα επισημανει εδω και κανα μηνα).
Κατι πρεπει να δειχνει και στο Στ. Ελλ περαν του Α3 γιατι ειχα δει 2-3 σειρες με κοκκινα απο απεναντι.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Σύστημα τηλεματικής στα ΚΤΕΛ panos1b 35 9.973 16-10-2024, 12:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 11 Επισκέπτης (ες)