Δημοσιεύσεις: 1.241
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
Σημερα το πρωι, στις οθονες τηλεματικης της Πειραιως αναγραφονταν διελευσεις για το 227!
Με ηχητικη αναγγελια και το 8076 της 5 και σβηστες τις οθονες!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
Τηλεματική στις στάσεις Παλ. Τέρμα για τα 201,237, Παναγίτσα για το 237 και Πλ. Κανάρια(κ στις 2 κατευθυνσεις) για 140 και 237.
Επίσης σε πολλά οχήματα υπάρχει και φωνητικη αναγγελια στασεων
Δημοσιεύσεις: 1.198
Θέματα: 95
Εγγραφή: 12-10-2009
28-03-2016, 09:36 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 28-03-2016, 09:38 AM από Giannis.)
Να αναφέρω επίσης ότι χθες μπήκα σε όχημα του 6 και η ηχητική αναγγελία έχει αλλάξει και έχει προσαρμοστεί στην νέα (αναφέρομαι σε αυτή με το "Επόμενη στάση - Next stop..."). Η καινούργια ηχητική αναγγελία, σε αντίθεση με την παλιά, φαίνεται πως είναι τελείως ανεξάρτητη από τον οδηγό (στην προηγούμενη της υλοποίηση ο οδηγός πατούσε ένα κουμπί αν περνούσε κάποια στάση χωρίς να σταματήσει για να ακουστεί το μήνυμα για την επόμενη στάση).
Δημοσιεύσεις: 1.208
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
Έχει περάσει μία εβδομάδα "λειτουργίας" και, τουλάχιστον όσον αφορά την γειτονιά μου (Ζωγράφου), παρατηρώ τα εξής :
608 : Λειτουργία σχεδόν σε όλα τα οχήματα, στις στάσεις εμφαίνονται συνήθως οι σωστοί χρόνοι διέλευσης, το αυτό και στην εφαρμογή web. Πρόβλημα υπάρχει όταν δεν αναγνωρίζονται οχήματα και εμφανίζονται εξωπραγματικές αναμονές (πχ. γράφει στη στάση ότι επόμενη διέλευση είναι σε .. 40' ενώ στο ενδιάμεσο θα περάσουν άλλα τρία οχήματα)
230 : Ίδιες παρατηρήσεις με το 608.
235 : Δεν αναγράφονται οι διελεύσεις στις στάσεις. Στις οθόνες των λεωφορείων δεν ακολουθείται η σειρά των στάσεων και το σήμα GPS μοιάζει να λειτουργεί μόνο μεταξύ τέρμα Ιλισίων και 8ης Ζωγράφου. Αντίστοιχα, στην εφαρμογή web δεν εμφανίζονται όλα τα οχήματα, ένα απόγευμα μάλιστα δεν φαινόταν κανένα από τα τρία οχήματα (τα οποία ήταν έξω και κυκλοφορούσαν, ώ του θαύματος, βάσει προγράμματος).
220/221 : Εδώ πάσχει το software, καθώς η γραμμή 220 στην τηλεματική έχει την χάραξη του ... 221, με συνέπεια να εμφανίζεται σαν να εκτελεί 221. Πέραν τούτου, τα περισσότερα οχήματα χάνουν το στίγμα τους μετά την 8η Ιλισίων (ίδιο πρόβλημα με 235) κι έτσι η τηλεματική στις οθόνες των οχημάτων λειτουργεί για δύο στάσει μόνο ψηλά στο τέρμα. Το Σάββατο μάλιστα, που είχε Ν1, ξεκίνησε και ηχητική αναγγελία από το τέρμα, η οποία όμως μας συνόδεψε ... δύο στάσεις. Μετά "κόλλησε" και η ένδειξη στην οθόνη. Άρα κι εδώ πρόβλημα εντοπισμού μέσω GPS.
Στην εφαρμογή web εμφανίζονται το πολύ τα μισά οχήματα (και αυτά από λάθος διαδρομή), στις δε στάσεις δεν υπάρχει καμία ένδειξη.
Παρακολούθησα την γραμμή το Σάββατο που είχε πλήρη δρομολόγηση με επτά οχήματα Ελληνικού, τήρηση δρομολογίων με ακρίβεια λεπτού όλη τη μέρα, κι όμως η τηλεματική εντόπιζε τρία μόνο λεωφορεία.
Τί περιμένουν να τα ρυθμίσουν;;
Δημοσιεύσεις: 619
Θέματα: 6
Εγγραφή: 22-08-2010
(28-03-2016, 11:41 AM)Citaro Έγραψε: Έχει περάσει μία εβδομάδα "λειτουργίας" και, τουλάχιστον όσον αφορά την γειτονιά μου (Ζωγράφου), παρατηρώ τα εξής :
608 : Λειτουργία σχεδόν σε όλα τα οχήματα, στις στάσεις εμφαίνονται συνήθως οι σωστοί χρόνοι διέλευσης, το αυτό και στην εφαρμογή web. Πρόβλημα υπάρχει όταν δεν αναγνωρίζονται οχήματα και εμφανίζονται εξωπραγματικές αναμονές (πχ. γράφει στη στάση ότι επόμενη διέλευση είναι σε .. 40' ενώ στο ενδιάμεσο θα περάσουν άλλα τρία οχήματα)
230 : Ίδιες παρατηρήσεις με το 608.
235 : Δεν αναγράφονται οι διελεύσεις στις στάσεις. Στις οθόνες των λεωφορείων δεν ακολουθείται η σειρά των στάσεων και το σήμα GPS μοιάζει να λειτουργεί μόνο μεταξύ τέρμα Ιλισίων και 8ης Ζωγράφου. Αντίστοιχα, στην εφαρμογή web δεν εμφανίζονται όλα τα οχήματα, ένα απόγευμα μάλιστα δεν φαινόταν κανένα από τα τρία οχήματα (τα οποία ήταν έξω και κυκλοφορούσαν, ώ του θαύματος, βάσει προγράμματος).
220/221 : Εδώ πάσχει το software, καθώς η γραμμή 220 στην τηλεματική έχει την χάραξη του ... 221, με συνέπεια να εμφανίζεται σαν να εκτελεί 221. Πέραν τούτου, τα περισσότερα οχήματα χάνουν το στίγμα τους μετά την 8η Ιλισίων (ίδιο πρόβλημα με 235) κι έτσι η τηλεματική στις οθόνες των οχημάτων λειτουργεί για δύο στάσει μόνο ψηλά στο τέρμα. Το Σάββατο μάλιστα, που είχε Ν1, ξεκίνησε και ηχητική αναγγελία από το τέρμα, η οποία όμως μας συνόδεψε ... δύο στάσεις. Μετά "κόλλησε" και η ένδειξη στην οθόνη. Άρα κι εδώ πρόβλημα εντοπισμού μέσω GPS.
Στην εφαρμογή web εμφανίζονται το πολύ τα μισά οχήματα (και αυτά από λάθος διαδρομή), στις δε στάσεις δεν υπάρχει καμία ένδειξη.
Παρακολούθησα την γραμμή το Σάββατο που είχε πλήρη δρομολόγηση με επτά οχήματα Ελληνικού, τήρηση δρομολογίων με ακρίβεια λεπτού όλη τη μέρα, κι όμως η τηλεματική εντόπιζε τρία μόνο λεωφορεία.
Τί περιμένουν να τα ρυθμίσουν;; Επίσης στα 622-815, ούτε οι οθόνες δουλεύουν ούτε εμφανίζονται οι διελεύσεις στις στάσεις.
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
Μιας και τα περισσοτερα οχηματα έχουν πλεον τηλεματικη μπορουμε πλεον να αναφέρουμε αυτά που δεν εχουν αφου αποτελουν μειονότητα.
Απο τα Ν1 είναι χωρις τηλεματικη τα: #226 και #230-240
Απο τις GN οι περισσότερες έχουν, σήμερα είδα χωρίς τηλεματική τη GN #517 στο 237
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(28-03-2016, 08:19 PM)georgio Έγραψε: Μιας και τα περισσοτερα οχηματα έχουν πλεον τηλεματικη μπορουμε πλεον να αναφέρουμε αυτά που δεν εχουν αφου αποτελουν μειονότητα.
Απο τα Ν1 είναι χωρις τηλεματικη τα: #226 και #230-240
Απο τις GN οι περισσότερες έχουν, σήμερα είδα χωρίς τηλεματική τη GN #517 στο 237
Από Ν1 Ελληνικού εκτός όσων ανέφερες έχουν ξεμείνει ακόμα τα #138, #152, #184, #211, #224, #227 καθώς και το #108 το οποίο ξαναβγήκε στο δρόμο τις τελευταίες μέρες μετά από πολλούς μήνες, ίσως και πάνω από χρόνο, και φυσικά χωρίς τηλεματική!
Το "ωραίο" είναι ότι αν τελικά δεν εγκατασταθεί τηλεματική στα παραπάνω Ν1 θα αποσυρθούν οχήματα που από άποψη απόδοσης "πετάνε" π.χ. #184, #227, #234, #236, #240 κ.α. ή το #230 το οποίο πριν από λιγότερο από 2 χρόνια έχει περάσει γενική επισκευή αμαξώματος/βαφή-αλλαγή όλων των ταπετσαριών στο εσωτερικό και γενικά είναι σε άριστη κατάσταση και θα μείνουν ένα σωρό οχήματα που έχει πέσει αρκετά η αποδοσή τους λ.χ. #106, #111, #113, #125, #139, #148, #163, #167, #183, #187, #190, #212, #223 κ.α. και ακόμα χειρότερα τα #175, #182 και #221 που κυριολεκτικά σέεεεερνονται...
Επίσης, αρκετά Ν1 Μπραχαμίου δεν έχουν τηλεματική. Ενδεικτικά αναφέρω: #333, #334, #456, #967 (πρώην #311) κ.α.
Δημοσιεύσεις: 45
Θέματα: 2
Εγγραφή: 06-02-2010
(29-03-2016, 12:57 AM)mercedes elbo Έγραψε: Από Ν1 Ελληνικού εκτός όσων ανέφερες έχουν ξεμείνει ακόμα τα #138, #152, #184, #211, #224, #227 καθώς και το #108 το οποίο ξαναβγήκε στο δρόμο τις τελευταίες μέρες μετά από πολλούς μήνες, ίσως και πάνω από χρόνο, και φυσικά χωρίς τηλεματική!
Το "ωραίο" είναι ότι αν τελικά δεν εγκατασταθεί τηλεματική στα παραπάνω Ν1 θα αποσυρθούν οχήματα που από άποψη απόδοσης "πετάνε" π.χ. #184, #227, #234, #236, #240 κ.α. ή το #230 το οποίο πριν από λιγότερο από 2 χρόνια έχει περάσει γενική επισκευή αμαξώματος/βαφή-αλλαγή όλων των ταπετσαριών στο εσωτερικό και γενικά είναι σε άριστη κατάσταση και θα μείνουν ένα σωρό οχήματα που έχει πέσει αρκετά η αποδοσή τους λ.χ. #106, #111, #113, #125, #139, #148, #163, #167, #183, #187, #190, #212, #223 κ.α. και ακόμα χειρότερα τα #175, #182 και #221 που κυριολεκτικά σέεεεερνονται...
Επίσης, αρκετά Ν1 Μπραχαμίου δεν έχουν τηλεματική. Ενδεικτικά αναφέρω: #333, #334, #456, #967 (πρώην #311) κ.α. Μπραχαμιου #309, #300
Δημοσιεύσεις: 3.152
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
29-03-2016, 11:47 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 29-03-2016, 11:48 AM από ecoj.)
Βέβαια και στο Citelis #9151 (χτες ήταν στο 730) που έχει τηλεματική είναι χαλασμένο το σύστημα. Την ώρα που άλλαζε βάρδια χτες στον Αγ. Αντώνιο ο πρωινός οδηγός ενημέρωσε τον απογευματινό ότι δεν δουλεύει το σύστημα και μάλιστα έλεγε ότι το είχε δηλώσει στο αμαξοστάσιο! Άρα παίζουν και οχήματα που είναι χαλασμένη η τηλεματική.
Δημοσιεύσεις: 1.241
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
Χτες, στην στάση "ΙΚΑ" επί της οδού Πειραιώς, πέτυχα την τελευταία Ελευσίνα (24αρι από κάτω), με αναγραφή διέλευσης στην στάση της τηλεματικής!
Τα δικά μου σχόλια..
Για ποιο λόγο αναγράφονται διελεύσεις του Χ95 στην επιστροφή? Δεν πειράζει σε τίποτα μεν, αλλά σίγουρα ταλαιπωρεί στην εναλλαγή και είναι άσκοπο..
Επίσης, για το Χ95 γιατί να αναγράφονται οι διελεύσεις του στην στάση "Ιλίσια'', ενώ σταματάει στο "Χίλτον"?
Η οθόνη τηλεματικής στην στάση "Πλατεία Αμερίκης'' στο ρεύμα προς Αθήνα έχει τοποθετηθεί στην στάση της ΕΘΕΛ, όμως αναγράφει μόνο διελεύσεις των τρόλεϋ και όχι Α8-608!
Για όλες τις άλλες ατέλειες, περιμένουμε να δούμε πότε θα ολοκληρωθεί η εφαρμογή της..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
|