Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Σύστημα τηλεματικής στις Ο.ΣΥ.
Καλησπέρα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζετε αν υπάρχει κάποιο αρχείο ή ιστοσελίδα που να λέει ποιες στάσεις θα έχουν τηλεματική.
Απάντηση
(19-02-2016, 03:32 PM)meganium Έγραψε: Καλησπέρα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζετε αν υπάρχει κάποιο αρχείο ή ιστοσελίδα που να λέει ποιες στάσεις θα έχουν τηλεματική.

Φαντάζομαι πως όταν "ανέβει" η νέα ιστοσελίδα των "Συγκοινωνιών Αθηνών" (http://tfa.gov.gr), θα φαίνεται ποιες στάσεις διαθέτουν υποδομή και ποιες όχι. Μέχρι τότε, με οπτική επιβεβαίωση και ό,τι "διαρρέεται" στο διαδίκτυο (πχ. για την Αγία Παρασκευή και τον Άγιο Δημήτριο, αναρτήθηκαν από τοπικά site οι στάσεις στις οποίες θα τοποθετηθεί υποδομή).
Απάντηση
Πλέον στο Δήμο Ζωγράφου έχουμε 3 έξυπνες στάσεις σε "Πιλοτική ενημέρωση επιβατικού κοινού" που αναφέρουν χρόνους μόνο για το 608: Είναι στην κατεύθυνση προς ΤΕ608 η "ΕΥΔΑΠ" και η "8η Ζωγράφου" και στην κατεύθυνση προς κέντρο η "2η Ζωγράφου".
Επίσης τηλεματική υπάρχει και στις Volvo #129 και #130.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
Μεγαλεία σήμερα το απόγευμα στη στάση Ρηγίλλης - Βυζαντινό Μουσείο :

Ένδειξη στην οθόνη για τέσσερις γραμμές, παρακαλώ: 224, 3, 608, 732. Άντε σιγά σιγά να γίνουμε ...Θεσσαλονίκη!

Big GrinBig Grin
Απάντηση
Από 21 Μαρτίου η εναρξη της τηλεματικης σε όλες τις γραμμες!
ΥΓ 1: Οι πινακες τηλεματικη που ειναι μονης οψης ειναι πολυ δυσχρηστες και καποιες φορες το σημειο που τοποθετουνται προβληματικο.
ΥΓ 2: Σκεφτείτε ποσες GN περσσεύουν στο Ελληνικό που δεν φάνηκε σε καμια γραμμη έλλειψη όσο έβαζαν υποδομες τηλεματικης στα λεωφορεια.
ΥΓ 3: Αρκετα Ν1 (οπως το #226) δεν εχουν υποδομες τηλεματικης. Να υποθεσω πως πανε για αποσυρση;
Απάντηση
(19-02-2016, 10:47 PM)georgio Έγραψε: ΥΓ 1: Οι πινακες τηλεματικη που ειναι μονης οψης ειναι πολυ δυσχρηστες και καποιες φορες το σημειο που τοποθετουνται προβληματικο.

Πραγματικά το έχω κι εγώ αυτό απορία γιατί διάλεξαν οθόνες μονής όψης. Θα ήταν πολύ πιο βολικές οι οθόνες διπλής όψης.
Απάντηση
Βάσεις τηλεματικής παρατήρησα πλέον και στις στάσεις "Πλατείας Παλαιών Πατρών Γερμανού" και "ΤΕΡΜΑ" (πρώην ΤΕ218) πέραν των υπόλοιπων που έχουν αναφερθεί στην Ηλιούπολη.

Επίσης, σε πολλά οχήματα πλέον έχει ενεργοποιηθεί η τηλεματική και προβάλλουν κανονικά τη διαδρομή με τις στάσεις και από δίπλα καιρό και ειδήσεις!

Αυτό που μου έκανε όμως εντύπωση είναι η ακρίβεια των φωτοκυττάρων καταμέτρησης επιβατών. Για παράδειγμα το παρατηρούσα προχθές στο Ν1 #125 και έγραφε ότι είχε πληρότητα 42 επιβατών ενώ ήμασταν περίπου 15 ή πριν κάποιες μέρες σε Solaris του Β5 που είχε τετραψήφιο αριθμό επιβατών! Μάλιστα, δεδομένου ότι τα φωτοκύτταρα επιβατών που έχουν εκγατασταθεί τελευταία στα οχήματα είναι τα ίδια που είχαν τα πρώτα οχήματα καταμετρητές (Ν1 #226, Citelis #9111, Solaris 18 #910, Irisbus Diesel #934 κλπ.) με κάνει να αμφιβάλλω σε μεγάλο βαθμό για την πιστότητα των μετρήσεων επιβατικής κίνησης που γινόταν τα προηγούμενα χρόνια...

(19-02-2016, 10:47 PM)georgio Έγραψε: Από 21 Μαρτίου η εναρξη της τηλεματικης σε όλες τις γραμμες!
ΥΓ 1: Οι πινακες τηλεματικη που ειναι μονης οψης ειναι πολυ δυσχρηστες και καποιες φορες το σημειο που τοποθετουνται προβληματικο.
ΥΓ 2: Σκεφτείτε ποσες GN περσσεύουν στο Ελληνικό που δεν φάνηκε σε καμια γραμμη έλλειψη όσο έβαζαν υποδομες τηλεματικης στα λεωφορεια.
ΥΓ 3: Αρκετα Ν1 (οπως το #226) δεν εχουν υποδομες τηλεματικης. Να υποθεσω πως πανε για αποσυρση;

Είναι σίγουρη η ημερομηνία της 21ης Μαρτίου; Μου κάνει εντύπωση πως σε ένα μήνα από τώρα θα έχουν έτοιμα όλα τα οχήματα και τις στάσεις για πλήρη λειτουργία όταν π.χ. το νοτιότερο σημείο που έχουμε δει υποδομές τηλεματικής είναι η Ηλιούπολη και μόνο βάσεις. Βέβαια δεν θεωρώ απιθανό να τελειώσουν το μήνα που απομένει την εγκατάσταση στα οχήματα, ώστε να μπορεί να λειτουργήσει συνολικά, και σταδιακά να ολοκληρωθούν και οι τηλεματικές στάσεις.

Όσο για τις GN στο Ελληνικό τον προηγούμενο μήνα είχαμε δρομολόγηση 1-2 Ν1 στο Α3, πιθανότατα λόγω εγκατάστασης τηλεματικής στις GN.

Επίσης, για τα Ν1 που δεν έχουν τηλεματική δεν σημαίνει απαραίτητα ότι πάνε για απόσυρση. Ειδικά το #226 που ανέφερες έχει ήδη φωτοκύτταρα καταμέτρησης επιβατών οπότε θεωρώ ότι θα εγκατασταθούν σίγουρα στο συγκεκριμένο υποδομές τηλεματικής. Εκεί που δεν ξέρω τι γίνεται είναι στον Άγιο Δημήτριο όπου η πρώτη αναφορά για τηλεματική ήταν στις 22 Ιανουαρίου και σύμφωνα με τον aliace έμπαινε σε 4 οχήματα την ημέρα. Αν υποθέσουμε ότι δουλεύουν Δευτέρα έως Σάββατο θα έπρεπε να είχε εγκατασταθεί μέχρι σήμερα σε 100 οχήματα (25 μέρες x 4 οχήματα) ενώ το Μπραχάμι έχει 84 Ν1 και υπάρχουν ακόμα οχήματα χωρίς τηλεματική π.χ. #325, #328 κ.α.
Απάντηση
(20-02-2016, 01:23 AM)mercedes elbo Έγραψε: Βάσεις τηλεματικής παρατήρησα πλέον και στις στάσεις "Πλατείας Παλαιών Πατρών Γερμανού" και "ΤΕΡΜΑ" (πρώην ΤΕ218) πέραν των υπόλοιπων που έχουν αναφερθεί στην Ηλιούπολη.

Επίσης, σε πολλά οχήματα πλέον έχει ενεργοποιηθεί η τηλεματική και προβάλλουν κανονικά τη διαδρομή με τις στάσεις και από δίπλα καιρό και ειδήσεις!

Αυτό που μου έκανε όμως εντύπωση είναι η ακρίβεια των φωτοκυττάρων καταμέτρησης επιβατών. Για παράδειγμα το παρατηρούσα προχθές στο Ν1 #125 και έγραφε ότι είχε πληρότητα 42 επιβατών ενώ ήμασταν περίπου 15 ή πριν κάποιες μέρες σε Solaris του Β5 που είχε τετραψήφιο αριθμό επιβατών! Μάλιστα, δεδομένου ότι τα φωτοκύτταρα επιβατών που έχουν εκγατασταθεί τελευταία στα οχήματα είναι τα ίδια που είχαν τα πρώτα οχήματα καταμετρητές (Ν1 #226, Citelis #9111, Solaris 18 #910, Irisbus Diesel #934 κλπ.) με κάνει να αμφιβάλλω σε μεγάλο βαθμό για την πιστότητα των μετρήσεων επιβατικής κίνησης που γινόταν τα προηγούμενα χρόνια...


Είναι σίγουρη η ημερομηνία της 21ης Μαρτίου; Μου κάνει εντύπωση πως σε ένα μήνα από τώρα θα έχουν έτοιμα όλα τα οχήματα και τις στάσεις για πλήρη λειτουργία όταν π.χ. το νοτιότερο σημείο που έχουμε δει υποδομές τηλεματικής είναι η Ηλιούπολη και μόνο βάσεις. Βέβαια δεν θεωρώ απιθανό να τελειώσουν το μήνα που απομένει την εγκατάσταση στα οχήματα, ώστε να μπορεί να λειτουργήσει συνολικά, και σταδιακά να ολοκληρωθούν και οι τηλεματικές στάσεις.

Όσο για τις GN στο Ελληνικό τον προηγούμενο μήνα είχαμε δρομολόγηση 1-2 Ν1 στο Α3, πιθανότατα λόγω εγκατάστασης τηλεματικής στις GN.

Επίσης, για τα Ν1 που δεν έχουν τηλεματική δεν σημαίνει απαραίτητα ότι πάνε για απόσυρση. Ειδικά το #226 που ανέφερες έχει ήδη φωτοκύτταρα καταμέτρησης επιβατών οπότε θεωρώ ότι θα εγκατασταθούν σίγουρα στο συγκεκριμένο υποδομές τηλεματικής. Εκεί που δεν ξέρω τι γίνεται είναι στον Άγιο Δημήτριο όπου η πρώτη αναφορά για τηλεματική ήταν στις 22 Ιανουαρίου και σύμφωνα με τον aliace έμπαινε σε 4 οχήματα την ημέρα. Αν υποθέσουμε ότι δουλεύουν Δευτέρα έως Σάββατο θα έπρεπε να είχε εγκατασταθεί μέχρι σήμερα σε 100 οχήματα (25 μέρες x 4 οχήματα) ενώ το Μπραχάμι έχει 84 Ν1 και υπάρχουν ακόμα οχήματα χωρίς τηλεματική π.χ. #325, #328 κ.α.
Την ημερομηνια την ανεφερε οδηγος σε γνωστο group οδηγων στο fb.
Τώρα για την καταμέτρηση να υποθέσω οτι είδες τον αριθμό απο την μπροστινή οθονούλα του οδηγου;
Μήπως το συστημα καταγραφης το τωρινό διαφέρει από αυτο στα στανταρ οχήματα καταγραφης; Γιατι αν θυμαστε πολλες φορες είχαν προσπαθησει να βαλουν σε 2 και GN και δεν ηταν συμβατο.
Επίσης ελπίζω μετα τη Δοκιμαστική Λειτουργία να φτιαχτει κάπως η τηλεματικη γιατί πολλες φορες πεφτει πολυ έξω...
Για παράδειγμα πριν κατι βδομαδες παρατηρούσα την τηλεματικη σε μια σταση στη Σολωνος απο μια καφετερεια για το 224 και ή ερχοταν ακόμα και 6-7' νωρίτερα απο την αναγραφώμενη ένδειξη ή αργότερα ( πχ να λεει σε 20' και να ερχεται σε 14-15' ή να λεει 17' και να ερχεται σε 22'). Επίσης όταν ειναι στη στάση το όχημα βγαζει κατευθειαν το επόμενο
Απάντηση
(20-02-2016, 01:23 AM)mercedes elbo Έγραψε: Επίσης, για τα Ν1 που δεν έχουν τηλεματική δεν σημαίνει απαραίτητα ότι πάνε για απόσυρση. Ειδικά το #226 που ανέφερες έχει ήδη φωτοκύτταρα καταμέτρησης επιβατών οπότε θεωρώ ότι θα εγκατασταθούν σίγουρα στο συγκεκριμένο υποδομές τηλεματικής.

Κι όμως τα N1 του Ελληνικού με μεγάλους αριθμούς παρμπρίζ φαίνεται πως δεν έχουν υποδομή τηλεματικής. Έχω πετύχει τις τελευταίες ημέρες τα #224, #227 και #234 χωρίς οθόνες και ο georgio ανέφερε και το #226.

Επίσης, απόψε είδα να υπάρχει ένδειξη για διέλευση γραμμής και στη Βασ. Αμαλίας, στη στάση "Σύνταγμα" των λεωφορείων (227, 230, 856) και των τρόλεϊ (1, 2, 4, 5, 11, 15). Λόγω απόστασης, δε μπόρεσα να δω για ποια γραμμή προβάλλονταν προβλεπόμενος χρόνος άφιξης.
Απάντηση
(20-02-2016, 01:23 AM)mercedes elbo Έγραψε: Μου κάνει εντύπωση πως σε ένα μήνα από τώρα θα έχουν έτοιμα όλα τα οχήματα και τις στάσεις για πλήρη λειτουργία όταν π.χ. το νοτιότερο σημείο που έχουμε δει υποδομές τηλεματικής είναι η Ηλιούπολη και μόνο βάσεις.

Κι όμως, η τηλεματική κατεβαίνει τη Βουλιαγμένης! Πριν λίγες ώρες, είδα πως μπήκαν βάσεις στις στάσεις "Αγ. Βασίλειος" (και οι δυο κατευθύνσεις), "Καραμολέγκου-Στ. Ηλιούπολη/Καραμαλέγκου", "Στ. Ηλιούπολη/Στροφή Ηλιουπόλεως", "Νόρμα" (κατεύθυνση προς Αθήνα), "Κοντοπήγαδο-Στ. Άλιμος" (και οι δυο κατευθύνσεις) και "Στροφή Αργυρουπόλεως". Επιφυλάξεις διατηρώ για τη στάση "Ανεμώνα".
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Σύστημα τηλεματικής στα ΚΤΕΛ panos1b 35 9.973 16-10-2024, 12:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 12 Επισκέπτης (ες)