Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Παλιές Αφετηρίες / Τέρματα
#81
(06-12-2013, 09:11 PM)mercedes1988 Έγραψε: Το 1995 ήταν η χρονιά όπου έφυγαν πολλές αφετηρίες.Απ΄το Μουσείο έφυγαν οι γραμμές 411,423,426,442,447,451 οι οποίες πήγαν στο Χαλάνδρι.Η 410 έγινε Α.ΜΕΛΙΣΣΙΑ-ΣΤ.ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ.Στην πλ.Γλυφάδας πήγαν οι γραμμές 115,116,128,129,170, 114,124,149,205 .Στην ΕΡΤ πήγαν οι γραμμές 302,304,305,308,315,316,321,η 320 έγινε 319,324.Στα Α.Λιόσια πήγαν οι γραμμές 709,710,711,713,723,746.Στην Ελευσίνα πήγαν οι γραμμές 817,862,881 και τοπική Ασπροπύργου έγινε η 805.Η 420 διασπάστηκε και έγινε 420 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ και 421 ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ-ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ.Τα τοπικά της Κηφισιάς έφυγαν απ΄το κέντρο το 1984 και των Αχαρνών το 1986.Και επίσης το 1995 ήταν η χρονιά που έγιναν οι γραμμές κορμοί.

Η 817 ήταν από ιδρύσεως τοπική όπως γράφτηκε και την προηγούμενη εβδομάδα.
Απάντηση
#82
(09-12-2013, 11:58 AM)abc Έγραψε: Η 817 ήταν από ιδρύσεως τοπική όπως γράφτηκε και την προηγούμενη εβδομάδα.
Όντως η 817 ήταν από την ίδρυσή της τοπική. Επίσης η 805 δεν έγινε τοπική το 1995!
Απάντηση
#83
Οι αφετηρίες της ΕΑΣ στον Πειραιά το 1986 ήταν 1.) Δροσοπούλου (Αγ.Τριάδα) 420,741 2.) Κλεισόβης (Χατζηκυριάκειο) 101,109,113,114,124,149,160,205,217,229 3.) Γ.Θεοτόκη (Αγ.Νείλος) 407,130 4.) Γούναρη 218 5.) Φίλωνος 050 (νυχτερινή) και 6.) το 703 και το αεροδρομιακό εξπρές 019 ξεκίναγαν απ΄την Πλ.Καραισκάκη.

Από Εθν.Αντιστάσεως ξεκίναγαν οι γραμμές της ΕΑΣ 809,810,814,827,828,830,846 και 847.

Σήμερα η Δροσοπούλου στον Πειραιά λέγεται Μακράς Στοάς.
Απάντηση
#84
«054 - ΛΑΜΠΡΙΝΗ»

Τό πρῶτο τέρμα τῆς γραμμῆς «054 - Λαμπρινή», ἦταν στήν τωρινή στάση «ΧΑΛΕΠΑ», ἐπί τῆς ὁδοῦ Χαλεπᾶ (στήν γωνία μέ τήν ὁδό Ὀρφανίδου), διαγωνίως ἔναντι τοῦ Ζαχαροπλαστείου τῶν ἀδελφῶν Κατσιμάνη. Θυμᾶμαι τά λεωφορεῖα μέ «μουστάκι» πού ἐκτελοῦσαν τά δρομολόγια. Τερμάτιζαν ἐκεῖ γιατί δέν ὑπῆρχε πλέον ἀσφαλτοστρωμένος δρόμος γιά πιό πάνω, ἀφοῦ τότε στήν περιοχή ὑπῆρχαν μποστάνια μέ πρόβατα. Ὅταν ἀργότερα ἀσφαλτοστρώθηκαν οἱ δρόμοι καί ἐπεκτάθηκε τό δρομολόγιο, ἡ συγκεκριμένη στάση ὀνομάστηκε «ΠΑΛΙΟ ΤΕΡΜΑ» καί μετά ἀπό χρόνια ἔλαβε τό σημερινό της ὄνομα, «ΧΑΛΕΠΑ».

«13 - ΤΡΟΛΛΕΫ»
(Γιά νά μήν... «χαθεῖτε» Smile, ἄλλη ἡ ὁδός Πλατεία Παπαδιαμάντη καί ἄλλη ἡ ὁδός Παπαδιαμάντη.)

Ἀξίζει νά άναφέρω ὅτι ἡ γραμμή 13 ἐξυπηρετήθηκε γιά πρώτη φορά ἀπό λεωφορεῖα. Τό τέρμα τους ἦταν ἐπί τῆς ὁδοῦ Πλατεία Παπαδιαμάντη 2, ἔξω ἀπό τόν κινηματογράφο «'Αστέρια» πού φυσικά κατεδαφίστηκε (ὅπως κάθε τί ὡραῖο στήν Ἑλλάδα) καί κατέληξε νά γίνει ὑπεραγορά Βερόπουλος. Κάποια στιγμή τά τρόλλεϋ ἀντικατέστησαν τά λεωφορεῖα, ἀλλά τερμάτιζαν στό ἴδιο σημεῖο. Μετά ἀπό χρόνια, τό τέρμα μεταφέρθηκε στήν γωνία τῶν ὁδῶν Πλατεία Παπαδιαμάντη και Παπαδιαμάντη 1 (ἡ στάθμευση γίνονταν ἐπί τῆς ὁδοῦ Πλατεία Παπαδιαμάντη), μετά μεταφέρθηκε στήν ὁδό Παπαδιαμάντη 1 καί τέλος στήν ὁδό Παπαδιαμάντη 7, ὅπου τελικῶς ὑπάρχει πλέον μόνον στάση, ἀφοῦ ἡ γραμμή 13 τοῦ τρόλλεϋ καταργήθηκε καί ἡ γραμμή 14 τοῦ τρόλλεϋ (πού τερμάτιζε στήν Παπαδιαμάντη 7) ἐπεκτάθηκε καί τερματίζει στό ἴδιο σημεῖο μέ τήν γραμμή 5 τοῦ τρόλλεϋ. Ὅπως ἐρχόταν τό δρομολόγιο ἀπό Πατησίων, ἔστριβε δεξιά στήν Λασκαράτου, στήν διασταύρωση μέ Ἁγίας Λαύρας προχωροῦσε εὐθεία στήν ὁδό Δροσίνη, ἔκανε τόν κύκλο τῆς Πλατείας και τερμάτιζε ἔξω ἀπό τά Ἀστέρια. Πρός Ἀθήνα, ἀκολουθοῦσε τό ἀντίθετο δρομολόγιο, δηλαδή δεξιά Δροσίνη, εὐθεῖα πρός Λασκαράτου καί ἀριστερά στήν Πατησίων. Ἡ μετακίνηση τοῦ τέρματος στήν ὁδό Παπαδιαμάντη 1, ἔγινε ἀφοῦ «στρώθηκαν» οἱ γραμμές τοῦ τρόλλεϋ. Ἔκτοτε, ἀπό τήν Πατησίων, δεξιά στήν Λασκαράτου, ἀριστερά στήν Ἁγίας Λαύρας, δεξιά στήν Λυκούδη, ἐλαφρῶς δεξιά στήν Προβελεγγίου καί δεξιά στήν Παπαδιαμάντη. Τὠρα βεβαίως στήν Προβελεγγίου κάνουν ἀριστερά στήν Παπαδιαμάντη και δεξιά στήν Ὀρφανίδου πρός Λαμπρινή.

«1 - ΑΘΗΝΑ-ΕΔΕΜ-ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ»

Τερμάτιζε στήν ὁδό Ὄθωνος, ἔστριβε ἀριστερά στήν Φιλελλήνων (ὅπου στάθμευαν καί τά Πράσινα), μετά πάλι ἀριστερά στήν Ἀγγλικανική Ἐκκλησία, δεξιά στήν Λεωφόρο Βασιλίσσης Ἀμαλίας και μετά ἔπιανε Συγγροῦ μέχρι τήν θάλασσα.
Απάντηση
#85
(18-10-2015, 02:11 AM)JohnPap Έγραψε: «054 - ΛΑΜΠΡΙΝΗ»

Τό πρῶτο τέρμα τῆς γραμμῆς «054 - Λαμπρινή», ἦταν στήν τωρινή στάση «ΧΑΛΕΠΑ», ἐπί τῆς ὁδοῦ Χαλεπᾶ (στήν γωνία μέ τήν ὁδό Ὀρφανίδου), διαγωνίως ἔναντι τοῦ Ζαχαροπλαστείου τῶν ἀδελφῶν Κατσιμάνη. Θυμᾶμαι τά λεωφορεῖα μέ «μουστάκι» πού ἐκτελοῦσαν τά δρομολόγια. Τερμάτιζαν ἐκεῖ γιατί δέν ὑπῆρχε πλέον ἀσφαλτοστρωμένος δρόμος γιά πιό πάνω, ἀφοῦ τότε στήν περιοχή ὑπῆρχαν μποστάνια μέ πρόβατα. Ὅταν ἀργότερα ἀσφαλτοστρώθηκαν οἱ δρόμοι καί ἐπεκτάθηκε τό δρομολόγιο, ἡ συγκεκριμένη στάση ὀνομάστηκε «ΠΑΛΙΟ ΤΕΡΜΑ» καί μετά ἀπό χρόνια ἔλαβε τό σημερινό της ὄνομα, «ΧΑΛΕΠΑ».

«13 - ΤΡΟΛΛΕΫ»
(Γιά νά μήν... «χαθεῖτε» Smile, ἄλλη ἡ ὁδός Πλατεία Παπαδιαμάντη καί ἄλλη ἡ ὁδός Παπαδιαμάντη.)

Ἀξίζει νά άναφέρω ὅτι ἡ γραμμή 13 ἐξυπηρετήθηκε γιά πρώτη φορά ἀπό λεωφορεῖα. Τό τέρμα τους ἦταν ἐπί τῆς ὁδοῦ Πλατεία Παπαδιαμάντη 2, ἔξω ἀπό τόν κινηματογράφο «'Αστέρια» πού φυσικά κατεδαφίστηκε (ὅπως κάθε τί ὡραῖο στήν Ἑλλάδα) καί κατέληξε νά γίνει ὑπεραγορά Βερόπουλος. Κάποια στιγμή τά τρόλλεϋ ἀντικατέστησαν τά λεωφορεῖα, ἀλλά τερμάτιζαν στό ἴδιο σημεῖο. Μετά ἀπό χρόνια, τό τέρμα μεταφέρθηκε στήν γωνία τῶν ὁδῶν Πλατεία Παπαδιαμάντη και Παπαδιαμάντη 1 (ἡ στάθμευση γίνονταν ἐπί τῆς ὁδοῦ Πλατεία Παπαδιαμάντη), μετά μεταφέρθηκε στήν ὁδό Παπαδιαμάντη 1 καί τέλος στήν ὁδό Παπαδιαμάντη 7, ὅπου τελικῶς ὑπάρχει πλέον μόνον στάση, ἀφοῦ ἡ γραμμή 13 τοῦ τρόλλεϋ καταργήθηκε καί ἡ γραμμή 14 τοῦ τρόλλεϋ (πού τερμάτιζε στήν Παπαδιαμάντη 7) ἐπεκτάθηκε καί τερματίζει στό ἴδιο σημεῖο μέ τήν γραμμή 5 τοῦ τρόλλεϋ. Ὅπως ἐρχόταν τό δρομολόγιο ἀπό Πατησίων, ἔστριβε δεξιά στήν Λασκαράτου, στήν διασταύρωση μέ Ἁγίας Λαύρας προχωροῦσε εὐθεία στήν ὁδό Δροσίνη, ἔκανε τόν κύκλο τῆς Πλατείας και τερμάτιζε ἔξω ἀπό τά Ἀστέρια. Πρός Ἀθήνα, ἀκολουθοῦσε τό ἀντίθετο δρομολόγιο, δηλαδή δεξιά Δροσίνη, εὐθεῖα πρός Λασκαράτου καί ἀριστερά στήν Πατησίων. Ἡ μετακίνηση τοῦ τέρματος στήν ὁδό Παπαδιαμάντη 1, ἔγινε ἀφοῦ «στρώθηκαν» οἱ γραμμές τοῦ τρόλλεϋ. Ἔκτοτε, ἀπό τήν Πατησίων, δεξιά στήν Λασκαράτου, ἀριστερά στήν Ἁγίας Λαύρας, δεξιά στήν Λυκούδη, ἐλαφρῶς δεξιά στήν Προβελεγγίου καί δεξιά στήν Παπαδιαμάντη. Τὠρα βεβαίως στήν Προβελεγγίου κάνουν ἀριστερά στήν Παπαδιαμάντη και δεξιά στήν Ὀρφανίδου πρός Λαμπρινή.

«1 - ΑΘΗΝΑ-ΕΔΕΜ-ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ»

Τερμάτιζε στήν ὁδό Ὄθωνος, ἔστριβε ἀριστερά στήν Φιλελλήνων (ὅπου στάθμευαν καί τά Πράσινα), μετά πάλι ἀριστερά στήν Ἀγγλικανική Ἐκκλησία, δεξιά στήν Λεωφόρο Βασιλίσσης Ἀμαλίας και μετά ἔπιανε Συγγροῦ μέχρι τήν θάλασσα.

Eξαιρετικές πληροφορίες!! Για το 13 ότι ήταν λεωφορείο το γνώριζα, μάλιστα ξεκίνησε τη ζωή του ως 3Α/7Α: Πλ.Παπαδιαμάντη-Ερυθρός Σταυρός (μέσω Κέντρου φυσικά) που ήταν παράλληλη (συμβατική) λεωφορειακή γραμμή αρχικά με το τραμ 3/7: Πατήσια-Αμπελόκηποι της ΗΕΜ και αργότερα με το τρόλεϊ 3: Πατήσια-Αμπελόκηποι που το αντικατέστησε. Όταν στα τέλη της δεκαετίας του '70 κρατικοποιήθηκαν και η ΗΕΜ και τα ΚΤΕΛ αποφασίστηκε να καταργηθούν όλες οι "συμβατικές γραμμές" και στα πλαίσια αυτά δημιουργήθηκε το τρόλεϊ 13 για να εξυηπρετήσει την Πλ.Παπαδιαμάντη. Για το τέρμα της Λαμπρινής δεν το γνώριζα ότι ήταν αρχικά εκεί, αλλά θυμάσαι περίπου για πότε μιλάμε; Επίσης σε όλα τα αρχεία για τη γραμμή της Λαμπρινής αναφέρεται "παλιά διαδρομή" και "νέα διαδρομή." Θυμάσαι καθόλου με ποιο τρόπο διέφεραν η "παλιά" από τη "νέα" και πότε συγχωνεύτηκαν στο σημερινό 054;
Απάντηση
#86
Με την συναρίθμηση ήταν 052 και 054.
Απάντηση
#87
(20-10-2015, 01:25 PM)abc Έγραψε: Με την συναρίθμηση ήταν 052 και 054.

Aυτό το γνωρίζω, τη διαφορά μεταξύ των δύο διαδρομών δε γνωρίζω! Αν και υποψιάζομαι ότι η "παλιά" διαδρομή έβγαινε στην Ταϋγέτου πιο νωρίς, στο ύψος της Αγ.Ζώνης και η "νέα" όπως σήμερα από Κέας. Και το 1981 η παλιά (052) καταργήθηκε και έμεινε η νέα. (054)
Απάντηση
#88
Μετά το τέρμα της Χαλεπά, το 054 επεκτάθηκε στο σημερινό του τέρμα στην Πλ.Φλέμινγκ?
Απάντηση
#89
(20-10-2015, 07:33 PM)mercedes1988 Έγραψε: Μετά το τέρμα της Χαλεπά το 054 επεκτάθηκε στο σημερινό του τέρμα στην πλ.Φλέμινγκ?

Όχι, αρχικά πήγε στη σημερινή στάση "Πτολεμαίων," μετά στην Πλατ.Υγείας και στο τέλος στην Πλατ.Φλέμινγκ.
Απάντηση
#90
Οἱ δημοσιεύσεις σας μοῦ φέρνουν στό μυαλό μνῆμες πού ἄλλες ἔζησα καί ἄλλες εἶναι διηγήσεις ἀπό τόν συγχωρεμένο Πατέρα μου πού ὑπῆρξε ἐργαζόμενος στά λεωφορεῖα ἀπό τό 1945 μέχρι καί το 1980 (35 χρόνια βαρέα καί ἀνθυγιεινά!). Παρακαλῶ λοιπόν νά μοῦ ἐπιτρέψετε νά «ξεφύγω» λίγο καί νά ἀναφερθῶ καί σέ κάποια ἱστορικά στοιχεία πού ἅπτονται τῶν συγκοινωνιῶν.

(20-10-2015, 12:53 PM)pvuccino Έγραψε: ... το τραμ 3/7: Πατήσια-Αμπελόκηποι της ΗΕΜ ...
Κίτρινο και μεγαλοπρεπές τό τράμ αὐτό, τερμάτιζε στό σημεῖο πού σήμερα τελειώνει ἡ ὁδός «Πατησίων» καί ἀρχίζει ἡ ὁδός «Χαλκίδος». Τό σημεῖο αὐτό εἶναι γνωστό καί ὡς «Ἁλυσσίδα» γιατί ἀπό ἐκεῖ περνοῦσε καί τό «Θηρίο», ὁπότε ἔκλειναν τόν δρόμο μέ δύο ἁλυσσίδες.
Φωτογραφία τράμ: Τράμ
Φωτογραφία ὁδοῦ Χαλκίδος: Ὁδός Χαλκίδος
Φωτογραφία Θηρίου: Θηρίο

(20-10-2015, 12:53 PM)pvuccino Έγραψε: ... Για το τέρμα της Λαμπρινής δεν το γνώριζα ότι ήταν αρχικά εκεί, αλλά θυμάσαι περίπου για πότε μιλάμε; Επίσης σε όλα τα αρχεία για τη γραμμή της Λαμπρινής αναφέρεται "παλιά διαδρομή" και "νέα διαδρομή." Θυμάσαι καθόλου με ποιο τρόπο διέφεραν η "παλιά" από τη "νέα" και πότε συγχωνεύτηκαν στο σημερινό 054;

Δυστυχῶς δέν θυμάμαι ποιά χρονιά ἦταν, ἀλλά ἀπό τά συμφραζόμενα ἴσως βρεθεῖ κάποιος νά συνδυάσει τίς χρονολογίες.

Ἡ ὁδός «Ἰωάννου Φωκά» πρίν μπαζωθεῖ καί ἀσφαλτοστρωθεῖ, ἦταν φυσικά ρέμα (ἔχω παίξει στίς ὄχθες του ὅταν ἤμουν μικρός). Τό ὅτι ἦταν ρέμα, ἀκόμη καί σήμερα εἶναι ἐμφανές. Ἡ ἄσφαλτος εἶναι ἐκεῖ πού ἦταν τότε ἡ κοίτη καί οἱ πολυκατοικίες πού εἶναι δεξιά καί ἀριστερά εἶναι χτισμένες σέ κεκλιμένο ἔδαφος.

Μετά τό μπάζωμα, τό τέρμα μεταφέρθηκε στό τρίγωνο πού «κόβει» τήν ὁδό «Ἁγίου Σπυρίδωνος» στήν διασταύρωσή της μέ τήν ὁδό «Ἰ. Φωκά».

Ἄς πᾶμε γιά λίγο στήν «Πλατεῖα Ἐργατῶν Πολεμιστῶν 1912-13». Ἔχω παίξει καί στήν τεράστια αὐτή ἔκταση ὅταν ἀκόμη ἦταν τό «ἀνοικτό» γήπεδο τοῦ «ΠΑΟ Πατησίων» καί τά μόνα κτίρια στήν περιοχή ἦταν ὁ θερινός κινηματογράφος «Ἀγάπη» (μεταξύ «Ἀμυκλῶν» καί «Σιβόρων») καί φυσικά ὁ Ἱερός Ναός τοῦ «Ἁγίου Ἀνδρέου». Ἄν βλέπετε τόν χάρτη, ἐντοπίστε τήν γωνία «Πανδοσίας» καί «Τράλλεων». Τότε, απέναντι ἀκριβῶς ἀπό τήν «Πανδοσίας» ὑπῆρχε δρόμος πού πέρναγε ἀκριβῶς μπροστά ἀπό τήν Ἐκκλησία καί ἔφθανε μέχρι τήν ὁδό «Γεωργούλια». Ἡ ὁδός αὐτή ὀνομαζόταν «Ἁγίου Ἀνδρέου».

Ὅταν καταργήθηκε τό παλιό τέρμα, τό «054» συνέχιζε πλέον στήν «Χαλεπά», δεξιά στήν «Γεωργούλια», ἀριστερά στήν «Ἁγίου Ἀνδρέου», μπροστά ἀπό τόν Ι. Ν. «Ἁγίου Ἀνδρέου», καθέτως τήν «Τράλλεων», συνέχιζε στην «Πανδοσίας», δεξιά στήν «Ἰ. Φωκά», ἀριστερά στήν «Ναρκίσσου» καί ἀμέσως δεξιά, ὅπου καί τερμάτιζε στόν δρόμο πού εἶναι διαγωνίως κάθετος στήν «Ναρκίσσου» καί στήν «Ἰ. Φωκά». Πρός Ἀθήνα· δεξιά στήν «Ἰ. Φωκά», ἀριστερά στήν «Ὠρωποῦ» (οὔτε σκέψη ὅτι ὑπῆρχε «Ὠρωποῦ» πίσω ἀπό τήν Ἐκκλησία), πέρναγε μπροστά ἀπό τόν κινηματογράφο «Πολένα» (γιά ὅσους θυμοῦνται), δεξιά στήν «Τράλλεων», ἀριστερά στήν «Ἀγίου Ἀνδρέου», δεξιά στήν «Γεωργούλια», ἀριστερά στήν «Χαλεπά» καί κατεύθυνση πρός Ἀθήνα.

Ἡ «Ἀγάπη» ἄνοιξε τό 1960, ἡ «Πολένα» τό 1965. Ἄν θυμόμουν πότε μπαζώθηκε ἡ «Ἰ. Φωκά» θά μποροῦσα νά εἶμαι σίγουρος γιά τήν ἀκριβή μετακίνηση τοῦ τέρματος ἀπό τήν «Χαλεπά». Μέ κάθε ἐπιφύλαξη, πρέπει νά ἦταν κάπου μεταξύ 1968 καί 1972.

Τά ὑπόλοιπα τέρματα τά ξέρετε. «Πτολεμαίων» κ.λπ. κ.λπ.

Δυστυχῶς δέν θυμᾶμαι τίς διαφορές ἀνάμεσα στήν «παλιά» καί στήν «νέα» διαδρομή. Ὅμως θυμᾶμαι ὅτι τό δρομολόγιο ἔφτανε μέχρι τό «Ἄσυλο Ἀνιάτων» στήν ὁδό «Ἀγίας Ζώνης». ( Μήπως θυμᾶμαι τό «180 - Ὁμόνοια-Ἁγία Ζώνη-Λαμπρινή»; ) Ἐκεῖ, εἴτε πέρναγε μπροστά ἀπό τό «Ἄσυλο Ἀνιάτων» (ὅπου ὑπῆρχε καί στάση) καί ἔστριβε δεξιά στήν «Κύπρου» γιά νά βγεῖ στήν Πατησίων, εἴτε ἔστριβε δεξιά στήν «Καλλιφρονά» γιά νά βγεῖ στήν Πατησίων. Ἀφοῦ ἔβγαινε στήν Πατησίων, ἔφτανε μέχρι τήν «Πλατεία Ἀμερικῆς» («Ἀγάμων» γιά τούς παλαιοτέρους, «Ἀνθεστηρίων» γιά τούς... ἀρχαίους Big Grin) καί ἔστριβε δεξιά στήν «Μηθύμνης», ἀριστερά στήν «Ἱεροσολύμων», δεξιά στήν «Ἁγίου Μελετίου» καί ἀμέσως ἀριστερά στήν «Ἀριστοτέλους», ἀριστερά «Χαλκοκονδύλη», δεξιά στήν «3ης Σεπτεμβρίου» (ὑπῆρχε διάζωμα πού ἐπέτρεπε ΜΟΝΟΝ σέ λεωφορεῖα νά πᾶνε ἀντίθετα), δεξιά «Βερανζέρου» ὅπου καί ἡ ἀφετηρία ἐπί τῆς «Βερανζέρου 22».

Ἀργότερα ἡ ἀφετηρία μετακινήθηκε στήν «Βερανζέρου 42» (κοντά στήν Μενάνδρου) ὁπότε ἀπό «Ἀριστοτέλους» κατ' εὐθείαν δεξιά «Βερανζέρου».

Συγχωρῆστε με γιά τίς ἱστορικές ἀναδρομές, ἀλλά ἄς μείνει καί κανένα γραπτό ἀπό ἐμᾶς ἀφοῦ τό κράτος (ἀπ' ὅτι φαίνεται) δέν δίνει δεκάρα γιά τίς ἱστορικές μνῆμες αὐτῆς τῆς χώρας... :-(

Σᾶς ἔχω καί κάποιες πληροφορίες γιά τό 608, άλλά σέ ἄλλη δημοσίευση... «608 user» μείνε ἥσυχος! Δέν θά σοῦ τό πειράξω! Angel





Νά σᾶς ὑπενθυμίσω ὅτι ὅλες οἱ λεωφορειακές γραμμές πού ἔρχονταν ἀπό «Περισσό», «Νέα Ἰωνία», «Νέα Φιλαδέλφεια», λίγο ὡς πολύ οἱ γραμμές πού τώρα σταθμεύουν ἐπί τῆς «Στουρνάρη» (μεταξύ «Πατησίων» καί «3ης Σεπτεμβρίου»), στάθμευαν ἐπί τῆς ὁδοῦ «Βερανζέρου 4».

Ἔρχονταν ἀπό «Πατησίων», ἀριστερά «Χαλκοκονδύλη», δεξιά ὁδός «Κάννιγκος» καί πάλι δεξιά «Βερανζέρου».

Ὅταν ἀναχωροῦσαν, δεξιά «Πατησίων» καί ὅπου φύγει-φύγει! Smile

Τότε στήν «Πλατεῖα Κάννιγκος», στήν ὁδό «Ἀκαδημίας» καί στούς γύρω δρόμους γίνονταν τῆς... πόπης Blush ἀπό ἀφετηρίες...
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 11 Επισκέπτης (ες)