Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Iστορική εξέλιξη γραμμών τρόλεϊ Αττικής
#81
Μέχρι την δημιουργία του 10, η εναέριος στην Βασ.Κωνσταντίνου ήταν μόνο στην μία κατεύθυνση (Στάδιο->Χίλτον).
Απάντηση
#82
(06-06-2015, 10:39 PM)chris747 Έγραψε: Το 18 πήγαινε από Πατησίων.Οσο για πότε λειτούργησε μάλλον αρχες του 90 αλλα δεν πρέπει να κράτησε πολύ.

Το 18 σύντροφοι πήγαινε από Αχαρνών, κοινή διαδρομή με το 6 μέχρι το μουσείο και μετά με του παλιού 5 μέχρι παιδική χαρά στο Κουκάκι.
Απάντηση
#83
(04-09-2015, 04:46 PM)manos66 Έγραψε: Αν μου επιτρέπεις, κάποιες παρατηρήσεις:
Η 7 ξεκίνησε τη λειτουργία της ως 7 Περιφερειακή Λεωφ. Αλεξάνδρας και στην ουσία ήταν δύο γραμμές σε μία, καθώς τα τρόλλεϋ της 7 είτε ανέβαιναν την Αλεξάνδρας και κατέβαιναν τη Β.Σοφίας, είτε κατέβαιναν την Αλεξάνδρας και ανέβαιναν την Ακαδημίας. Δεν νόμιζω ότι χρησιμοποιήθηκε ποτέ η Βασ. Κωνσταντίνου για τη διαδρομή τους, η οποία θεωρώ πως δεν άλλαξε ποτέ. Τη χρονιά που λειτούργησε η 4 Κυψέλη-Αγ. Αρτέμιος, η 7 απέκτησε διπλή αρίθμηση με αποτέλεσμα η 7 Πανεπιστημίου Λ. Αλεξάνδρας να ανεβαίνει την Αλεξάνδρας και η 8 Λ. Αλεξάνδρας Ακαδημίας να την κατεβαίνει. Ως αξιοπερίεργο να σου αναφέρω ότι για ένα πολύ μικρό διάστημα, δρομολόγια στην αρχική 7 εκτελούσαν και κάποια Φιατάκια από το 20 του Πειραιά.

Αυτό το γνωρίζω κι εγώ, ότι υπήρξαν αρχικά δύο γραμμές 7, μία δεξιόστροφη και μία αριστερόστροφη, απλά έχει περάσει αρκετός καιρός από τότε που τα έγραψα αυτά και δεν έχω μπει ακόμα στη διαδικασία να το διορθώσω. Επειδή συνεχώς ανακαλύπτω καινούρια πράγματα για την ιστορία των γραμμών, κανονικά θα έπρεπε τώρα να ξαναγράψω όοοολες τις γραμμές από την αρχή, με τις διορθώσεις και τις παραπάνω πληροφορίες που γνωρίζω, αλλά το έργο μου φαντάζει ΤΙΤΑΝΙΟ!!! Big Grin Όσο για την εναέριο της Βασ.Κωνσταντίνου, αυτό που ξέρω είναι ότι αρχικά είχαν σχεδιαστεί οι γραμμές να περνάνε από το Στάδιο, αλλά αυτό τελικά δεν υλοποιήθηκε. Ε το συνδύασα αυτό με την εναέριο που υπήρχε πριν το 10 επί της Βασ.Κωνσταντίνου κι έβγαλα το συμπέρασμα ότι ξέμεινε από τότε! Μπορεί και να μπήκε πολύ αργότερα ως υπηρεσιακή ή κάτι ανάλογο, δεν το γνωρίζω! Παρ 'όλο όμως που οι πληροφορίες μου έλεγαν πως - ακόμα κι αν σχεδιαζόταν κάτι τέτοιο - οι γραμμές δε διήλθαν ποτέ από το Στάδιο, έχω στα χέρια μου μια πολύ καθαρή φωτογραφία με το 7 να ανεβαίνει τη Σταδίου!!! Κι επειδή μου φαινόταν πολύ χλωμό να ανέβαινε το 7 από Σταδίου τη Βασ.Γεωργίου κι από εκεί τη Βασ.Σοφίας, (άλλωστε δε γνωρίζω να υπήρχε ποτέ εναέριος στη Βασ.Γεωργίου) φαντάστηκα ότι όντως για ένα μικρό χρονικό διάστημα δρομολογήθηκαν από Βασ.Κωνσταντίνου.

(04-09-2015, 04:46 PM)manos66 Έγραψε: Όταν πρωτοκυκλοφόρησε το 4 ήταν να πηγαίνει από την πρώτη κιόλας μέρα στην Άνω Κυψέλη. Όμως, η εναέριος δεν είχε ολοκληρωθεί, με αποτέλεσμα τα τρόλλεϋ να τερματίζουν στην πλατεία Κυψέλης, μαζί με το 2. Ενδεικτικό ήταν πως στα πάνια -τότε- ρολό των δρομολογίων είχαν καλύψει προσωρινά το Α. (από το Α. Κυψέλη) με λευκό πανί, το οποίο ξεκόλλησαν όταν τελικά η γραμμή πήγε στο σημερινό της τέρμα. Το ίδιο ακριβώς συνέβαινε και με το 13 (η εναέριος δεν είχε ολοκληρωθεί) όπου με προσωρινή επικάλυψη "Πατήσια" επάνω στα πάνινα ρολό κάλυπταν το ήδη τυπωμένο "Πλ, Παπαδιαμάντη".

Αυτό είναι εξαιρετική πληροφορία, δεν είχα ιδέα! Εννοείς όταν κυκλοφόρησε το 4 με δικό του αριθμό ως "Κυψέλη-Αγ.Αρτέμιος" ή πιο πριν που κυκλοφορούσε ως τοπικό του 2 και διαδρομή "Κυψέλη-Πλ.Πλαστήρα;" (και μετά "Κυψέλη-Προφ.Ηλίας")

(05-09-2015, 04:10 PM)manos66 Έγραψε: Το 18 σύντροφοι πήγαινε από Αχαρνών, κοινή διαδρομή με το 6 μέχρι το μουσείο και μετά με του παλιού 5 μέχρι παιδική χαρά στο Κουκάκι.

Είσαι σίγουρος;; Εγώ αυτό που γνωρίζω είναι ότι δημιουργήθηκε αρχικά ως 18: Αθήνα-Ν.Φιλαδέλφεια με αφετηρία μαζί με το 6 και μετά επεκτάθηκε στο Κουκάκι. Αν ήταν λοιπόν αρχικά "Αθήνα-Ν.Φιλαδέλφεια" και διερχόταν κι αυτό από Αχαρνών, ποιος ο λόγος για ξεχωριστή αρίθμηση; Δε θα ήταν απλούστερο να πάρει κι αυτό τον αριθμό 6; Άλλωστε και το αρχικό τέρμα του 6 στην Αγ.Τριάδα ήταν. Επίσης έχω την εντύπωση ότι είχα δει ξεχασμένες πινακίδες με το 18 στη Χαλκίδος, αλλά χωρίς να 'μαι και 100% σίγουρος! Εκτός κι αν κάνω λάθος και δημιουργήθηκε κατευθείαν ως "Κουκάκι-Ν.Φιλαδέλφεια" οπότε θα είχε και νόημα μια διακεντρική σύνδεση του άξονα Καλλιθέας με τον άξονα Αχαρνών!
Απάντηση
#84
η Βασ.Γεωργίου είχε εναέριο. που πήγαινε από Σταδίου στην Βασ.Σοφίας. Εγώ την θυμάμαι να μην είναι συνδεδεμένη με το δίκτυο και να πρέπει κάποιος να μεταφέρει τους τρολέδες.
Απάντηση
#85
(09-09-2015, 01:22 PM)abc Έγραψε: η Βασ.Γεωργίου είχε εναέριο. που πήγαινε από Σταδίου στην Βασ.Σοφίας. Εγώ την θυμάμαι να μην είναι συνδεδεμένη με το δίκτυο και να πρέπει κάποιος να μεταφέρει τους τρολέδες.

Aλήθεια;; Τότε αυτό όντως εξηγεί πολλά. Θυμάσαι καθόλου πότε ήταν αυτό που λες; Αν ήταν έτσι αποκομμένη από το δίκτυο, φαντάζομαι ότι τον καιρό στον οποίον αναφέρεσαι, δε θα ανέβαινε κάποια τακτική γραμμή τη Βασ.Γεωργίου και μάλλον τη χρησιμοποιούσαν για υπηρεσιακούς λόγους. Αλλά αυτό μπορεί να σημαίνει ότι ήδη τότε το 7 είχε δρομολογηθεί από Ακαδημίας και είχε "ξεμείνει" η εναέριος στη Βασ.Γεωργίου.
Απάντηση
#86
Λίγο καθυστερημένα να προσθέσω στο κεφάλαιο του 18/19 ότι η μετατροπή τους σε τρόλει είχε συζητηθεί από πολύ παλιά. Ήδη περί το 1992 είχαν τοποθετηθεί στήλοι στην Χ. Τρικούπη, φαντάζομαι γι αυτόν τον σκοπό. Πιθανόν να υπάρχουν και σήμερα, αλλά δεν το έχω προσέξει. Πάντως το έργο δεν προχώρησε (είχε μεσολαβήσει και η ιδιωτικοποίηση των λεωφορείων) και έπρεπε να περιμένουμε το 2004.
Απάντηση
#87
(09-09-2015, 11:53 PM)pvuccino Έγραψε: Aλήθεια;; Τότε αυτό όντως εξηγεί πολλά. Θυμάσαι καθόλου πότε ήταν αυτό που λες; Αν ήταν έτσι αποκομμένη από το δίκτυο, φαντάζομαι ότι τον καιρό στον οποίον αναφέρεσαι, δε θα ανέβαινε κάποια τακτική γραμμή τη Βασ.Γεωργίου και μάλλον τη χρησιμοποιούσαν για υπηρεσιακούς λόγους. Αλλά αυτό μπορεί να σημαίνει ότι ήδη τότε το 7 είχε δρομολογηθεί από Ακαδημίας και είχε "ξεμείνει" η εναέριος στη Βασ.Γεωργίου.

Την θυμάμαι τέλη της δεκαετίας του 70, αλλά δεν γνωρίζω πόσο παλιά ήταν. Νομίζω ξηλώθηκε με τα έργα του Μετρό.

Σε σχέση με την Βασ.Κωνσταντίνου, η είσοδος της γραμμής αρχικά ήταν και αυτή αποκομμένη (με παράλληλη γραμμή αντί για ψαλίδι), ενώ η ένωση της στο Χίλτον ήταν όως σήμερα.
Απάντηση
#88
(08-09-2015, 08:16 PM)pvuccino Έγραψε: Αυτό το γνωρίζω κι εγώ, ότι υπήρξαν αρχικά δύο γραμμές 7, μία δεξιόστροφη και μία αριστερόστροφη, απλά έχει περάσει αρκετός καιρός από τότε που τα έγραψα αυτά και δεν έχω μπει ακόμα στη διαδικασία να το διορθώσω. Επειδή συνεχώς ανακαλύπτω καινούρια πράγματα για την ιστορία των γραμμών, κανονικά θα έπρεπε τώρα να ξαναγράψω όοοολες τις γραμμές από την αρχή, με τις διορθώσεις και τις παραπάνω πληροφορίες που γνωρίζω, αλλά το έργο μου φαντάζει ΤΙΤΑΝΙΟ!!! Big Grin Όσο για την εναέριο της Βασ.Κωνσταντίνου, αυτό που ξέρω είναι ότι αρχικά είχαν σχεδιαστεί οι γραμμές να περνάνε από το Στάδιο, αλλά αυτό τελικά δεν υλοποιήθηκε. Ε το συνδύασα αυτό με την εναέριο που υπήρχε πριν το 10 επί της Βασ.Κωνσταντίνου κι έβγαλα το συμπέρασμα ότι ξέμεινε από τότε! Μπορεί και να μπήκε πολύ αργότερα ως υπηρεσιακή ή κάτι ανάλογο, δεν το γνωρίζω! Παρ 'όλο όμως που οι πληροφορίες μου έλεγαν πως - ακόμα κι αν σχεδιαζόταν κάτι τέτοιο - οι γραμμές δε διήλθαν ποτέ από το Στάδιο, έχω στα χέρια μου μια πολύ καθαρή φωτογραφία με το 7 να ανεβαίνει τη Σταδίου!!! Κι επειδή μου φαινόταν πολύ χλωμό να ανέβαινε το 7 από Σταδίου τη Βασ.Γεωργίου κι από εκεί τη Βασ.Σοφίας, (άλλωστε δε γνωρίζω να υπήρχε ποτέ εναέριος στη Βασ.Γεωργίου) φαντάστηκα ότι όντως για ένα μικρό χρονικό διάστημα δρομολογήθηκαν από Βασ.Κωνσταντίνου.


Αυτό είναι εξαιρετική πληροφορία, δεν είχα ιδέα! Εννοείς όταν κυκλοφόρησε το 4 με δικό του αριθμό ως "Κυψέλη-Αγ.Αρτέμιος" ή πιο πριν που κυκλοφορούσε ως τοπικό του 2 και διαδρομή "Κυψέλη-Πλ.Πλαστήρα;" (και μετά "Κυψέλη-Προφ.Ηλίας")


Είσαι σίγουρος;; Εγώ αυτό που γνωρίζω είναι ότι δημιουργήθηκε αρχικά ως 18: Αθήνα-Ν.Φιλαδέλφεια με αφετηρία μαζί με το 6 και μετά επεκτάθηκε στο Κουκάκι. Αν ήταν λοιπόν αρχικά "Αθήνα-Ν.Φιλαδέλφεια" και διερχόταν κι αυτό από Αχαρνών, ποιος ο λόγος για ξεχωριστή αρίθμηση; Δε θα ήταν απλούστερο να πάρει κι αυτό τον αριθμό 6; Άλλωστε και το αρχικό τέρμα του 6 στην Αγ.Τριάδα ήταν. Επίσης έχω την εντύπωση ότι είχα δει ξεχασμένες πινακίδες με το 18 στη Χαλκίδος, αλλά χωρίς να 'μαι και 100% σίγουρος! Εκτός κι αν κάνω λάθος και δημιουργήθηκε κατευθείαν ως "Κουκάκι-Ν.Φιλαδέλφεια" οπότε θα είχε και νόημα μια διακεντρική σύνδεση του άξονα Καλλιθέας με τον άξονα Αχαρνών!

Το 18 έσκασε μύτη ως Νέα Φιλαδέλφεια-Κουκάκι (από Αχαρνών) από την πρώτη έως την τελευταία μέρα της σύντομης ζωής του. Ποτέ δεν υπήρξε 18 Αθήνα Νέα Φιλαδέλφεια μέσω Πατησίων.



[edit mod: διόρθωση διπλού post]
Απάντηση
#89
το 401 έστριβε την Σικελιανού, Πεντάγωνο, 25ης Μαρτίου και στον Σκλαβενίτη, έστριβε ΑΡΙΣΤΕΡΑ Τζαβέλλα για να βγει ΕΘΝ. Αντιστάσεως

Πήγαινε και το 401 από Ν.Ψυχικό;; Εγώ μόνο το 404 θυμάμαι! Και Χαλάνδρι πως έβγαινε; Από Αποστολοπούλου όπως τώρα το 402;
Απάντηση
#90
(05-04-2022, 07:05 PM)hercul1 Έγραψε: το 401 έστριβε την Σικελιανού, Πεντάγωνο, 25ης Μαρτίου και στον Σκλαβενίτη, έστριβε ΑΡΙΣΤΕΡΑ Τζαβέλλα για να βγει ΕΘΝ. Αντιστάσεως
Στο χάρτη πάντως του '79, το 401 ανέβαινε προς Πολύδροσο από 25ης Μαρτίου, Κ.Παλαμά, Μιστράλ και Εθν.Αντιστάσεως και κατέβαινε προς Κάνιγγος από Εθν.Αντιστάσεως, Γ.Σεφέρη, Κ.Παλαμά και 25ης Μαρτίου. Δρομολογήθηκε δε απο 'κει όταν καταργήθκε η παλιότερη λεωφορειακή γραμμή 15 Ακαδημία-Ν.Ψυχικό, που είχε την ίδια διαδρομή εντός του Ν.Ψυχικου και τερμάτιζε επί της Κ.Παλαμά στην Πλατ.Ελευθερίας. Εσύ στη Τζαβέλλα πότε το θυμάσαι;
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 5 Επισκέπτης (ες)