Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Δύο δίπορτα Ν2 (#740, #744) στο 821 σήμερα!
Δίπορτα Ν2 (#742) και στο 829!
Στο Β18/Γ18 τουλάχιστον τρεις Volvo (#153, #224 κλπ) μαζί με τα Solaris!
Επίσης εθεάθη Irisbus Diesel στο 828 που μαζί με το 827 τα είχαμε αφήσει στα midi!
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
20-07-2015, 05:20 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 20-07-2015, 05:21 PM από mercedes elbo.)
(20-07-2015, 04:30 AM)MrVanHool Έγραψε: Δηλαδή να πηγαίνουν οι οδηγοί του Βοτανικού ή του Πειραιά, να κάνουν βάρδιες της Ράλλη με νταλίκες?! Και αυτό για να μην βγει Ν2 στο Β9 Κυριακή καλοκαιριού, που ούτε το κοντό δεν γεμίζει? Δεν χρειάζεται...
Άλλωστε, ξεχνάς ότι το μεν Β12 Χειμ έχει μεικτή δρομολόγηση με κοντά του ΑΜ ΛΙΟ, τα δε Α7-Β9 τότε που τα λεωφορεία γέμιζαν από κόσμο που τα εμπιστευόταν (πριν φτάσουν σε αυτήν την απαξίωση, από το 2009 και μετά) είχαν μεικτή δρομολόγηση με κοντά! Το ΑΒ7 τα Σ/Κ του καλοκαιριού το είχε μόνο το ΑΜ ΒΟΤ, το δε ΑΒ9 ήταν στο Γ' κύκλωμα (τότε με Ν2)..
Τώρα στην Κυριακή του Αυγούστου λοιπόν θα κάνουμε τις τράμπες, να μην βγει ένα Mercedes στο Α7 και αφήσει τον λαό απ'έξω?
Δεν είπα αυτό. Εγώ λέω να γίνει μια μόνιμη ανταλλαγή οδηγών ώστε η Ράλλη να έχει οδηγούς, έστω τους περισσότερους αν όχι όλους, με Ε' Κατηγορίας Δίπλωμα, δηλαδή να πάρουν οδηγούς από Πειραιά και Βοτανικό που έχουν Ε' Δίπλωμα αλλά τα αμαξοστάσια που ανήκουν έχουν μόνο midi και 12μετρα και ισάριθμοι οδηγοί της Ράλλη με Δ' Κατηγορίας Δίπλωμα να πάνε σε Βοτανικό και Πειραιά. Όχι μόνο για το καλοκαίρι αλλά για όλο το χρόνο. Ν2 σε Α7, Β9, Β12 μπαίνουν και Καθημερινές και Σάββατα και ειδικά στο Α7 υπάρχει θέμα χωρητικότητας.
Παλιότερα που έμπαιναν πολλά Ν2 σε Α/Β7 και Α/Β9 τα δρομολόγια ήταν περισσότερα αλλά και πάλι υπήρχαν θέματα. Όσο για τα περί εμπιστοσύνης των επιβάτων θεωρούταν τότε αξιόπιστο το Α/Β7 που τα μισά δρομολόγια ανεπίσημα έφταναν μέχρι Πλάτανο και οι χρονοαποστάσεις ειδικά στην κάθοδο γινόταν σαλάτα ή που τα περισσότερα οχήματα ήταν 12μετρα και άφηναν κόσμο έξω; Παρομοίως τα Α/Β9 που στην κατεύθυνση προς Αθήνα πάρα πολλές φορές πηγαίναν μαζί και αφήναν μεγάλα κενά ανάμεσα στα δρομολόγια.
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
21-07-2015, 01:16 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 21-07-2015, 08:02 PM από ecoj.)
Άλλη μία έκπληξη γίνεται συνήθεια: Δίπορτο Ν2 #740 μαζί με το Ν1 #281 στο 821
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
Ν1 στο Χ93 των 0215 απο Κηφισο!
(την τελευταια φορα που μπηκε Ν1, εμεινε απο κινητηρα στα ΣΕΑ..)
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
Το Solaris 124 στο 821 σήμερα και τα Ν2 725,726 και ένα ακόμη στο ΒΓ18.
Στο Β9 φουλ με Ν2 πλέον ...
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
28-07-2015, 12:28 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 28-07-2015, 12:30 PM από ecoj.)
(28-07-2015, 02:06 AM)MrVanHool Έγραψε: Το Solaris 124 στο 821 σήμερα και τα Ν2 725,726 και ένα ακόμη στο ΒΓ18.
Στο Β9 φουλ με Ν2 πλέον ...
Το
821 χτες είχε το Ν1 #257 και το δίπορτο Ν2 #740 το πρωί! Το Ν1 #257 έκανε την πρωινή διακοπή και σχόλασε μετά τις 11:00! Στην απογευματινή διακοπή μπήκε το Solaris midi #124!
Αλλά το δίπορτο Ν2 #740 είναι και σήμερα στο
821 και σχεδόν κάθε μέρα!
Επίσης και προχτές στην απογευματινή διακοπή είχε μπει Solaris midi ενώ το πρωί είχε 12μ!
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Στο 813 εθεάθη Ν2 σήμερα!
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
Solaris #910 στο Χ96.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
Τίποτα ιδιέταιρο και λόγω θερινού 2, στα ενδιαφέροντα η παρουσία του Ν1 #247 στο 054.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
Το Ν1 στο Χ93 τείνει να γίνει συνήθεια ακόμα και στο Θερινό 2. Σήμερα το όχημα #252.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608