Αξιολόγηση Θέματος:
  • 24 Ψήφοι - 2.67 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ
Το #9184 πλέον κυκλοφορεί κανονικά καθώς έχει εθεαθή!
Το #9141 είναι σίγουρα εκτός το τελευταίο διάστημα και μάλιστα με σοβαρή βλάβη.
Τα #9023 και #9183 μπορείτε να τα κλάψετε μιας και είναι πολύ καιρό εκτός με σοβαρότατες βλάβες και πλέον είναι καννιβαλισμένα. Μάλιστα το #9023 δεν έχει καν κινητήρα ενώ του λείπουν κι άλλα πολλά κομμάτια. (Θα είναι τεράστια έκπληξη να επισκευαστούν)
Από κει και πέρα είναι κι άλλα πολλά μέσα με βλάβες άγνωστο πόσο σοβαρές (#9162 κλπ)
Όσο δεν έχει ολοκληρωθεί η οριστική παραλαβή δεν μπορεί να αποσυρθεί τελείως κανένα Citelis κι ας μην έχει ελπίδα επισκευής!

Και σε Solaris 18 υπάρχουν μόνιμες βλάβες που είναι καιρό εκτός ενώ έχουν καννιβαλιστεί (πχ #841, #873). Μάλιστα το #841 είναι πολύ πάνω από ένα χρόνο εκτός και καννιβαλισμένο σε προχωρημένο βαθμό.

Σε Solaris midi δεν έχω καθόλου εικόνα για το ποια είναι εκτός.
Απάντηση
(16-06-2015, 05:08 PM)ecoj Έγραψε: Το #9184 πλέον κυκλοφορεί κανονικά καθώς έχει εθεαθή!
Το #9141 είναι σίγουρα εκτός το τελευταίο διάστημα και μάλιστα με σοβαρή βλάβη.
Τα #9023 και #9183 μπορείτε να τα κλάψετε μιας και είναι πολύ καιρό εκτός με σοβαρότατες βλάβες και πλέον είναι καννιβαλισμένα. Μάλιστα το #9023 δεν έχει καν κινητήρα ενώ του λείπουν κι άλλα πολλά κομμάτια. (Θα είναι τεράστια έκπληξη να επισκευαστούν)
Από κει και πέρα είναι κι άλλα πολλά μέσα με βλάβες άγνωστο πόσο σοβαρές (#9162 κλπ)
Όσο δεν έχει ολοκληρωθεί η οριστική παραλαβή δεν μπορεί να αποσυρθεί τελείως κανένα Citelis κι ας μην έχει ελπίδα επισκευής!

Και σε Solaris 18 υπάρχουν μόνιμες βλάβες που είναι καιρό εκτός ενώ έχουν καννιβαλιστεί (πχ #841, #873). Μάλιστα το #841 είναι πολύ πάνω από ένα χρόνο εκτός και καννιβαλισμένο σε προχωρημένο βαθμό.

Σε Solaris midi δεν έχω καθόλου εικόνα για το ποια είναι εκτός.

Αλίμονο αν ήταν να προτίνουμε απόσυρση και κανιβαλισμό οχημάτων 5ετίας. Αυτό το πρότεινα για τύπους λεωφορείων που έχουν ήδη δουλέψει και είναι προς το τέλος τους (Ν1, Renault, Neoplan, Volvo). Μόνο τα τέλη κυκλοφορίας να γλιτώναμε από 150 οχήματα αυτών των τύπων που ούτως ή άλλως κάθονται είναι 150*385=57.750€. Φυσικά είναι και τα ασφάλιστρα που είναι ακόμα μεγαλύτερο έξοδο και επιπλέον αυτά τα αμάξια μπορούν να φέρουν επιπλέον έσοδα με την εκποιησή τους (στην τελευταία δημοπρασία της Ο.ΣΥ. τα A300 και Ν4016 είχαν τιμή πώλησης 1800€ και 1600€ τα Neoplan midi). Mε όλα αυτά τα χρήματα θα μπορούσαμε να επισκευάσουμε τα Citelis και τα Solaris που ακινητούν.

Για τα Solaris 18 τα γνωρίζω και φυσικά και εκεί υπάρχουν και άλλα που κάθονται μέσα με βλάβες. Το #841 νομίζω λείπει από τους δρόμους από το 2012.

Σε Solaris midi σίγουρα υπάρχουν αμάξια που κάθονται μέσα με βλάβες (νούμερα δεν γνωρίζω) αλλά όπως και να έχει δεν φαίνεται η έλλειψη γιατί δεν υπάρχουν μεγάλες ανάγκες δρομολόγησης midi, ειδικά στο Ελληνικό.
Απάντηση
(16-06-2015, 08:55 PM)mercedes elbo Έγραψε: Αλίμονο αν ήταν να προτίνουμε απόσυρση και κανιβαλισμό οχημάτων 5ετίας. Αυτό το πρότεινα για τύπους λεωφορείων που έχουν ήδη δουλέψει και είναι προς το τέλος τους (Ν1, Renault, Neoplan, Volvo). Μόνο τα τέλη κυκλοφορίας να γλιτώναμε από 150 οχήματα αυτών των τύπων που ούτως ή άλλως κάθονται είναι 150*385=57.750€. Φυσικά είναι και τα ασφάλιστρα που είναι ακόμα μεγαλύτερο έξοδο και επιπλέον αυτά τα αμάξια μπορούν να φέρουν επιπλέον έσοδα με την εκποιησή τους (στην τελευταία δημοπρασία της Ο.ΣΥ. τα A300 και Ν4016 είχαν τιμή πώλησης 1800€ και 1600€ τα Neoplan midi). Mε όλα αυτά τα χρήματα θα μπορούσαμε να επισκευάσουμε τα Citelis και τα Solaris που ακινητούν.

Για τα Solaris 18 τα γνωρίζω και φυσικά και εκεί υπάρχουν και άλλα που κάθονται μέσα με βλάβες. Το #841 νομίζω λείπει από τους δρόμους από το 2012.

Σε Solaris midi σίγουρα υπάρχουν αμάξια που κάθονται μέσα με βλάβες (νούμερα δεν γνωρίζω) αλλά όπως και να έχει δεν φαίνεται η έλλειψη γιατί δεν υπάρχουν μεγάλες ανάγκες δρομολόγησης midi, ειδικά στο Ελληνικό.
Πάντως κάποια Solaris και κάποια Citelis έχουν τόσο σοβαρές βλάβες που ίσως δεν συμφέρει καν η επισκευή τους.
Τώρα για ξεδιάλεγμα σε κάποιους τύπους έχει ήδη γίνει γι' αυτό έχουν διαγραφεί τόσα GN, Volvo, Renault, N1, N2, Neoplan. Απλά μάλλον δεν θέλουν να διαγράψουν οχήματα που έχουν έστω και μικρή πιθανότητα επισκευής προφανώς λόγω μελλοντικής μεγαλύτερης έλλειψης.
Απάντηση
(16-06-2015, 10:44 PM)ecoj Έγραψε: Πάντως κάποια Solaris και κάποια Citelis έχουν τόσο σοβαρές βλάβες που ίσως δεν συμφέρει καν η επισκευή τους.
Τώρα για ξεδιάλεγμα σε κάποιους τύπους έχει ήδη γίνει γι' αυτό έχουν διαγραφεί τόσα GN, Volvo, Renault, N1, N2, Neoplan. Απλά μάλλον δεν θέλουν να διαγράψουν οχήματα που έχουν έστω και μικρή πιθανότητα επισκευής προφανώς λόγω μελλοντικής μεγαλύτερης έλλειψης.

Όσο και μεγάλες να είναι οι ελλείψεις τους έχουν αρκετά χρόνια μπροστά τους.

Έχει γίνει ήδη και τα αποτελέσματα είναι αρκετά θετικά. Έχουν ξαναβγεί έξω αρκετά οχήματα που ακινητούσαν μόνιμα, ειδικά στα Volvo και στα Ν2 της Ράλλη.

Θεωρώ ότι είναι καλύτερο όταν έχεις π.χ. 20 αμάξια με βλάβες έστω και μικρές, με την παρούσα κατάσταση, να κόψεις τα 10 ώστε με τα ανταλλακτικά τους και τα έσοδα που θα σου φέρουν με την εκποιήσή τους να βγάλεις τα υπόλοιπα 10. Στο τέλος βγαίνεις με περισσότερα ενεργά λεωφορεία. Kαι ειδικά όταν έχεις επίσημα στόλο λεωφορείων 1862 οχημάτων και βάσει προγράμματος πλέον βγάζεις λιγότερα από 1200 οχήματα, που ακόμη και αυτά δεν βγαίνουν γιατί υπάρχουν και άλλες κομμένες βάρδιες, δεν έχει νοήμα να κρατάς έναν τόσο μεγάλο στόλο τον οποίο είναι γεγονός ότι δεν μπορείς να συντηρήσεις.
Απάντηση
(17-06-2015, 06:22 PM)mercedes elbo Έγραψε: Όσο και μεγάλες να είναι οι ελλείψεις τους έχουν αρκετά χρόνια μπροστά τους.

Έχει γίνει ήδη και τα αποτελέσματα είναι αρκετά θετικά. Έχουν ξαναβγεί έξω αρκετά οχήματα που ακινητούσαν μόνιμα, ειδικά στα Volvo και στα Ν2 της Ράλλη.

Θεωρώ ότι είναι καλύτερο όταν έχεις π.χ. 20 αμάξια με βλάβες έστω και μικρές, με την παρούσα κατάσταση, να κόψεις τα 10 ώστε με τα ανταλλακτικά τους και τα έσοδα που θα σου φέρουν με την εκποιήσή τους να βγάλεις τα υπόλοιπα 10. Στο τέλος βγαίνεις με περισσότερα ενεργά λεωφορεία. Kαι ειδικά όταν έχεις επίσημα στόλο λεωφορείων 1862 οχημάτων και βάσει προγράμματος πλέον βγάζεις λιγότερα από 1200 οχήματα, που ακόμη και αυτά δεν βγαίνουν γιατί υπάρχουν και άλλες κομμένες βάρδιες, δεν έχει νοήμα να κρατάς έναν τόσο μεγάλο στόλο τον οποίο είναι γεγονός ότι δεν μπορείς να συντηρήσεις.
Καλά προφανώς είναι προτιμότερο να γίνεται προσπάθεια επισκευής αλλά σε κάποιες ακραίες περιπτώσεις πιθανόν κάποια οχήματα να είναι καταδικασμένα. Δύσκολα ένα όχημα που είναι εκτός 3 χρόνια και του λείπουν από μηχανικά εξαρτήματα μέχρι καθίσματα και παράθυρα θα ξανακυκλοφορήσει και αγοράστηκε το 2008.

Η Ράλλη πριν αρχίσει ο καννιβαλισμός κάποιων Volvo και Ν2 δεν έβγαινε καν και δανειζόταν οχήματα (μάλιστα στο απόγειο δανειζόταν πάνω από 20 οχήματα) ενώ τώρα αυτό έχει σταματήσει. Βέβαια είναι στο όριο αλλά τουλάχιστον βγαίνει με δικές της δυνάμεις.

Προφανώς σε παλαιότερους τύπους οι σοβαρές βλάβες αυτό πρέπει να γίνει. Δεν έχει νόημα να πληρώνεις ένα εντελώς χαλασμένο και ακινητοποιημένο χρόνια όχημα 15ετίας που σε 5 χρόνια θα θέλει απόσυρση έτσι κι αλλιώς.
Απάντηση
Συνεχίζω εδώ για να μην βγαίνουμε εκτός θέματος.

(26-06-2015, 11:19 PM)ecoj Έγραψε: Αυτό είναι ακραίο γιατί μπορεί να δημιουργηθεί θέμα στο Ελληνικό.

Το Ελληνικό έχει 179 GN και τις Καθημερινές στο Χειμερινό βγάζει περίπου 110. Οχήματα που είναι μέσα με βλάβες σίγουρα υπάρχουν αλλά δεν νομίζω να υπάρχει τόσο μεγάλο πρόβλημα αν πάνε 15-20 GN στην Ράλλη για να βγαίνουν τα Β9, 421 μόνο με νταλίκες. Βεβαια και η Ράλλη είναι ξεφτίλα να βγάζει με το ζόρι γύρω στις 120-125 από τις 191 νταλίκες που θεωρητικά έχει. Ελπίζω, αυτή η έλλειψη 18μετρων στην Ράλλη που έχουμε δει τους τελευταίους μήνες να οφείλεται όντως σε έλλειψη ελαστικών, τα οποία πρέπει να φτάσουν σύντομα.
Απάντηση
(26-06-2015, 11:42 PM)mercedes elbo Έγραψε: Συνεχίζω εδώ για να μην βγαίνουμε εκτός θέματος.


Το Ελληνικό έχει 179 GN και τις Καθημερινές στο Χειμερινό βγάζει περίπου 110. Οχήματα που είναι μέσα με βλάβες σίγουρα υπάρχουν αλλά δεν νομίζω να υπάρχει τόσο μεγάλο πρόβλημα αν πάνε 15-20 GN στην Ράλλη για να βγαίνουν τα Β9, 421 μόνο με νταλίκες. Βεβαια και η Ράλλη είναι ξεφτίλα να βγάζει με το ζόρι γύρω στις 120-125 από τις 191 νταλίκες που θεωρητικά έχει. Ελπίζω, αυτή η έλλειψη 18μετρων στην Ράλλη που έχουμε δει τους τελευταίους μήνες να οφείλεται όντως σε έλλειψη ελαστικών, τα οποία πρέπει να φτάσουν σύντομα.
Γενικά ο αριθμός των οχημάτων που έχει ένα αμαξοστάσιο σπάνια ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα αφού συνήθως οι βλάβες είναι πολλές. Ειδικά τα λάστιχα που αναφέρεις είναι σοβαρότατο θέμα.
Απάντηση
Νέες πινακίδες για το Solaris Urbino 8,6 #77. Ο νέος αριθμός κυκλοφορίας του είναι ΥΝΤ-9960.
Απάντηση
Η σόμπα #194 επανακυκλοφορεί με νέες πινακίδες τις οποίες όμως δεν συγκράτησα.

Έτσι έχουμε μέχρι τώρα τις παρακάτω σόμπες με νέες πινακίδες:

125 --> ΥΝΤ-9954
130 --> ΥΝΝ-9985
131 --> ΥΝΝ-9992
138 --> ΥΝΝ-9987
153 --> ΥΝΝ-9993
181 --> ΥΝΝ-9989
194 --> ΥΝΤ-9958
198 --> ΥΝΝ-9986
207 --> ΥΝΝ-9961
222 --> ΥΝΝ-9978


Edit: Τελικά το #194 είναι το ΥΝΤ-9958.
Απάντηση
http://www.tovima.gr/files/1/2015/10/02/osy.pdf

Πέρα από το βασικό θέμα της επιστολής στη σελίδα 5 μαθαίνουμε ότι το πρωί της Κυριακής 27/9 το Ελληνικό είχε με βλάβες 36/116 N1, 64/198 GN και 21/65 Solaris 8,6. Στα νούμερα συµπεριλαµβάνονται και οσα οχήματα έχουν παραδωσει πινακιδες, δηλαδή ούτως ή άλλως είναι ανενεργά.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Στόλος λεωφορείων ΚΤΕΛ MrVanHool 214 93.601 18-11-2024, 02:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Thanos2265

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 12 Επισκέπτης (ες)