Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(19-06-2015, 01:55 PM)ecoj Έγραψε: Το ότι ανήκουν κάποιες βάρδιες του 203 στο κύκλωμα των Solaris midi δεν σημαίνει ντε και καλά ότι μπήκε γι' αυτό! Πολύ σοβαρά έχετε πάρει τα κυκλώματα που σε μεγάλο βαθμό δεν τηρούνται.
Δεν βρίσκω άλλο λόγο που στις 06:55 (τελευταία εξαγώγη 203 από ΑΜ ΕΛΛ, που δεν είμαστε και βέβαιοι ότι ήταν το τελευταίο που βγήκε με Solaris) έβγαλαν Solaris στο 203 ενώ υπήρχαν αργότερα άλλες δύο εξαγωγές 237 που βγήκαν και οι 2 με Ν1.
Δημοσιεύσεις: 3.183
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
19-06-2015, 02:59 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 19-06-2015, 03:00 PM από ecoj.)
(19-06-2015, 02:03 PM)mercedes elbo Έγραψε: Δεν βρίσκω άλλο λόγο που στις 06:55 (τελευταία εξαγώγη 203 από ΑΜ ΕΛΛ, που δεν είμαστε και βέβαιοι ότι ήταν το τελευταίο που βγήκε με Solaris) έβγαλαν Solaris στο 203 ενώ υπήρχαν αργότερα άλλες δύο εξαγωγές 237 που βγήκαν και οι 2 με Ν1.
Τόσο καιρό βγαίνει από Ελληνικό το
203 και θυμήθηκαν το κύκλωμα προχτές?
Απόσπαση από 212 ή 209?
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(19-06-2015, 02:59 PM)ecoj Έγραψε: Τόσο καιρό βγαίνει από Ελληνικό το 203 και θυμήθηκαν το κύκλωμα προχτές?
Απόσπαση από 212 ή 209?
Μην ψάχνετε να βρείτε λογικη στο Α/Μ Ελληνικού που έχει στείλει GN στο θερινο 2 στο 237 και solarini στο 206(την τελευταια βδομαδα του Αυγούστου μάλιστα!)
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(19-06-2015, 02:59 PM)ecoj Έγραψε: Τόσο καιρό βγαίνει από Ελληνικό το 203 και θυμήθηκαν το κύκλωμα προχτές?
Απόσπαση από 212 ή 209?
Τώρα που το σκέφτομαι ούτε βάσει κυκλώματος δικαιολογείται. Τα πρώτα Solaris μέχρι κάπου #640 είναι στο Η' Κύκλωμα. Το Ε' από ότι έχω καταλάβει ή δεν έχει καθόλου μόνιμα οχήματα ή έχει τα μεγαλύτερα νούμερα των Solaris (~#650-#665).
Άρα δύο περιπτώσεις υπάρχουν:
α) 'Ηξεραν στο Γρ. Κίνησης ότι δεν θα τους φτάσουν τα Ν1 αλλά δεν ήθελαν να βγάλουν GN σε 237 ή επιπλέον σε 164 και έτσι έδωσαν Solaris στο 203.
β) Επέμενε ο οδηγός του για Solaris και μάλλον εικάζοντας ότι έχει ψιλοπέσει η επιβατική κίνηση από τότε που κλείσαν τα σχολεία του το έδωσαν.
Η περίπτωση της απόσπασης δεν μου "κολλάει". Θα παίρναν αμάξι από το 212 που τις προάλλες είχαν κάνει απόσπαση Ν1 από το 206 ή από το 209 που έχουν κοπεί τόσα δρομολόγια; Η λογική λέει ότι και απόσπαση να γινόταν θα έπαιρναν από το 206 που έχει 12μετρα και σχετικά πυκνά δρομολόγια.
Δημοσιεύσεις: 3.183
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
(19-06-2015, 08:14 PM)mercedes elbo Έγραψε: Τώρα που το σκέφτομαι ούτε βάσει κυκλώματος δικαιολογείται. Τα πρώτα Solaris μέχρι κάπου #640 είναι στο Η' Κύκλωμα. Το Ε' από ότι έχω καταλάβει ή δεν έχει καθόλου μόνιμα οχήματα ή έχει τα μεγαλύτερα νούμερα των Solaris (~#650-#665).
Άρα δύο περιπτώσεις υπάρχουν:
α) 'Ηξεραν στο Γρ. Κίνησης ότι δεν θα τους φτάσουν τα Ν1 αλλά δεν ήθελαν να βγάλουν GN σε 237 ή επιπλέον σε 164 και έτσι έδωσαν Solaris στο 203.
β) Επέμενε ο οδηγός του για Solaris και μάλλον εικάζοντας ότι έχει ψιλοπέσει η επιβατική κίνηση από τότε που κλείσαν τα σχολεία του το έδωσαν.
Η περίπτωση της απόσπασης δεν μου "κολλάει". Θα παίρναν αμάξι από το 212 που τις προάλλες είχαν κάνει απόσπαση Ν1 από το 206 ή από το 209 που έχουν κοπεί τόσα δρομολόγια; Η λογική λέει ότι και απόσπαση να γινόταν θα έπαιρναν από το 206 που έχει 12μετρα και σχετικά πυκνά δρομολόγια.
Η αλήθεια είναι πως αν ένας οδηγός επιμένει πολύ σε ένα τύπο οχήματος μπορεί να υποχωρήσει το γρ. κίνησης! Επίσης και στο Ελληνικό και στο Βοτανικό αλλά και στο Πειραιά υπάρχουν νομίζω κάποιοι οδηγοί που οδηγάνε μόνο midi και ας μην υπάρχει περιορισμός διπλώματος!
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Υπάρχει περίπτωση οδηγός να επέμενε σε MIDI σε μία γραμμή που φτάνοντας στο Κέντρο του Βύρωνα έχει γεμίσει το 12μετρο; Γουστάρει να βλέπει τον κόσμο αγκαλιά με το παρμπρίζ και να χρειάζεται τον διπλάσιο χρόνο στις στάσεις για αποβίβαση και επιβίβαση;
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(20-06-2015, 11:38 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Υπάρχει περίπτωση οδηγός να επέμενε σε MIDI σε μία γραμμή που φτάνοντας στο Κέντρο του Βύρωνα έχει γεμίσει το 12μετρο; Γουστάρει να βλέπει τον κόσμο αγκαλιά με το παρμπρίζ και να χρειάζεται τον διπλάσιο χρόνο στις στάσεις για αποβίβαση και επιβίβαση;
Και εγώ το σκέφτηκα αυτό. Αλλά και στο B9 ή 237 τα ίδια δεν γίνονται που αντί για 18μετρο μπαίνει 12μετρο. Απλά, θα το ήθελε επειδή είναι πιο εύκολο στην οδήγηση λόγω μικρότερου μήκους και πλάτους και πιο γρήγορο σε σχέση με αρκετά Ν1 του Ελληνικού που έχει πέσει αρκετά η απόδοσή τους.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
20-06-2015, 12:38 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 20-06-2015, 12:40 PM από marios.ilioupoli.)
(20-06-2015, 12:09 PM)mercedes elbo Έγραψε: Και εγώ το σκέφτηκα αυτό. Αλλά και στο B9 ή 237 τα ίδια δεν γίνονται που αντί για 18μετρο μπαίνει 12μετρο. Απλά, θα το ήθελε επειδή είναι πιο εύκολο στην οδήγηση λόγω μικρότερου μήκους και πλάτους και πιο γρήγορο σε σχέση με αρκετά Ν1 του Ελληνικού που έχει πέσει αρκετά η απόδοσή τους.
Όσο αφορά το πρώτο σκέλος, στη μεν περίπτωση του Β9 μάλλον έχουμε να κάνουμε με ελλείψεις στο αμαξοστάσιο της Ράλλη, αφού προ ημερών έστειλαν N2 στο ΑΒ10 ή κάτι αναθεώρησαν από την περίοδο της αναγκαστικής δρομολόγησης 12μετρων, λόγω των έργων. Στη δε περίπτωση του 237, τα 18μετρα έκαναν το μεγάλο ντου τον Μάιο, που είχε αυξημένες ανάγκες το Ελληνικό στον Καρέα (203) και στα Άνω Ιλίσια (220/221). Πριν τα είχαμε σαν τη σπάνια δρομολόγηση των ΝΠ!
Όσο αφορά το δεύτερο σκέλος, το μικρότερο πλάτος του MIDI θα είχε ενδιαφέρον στο 235 ( Citaro μη βαράς!
) που αντιμετωπίζει δυσκολίες στη Γ. Ζωγράφου, αλλα όχι στο 203 που συναντάει διπλής κατεύθυνσης χωρίς νησίδα σε ελάχιστα σημεία και χωρίς μεγάλο θέμα. Η δε ταχύτητα στο 203 είναι ασήμαντη, καθώς η διαδρομή περιλαμβάνει οδούς με αυξημένο κυκλοφοριακό φόρτο, οπότε εκ των πραγμάτων κάτι τέτοιο είναι ασήμαντο.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(20-06-2015, 12:38 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Όσο αφορά το πρώτο σκέλος, στη μεν περίπτωση του Β9 μάλλον έχουμε να κάνουμε με ελλείψεις στο αμαξοστάσιο της Ράλλη, αφού προ ημερών έστειλαν N2 στο ΑΒ10 ή κάτι αναθεώρησαν από την περίοδο της αναγκαστικής δρομολόγησης 12μετρων, λόγω των έργων. Στη δε περίπτωση του 237, τα 18μετρα έκαναν το μεγάλο ντου τον Μάιο, που είχε αυξημένες ανάγκες το Ελληνικό στον Καρέα (203) και στα Άνω Ιλίσια (220/221). Πριν τα είχαμε σαν τη σπάνια δρομολόγηση των ΝΠ!
Όσο αφορά το δεύτερο σκέλος, το μικρότερο πλάτος του MIDI θα είχε ενδιαφέρον στο 235 ( Citaro μη βαράς! ) που αντιμετωπίζει δυσκολίες στη Γ. Ζωγράφου, αλλα όχι στο 203 που συναντάει διπλής κατεύθυνσης χωρίς νησίδα σε ελάχιστα σημεία και χωρίς μεγάλο θέμα. Η δε ταχύτητα στο 203 είναι ασήμαντη, καθώς η διαδρομή περιλαμβάνει οδούς με αυξημένο κυκλοφοριακό φόρτο, οπότε εκ των πραγμάτων κάτι τέτοιο είναι ασήμαντο.
Για το Β9 αναφερόμουν για Κυριακές που υπάρχει διαθεσιμότητα 18μετρων και έχουν μπεί και Ν2. Το 237 ο ΟΑΣΑ το έχει μόνο με 18μετρα άσχετα αν στο Ελληνικό το έχουν στάνταρ με 12μετρα... Ακόμα, και τώρα προτιμούν να βάλουν GN στο 164 παρά στο 237 παρόλο που το 164 έχει μικρότερη επιβατική κίνηση.
Πρόβλημα πλάτους δεν έχει το 203 αλλά όσο να 'ναι για τον οδηγό είναι πιο εύκολο στην οδήγηση σε σχέση με ένα Ν1.
Για την ταχύητητα το λέω περισσότερο για τις ανηφόρες στον Βύρωνα (Αγίου Ιωάννου Καρέα στο τμήμα πριν την Κατεχάκη, 28ης Οκτωβρίου στην κατεύθυνση προς Κέντρο) όπου φαίνονται οι διαφορές των Solaris του 212 και αρκετών Ν1 του 203 (όχι όλα).
Φυσικά, τις παραπάνω "δικαιολογίες" προσωπικά τις θεωρώ αστείες για να δωθεί Solaris, απλά τα ανεφέρω υποθέτοντας το πιθανό σκεπτικό ενός οδηγού για να ζητήσει Solaris αντί για Ν1. Εννοείται ότι όλα είναι καθαρά εικασίες. Δεν γνωρίζουμε τι ακριβώς έγινε και μπήκε στο 203. 'Ομως, και οι άλλες δύο περιπτώσεις (δρομολόγησή του με απόφαση του Γρ. Κίνησης ή απόσπαση) είναι ανεπίπτρεπτες και θα μπορούσαν κάλλιστα να αποφευχθούν.
Δημοσιεύσεις: 3.183
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
20-06-2015, 04:51 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 20-06-2015, 04:52 PM από ecoj.)
Πάντως τα περισσότερα αμαξοστάσια πλέον έχουν θέματα!
Ο Βοτανικός με το που πήρε το 054 έχει θέμα με τα 12μ σοβαρό. Το 813 πλέον βγαίνει μόνο με midi. Στο 704 κόπηκε τελείως το μοναδικό 12μ που είχε. Το 821 έχει midi και ένα 12μ καθημερινές. Στο 036 εμφανίζονται και midi πλέον! Ποιος ακολουθεί;
Η αλήθεια είναι ότι το 813 βγήκε κερδισμένο με τη μιντοποίηση αφού με τα 12μ είχε θέμα στα στενά που κολλούσε συνεχώς. Το midi δύσκολα θα κολλήσει.
Το Ελληνικό πάλι είδαμε τι έγινε με τα Ν1 όταν είχε πάρει 220/221! Τώρα που τα ξεφορτώθηκε δίνει την αίσθηση ότι προτιμάει να δρομολογεί ότι Ν1 έχει αντί για GN. Σαν να εμπιστεύονται τα Ν1 παραπάνω. Όχι άδικα βέβαια αφού μπορεί να λαμπαδιάσει καμιά GN για πλάκα ειδικά οι μη ανακατασκευασμένες.
Ο Πειραιάς είχε θέμα με τα midi ειδικά πριν λάβει τα Solaris midi. Γι' αυτό είχαν φτάσει τα 827/828 και 800 να βγαίνουν με 12μ. Τώρα από αυτά μόνο το 800 και αν θα πάρει κάνα Irisbus.
Η Ράλλη έχει μόνιμα πρόβλημα απλά τώρα που δεν έχει το 054 μάλλον απέκτησε μία προσωρινή ''άνεση'' στα Ν2! Έτσι το Β9 σχεδόν όλο με Ν2! Τις προάλλες βρέθηκε Ν2 στο Α10/Β10! Ενώ στο Α7 εμφανίζονται! Β12 και Β18/Γ18 μέχρι και κάθε μέρα μπορούν να έχουν κάποια Ν2! 421 να δεις τι γίνεται!
Ελπίζω μόνο η Ανθούσα να μην βγάζει τα 2 Citelis που μένουν από το 302 λόγω έλλειψης στις υπόλοιπες γκαζιέρες! Πάντως συνήθως βγαίνουν σε βάρδιες που βγαίνουν πιο αργά ενώ ΣΚ δύσκολα θα τα δεις εκτός 302!