Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
07-05-2015, 05:25 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 07-05-2015, 08:17 PM από georgio.)
GN #408 και #409 στο 237
Το Ελληνικό πρέπει να έχει σοβαρό πρόβλημα με τα 12μετρα. Πριν απο λιγο το solaris midi #607 στο 124 τίγκα που άφησε και κόσμο έξω απο το Στ. Ελληνικό
Επίσης GN #564 και #424 στο 164
Σας έχω και καλύτερο GN # 561 στο 154!!
Δημοσιεύσεις: 3.183
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Ν2 #552 -> 704! Ο Βοτανικός βελτιώνεται πάντως
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(05-05-2015, 09:16 PM)georgio Έγραψε: Πάντως σήμερα που ρωταω τον σταθμάρχη "πως και βαζουν νταλίκες στο 237;" μου λέει ότι έχουν πάρει άλλες γραμμες και δεν έχουν μικρά!
Το οποίο έχει μια λογική αφού 203 και 220/221 απασχολούν γύρω στα 14 οχήματα σύνολο + κάποιες εφεδρειες που θα κρατάνε πάμε στα 20 Ν1 τουλάχιστον που θα πρέπει να δεσμεύει το αμ/σιο
Το 203 παίρνει 6 αμάξια και τα 220/1 10. Όμως, το Ελληνικό έχει 111 Ν1. Και η δρομολόγηση του απαιτεί 82 περίπου Ν1 (120~3, 140~13, 154~3, 164~5, 165~2, 203~6, 206~5, 204~1, 220~10, 237~6, 250~4, Τοπικά Γλυφάδας~17, Β2~6, Χ97~1).
Από εφεδρείες δεν ξέρω τι κρατάνε αλλά πάνω από 10 οχήματα δεν πιστεύω να είναι. Οπότε μαζί με τις 5-6 GN που βγαίνουν πλέον σε 154, 164, 237 και τα 1-2 Solaris των Τ. Γλυφάδας πάμε στα 85 (μαζί με τις 10 εφεδρείες). Πράγμα που σημαίνει ότι έχουμε καμιά 25αρια Ν1 με βλάβες. Εκτός και αν υπάρχουν ανασφάλιστα οχήματα, όπως στον Βοτανικό.
Δημοσιεύσεις: 1.217
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
08-05-2015, 11:39 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 08-05-2015, 11:48 AM από Citaro.)
(08-05-2015, 10:48 AM)mercedes elbo Έγραψε: Το 203 παίρνει 6 αμάξια και τα 220/1 10. Όμως, το Ελληνικό έχει 111 Ν1. Και η δρομολόγηση του απαιτεί 82 περίπου Ν1 (120~3, 140~13, 154~3, 164~5, 165~2, 203~6, 206~5, 204~1, 220~10, 237~6, 250~4, Τοπικά Γλυφάδας~17, Β2~6, Χ97~1).
Ξέχασες το 235 με 5 οχήματα.
Με την επαναδρομολόγηση από 01/05/2015, το Ελληνικό επανέκτησε έδαφος στο κέντρο της Αθήνας (Ακαδημίας) και πήρε το πάνω χέρι, μετά από πολλά χρόνια.
Ειδικά με τη μεταφορά του 203 και κυρίως του 220/1 στο Α/Σ Ελληνικού, τα Ν1 έκαναν ξανά αισθητή την παρουσία τους. Μέχρι τον Απρίλη, τα μόνα Ν1 που εμφανίζονταν στην Ακαδημίας ήταν
1 όχημα του 204, 5 οχήματα του 235 και 6 οχήματα του Β2, ενώ κυκλοφορούσαν 11 γκαζιέρες στο 220/1 και 6 γκαζιέρες στο 203.
Σήμερα κυκλοφορούν άλλα 16 επιπλέον Ν1, ενώ τα μοναδικά "Ανθουσιώτικα" είναι αυτά του Α5, όπου μάλιστα έχουν δρομολογήσει ό,τι ερείπιο Renault υπάρχει.
Δημοσιεύσεις: 3.183
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
08-05-2015, 01:58 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 08-05-2015, 01:59 PM από ecoj.)
(08-05-2015, 11:39 AM)Citaro Έγραψε: Ξέχασες το 235 με 5 οχήματα.
Με την επαναδρομολόγηση από 01/05/2015, το Ελληνικό επανέκτησε έδαφος στο κέντρο της Αθήνας (Ακαδημίας) και πήρε το πάνω χέρι, μετά από πολλά χρόνια.
Ειδικά με τη μεταφορά του 203 και κυρίως του 220/1 στο Α/Σ Ελληνικού, τα Ν1 έκαναν ξανά αισθητή την παρουσία τους. Μέχρι τον Απρίλη, τα μόνα Ν1 που εμφανίζονταν στην Ακαδημίας ήταν
1 όχημα του 204, 5 οχήματα του 235 και 6 οχήματα του Β2, ενώ κυκλοφορούσαν 11 γκαζιέρες στο 220/1 και 6 γκαζιέρες στο 203.
Σήμερα κυκλοφορούν άλλα 16 επιπλέον Ν1, ενώ τα μοναδικά "Ανθουσιώτικα" είναι αυτά του Α5, όπου μάλιστα έχουν δρομολογήσει ό,τι ερείπιο Renault υπάρχει. Σωστό το συμπέρασμα σου αλλά δυσάρεστο για μένα! Τι θέλω να πω όμως. Οι γκαζιέρες που είναι οικολογικές και δεν επιβαρύνουν το περιβάλλον και την ήδη χάλια ατμόσφαιρα της Αθήνας έπρεπε να είναι κέντρο! Αντί αυτού έχει ξαναγεμίσει με Ν1 το κέντρο που όσο καλά λεωφορεία και να είναι πλέον επιβαρύνουν πολύ την ατμόσφαιρα. Οι γκαζιέρες πάλι εντοπίζονται μόνο σε Α5 και Ε14. Μετά ότι δρομολογούν τα Λιόσια στο 732 και τις άλλες γραμμές προς Πολυτεχνείο, Χαλκοκονδύλη κλπ. Και έτσι τα οικολογικά λεωφορεία μένουν στην πλοιονότητα τους στο πουθενά (Δουκ. Πλακεντίας, Άνω Λιόσια, Χαλάνδρι, Μενίδι, Κηφισιά κλπ) και στο κέντρο ότι πιο ρυπογόνο υπάρχει (Ν1, Ν2, GN κλπ)
Τώρα το Α5 έχει φορτωθεί όλες της 1ης γενιάς γκαζιέρες προφανώς λόγω κυκλώματος.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(08-05-2015, 01:58 PM)ecoj Έγραψε: Σωστό το συμπέρασμα σου αλλά δυσάρεστο για μένα! Τι θέλω να πω όμως. Οι γκαζιέρες που είναι οικολογικές και δεν επιβαρύνουν το περιβάλλον και την ήδη χάλια ατμόσφαιρα της Αθήνας έπρεπε να είναι κέντρο! Αντί αυτού έχει ξαναγεμίσει με Ν1 το κέντρο που όσο καλά λεωφορεία και να είναι πλέον επιβαρύνουν πολύ την ατμόσφαιρα. Οι γκαζιέρες πάλι εντοπίζονται μόνο σε Α5 και Ε14. Μετά ότι δρομολογούν τα Λιόσια στο 732 και τις άλλες γραμμές προς Πολυτεχνείο, Χαλκοκονδύλη κλπ. Και έτσι τα οικολογικά λεωφορεία μένουν στην πλοιονότητα τους στο πουθενά (Δουκ. Πλακεντίας, Άνω Λιόσια, Χαλάνδρι, Μενίδι, Κηφισιά κλπ) και στο κέντρο ότι πιο ρυπογόνο υπάρχει (Ν1, Ν2, GN κλπ)
Τώρα το Α5 έχει φορτωθεί όλες της 1ης γενιάς γκαζιέρες προφανώς λόγω κυκλώματος. Εγω παντως λεω δεν γινεται να τα θέλουμε όλα δικά μας! Τόσο καιρό φωνάζουμε ότι το Α5 πρέπει να πάει Ανθούσα αφου πλεον νταλίκες δεν θέλει αλλα και κερδίζουμε βάρδιες αφου εξοικονομούνται τα νεκρά χιλιόμετρα. Για να γίνει αυτο έπρεπε να πάρει γραμμές της Ανθούσας το Ελληνικό. Εξ' άλλου από τον άλλο μήνα θα δούμε πάλι αλλαγές αφού το Ελληνικό πρέπει να ενισχύσει παραλία
Δημοσιεύσεις: 1.217
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
08-05-2015, 02:50 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 08-05-2015, 02:51 PM από Citaro.)
(08-05-2015, 01:58 PM)ecoj Έγραψε: Σωστό το συμπέρασμα σου αλλά δυσάρεστο για μένα! Τι θέλω να πω όμως. Οι γκαζιέρες που είναι οικολογικές και δεν επιβαρύνουν το περιβάλλον και την ήδη χάλια ατμόσφαιρα της Αθήνας έπρεπε να είναι κέντρο! Αντί αυτού έχει ξαναγεμίσει με Ν1 το κέντρο που όσο καλά λεωφορεία και να είναι πλέον επιβαρύνουν πολύ την ατμόσφαιρα. Οι γκαζιέρες πάλι εντοπίζονται μόνο σε Α5 και Ε14. Μετά ότι δρομολογούν τα Λιόσια στο 732 και τις άλλες γραμμές προς Πολυτεχνείο, Χαλκοκονδύλη κλπ. Και έτσι τα οικολογικά λεωφορεία μένουν στην πλοιονότητα τους στο πουθενά (Δουκ. Πλακεντίας, Άνω Λιόσια, Χαλάνδρι, Μενίδι, Κηφισιά κλπ) και στο κέντρο ότι πιο ρυπογόνο υπάρχει (Ν1, Ν2, GN κλπ)
Σχετικά με τη διαχείριση του στόλου έχουν γίνει στο παρελθόν τραγικά λάθη (και γίνονται ακόμη). Έχεις απόλυτο δίκιο όταν λές ότι οι οικολογικές γκαζιέρες κυκλοφορούν "εις τας εξοχάς" και τα ρυπογόνα ντηζελοκίνητα είναι μέσα στο Λεκανοπέδιο. Δεν πρέπει να τελειώνει επιτέλους η κοροϊδία της μη εγκατάστασης αντλιών φυσικού αερίου στο Α/Σ Ελληνικού;
Ή - για να το πώ αλλιώς : Αφού ήξεραν ότι δεν πρόκειται να πάρουν άδεια για φυσικό αέριο παρά μόνο στην Ανθούσα και στα Λιόσια, γιατί παράγγειλαν τόσες γκαζιέρες; Δεν ήταν προτιμότερο τα τελευταία 200 Citelis να είχαν γίνει ντηζελοκίνητα Euro VI?
Όσον αφορά τώρα τα ίδια τα οχήματα, είναι και αυτά ακατάλληλα για τους μεγάλους επιβατικούς φόρτους των κεντρικών γραμμών.
Είχαν δρομολογημένα 11 οχήματα Iris στα Ιλίσια (220/1), στα οποία λόγω της κακής εσωτερικής διαρρύθμισης έμπαιναν μόλις και μεταβίας 30-35
άτομα όρθιοι στο καθένα και γινόταν της μουρλής σε κάθε δρομολόγιο.
Με το νέο πρόγραμμα κόπηκε ένα όχημα και αραίωσε η συχνότητα (ειδικά γύρω στις 17:00 - 18:00 από 7-8' έγινε 10') Και όμως, λόγω της χρήσης Ν1 η εξυπηρέτηση έχει γίνει ... καλύτερη !!! Διότι το κάθε όχημα σηκώνει τουλάχιστον 15 άτομα περισσότερα, και ακόμη και 50 όρθιοι να επιβιβαστούν επικρατεί λιγότερη ασφυξία απ' ότι στις γκαζιέρες με 30 ορθίους. Χώρια του ότι τα δρομολόγια εκτελούνται πιό γρήγορα λόγω μακράν καλύτερης επιτάχυνσης των Ν1.
Το ίδιο γίνεται και στο Παγκράτι με το 203. Είναι κι αυτοί παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπ' όψιν.
Εγώ αυτό που δεν κατάλαβα ποτέ είναι γιατί δεν φέρνουν Citelis στην Ανθούσα, που έχουν λίγο καλύτερη χωρητικότητα και έχουν και πιό κατάλληλο μοτέρ για τις ανηφόρες των προαστίων του Υμηττού.
Δημοσιεύσεις: 3.183
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
08-05-2015, 08:16 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 08-05-2015, 08:16 PM από ecoj.)
(08-05-2015, 02:50 PM)Citaro Έγραψε: Σχετικά με τη διαχείριση του στόλου έχουν γίνει στο παρελθόν τραγικά λάθη (και γίνονται ακόμη). Έχεις απόλυτο δίκιο όταν λές ότι οι οικολογικές γκαζιέρες κυκλοφορούν "εις τας εξοχάς" και τα ρυπογόνα ντηζελοκίνητα είναι μέσα στο Λεκανοπέδιο. Δεν πρέπει να τελειώνει επιτέλους η κοροϊδία της μη εγκατάστασης αντλιών φυσικού αερίου στο Α/Σ Ελληνικού;
Ή - για να το πώ αλλιώς : Αφού ήξεραν ότι δεν πρόκειται να πάρουν άδεια για φυσικό αέριο παρά μόνο στην Ανθούσα και στα Λιόσια, γιατί παράγγειλαν τόσες γκαζιέρες; Δεν ήταν προτιμότερο τα τελευταία 200 Citelis να είχαν γίνει ντηζελοκίνητα Euro VI?
Όσον αφορά τώρα τα ίδια τα οχήματα, είναι και αυτά ακατάλληλα για τους μεγάλους επιβατικούς φόρτους των κεντρικών γραμμών.
Είχαν δρομολογημένα 11 οχήματα Iris στα Ιλίσια (220/1), στα οποία λόγω της κακής εσωτερικής διαρρύθμισης έμπαιναν μόλις και μεταβίας 30-35
άτομα όρθιοι στο καθένα και γινόταν της μουρλής σε κάθε δρομολόγιο.
Με το νέο πρόγραμμα κόπηκε ένα όχημα και αραίωσε η συχνότητα (ειδικά γύρω στις 17:00 - 18:00 από 7-8' έγινε 10') Και όμως, λόγω της χρήσης Ν1 η εξυπηρέτηση έχει γίνει ... καλύτερη !!! Διότι το κάθε όχημα σηκώνει τουλάχιστον 15 άτομα περισσότερα, και ακόμη και 50 όρθιοι να επιβιβαστούν επικρατεί λιγότερη ασφυξία απ' ότι στις γκαζιέρες με 30 ορθίους. Χώρια του ότι τα δρομολόγια εκτελούνται πιό γρήγορα λόγω μακράν καλύτερης επιτάχυνσης των Ν1.
Το ίδιο γίνεται και στο Παγκράτι με το 203. Είναι κι αυτοί παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπ' όψιν.
Εγώ αυτό που δεν κατάλαβα ποτέ είναι γιατί δεν φέρνουν Citelis στην Ανθούσα, που έχουν λίγο καλύτερη χωρητικότητα και έχουν και πιό κατάλληλο μοτέρ για τις ανηφόρες των προαστίων του Υμηττού. Η αλήθεια είναι ότι δύσκολα θα δούμε γκαζιέρες σε άλλα αμαξοστάσια εκτός Άνω Λιοσίων και Ανθούσας. Αυτό έχει πολλά αρνητικά αφού μεγάλος μέρος των γραμμών που υπάγονται σε αυτά τα αμαξοστάσια είναι κυριολεκτικά στην εξοχή! Αποτέλεσμα αυτού μεγάλο κομμάτι του στόλου φυσικού αερίου (ασχέτως γενιάς) να μένει μακριά από το κέντρο.
Η επιλογή να περάσουν τα 220/ 221 στο Ελληνικό μου προκάλεσε έκπληξη. Βέβαια σκέψου ότι όταν έρθει το θερινό αν το Ελληνικό χρειαστεί να διατηρεί ενισχυμένα Α2, Β2, 122 κλπ τότε σίγουρα θα χρειαστούν μετακινήσεις γραμμών. Οπότε μπορεί να ξαναφύγουν 220 και 221.
Τώρα έτσι όπως έχουν τα πράγματα η αλήθεια είναι ότι η Ανθούσα χρειάζεται κάποια Citelis για γραμμές με κόσμο όπως το Α5 και το 421 ή τα 220/ 221 που είχε και αντίστοιχα τα Λιόσια χρειάζονται κάποια Agora παραπάνω ώστε να φτάνουν τουλάχιστον για Κάραβο και κάποια τοπικά εκεί πάνω. Όποτε θα μπορούσε να γίνει μία ανταλλαγή 20 οχημάτων πχ. Έτσι κι αλλιώς όλα τα οχήματα στα Λιόσια πάνε για συντήρηση. Έχω δει και γκαζιέρες 2ης γενιάς στη Φυλής να πηγαίνουν εκτός υπηρεσίας στα αμαξοστάσιο Άνω Λιοσίων για συντήρηση προφανώς.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
Με 3 GN σήμερα το 237 #468 #489 #491
Δημοσιεύσεις: 512
Θέματα: 30
Εγγραφή: 14-10-2009
Με GN το 165 πριν απο λίγο
|