Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
28-02-2015, 06:14 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 28-02-2015, 06:16 PM από ecoj.)
(27-02-2015, 07:01 PM)Citaro Έγραψε: Και χθές (26/01) είχε το #9005 , το οποίο για πρώτη φορά κατάφερα να χρησιμοποιήσω στη διαδρομή 221 στις 15:40 από Ακαδημία.
Η διαφορά χωρητικότητας είναι εμφανέστατη σε σχέση με τις άλλες γκαζιέρες. Εκτέλεσε δρομολόγιο καθυστερημένο, τίγκαρε από Ευαγγελισμό, αλλά δεν είχαμε "ασφυξία", καθώς ο κόσμος από τη μεσαία πόρτα μοιράστηκε στο διάκενο μεταξύ 2ης και 1ης πόρτας,
Αν είχε εκτελεστεί αυτό το δρομολόγιο με κοινή γκαζιέρα, θα είχαν μείνει έξω τουλάχιστον 10 επιβάτες.
Θεωρώ ότι είναι επιβεβλημένη η μεταφορά άλλων 12 - 13 οχημάτων citelis από Άνω Λιόσια σε Ανθούσα, για να μπορέσουν να καλύψουν το 220/1 (που θέλει 11 οχήματα στην αιχμή). Θα αλλάξει η ποιότητα μετακίνησης στη γραμμή.
Μαθαίνετε άσχημα εκεί στου Ζωγράφου
Νομίζω πως πλέον τουλάχιστον ένα από τα δύο οχήματα του
302 που περισσεύουν βγαίνει έξω καθημερινά σίγουρα και μπορεί και το 2ο. Το γιατί μπαίνει μόνιμα Ιλίσια είναι άλλη ιστορία.
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
28-02-2015, 11:46 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 28-02-2015, 11:51 PM από nikos1991.)
(28-02-2015, 06:14 PM)ecoj Έγραψε: Μαθαίνετε άσχημα εκεί στου Ζωγράφου
Νομίζω πως πλέον τουλάχιστον ένα από τα δύο οχήματα του 302 που περισσεύουν βγαίνει έξω καθημερινά σίγουρα και μπορεί και το 2ο. Το γιατί μπαίνει μόνιμα Ιλίσια είναι άλλη ιστορία.
Σκέψου τι γραμμές σε βουνά και χωράφια έχει η Ανθούσα με χαμηλή επιβατική κίνηση και σύγκρινέ τις με το 220/1 που σε ώρα αιχμής μπορεί να περιμένεις 2-3 οχήματα για να μπεις μέσα. Μαζί με το 203 και το Α5 είναι από τις βαριές γραμμές του ΑΣ και δικαιούνται Citelis για μια αύξηση χωρητικότητας 10-15%.
Όχι ότι μετράει γραμμές το καταγραφικό Ν1 #226, αλλά έτσι για την ιστορία, σήμερα ήταν στο
235.[/b]
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
(28-02-2015, 11:46 PM)nikos1991 Έγραψε: Σκέψου τι γραμμές σε βουνά και χωράφια έχει η Ανθούσα με χαμηλή επιβατική κίνηση και σύγκρινέ τις με το 220/1 που σε ώρα αιχμής μπορεί να περιμένεις 2-3 οχήματα για να μπεις μέσα. Μαζί με το 203 και το Α5 είναι από τις βαριές γραμμές του ΑΣ και δικαιούνται Citelis για μια αύξηση χωρητικότητας 10-15%.
Όχι ότι μετράει γραμμές το καταγραφικό Ν1 #226, αλλά έτσι για την ιστορία, σήμερα ήταν στο 235.[/b]
Η αλήθεια είναι ότι κάποιες γραμμές των Λιοσίων μπορούσαν να ζήσουν με παλιότερες γκαζιέρες για να πάνε κάποιες Ανθούσα! Citelis στις κεντρικές γραμμές και στα όρη και τα βουνά Renault και για τα δύο αμαξοστάσια λέει η λογική.
Δημοσιεύσεις: 233
Θέματα: 4
Εγγραφή: 12-01-2010
Η #910 και πάλι στα νότια!
Στο Α3 πριν λίγο με την παλιά μάλιστα προμετωπίδα : Ακαδημία-Γλυφάδα(Ευρυάλη).
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
Το #9002 αυτη τη στιγμη στο 220 προς Ανω Ιλισια κ με δωρεαν wifi παρακαλω!
Δημοσιεύσεις: 619
Θέματα: 6
Εγγραφή: 22-08-2010
03-03-2015, 06:40 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 03-03-2015, 06:41 PM από Vasilis21.)
(03-03-2015, 06:07 PM)Citaro Έγραψε: Το #9002 αυτη τη στιγμη στο 220 προς Ανω Ιλισια κ με δωρεαν wifi παρακαλω!
θα γινει και η 220 γραμμη προτυπο;
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(03-03-2015, 06:07 PM)Citaro Έγραψε: Το #9002 αυτη τη στιγμη στο 220 προς Ανω Ιλισια κ με δωρεαν wifi παρακαλω!
Και το είχα στο νου μου να το τσεκάρω, μόλις θα πετύχαινα κάποιο εξ' αυτών!
Καθημερινά πλέον τουλάχιστον ένα όχημα στο
220/
221 είναι Citelis.
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
04-03-2015, 03:38 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-03-2015, 03:43 PM από Citaro.)
(03-03-2015, 06:40 PM)Vasilis21 Έγραψε: θα γινει και η 220 γραμμη προτυπο;
Το
220/1 υπό μίαν έννοιαν
είναι γραμμή - πρότυπο. Συνήθως
δεν λείπει όχημα, είναι πλέον η μοναδική γραμμή της ΟΣΥ που τηρεί
εννιά έως έντεκα αναχωρήσεις την ώρα, που έχει
δεκάλεπτο μέχρι τις 22:00 και που
το Σάββατο λειτουργεί με οκτάλεπτο και δεκάλεπτο σχεδόν όλη τη μέρα.
Αν δε γινόταν μπάχαλο η δρομολόγηση λόγω κυκλικότητας και εναλλαγής διαδρομής (με συνέπεια από Ακαδημίας οι διελεύσεις να είναι δύο οχήματα μαζί κάθε δεκαέξι λεπτά αντί ένα όχημα στο οκτάλεπτο) θα την χαρακτήριζα την καλύτερη γραμμή της Αθήνας.
Ποιός θέλει βόλτα με μιντάκι (
#162 ) στο ...
813??
Το πέτυχα 11:35 από Λουκάρεως, άρα εκτελεί 13:30 από Λουκάρεως, 14:25 από Αιγάλεω και 15:30 από Λουκάρεως. Όσοι πιστοί ... προσέλθετε !
(Λέω του οδηγού "το μικρύναμε σήμερα;" Γελάει και μου επικαλείται έλλειψη οχημάτων)
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
Το ποστ του χρήστη stratis μεταφέρθηκε εδώ.
Δημοσιεύσεις: 512
Θέματα: 30
Εγγραφή: 14-10-2009
Το Solaris #66 ΥΝΝ-9666 στο 827.