01-12-2009, 01:15 PM
Από τοeen.htm]The Sea Nation
Διαμαρτυρία ΕΕΝ για την διακοπή λειτουργίας του ηλεκτρικού στο λιμάνι 30/11/09 11:27
Την απίστευτη ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού που μετακινείται μέσω του ηλεκτρικού από και προς το λιμάνι και κατά συνέπεια την οικονομική ζημία των ακτοπλοϊκών πλοίων σημειώνει η Ένωση Επιχειρήσεων Ακτοπλοΐας σε ανακοίνωση της.
Η ΕΕΝ κάνει λόγο για λανθασμένο σχεδιασμό και προγραμματισμό των έργων από την διοίκηση του ΗΣΑΠ, η οποία και αποφάσισε να διακοπεί η λειτουργία των συρμών του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου από και προς τον Πειραιά και συγκεκριμένα στο τμήμα από Φάληρο έως Ταύρο από 21/11/09 και για 4 περίπου μήνες, αφού θα επαναλειτουργήσει η γραμμή μόνο για την περίοδο των εορτών Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς.
Η ΕΕΝ στην ανακοίνωση της μεταξύ άλλων, αναφέρει τα εξής:
“Είναι γνωστό ότι οι επιβάτες της ακτοπλοΐας κατά ποσοστό περίπου 45% διακινούνται με τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο και τα εκτελούμενα σήμερα έργα δημιουργούν σοβαρά προβλήματα στην διακίνησή τους από και προς τα ακτοπλοϊκά πλοία, με αποτέλεσμα την ακύρωση ταξιδίων και την καταγραφή αγανάκτησης εκ μέρους των επιβατών.
Η απόφαση του ΗΣΑΠ που ελήφθη μονομερώς χωρίς καμία ειδοποίηση των χρηστών του ΗΣΑΠ πλήττει την οικονομική διαχείριση των ακτοπλοϊκών πλοίων και μας προβληματίζει έντονα καθόσον η απόφαση αυτή μαζί με την χειμερινή ύφεση και την διεθνή οικονομική κρίση πλήττει ευθέως την ακτοπλοϊκή οικογένεια οικονομικά.
Κατά το παρελθόν τουλάχιστον σε περίοδο αναλόγων έργων μία εκ των δύο γραμμών παρέμενε ανοικτή και με τις οποιεσδήποτε καθυστερήσεις υπήρχε σχεδόν ανεκτή συγκοινωνία. Τα λεωφορεία που λέγεται ότι αναπληρώνουν την μετακίνηση των επιβατών του ΗΣΑΠ μόνο με καθυστέρηση και αγανάκτηση εξυπηρετούν τους επιβάτες.
Ύστερα από ανωτέρω ρωτάμε: (α) πότε υπολογίζεται να ολοκληρωθούν τα έργα και να παραδοθούν σε λειτουργία οι δύο ή έστω η μία γραμμή; (β) ο ΗΣΑΠ προτίθεται τουλάχιστον στο μέλλον να ενημερώνει το επιβατικό κοινό έγκαιρα για τη αποφυγή ταλαιπωρίας και αγανάκτησης; (γ) Άραγε ο ΗΣΑΠ γνωρίζει ότι το νησιωτικό σύμπλεγμα της Ελλάδας απαιτεί για τους νησιώτες και τους επισκέπτες των νησιών μας την ύπαρξη ενός συστήματος συνδυασμένων αξιόπιστων μεταφορών”;
Διαμαρτυρία ΕΕΝ για την διακοπή λειτουργίας του ηλεκτρικού στο λιμάνι 30/11/09 11:27
Την απίστευτη ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού που μετακινείται μέσω του ηλεκτρικού από και προς το λιμάνι και κατά συνέπεια την οικονομική ζημία των ακτοπλοϊκών πλοίων σημειώνει η Ένωση Επιχειρήσεων Ακτοπλοΐας σε ανακοίνωση της.
Η ΕΕΝ κάνει λόγο για λανθασμένο σχεδιασμό και προγραμματισμό των έργων από την διοίκηση του ΗΣΑΠ, η οποία και αποφάσισε να διακοπεί η λειτουργία των συρμών του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου από και προς τον Πειραιά και συγκεκριμένα στο τμήμα από Φάληρο έως Ταύρο από 21/11/09 και για 4 περίπου μήνες, αφού θα επαναλειτουργήσει η γραμμή μόνο για την περίοδο των εορτών Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς.
Η ΕΕΝ στην ανακοίνωση της μεταξύ άλλων, αναφέρει τα εξής:
“Είναι γνωστό ότι οι επιβάτες της ακτοπλοΐας κατά ποσοστό περίπου 45% διακινούνται με τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο και τα εκτελούμενα σήμερα έργα δημιουργούν σοβαρά προβλήματα στην διακίνησή τους από και προς τα ακτοπλοϊκά πλοία, με αποτέλεσμα την ακύρωση ταξιδίων και την καταγραφή αγανάκτησης εκ μέρους των επιβατών.
Η απόφαση του ΗΣΑΠ που ελήφθη μονομερώς χωρίς καμία ειδοποίηση των χρηστών του ΗΣΑΠ πλήττει την οικονομική διαχείριση των ακτοπλοϊκών πλοίων και μας προβληματίζει έντονα καθόσον η απόφαση αυτή μαζί με την χειμερινή ύφεση και την διεθνή οικονομική κρίση πλήττει ευθέως την ακτοπλοϊκή οικογένεια οικονομικά.
Κατά το παρελθόν τουλάχιστον σε περίοδο αναλόγων έργων μία εκ των δύο γραμμών παρέμενε ανοικτή και με τις οποιεσδήποτε καθυστερήσεις υπήρχε σχεδόν ανεκτή συγκοινωνία. Τα λεωφορεία που λέγεται ότι αναπληρώνουν την μετακίνηση των επιβατών του ΗΣΑΠ μόνο με καθυστέρηση και αγανάκτηση εξυπηρετούν τους επιβάτες.
Ύστερα από ανωτέρω ρωτάμε: (α) πότε υπολογίζεται να ολοκληρωθούν τα έργα και να παραδοθούν σε λειτουργία οι δύο ή έστω η μία γραμμή; (β) ο ΗΣΑΠ προτίθεται τουλάχιστον στο μέλλον να ενημερώνει το επιβατικό κοινό έγκαιρα για τη αποφυγή ταλαιπωρίας και αγανάκτησης; (γ) Άραγε ο ΗΣΑΠ γνωρίζει ότι το νησιωτικό σύμπλεγμα της Ελλάδας απαιτεί για τους νησιώτες και τους επισκέπτες των νησιών μας την ύπαρξη ενός συστήματος συνδυασμένων αξιόπιστων μεταφορών”;