Δημοσιεύσεις: 47
Θέματα: 0
Εγγραφή: 18-09-2009
(12-02-2015, 08:10 PM)georgio Έγραψε: Το Ν1 #226 μετά απο παρουσία 2 περίπου μηνών στο 250 εθεάθη σήμερα στο 205
Θα το δώσανε αντικατάσταση φαίνεται...!
Ikarus Karosszéria - És Jármugyár, Matyásfőld - Székesfehérvár
Δημοσιεύσεις: 47
Θέματα: 0
Εγγραφή: 18-09-2009
Δεν ξέρω αν το έχει αναφέρει κανείς στο παρελθόν, αλλά σήμερα είδα το 674 στο 820...!
Ikarus Karosszéria - És Jármugyár, Matyásfőld - Székesfehérvár
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(12-02-2015, 08:10 PM)georgio Έγραψε: Το Ν1 #226 μετά απο παρουσία 2 περίπου μηνών στο 250 εθεάθη σήμερα στο 205
Σήμερα ήταν στη θέση του πάντως! Στην Πανεπιστημιούπολη που τόσο αγάπησε!
Το πέτυχα το μεσημέρι, γύρω στις 15:00, στον Ευαγγελισμό.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(13-02-2015, 10:55 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Σήμερα ήταν στη θέση του πάντως! Στην Πανεπιστημιούπολη που τόσο αγάπησε! Το πέτυχα το μεσημέρι, γύρω στις 15:00, στον Ευαγγελισμό.
Απορώ τι μετράει....
Δημοσιεύσεις: 47
Θέματα: 0
Εγγραφή: 18-09-2009
(13-02-2015, 11:24 PM)georgio Έγραψε: Απορώ τι μετράει....
Δεν είναι απόλυτο να μετράει...!
Ikarus Karosszéria - És Jármugyár, Matyásfőld - Székesfehérvár
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(13-02-2015, 11:42 PM)ikarus260 Έγραψε: Δεν είναι απόλυτο να μετράει...!
Αν δεν μετράει η μόνη εξήγηση που δίνω είναι ότι το θέλουν να δουλεύει και το βάζουν στο 250 επειδη "κουβαλάει" πολλά χιλιόμετρα μιας και το 250 είναι από τις μικρότερες γραμμές σε χιλ του Ελληνικού.
Αλλά και πάλι 2 κ πλεον μηνες στην ίδια γραμμή καθημερινά δεν δικαιολογεί κάτι άλλο
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(13-02-2015, 11:59 PM)georgio Έγραψε: Αν δεν μετράει η μόνη εξήγηση που δίνω είναι ότι το θέλουν να δουλεύει και το βάζουν στο 250 επειδη "κουβαλάει" πολλά χιλιόμετρα μιας και το 250 είναι από τις μικρότερες γραμμές σε χιλ του Ελληνικού.
To
206 έχει κατά περίπου 100 μ. μικρότερη διαδρομή σε σχέση με το
250!
Μήκος κυκλικής διαδρομής
206 = ~ 8.600μ.
Μήκος κυκλικής διαδρομής
250 = ~ 8.700μ.
(Πηγή: Σχέδιο σύμβασης παροχής συγκοινωνιακού έργου ΟΑΣΑ - ΟΣΥ)
Δημοσιεύσεις: 47
Θέματα: 0
Εγγραφή: 18-09-2009
(13-02-2015, 11:59 PM)georgio Έγραψε: Αν δεν μετράει η μόνη εξήγηση που δίνω είναι ότι το θέλουν να δουλεύει και το βάζουν στο 250 επειδη "κουβαλάει" πολλά χιλιόμετρα μιας και το 250 είναι από τις μικρότερες γραμμές σε χιλ του Ελληνικού.
Αλλά και πάλι 2 κ πλεον μηνες στην ίδια γραμμή καθημερινά δεν δικαιολογεί κάτι άλλο
Κι άμα ανήκει στο κύκλωμα που έχει το 250? Κάθε μέρα να μετράει, επί 2 μήνες... Νησάφι πια! Το 910, από τότε που "γύρισε", το έχω δεί αεροδρόμια. Δεν νομίζω να μετράει... Είναι εφεδρικό βέβαια.... (Δεν ανήκει σε κύκλωμα).
Ikarus Karosszéria - És Jármugyár, Matyásfőld - Székesfehérvár
Δημοσιεύσεις: 233
Θέματα: 4
Εγγραφή: 12-01-2010
Tα Ν1 996 (ΥΝΝ-9996) στο 106 και 997 (ΥΝΝ-9997) στο 229 εχθες, δεν ηξερα για την υπαρξη αυτων των οχηματων.
Δημοσιεύσεις: 47
Θέματα: 0
Εγγραφή: 18-09-2009
(14-02-2015, 11:01 PM)notis Έγραψε: Tα Ν1 996 (ΥΝΝ-9996) στο 106 και 997 (ΥΝΝ-9997) στο 229 εχθες, δεν ηξερα για την υπαρξη αυτων των οχηματων.
Δεν είναι τίποτα... Αλλαγμένη πινακίδα έχουν, και αλλάξανε και το παρμπρίζ...! Θα τα βρούμε εν καιρώ...!
Ikarus Karosszéria - És Jármugyár, Matyásfőld - Székesfehérvár