Δημοσιεύσεις: 619
Θέματα: 6
Εγγραφή: 22-08-2010
04-02-2015, 05:18 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-02-2015, 05:19 PM από Vasilis21.)
(04-02-2015, 02:24 PM)Citaro Έγραψε: Άραγε, θα ήταν τόσο δύσκολο να μεταφερθούν από το Α/Σ Άνω Λιοσίων άλλα 13 οχήματα που να ανατεθούν αποκλειστικά στην εξυπηρέτηση της ως άνω γραμμής (220/1) ?
Είναι αδιαμφισβήτητα η πιό "βαριά" γραμμή της Ανθούσας και εξυπηρετείται από ακατάλληλα οχήματα. Τα Iris και τα Renault σε συνθήκες απόλυτης πληρότητας μεταφέρουν περίπου 80 άτομα (τα έχω μετρήσει άπειρες φορές). Παραπάνω ΔΕΝ μπαίνουν λόγω κακής χωροταξίας στο εσωτερικό των οχημάτων αυτών. Αντίθετα, ένα Ν1 ή Ν2 μπορεί να μεταφέρει τουλάχιστον άλλους 10 όρθιους. Ένα νούμερο που στη γραμμή Άνω Ιλισίων είναι αυτό που μπορεί να κάνει τη διαφορά - τόσοι είναι περίπου οι επιβάτες που εγκαταλείπονται στις ώρες αιχμής στον Ευαγγελισμό ή στην 3η Ιλισίων (τελευταίες σημαντικές στάσεις επιβίβασης) λόγω υπερφόρτωσης.
Τα Citelis δεν φτάνουν βέβαια σε χώρους τα Ν1 αλλά, λόγω του ότι έχουν μονές καρέκλες στο ενδιάμεσο 1ης και 2η πόρτας, κατανέμονται καλύτερα οι επιβάτες.
Δεν μπορει να τα ξαναπαρει το Ελληνικο τα 220/1?
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(04-02-2015, 05:18 PM)Vasilis21 Έγραψε: Δεν μπορει να τα ξαναπαρει το Ελληνικο τα 220/1?
Αν πάρει το Α5 η Ανθούσα τότε μπορεί..αλλά θα έχουμε σίγουρα μειον 2-3 αμάξια καθημερινά!
Δημοσιεύσεις: 1.217
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(04-02-2015, 05:34 PM)georgio Έγραψε: Αν πάρει το Α5 η Ανθούσα τότε μπορεί..αλλά θα έχουμε σίγουρα μειον 2-3 αμάξια καθημερινά!
ΟΧΙ το Ελληνικό!!! Θα βρούν γραμμή με δρομολογημένα 11 οχήματα και δεν θα κόψουν;;; Εδώ έχουν μόνιμα μία βάρδια μείον στο 235 (από τις τέσσερις που έχει όλες κι όλες το απόγευμα!) και το αφήνουν με 25λεπτά!
Δημοσιεύσεις: 267
Θέματα: 2
Εγγραφή: 01-04-2014
06-02-2015, 08:42 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 06-02-2015, 08:43 PM από nikos99.)
Στο 608 οι GN: #432, #500 και Solaris 18: #894, #904, #918
Στο 622 Ν2 #683
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Το N1 #236 σήμερα στο 142.
Δημοσιεύσεις: 619
Θέματα: 6
Εγγραφή: 22-08-2010
(04-02-2015, 05:45 PM)Citaro Έγραψε: ΟΧΙ το Ελληνικό!!! Θα βρούν γραμμή με δρομολογημένα 11 οχήματα και δεν θα κόψουν;;; Εδώ έχουν μόνιμα μία βάρδια μείον στο 235 (από τις τέσσερις που έχει όλες κι όλες το απόγευμα!) και το αφήνουν με 25λεπτά!
Μονο το Ελληνικο ειναι?Σε εμας απο την Ραλλη μας εχουν πετσοκοψει στο Γουδη ακομα και τα Σαββατα
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(04-02-2015, 05:34 PM)georgio Έγραψε: Αν πάρει το Α5 η Ανθούσα τότε μπορεί..αλλά θα έχουμε σίγουρα μειον 2-3 αμάξια καθημερινά!
Πέρα όμως από το ότι το Ελληνικό, μαζί με την Ράλλη, είναι τα χειρότερα αμαξοστάσια από άποψης επάνδρωσης βαρδιών συνεχίζει να υπάρχει ένας απίστευτος παραλογισμός στην κατανομή των γραμμών στην Ανθούσα και το Ελληνικό. Η Ανθούσα βγάζει οχήματα στα Ιλίσια (220/1) και στον Βύρωνα ( 203) ενώ τα οχήματα του Ελληνικού πάνε μέχρι το Κορωπί (309), τον Χολαργό (418), τον Γέρακα (406), το Νομισματοκοπείο ή την Δουκ. Πλακεντίας (407), την Ανθούσα (Α5) και μερικά ακόμα και στην Αρτέμιδα (304/5/16).
Αν όλα τα παραπάνω βγαίναν από τα αντίθετα αμαξοστάσια από ότι βγαίνουν σήμερα και θα είχαμε γλιτώσει ένα κάρο νεκρά οχηματοχιλιόμετρα και σε κάθε βάρδια θα κερδίζαμε ένα δρομολόγιο επιπλέον.
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
7/2 χτες, και το Solarίνι #76 έσκασε μύτη στο 750!
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
10-02-2015, 01:04 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 10-02-2015, 02:00 AM από N1Ellinikou.)
Έτσι για το αρχείο, οι GN #710 και #716 στο Χ97 στις 9/2.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
Το Ν1 #226 μετά απο παρουσία 2 περίπου μηνών στο 250 εθεάθη σήμερα στο 205