02-02-2015, 09:54 PM
Γνωρίζει κανείς πόσες βάρδιες έχει πάρει η Ράλλη στο 054; Σήμερα μέτρησα τουλάχιστον 3 Ραλλιώτικα N2 (#695, #701, #702) και δεν εντόπισα βάρδια Βοτανικού!
Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2015
|
02-02-2015, 09:54 PM
Γνωρίζει κανείς πόσες βάρδιες έχει πάρει η Ράλλη στο 054; Σήμερα μέτρησα τουλάχιστον 3 Ραλλιώτικα N2 (#695, #701, #702) και δεν εντόπισα βάρδια Βοτανικού!
02-02-2015, 10:03 PM
Νομίζω πως το 054 έχει περάσει εξ'ολοκλήρου στην Ράλλη ;-) Ikarus260 και Vanhool μπορούν να επιβεβαιώσουν σαν γνώστες.
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
02-02-2015, 10:16 PM
(02-02-2015, 09:54 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Γνωρίζει κανείς πόσες βάρδιες έχει πάρει η Ράλλη στο 054; Σήμερα μέτρησα τουλάχιστον 3 Ραλλιώτικα N2 (#695, #701, #702) και δεν εντόπισα βάρδια Βοτανικού!Εχω ξαναγραψει σχετικα. Το 054 απο 1/10/14 ειναι ΜΟΝΟ απο ΑΜ ΡΑΛ 7-ημερες! Προηγουμενως, ηταν μισο-μισο 4 ΑΜ ΡΑΛ-4 ΑΜ ΒΟΤ Σαβ, ΑΜ ΒΟΤ Κυρ. Το 702 αποκλειεται να το ειδες, διοτι εχει αποσυρθει απο το 2001 που τρακαρε μετωπικη στο Ε96!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
02-02-2015, 10:43 PM
(02-02-2015, 10:16 PM)MrVanHool Έγραψε: Εχω ξαναγραψει σχετικα. Το 054 απο 1/10/14 ειναι ΜΟΝΟ απο ΑΜ ΡΑΛ 7-ημερες! Προηγουμενως, ηταν μισο-μισο 4 ΑΜ ΡΑΛ-4 ΑΜ ΒΟΤ Σαβ, ΑΜ ΒΟΤ Κυρ. "Η επανάληψη μήτηρ πάσης μαθήσεως", που λέει ένα αρχαιοελληνικό ρητό!
03-02-2015, 12:25 AM
(02-02-2015, 10:43 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: "Η επανάληψη μήτηρ πάσης μαθήσεως", που λέει ένα αρχαιοελληνικό ρητό!Χαχα!! Σωστος! Ασε που σημερα ειναι Δευτερα (Καθ) που ο Βοτανικος εχει να παρει βαρδιες απο το 2012 Χειμερινο! ;-)
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
03-02-2015, 08:04 PM
Επανεμφάνιση σήμερα Citelis (#9005) στις γραμμές των Άνω Ιλισίων (220/221).
03-02-2015, 09:36 PM
Το Ν1 #214 στο 155
04-02-2015, 01:22 AM
Δύο τελικά τα Citelis σήμερα στο 220/221. Συγκεκριμένα, εκτός του #9005, δρομολογημένο ήταν και το #9004.
Και βέβαια για τα δεδομένα της επιβατικής κίνησης που παρουσιάζουν οι γραμμές των Άνω Ιλισίων, τα Citelis νομίζω ότι έχουν λίγη παραπάνω χωρητικότητα σε όρθιους σε σχέση με τα Irisbus Agora και τα Renault Agora, κυρίως λόγω του αισθητά πιο άνετου μπροστινού μέρους.
04-02-2015, 11:29 AM
(04-02-2015, 01:22 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Δύο τελικά τα Citelis σήμερα στο 220/221. Συγκεκριμένα, εκτός του #9005, δρομολογημένο ήταν και το #9004.Και ενοειται οτι ανεβαινουν με ανεση τις ανηφορες οχι σαν τα Renault
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
04-02-2015, 02:24 PM
(04-02-2015, 11:29 AM)Vasilis21 Έγραψε: Και ενοειται οτι ανεβαινουν με ανεση τις ανηφορες οχι σαν τα Renault Άραγε, θα ήταν τόσο δύσκολο να μεταφερθούν από το Α/Σ Άνω Λιοσίων άλλα 13 οχήματα που να ανατεθούν αποκλειστικά στην εξυπηρέτηση της ως άνω γραμμής (220/1) ? Είναι αδιαμφισβήτητα η πιό "βαριά" γραμμή της Ανθούσας και εξυπηρετείται από ακατάλληλα οχήματα. Τα Iris και τα Renault σε συνθήκες απόλυτης πληρότητας μεταφέρουν περίπου 80 άτομα (τα έχω μετρήσει άπειρες φορές). Παραπάνω ΔΕΝ μπαίνουν λόγω κακής χωροταξίας στο εσωτερικό των οχημάτων αυτών. Αντίθετα, ένα Ν1 ή Ν2 μπορεί να μεταφέρει τουλάχιστον άλλους 10 όρθιους. Ένα νούμερο που στη γραμμή Άνω Ιλισίων είναι αυτό που μπορεί να κάνει τη διαφορά - τόσοι είναι περίπου οι επιβάτες που εγκαταλείπονται στις ώρες αιχμής στον Ευαγγελισμό ή στην 3η Ιλισίων (τελευταίες σημαντικές στάσεις επιβίβασης) λόγω υπερφόρτωσης. Τα Citelis δεν φτάνουν βέβαια σε χώρους τα Ν1 αλλά, λόγω του ότι έχουν μονές καρέκλες στο ενδιάμεσο 1ης και 2η πόρτας, κατανέμονται καλύτερα οι επιβάτες. |
|