18-01-2015, 01:23 AM
ελληνικα μιλαμε.οσο δεν υπαρχει προσωπικο δρομολογια αραια.Δεν χρειαζεται να φιλοσοφουμε για συμβασεις.
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών ΣΤΑΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
|
18-01-2015, 01:23 AM
ελληνικα μιλαμε.οσο δεν υπαρχει προσωπικο δρομολογια αραια.Δεν χρειαζεται να φιλοσοφουμε για συμβασεις.
18-01-2015, 01:32 AM
18-01-2015, 01:37 AM
(18-01-2015, 01:23 AM)stratis Έγραψε: ελληνικα μιλαμε.οσο δεν υπαρχει προσωπικο δρομολογια αραια.Δεν χρειαζεται να φιλοσοφουμε για συμβασεις. Και μαζί με το προσωπικό που έφυγε, έφυγε και η αξιοπρέπεια. Κάποτε οι υπάλληλοι της ΑΜΕΛ ήταν υποδείγματα εταιρικής ταυτότητας. Γραβάτα, φουλάρι, κουστουμάκι/ταγέρ. Αναχωρήσεις στο δευτερόλεπτο και σεβασμός στον επιβάτη. Σήμερα έχουμε ρούχα ό,τι νάναι, αξυρισιές, μαγκιές και όλα τα καλά του ΗΣΑΠ. Και γι αυτό φταίει η έλλειψη προσωπικού;
18-01-2015, 02:18 AM
(18-01-2015, 01:23 AM)stratis Έγραψε: ελληνικα μιλαμε.οσο δεν υπαρχει προσωπικο δρομολογια αραια.Δεν χρειαζεται να φιλοσοφουμε για συμβασεις. Ελληνικά απαντάω... Ως επιβάτης ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ αν λείπει ή όχι προσωπικό... Εκείνο που με ενδιαφέρει είναι η εξυπηρέτησή μου και η παροχή μιας σοβαρής υπηρεσίας... Δηλαδή τους εργαζόμενους δεν τους αφορά η κατάσταση, μόνο να ψάχνουν πώς να δικαιολογήσουν την κακή εξυπηρέτηση ενδιαφέρονται;
18-01-2015, 02:34 AM
(18-01-2015, 02:18 AM)garvanitis Έγραψε: Ελληνικά απαντάω... Ως επιβάτης ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ αν λείπει ή όχι προσωπικό... Μα τι να κάνουν οι εργαζόμενοι; Τώρα έχουμε ανοίξει μία ατέρμονη συζήτηση, γράφοντας ότι μας κατεβαίνει στο κεφάλι; Όταν επί πόσους μήνες έχει τεθεί επί τάπητος το ζήτημα της επαναπρόσληψης του ήδη εκπαιδευμένου προσωπικού και περνάει σε τροπολογία από τη Βουλή, λίγο πριν αυτή διαλυθεί και προκηρυχθούν εκλογές, οπότε αυτομάτως μπλοκάρεται με την προκήρυξή του (ενν. των εκλογών) η όλη διαδικασία (λόγω αναστολής κάθε διαδικασίας προσλήψεων στο Δημόσιο), σου φταίει ο ηλεκτροδηγός, ο υπεύθυνος σταθμού ή ο εκδότης εισιτηρίων;
18-01-2015, 02:46 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 18-01-2015, 02:47 AM από garvanitis.)
Τώρα ρε συ Μάριε πραγματικά δεν καταλαβαίνεις ή κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις;
Είπα επίσης πουθενά ότι φταίνε οι εργαζόμενοι;
18-01-2015, 03:04 AM
(18-01-2015, 02:46 AM)garvanitis Έγραψε: Είπα επίσης πουθενά ότι φταίνε οι εργαζόμενοι; Δηλαδή η δημοσίευση πριν που είχε τη φράση "Δηλαδή τους εργαζόμενους δεν τους αφορά η κατάσταση, μόνο να ψάχνουν πώς να δικαιολογήσουν την κακή εξυπηρέτηση ενδιαφέρονται;" έγινε από άλλο άτομο; Ή εγώ δεν καταλαβαίνω κάτι καλά;
18-01-2015, 10:28 PM
Σήμερα Κυριακή 18/01 το μετρό εκτελούσε δρομολόγια με συχνότητες καθημερινής, λόγω ανοικτών καταστημάτων.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
19-01-2015, 10:39 PM
(18-01-2015, 10:28 PM)nikos1991 Έγραψε: Σήμερα Κυριακή 18/01 το μετρό εκτελούσε δρομολόγια με συχνότητες καθημερινής, λόγω ανοικτών καταστημάτων. Πάλι μπάχαλο η γραμμή 2 σήμερα το απόγευμα (Δευτέρα 19/01). 18:00 προς Αγ. Δημήτριο κανένας συρμός στην τηλεματική και ανακοίνωση "τα δρομολόγια εκτελούνται με καθυστέρηση". Μετά το στραπάτσο της 15/01 (που περίμενα σχεδόν 20 λεπτά για να πάω μια στάση Πανεπιστήμιο - Σύνταγμα) με το που άκουσα την ανακοίνωση, λάκισα και έφυγα με λεωφορείο. Ήμαρτον ...
20-01-2015, 12:25 AM
(18-01-2015, 03:04 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Δηλαδή η δημοσίευση πριν που είχε τη φράση "Δηλαδή τους εργαζόμενους δεν τους αφορά η κατάσταση, μόνο να ψάχνουν πώς να δικαιολογήσουν την κακή εξυπηρέτηση ενδιαφέρονται;" έγινε από άλλο άτομο; Ή εγώ δεν καταλαβαίνω κάτι καλά; Αν διαβάζοντας αυτό καταλαβαίνεις ότι λέω ότι φταίνε κάπου οι εργαζόμενοι φοβάμαι ότι πράγματι δεν καταλαβαίνεις κάτι καλά... Να σου το εξηγήσω λοιπόν... Αυτοί είναι που "τρώνε το ζόρι", αυτοί είναι που ακούνε και τα (βάσιμα) παράπονα... Αντί λοιπόν να δικαιολογούνται στο επιβατικό κοινό για την κακή εξυπηρέτηση (που δεν είναι και δική τους ευθύνη) μήπως θα έπρεπε να πιέσουν προς την επίλυση των εκάστοτε προβλημάτων; |
|