Δημοσιεύσεις: 1.242
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
Διαβάζοντας και παλαιότερα posts, αναρωτιέμαι τι σημασία έχει αν η 9005 ήταν στο 3 μαζί με το 8075 πχ. Μεικτή δρομολόγηση αρθρωτών και 12μετρων υπάρχει, οπότε απολύτως φυσικό.
Το ΑΜ ΡΑΛ, αδυνατεί καιρό να καλύψει τις βάρδιες των αρθρωτών. Μέχρι το καλοκαίρι είχε φτάσει να δανείζεται πάνω από 45 λεωφορεία από το ΑΜ ΠΕΙ για να βγάλει τις βάρδιες του (φυσικά παντού με μικρά). Τότε τι έπρεπε να λέμε (λέτε) δηλαδή?! Κάθε μέρα, ''Στο Γαλάτσι είχε 7 Iris και 3 2πορτα και στο 051 μόνο Iris?!''
Το ΑΜ ΛΙΟ κρατάει τις παλιές γκαζιέρες ως εφεδρικές, επειδή δεν επαρκούν τα Citelis για πλήρη κάλυψη των αναγκών δρομολόγησης τις καθημερινές. Από την στιγμή που περισσεύουν πλέον Citelis, ενώ αντιθέτως τα (αγαπημένα) Renault πάνε κατά διαόλου, είναι αναμενόμενο να έχει και καθημερινές Citelis στα Τ.ΑΧΑ . Δεν είναι και η πρώτη φορά άλλωστε για Καθ.
Επίσης, σήμερα κυκλοφόρησε και το 544 του ΑΜ ΡΑΛ πλέον, στο 815. Και?! Όπως έβγαινε χτες από ΑΜ ΒΟΤ, βγήκε και σήμερα. Δεν ήταν ακινητοποιημένο. Θα κυκλοφορούσε, έτσι και αλλιώς. Μάθαμε πότε πήγε στο ΑΜ ΡΑΛ, οπότε έτσι και αλλιώς, θα έβγαινε δρομολόγιο. Λογικά, την επομένη! Συγκεκριμένα, το Ν1 236 του ΑΜ ΕΛΛ, το είχα δει στις 2/1 στο 203!
Παλιά που το ΑΜ ΕΛΛ είχε 5 Βεργίνες, ναι, ήταν παράξενο να το δεις στο 103 πχ, ή Neoplan στο 732 (που και πάλι, πολλούς τους κούραζε). Αλλά με το να αναφέρουμε ό,τι βλέπουμε, χάνεται η ουσία (αλίμονο αν κάποιοι που δουλεύουμε έξω, αναφέραμε πόσα Iris έβγαλε η Ράλλη στο Πέραμα και στην Κηπούπολη και πόσα παλιά Midi έχει το 035, το 227 και τα 701/4!)
Φυσικά, ο τελευταίος λόγος είναι άλλων, αλλά επειδή και εγώ λειτουργούσα κάπως έτσι, έπαθα και έμαθα (θέλω να πιστεύω τουλάχιστον..). Φιλικά πάντα.
(12-01-2015, 01:39 AM)mercedes elbo Έγραψε: Σάββατα το 054 νομίζω είναι Βοτανικό. Από 1/10/14, Σ/Κ μόνο από ΑΜ ΡΑΛ.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
(14-01-2015, 03:17 AM)MrVanHool Έγραψε: Διαβάζοντας και παλαιότερα posts, αναρωτιέμαι τι σημασία έχει αν η 9005 ήταν στο 3 μαζί με το 8075 πχ. Μεικτή δρομολόγηση αρθρωτών και 12μετρων υπάρχει, οπότε απολύτως φυσικό.
Το ΑΜ ΡΑΛ, αδυνατεί καιρό να καλύψει τις βάρδιες των αρθρωτών. Μέχρι το καλοκαίρι είχε φτάσει να δανείζεται πάνω από 45 λεωφορεία από το ΑΜ ΠΕΙ για να βγάλει τις βάρδιες του (φυσικά παντού με μικρά). Τότε τι έπρεπε να λέμε (λέτε) δηλαδή?! Κάθε μέρα, ''Στο Γαλάτσι είχε 7 Iris και 3 2πορτα και στο 051 μόνο Iris?!''
Το ΑΜ ΛΙΟ κρατάει τις παλιές γκαζιέρες ως εφεδρικές, επειδή δεν επαρκούν τα Citelis για πλήρη κάλυψη των αναγκών δρομολόγησης τις καθημερινές. Από την στιγμή που περισσεύουν πλέον Citelis, ενώ αντιθέτως τα (αγαπημένα) Renault πάνε κατά διαόλου, είναι αναμενόμενο να έχει και καθημερινές Citelis στα Τ.ΑΧΑ . Δεν είναι και η πρώτη φορά άλλωστε για Καθ.
Επίσης, σήμερα κυκλοφόρησε και το 544 του ΑΜ ΡΑΛ πλέον, στο 815. Και?! Όπως έβγαινε χτες από ΑΜ ΒΟΤ, βγήκε και σήμερα. Δεν ήταν ακινητοποιημένο. Θα κυκλοφορούσε, έτσι και αλλιώς. Μάθαμε πότε πήγε στο ΑΜ ΡΑΛ, οπότε έτσι και αλλιώς, θα έβγαινε δρομολόγιο. Λογικά, την επομένη! Συγκεκριμένα, το Ν1 236 του ΑΜ ΕΛΛ, το είχα δει στις 2/1 στο 203!
Παλιά που το ΑΜ ΕΛΛ είχε 5 Βεργίνες, ναι, ήταν παράξενο να το δεις στο 103 πχ, ή Neoplan στο 732 (που και πάλι, πολλούς τους κούραζε). Αλλά με το να αναφέρουμε ό,τι βλέπουμε, χάνεται η ουσία (αλίμονο αν κάποιοι που δουλεύουμε έξω, αναφέραμε πόσα Iris έβγαλε η Ράλλη στο Πέραμα και στην Κηπούπολη και πόσα παλιά Midi έχει το 035, το 227 και τα 701/4!)
Φυσικά, ο τελευταίος λόγος είναι άλλων, αλλά επειδή και εγώ λειτουργούσα κάπως έτσι, έπαθα και έμαθα (θέλω να πιστεύω τουλάχιστον..). Φιλικά πάντα.
Από 1/10/14, Σ/Κ μόνο από ΑΜ ΡΑΛ. Ποτέ δεν υπήρχε έλλειψη σε Citelis σε τέτοιο σημείο που να μην μπορούσαν να καλυφτούν στο έπακρο οι γραμμές των Λιοσίων ακόμα και τις καθημερινές. Τα Λιόσια και πιο παλιά δρομολογούσαν σχεδόν τα πάντα με Citelis τις καθημερινές.
Τώρα ως προς την ουσία του πράγματος αν δεν αναφέρουμε όσα σε ενοχλούν καταλαβαίνεις ότι το θέμα δεν θα κινείται και άλλωστε λέει ''Ποιοι τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν'' και όχι ''Σπάνιες δρομολογήσεις'' ούτε ''Τι αρέσει στον MrVanhool"
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
14-01-2015, 09:06 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 14-01-2015, 09:06 PM από marios.ilioupoli.)
(14-01-2015, 03:17 AM)MrVanHool Έγραψε: Διαβάζοντας και παλαιότερα posts, αναρωτιέμαι τι σημασία έχει αν η 9005 ήταν στο 3 μαζί με το 8075 πχ. Μεικτή δρομολόγηση αρθρωτών και 12μετρων υπάρχει, οπότε απολύτως φυσικό.
Το ΑΜ ΡΑΛ, αδυνατεί καιρό να καλύψει τις βάρδιες των αρθρωτών. Μέχρι το καλοκαίρι είχε φτάσει να δανείζεται πάνω από 45 λεωφορεία από το ΑΜ ΠΕΙ για να βγάλει τις βάρδιες του (φυσικά παντού με μικρά). Τότε τι έπρεπε να λέμε (λέτε) δηλαδή?! Κάθε μέρα, ''Στο Γαλάτσι είχε 7 Iris και 3 2πορτα και στο 051 μόνο Iris?!''
Το ΑΜ ΛΙΟ κρατάει τις παλιές γκαζιέρες ως εφεδρικές, επειδή δεν επαρκούν τα Citelis για πλήρη κάλυψη των αναγκών δρομολόγησης τις καθημερινές. Από την στιγμή που περισσεύουν πλέον Citelis, ενώ αντιθέτως τα (αγαπημένα) Renault πάνε κατά διαόλου, είναι αναμενόμενο να έχει και καθημερινές Citelis στα Τ.ΑΧΑ . Δεν είναι και η πρώτη φορά άλλωστε για Καθ.
Επίσης, σήμερα κυκλοφόρησε και το 544 του ΑΜ ΡΑΛ πλέον, στο 815. Και?! Όπως έβγαινε χτες από ΑΜ ΒΟΤ, βγήκε και σήμερα. Δεν ήταν ακινητοποιημένο. Θα κυκλοφορούσε, έτσι και αλλιώς. Μάθαμε πότε πήγε στο ΑΜ ΡΑΛ, οπότε έτσι και αλλιώς, θα έβγαινε δρομολόγιο. Λογικά, την επομένη! Συγκεκριμένα, το Ν1 236 του ΑΜ ΕΛΛ, το είχα δει στις 2/1 στο 203!
Παλιά που το ΑΜ ΕΛΛ είχε 5 Βεργίνες, ναι, ήταν παράξενο να το δεις στο 103 πχ, ή Neoplan στο 732 (που και πάλι, πολλούς τους κούραζε). Αλλά με το να αναφέρουμε ό,τι βλέπουμε, χάνεται η ουσία (αλίμονο αν κάποιοι που δουλεύουμε έξω, αναφέραμε πόσα Iris έβγαλε η Ράλλη στο Πέραμα και στην Κηπούπολη και πόσα παλιά Midi έχει το 035, το 227 και τα 701/4!)
Φυσικά, ο τελευταίος λόγος είναι άλλων, αλλά επειδή και εγώ λειτουργούσα κάπως έτσι, έπαθα και έμαθα (θέλω να πιστεύω τουλάχιστον..). Φιλικά πάντα.
Δεν ξέρω τι έπαθες και τι έμαθες, αλλά προσωπικά, στις πρώτες δημοσιεύσεις σου, τις 14 μέρες που μετράς στο forum, δε βλέπω τίποτα άλλο από πρόθεση να προκαλέσεις αναστάτωση. Τη μια με "σεντόνια" κατά της τηλεματικής της ΟΣΥ, τώρα με έμμεσες επιθέσεις εναντίον άλλων μελών. Αυτή είναι η σημασία της "προειδοποίησης" στην υπογραφή σου ( Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. '');
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
Έχουμε τις εξής σχετικά ενδιαφέρουσες δρομολογήσεις σήμερα:
Ν1 #235 στο Α5, το λέμε για πολλοστή φορά πως αν το Ελληνικό δεν έχει νταλίκες, ας εγκαταλήψει τη γραμμή. Μιλάμε για γραμμή που βάση της σύμβασης ΟΑΣΑ - ΟΣΥ παίρνει μόνο αθρωτά και βλέπουμε καθημερινά 4 οχήματα Ανθούσας και 1-2 12μετρα Ελληνικού. Σε μια σοβαρή χώρα, αυτό θα σήμαινε μείωση της επιδότησης της ΟΣΥ, λόγω μειωμένου παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου. Αντίστοιχα και για το Α3 που καθημερινά έχει Ν1, σήμερα εντοπίστηκε το #139.
Στο 230 έχουμε το Solarini #205 με το φωτοκύτταρο. Κρίνοντας από τα υπόλοιπα οχήματα που είδα #199 και #213, η εμφάνιση του οχήματος με το φωτοκύτταρο είναι μάλλον τυχαία και απλά έστειλαν τα μεγάλα σε αριθμό Solaris. Μπορεί όμως και να μετράνε τη γραμμή
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(14-01-2015, 03:17 AM)MrVanHool Έγραψε: Το ΑΜ ΛΙΟ κρατάει τις παλιές γκαζιέρες ως εφεδρικές, επειδή δεν επαρκούν τα Citelis για πλήρη κάλυψη των αναγκών δρομολόγησης τις καθημερινές. Από την στιγμή που περισσεύουν πλέον Citelis, ενώ αντιθέτως τα (αγαπημένα) Renault πάνε κατά διαόλου, είναι αναμενόμενο να έχει και καθημερινές Citelis στα Τ.ΑΧΑ . Δεν είναι και η πρώτη φορά άλλωστε για Καθ.
Τα Άνω Λιόσια στην δρομολόγηση Καθημερινής χρειάζονται γύρω στα 160-165 οχήματα και έχουν 194 Citelis άρα δεν τίθεται θέμα επάρκειας λεωφορείων.
(14-01-2015, 09:16 PM)nikos1991 Έγραψε: Έχουμε τις εξής σχετικά ενδιαφέρουσες δρομολογήσεις σήμερα:
Ν1 #235 στο Α5, το λέμε για πολλοστή φορά πως αν το Ελληνικό δεν έχει νταλίκες, ας εγκαταλήψει τη γραμμή. Μιλάμε για γραμμή που βάση της σύμβασης ΟΑΣΑ - ΟΣΥ παίρνει μόνο αθρωτά και βλέπουμε καθημερινά 4 οχήματα Ανθούσας και 1-2 12μετρα Ελληνικού. Σε μια σοβαρή χώρα, αυτό θα σήμαινε μείωση της επιδότησης της ΟΣΥ, λόγω μειωμένου παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου. Αντίστοιχα και για το Α3 που καθημερινά έχει Ν1, σήμερα εντοπίστηκε το #139.
Στο 230 έχουμε το Solarini #205 με το φωτοκύτταρο. Κρίνοντας από τα υπόλοιπα οχήματα που είδα #199 και #213, η εμφάνιση του οχήματος με το φωτοκύτταρο είναι μάλλον τυχαία και απλά έστειλαν τα μεγάλα σε αριθμό Solaris. Μπορεί όμως και να μετράνε τη γραμμή
Πραγματικά, μου κάνει απίστευτη εντύπωση πώς γίνεται το Ελληνικό να μην δρομολογεί νταλίκες σε 164, 237, 250, να βάζει Ν1 σε Α1, Α3, να έχει μόνιμα κομμένες βάρδιες σε άλλες γραμμές και πάλι να βάζει Ν1 στο Α5. Δεν νομίζω πως υπάρχουν πια τόσες ακινητοποιημένες GN ώστε να μην μπορεί να δίνει μόνο αρθρωτά στο Α5.
Δημοσιεύσεις: 1.242
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
Εμένα προσωπικά δεν με ενοχλεί καθόλου, αντιθέτως.. Θεωρώ όμως ότι κουράζει κάποιους που διαβάζουν (επειδή έχει ξαναγίνει αυτή η συζήτηση παλαιότερα και ήταν ένας από τους λόγους που αρκετοί σταμάτησαν να γραφούν, όπως είχε συζητηθεί. Και επειδή το έκανα και εγώ σε μεγάλο βαθμό, θεώρησα καλό να σας το αναφέρω) Ελευθερία φυσικά υπάρχει και ο καθένας μπορεί να γράφει και να λέει ό,τι θέλει. Δεν είναι η θέση μου άλλωστε να επιβάλλω τίποτα! Ο τίτλος του topic προφάνως και δεν αναφέρεται σε Ό,ΤΙ βλέπουμε έξω, αλλά σε σπάνιες εμφανίσεις οχημάτων που έχουν λόγο να αναφερθούν (άποψή μου - που λέει και η Ελένη - φυσικά)
Το ΑΜ ΛΙΟ χρησιμοποιεί τις παλιές γκαζιέρες σαν εφεδρικές (το Α' κύκλωμα έχει χρεωμένα τα πρώτα Citelis). Η εντολή του Γρ.Κίνησης λοιπόν, είναι να δρομολογούνται αποκλειστικά στον Κάραβο καθημερινές (Τ.ΑΧΑ μόνο, όχι στο 712). Σε περίπτωση που υπάρχει διαθεσιμότητα Citelis, ακόμα και καθημερινές, δρομολογούνται και εκεί (είτε από απογευματινή διακοπή, είτε από τράμπα στο Α/Σ). Και επειδή έχω δουλέψει άπειρες φορές στον Κάραβο, έχω να πω πως δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται, οπότε δεν είναι κάτι παράξενο. Έαν δεν είχε καμία παλιά γκαζιέρα, τότε οκ.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
15-01-2015, 02:47 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 15-01-2015, 02:55 AM από ecoj.)
Μέχρι και το τέλος του 2014 όλα τα τοπικά Κάραβου και το 712 (που έχει δική του δρομολόγηση) έβγαιναν καθημερινές αποκλειστικά με Renault και τα σαββατοκύριακα πάντα με Citelis! Επειδή ακριβώς η παρουσία Citelis στα τοπικά Αχαρνών και το 712 ήταν ανύπαρκτη τις καθημερινές παρατήρησα ότι με το νέο έτος άρχισαν να εμφανίζονται και πάλι στις γραμμές αυτές οπότε το ανέφερα! Τώρα από όσο γνωρίζω στο Α κύκλωμα είναι χρεωμένα τα Citelis #9007 - #9080 και τα Renault! Βέβαια η παρουσία άλλων Citelis σε γραμμές του Α' κυκλώματος είναι συχνό φαινόμενο. Επίσης να σημειώσω ότι σε σπάνιες περιπτώσεις εμφανίζονται Renault και στο 723!
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(15-01-2015, 02:29 AM)mercedes elbo Έγραψε: να βάζει Ν1 σε Α1, Α3
Για το Α1 δε γνωρίζω, πάντως στο Α3, όποτε εντοπίζω όχημα της γραμμής (σε καθημερινή βάση), είναι πάντα GN! Η δρομολόγηση N1 είναι εξαιρετικά σπάνια.
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
15-01-2015, 02:57 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 15-01-2015, 02:59 AM από ecoj.)
Δεν υπάρχει περίπτωση να μείνουν από Citelis τα Λιόσια σε κανονικές συνθήκες και μάλιστα από όσο γνωρίζω δεν είναι πολλά με βλάβες!
Στο Α3 τώρα μετά τις αλλαγές όντως έμοιαζε να έχει αποκλειστικά GN!
Δημοσιεύσεις: 1.242
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
(15-01-2015, 02:47 AM)ecoj Έγραψε: Μέχρι και το τέλος του 2014 όλα τα τοπικά Κάραβου και το 712 (που έχει δική του δρομολόγηση) έβγαιναν καθημερινές αποκλειστικά με Renault και τα σαββατοκύριακα πάντα με Citelis! Επειδή ακριβώς η παρουσία Citelis στα τοπικά Αχαρνών και το 712 ήταν ανύπαρκτη τις καθημερινές παρατήρησα ότι με το νέο έτος άρχισαν να εμφανίζονται και πάλι στις γραμμές αυτές οπότε το ανέφερα! Τώρα από όσο γνωρίζω στο Α κύκλωμα είναι χρεωμένα τα Citelis #9007 - #9080 και τα Renault! Βέβαια η παρουσία άλλων Citelis σε γραμμές του Α' κυκλώματος δεν είναι σπάνιο φαινόμενο! Επίσης να σημειώσω ότι σε σπάνιες περιπτώσεις εμφανίζονται Renault και στο 723! Δηλαδή εγώ δούλευα αλλού, που από το 2012 δρομολογούσα Citelis καθημερινές στον Κάραβο?! Γιατί οι λέξεις ''αποκλειστικά'' και ''ανύπαρκτη'' είναι απόλυτες.
Σεβάσου λοιπόν κάποιον που ξέρει κάτι παραπάνω. Citelis έχουν μπει ΑΠΕΙΡΕΣ φορές στα Τ.ΑΧΑ Καθ και ειδικά στο 712 που πολύ νωρίτερα ξεκίνησε να έχει αποκλειστικά Citelis.
Προφανώς και δεν είναι σπάνιο, Citelis του Β' να δρομολογηθούν στο Α'. Αντιθέτως, είναι απολύτως φυσικό!! Και τι έγινε άλλωστε?
Για Renault στο 723 δεν έχω ακούσει ποτέ, πιθανώς να βγάζουν καμιά φορά μετά από τις επιθέσεις που δέχονται συνέχεια έξω από το ΑΜ ΛΙΟ, για να μην βγαίνουν εκτός τα Citelis. Αλλά θα το ρωτήσω πάντως .. Καλό θα ήταν όμως, αν δεν μπορούμε να έχουμε μια φωτογραφία, να αναφέρουμε πράγματα που έχουμε δει με τα μάτια μας και όχι ότι έχουμε ακούσει. Γιατί, από ράδιο αρβύλα, φουλ!!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
|