Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
(05-12-2014, 04:39 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Το #226 έχει πάψει να δρομολογείται για να καταγράψει επιβατική κίνηση. Μπαίνει παντού πλέον. Και στο 235 το είχα πετύχει τις προηγούμενες μέρες και στο 164 πριν από κάποιες ακόμα.
Από τις αρχές Οκτώβρη το 250 έχει πλήρη επάνδρωση βαρδιών.
Όσο ήταν Βοτανικό μέτρησε σχεδόν όλες τις γραμμές που παίρνουν 12μετρο και σχετίζονται με το Βοτανικό! Τώρα στο Ελληνικό δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι αν δρομολογείται για μετρήσεις ή απλά όπως όλα τα υπόλοιπα Ν1!
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(05-12-2014, 04:39 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Το #226 έχει πάψει να δρομολογείται για να καταγράψει επιβατική κίνηση. Μπαίνει παντού πλέον. Και στο 235 το είχα πετύχει τις προηγούμενες μέρες και στο 164 πριν από κάποιες ακόμα.
Από τις αρχές Οκτώβρη το 250 έχει πλήρη επάνδρωση βαρδιών.
Όντως απο αρχές Οκτώβρη το 250 εχει και τα 4 οχήματα μέχρι τις 2 το μεσημέρι αλλά σπάνια βλέπω και τα 5. Που ίσως το ένα όχημα είναι μια κατσαρή από άλλη γραμμή
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(05-12-2014, 06:36 PM)georgio Έγραψε: Όντως απο αρχές Οκτώβρη το 250 εχει και τα 4 οχήματα μέχρι τις 2 το μεσημέρι αλλά σπάνια βλέπω και τα 5. Που ίσως το ένα όχημα είναι μια κατσαρή από άλλη γραμμή
Η πλήρης δρομολόγηση είναι
5 οχήματα το πρωϊ και
3 μετά το μεσημέρι. Το πέμπτο όχημα είναι μία "κατσαρή" του 206 και κάθεται έξω μέχρι περίπου τις 10:30 ώστε να γίνουν διαλείμματα. Την οποία κατσαρή, όταν την έχει το Ελληνικό, πιθανώς να μην τη βγάζει. Όταν έχει τη γραμμή το Μπραχάμι, είναι τυπικοί και το στέλνουν.
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Το 821 είχε το Ν1 #278 σήμερα!
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Με ένα Solaris 8.6 κι ένα Ν1 (#227) σήμερα το 155!
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Ν1 #281 στα 701/704
Ν1 #179 στο Α5
Ν2 #675 στο Β12
Δημοσιεύσεις: 267
Θέματα: 2
Εγγραφή: 01-04-2014
Το Ν1 #282 στο 704 και οι σόμπες #161, #167 στο Β10.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(09-12-2014, 04:57 PM)georgio Έγραψε: N1 #110 στο Α5
Έχει γίνει στανταράκι τουλάχιστον 1 Ν1 την ημέρα στο Α5... Δεν μπορώ να καταλάβω ΓΙΑΤΙ πρέπει να μπαίνει 12μετρο από το Ελληνικό και δεν δίνουν τις συγκεκριμένες βάρδιες στην Ανθούσα...
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
09-12-2014, 05:41 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 09-12-2014, 05:42 PM από georgio.)
(09-12-2014, 05:34 PM)nikos1991 Έγραψε: Έχει γίνει στανταράκι τουλάχιστον 1 Ν1 την ημέρα στο Α5... Δεν μπορώ να καταλάβω ΓΙΑΤΙ πρέπει να μπαίνει 12μετρο από το Ελληνικό και δεν δίνουν τις συγκεκριμένες βάρδιες στην Ανθούσα...
Με το Ελληνικό δεν υπάρχει εξήγηση.... Γιατί κάνουν ότι γουστάρουν! Γιατι θέλουν ντε και καλα το Α3 με νταλίκα, το 164 θα έχει στανταρ 2-3, στο 250 στελνουν όποτε το θυμηθουν και στο 237 δεν στέλνουν ποτέ!
(09-12-2014, 05:41 PM)georgio Έγραψε: Με το Ελληνικό δεν υπάρχει εξήγηση.... Γιατί κάνουν ότι γουστάρουν! Γιατι θέλουν ντε και καλα το Α3 με νταλίκα, το 164 θα έχει στανταρ 2-3, στο 250 στελνουν όποτε το θυμηθουν και στο 237 δεν στέλνουν ποτέ!
Επίσης έχω την εντύπωση ότι μειώθηκαν οι βάρδιες της Ανθούσας απο 3-4 σε 1-2