Αξιολόγηση Θέματος:
  • 24 Ψήφοι - 2.67 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ
(28-06-2014, 01:09 AM)georgio Έγραψε: Γενικά οι αριθμοί των λεωφορείων είναι μοναδικοί για κάθε τύπο λεωφορείου στο αμ/σιο και μοναδικοί μεταξύ ιδίων μήκους οχημάτων από όλα τα αμ/σια. Για παράδειγμα ένα Ν1 του Ελληνικού δεν μπορεί να έχει ίδιο αριθμό με ένα solaris ή μια GN του Ελληνικού αλλά ούτε ίδιο αριθμό με Ν1,Ν2 Βοτανικού-Ράλλης ή iris του Πειραιά.
Όμως ένα Ν1 του Ελληνικού (πχ #222) μπορεί να έχει τον ίδιο αριθμό με μια σόμπα της Ράλλη!

'Eχουμε και ίδιους αριθμούς μεταξύ 12μετρων π.χ. Iris Diesel του Πειραιά #701-#735/Ν2 της Ράλλη #701-#735, Iris Diesel #736-#749/Ν2 Βοτανικού #736-#749 και Ιris CNG #871-#983/Iris Diesel #871-#983.
Απάντηση
(28-06-2014, 01:13 AM)mercedes elbo Έγραψε: 'Eχουμε και ίδιους αριθμούς μεταξύ 12μετρων π.χ. Iris Diesel του Πειραιά #701-#735/Ν2 της Ράλλη #701-#735, Iris Diesel #736-#749/Ν2 Βοτανικού #736-#749 και Ιris CNG #871-#983/Iris Diesel #871-#983.

Σωστός! Ειχα στο μυαλό μου τα αμαξια του Ελληνικού. Βλακεία τους όμως
Απάντηση
Χθες και σήμερα είδα δύο συνολικά οχήματα με το νέο αυτοκόλλητο των Συγκοινωνιών Αθηνών.
Απάντηση
(04-09-2014, 04:17 PM)Giannis Έγραψε: Χθες και σήμερα είδα δύο συνολικά οχήματα με το νέο αυτοκόλλητο των Συγκοινωνιών Αθηνών.

Κολλημένο αυτοκόλλητο πάνω σε αυτό της ΟΣΥ (που κολλήθηκε πάνω σ' αυτό των ΕΘΕΛ και ΗΛΠΑΠ!!!);
Απάντηση
Να σου πω την αλήθεια και τα δύο οχήματα τα είδα φευγαλέα και δεν πρόσεξα αν υπήρχαν και αυτοκόλλητα της ΟΣΥ πάνω τους.

Παρεπιπτόντως, το ένα όχημα ήταν 8000αρο και το άλλο Iris Diesel.
Απάντηση
(06-11-2014, 03:25 AM)garvanitis Έγραψε: Κάτι ακόμα, μάλλον λίγο άσχετο... Το να γράφεται για να αναφερθούμε σε ένα αυτοκίνητο το "Irisbus Diesel #737" είναι κουραστικό (μακρυνάρι) και άσκοπο. Το συγκεκριμένο αμάξι του παραδείγματος είναι το 3/7373737 αν προτιμάτε) ή ακόμα πιο επίσημα κατά ΟΣΥ ΖΚΖ-9737. Η αναφορά στο τριψήφιο και μόνο δημιουργεί σύγχυση μεταξύ των τύπων που φέρουν τον ίδιο αριθμό σε όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με την αρίθμηση των ΟΣΥ. Το ιδανικό βέβαια θα ήταν η ενιαία αρίθμηση αλλά μάλλον μην περιμένετε πολλά επ΄αυτού (αν και έχει συζητηθεί κατά καιρούς).

Αν και βγαίνουμε τελείως offtopic, το 3 πώς προκύπτει;

Μακάρι να είχαν τετραψήφιους αριθμούς τα οχήματα της ΟΣΥ και να είχε κάθε όχημα τον δικό του, μοναδικό αριθμό, και να τελείωνε εκεί το θέμα.
Απάντηση
(06-11-2014, 02:53 PM)Giannis Έγραψε: Αν και βγαίνουμε τελείως offtopic, το 3 πώς προκύπτει;

Μακάρι να είχαν τετραψήφιους αριθμούς τα οχήματα της ΟΣΥ και να είχε κάθε όχημα τον δικό του, μοναδικό αριθμό, και να τελείωνε εκεί το θέμα.

Αμάξοστάσιο Πειραιά. Έτσι ξεκίνησε να γίνει με τα πρώτα Agora (το 7 είναι τα Άνω Λιόσια) αλλά τελικά εγκαταλήφθηκε. Στην Ρωσία και τις πρώην σοβιετικές χώρες συνηθίζεται πάντως το σύστημα της Αθήνας. Για παράδειγμα το 16323 της Μόσχας είναι το 323 του 16ου αμαξοστασίου.

Και με την ευκαιρία για όποιον ενδιαφέρεται
1. Βοτανικός
2. Ελληνικό
3. Πειραιάς
4. Ράλλη
5. Αγ. Δημήτριος
6. Ανθούσα
7. Άνω Λιόσια
Απάντηση
(06-11-2014, 03:19 PM)garvanitis Έγραψε: Αμάξοστάσιο Πειραιά. Έτσι ξεκίνησε να γίνει με τα πρώτα Agora (το 7 είναι τα Άνω Λιόσια) αλλά τελικά εγκαταλήφθηκε. Στην Ρωσία και τις πρώην σοβιετικές χώρες συνηθίζεται πάντως το σύστημα της Αθήνας. Για παράδειγμα το 16323 της Μόσχας είναι το 323 του 16ου αμαξοστασίου.

Και με την ευκαιρία για όποιον ενδιαφέρεται
1. Βοτανικός
2. Ελληνικό
3. Πειραιάς
4. Ράλλη
5. Αγ. Δημήτριος
6. Ανθούσα
7. Άνω Λιόσια
Πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες, ευχαριστούμε! Κρίμα που δεν συνέχισαν με τα τετραψήφια νούμερα.
Απάντηση
(10-11-2014, 05:00 PM)Giannis Έγραψε: Κρίμα που δεν συνέχισαν με τα τετραψήφια νούμερα.

Για να δουλέψει το σύστημα αυτό πρέπει τα οχήματα να περνούν όλη τη ζωή τους σε ένα Α/Σ πράγμα που έχει συμβεί μόνο σε ελάχιστες περιπτώσεις π.χ. DAF, Vanhool A300 και Α507.
Απάντηση
(11-11-2014, 02:17 AM)mercedes elbo Έγραψε: Για να δουλέψει το σύστημα αυτό πρέπει τα οχήματα να περνούν όλη τη ζωή τους σε ένα Α/Σ πράγμα που έχει συμβεί μόνο σε ελάχιστες περιπτώσεις π.χ. DAF, Vanhool A300 και Α507.

Δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός. Στην λογική του τετραψήφιου είτε το κάθε λεωφορείο θα έχει ένα τετραψήφιο αριθμό μόνιμα όπου και να βρίσκεται είτε θα αλλάζει το πρώτο ψηφίο ανάλογα με το αμαξοστάσιο σε κάθε μετακίνηση όπως ισχύει τώρα. Για παράδειγμα, η ΥΜΙ-1000 που ξεκίνησε την καριέρα της στην Ράλλη και βρίσκεται πλέον στο Ελληνικό ήταν 4/400 (ή 4400) και είναι πλέον 2/400 (ή 2400). Επί ΕΑΣ μάλιστα και μέχρι λίγο πριν το τέλος τα λεωφορεία είχαν διψήφιο αριθμό αμαξοστασίου και τριψήφιο αριθμό οχήματος.

Τετραψήφια μόνιμη αριθμοδότηση μπορούν να αποκτήσουν ανά πάσα ώρα και στιγμή τα λεωφορεία ακόμα και σήμερα - μάλιστα με τη δυνατότητα διάκρισης μεγέθους και καυσίμου (χρήσιμο το τελευταίο σε emergencies).
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Στόλος λεωφορείων ΚΤΕΛ MrVanHool 231 99.225 06-02-2025, 05:27 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 32 Επισκέπτης (ες)