Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 1.5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών ΣΤΑΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Η απάντηση που δόθηκε από τη ΣΤΑΣΥ στερείται σοβαρότητας. Αν είναι δυνατόν να στέκουν τέτοιες ηλίθιες δικαιολογίες. Τι θα πει δεν αντέχουν "οι βρόγχοι των σταθμών" ; Ξέχασαν ότι επί τρία χρόνια (2000 - 2003) λειτουργούσε η γραμμή 3 με συχνότητα τρία λεπτά και μονογράμμιση έξοδος Ευαγγελισμός - Σύνταγμα;

Αλλά και το άλλο που διαβάζω, είναι εξ ίσου εμετικό : ότι δηλαδή απορρίφθηκε η μοριοδότηση των απολυμένων από τον ΑΣΕΠ και ... σε συμμόρφωση θα προσλάβουν όλη την παλιοσαβούρα των κομματόσκυλων μέσω ... τροπολογίας !!! Αθάνατη Ελλάδα! Τι τρόικα και ξετρόικα, εδώ κυβερνάει το ρουσφέτι.

Είχα τη ... χαρά να γνωρίσω πριν λίγο καιρό οδηγό τράμ. Ό,τι και να σας πώ είναι λίγο. Στον ιδιωτικό τομέα δεν θα τον παίρνατε ούτε για τουαλέτες! Τόσο άξεστος και αχαρακτήριστος ήταν.

Απορώ, πάντως, πώς όλοι οι "βυσματούχοι" σε όλους τους κλάδους του δημοσίου έχουν τα ίδια προσόντα : σκ@τόφατσα, αισχρή συμπεριφορά, χυδαιότητα, μουρτζοβλαχιά και κουτοπονηρομαγκιά! Δείτε "καθαρίστριες" δείτε "σχολικούς φύλακες" κλπ. Και ότι όλοι οι επίδοξοι "κυβερνήτες" της χώρας (ΣΥΡΙΖΑ, δηλ. πρώην ΠΑΣΟΚ) κόπτονται για την τακτοποίησή τους.

Απ' το να μας πηγαινοφέρνουν τέτοια κοπρόσκυλα, χίλιες φορές να μείνουμε με το οκτάλεπτο. Angry
Απάντηση
Μιας και εγώ χρησιμοποιώ καθημερινά το συγκεκριμένο τμήμα της γραμμής θα συμφωνήσω ότι η ταλαιπωρία είναι μεγάλη και κυρίως κατά τις ώρες αιχμής.

Σχετικά με την μη απαξίωση θα διαφωνήσω διότι ναι μεν οι επιβάτες προτιμούν το μετρό σε σχέση με τα λεωφορεία, αλλά όταν έχουν δαπανηθεί τόσα χρήματα για την κατασκευή ενός τέτοιου έργου καθώς και για την αγορά νέων συρμών, το απαξιώνεις όταν το λειτουργείς στο 50% των δυνατοτητων του λόγω έλλειψης μηχανοδηγών.
Απάντηση
Σημερα το πρωί τα πραγματα ηταν αρκετα χειρότερα στα δρομολόγια από Ελληνικό προς ανθούπολη. Οι συρμοι ερχονταν αν 10-12 λεπτα στην κατευθυνση προς Ανθουπολη.
Απάντηση
(09-09-2014, 09:48 AM)johnadm Έγραψε: Σημερα το πρωί τα πραγματα ηταν αρκετα χειρότερα στα δρομολόγια από Ελληνικό προς ανθούπολη. Οι συρμοι ερχονταν αν 10-12 λεπτα στην κατευθυνση προς Ανθουπολη.

Ανά 8-10' διέρχονται περίπου. Απλά κάποια στιγμή υπήρχε ένα μεγάλο κενό, σήμερα το πρωί (αν και είναι ρουτίνα πλέον), οπότε οποίος έτυχε πάνω σ' αυτό, την πάτησε!

Πάντως το μεγαλύτερο πρόβλημα, και ειδικά τη χθεσινή μέρα, είναι η τηλεματική. Χθες, το απογευματάκι, στις αποβάθρες προς Ανθούπολη, για κάποια λεπτά, εμφανίζονταν ενδείξεις μόνο για συρμό διέλευσης. Και όταν επανήλθαν οι κανονικές ενδείξεις, οι χρόνοι που προβάλλονταν δεν είχαν καμία σχέση με την πραγματικότητα (ενδείξεις για επόμενο συρμό σε 18', όταν οι χρονοαποστάσεις ήταν απολύτως φυσιολογικές, στα 3-4').
Απάντηση
Σύμφωνα με σημερινό δελτίο τύπου της ΣΤΑΣΥ, ο σταθμός Περιστέρι θα παραμείνει κλειστός από τις 17.00 μέχρι νεωτέρας, μετά από εντολή της ΕΛΑΣ.

Στο δελτίο τύπου δεν διασαφηνίζεται ο λόγος που κλείνει ο σταθμός, μια αναζήτηση όμως στον τύπο έδωσε το παρακάτω:

Σύναψη:Κλείνει στις 17:00 με εντολή της αστυνομίας ο σταθμός του μετρό «Περιστέρι», εν όψει συγκέντρωσης που διοργανώνεται στο σημείο στις 18:30 ενάντια «στην κρατική καταστολή».
Η κινητοποίηση θα πραγματοποιηθεί με πρωτοβουλία της Ανοιχτής Λαϊκής Συνέλευσης Περιστερίου με αφορμή τη συμπλήρωση ενός έτους από τον θάνατο του 19χρονου Θανάση Καναούτη, ο οποίος έχασε τη ζωή του πέφτοντας από τρόλεϊ μετά από διαπληκτισμό του με ελεγκτή εισιτηρίων.
Απάντηση
Η γραμμή 1 (πρώην ΗΣΑΠ) έχει αυξήσει, με το πρόγραμμα Οκτωβρίου, ελαφρώς τις συχνότητες διέλευσης. Από επιτόπια παρατήρηση συνάγω ότι έχουν προστεθεί δύο συρμοί στην κυκλοφορία καθημερινής (από 19 σε 21) και έτσι η μέση συχνότητα από 6' που ήταν έχει μειωθεί στα 5,5'.

Περαιτέρω, παρατηρείται επανακυκλοφορία συρμών 11ης παραλαβής (τα 6βάγονα) και, κατά συνέπεια, περαιτέρω αύξηση της χωρητικότητας.
Απάντηση
Θυμάμαι ότι σήμερα είδα συρμό με αριθμό 22, οπότε ίσως να έχουν προστεθεί τρεις συρμοί.

Κατά τα άλλα και οι δικές μου παρατηρήσεις συμφωνούν με τις δικές σου: Έχουν αρχίσει να κυκλοφορούν αρκετά 11ης ξανά και η συχνότητα απ' ότι έχω δει την τελευταία εβδομάδα κυμαίνεται γύρω στο 5λεπτο.
Απάντηση
(10-10-2014, 10:31 PM)Giannis Έγραψε: Θυμάμαι ότι σήμερα είδα συρμό με αριθμό 22, οπότε ίσως να έχουν προστεθεί τρεις συρμοί.

Κατά τα άλλα και οι δικές μου παρατηρήσεις συμφωνούν με τις δικές σου: Έχουν αρχίσει να κυκλοφορούν αρκετά 11ης ξανά και η συχνότητα απ' ότι έχω δει την τελευταία εβδομάδα κυμαίνεται γύρω στο 5λεπτο.

Μου φαίνεται ότι έχουν μεν αρίθμηση σειράς από 1 έως 22, αλλά πρέπει να λείπει κάποιος συρμός. Και το προηγούμενο χρονικό διάστημα η αρίθμηση δεν ήταν 1-19. Αυτό που έχουν κάνει είναι να χρησιμοποιούν τον παλιό πίνακα δρομολόγησης (με 22 σειρές συρμών) και να του έχουν κάνει κοπτορραπτική σε ενδιάμεσες βάρδιες.
Απάντηση
Δεν γνωρίζω αν έχουν προστεθεί συρμοί, αυτό θα διερευνηθεί εντός της εβδομάδος.

Όσον αφορά τους 19 του 6', οι αριθμοί τους είναι 1-22 με ΕΚΤΟΣ κυκλοφορίας τους 2, 10 και 18. Περίπου από τις 21.30 και μετά που αρχίζει να ισχύει το 10'/11' αποσύρονται όλοι οι ζυγοί συρμοί και μένουν οι 11 μονοί. Και όταν ξεκινά το 15' φεύγουν και λίγοι μονοί, όπως ο 7 και ο 15 που σχολάνε στην Κηφισιά. (Ο 7 μάλιστα τις περισσότερες μέρες σταβλώνεται στην Αττική και κατεβαίνει κενός μετά τον 5 η σπανιότερα πριν από αυτόν). Οι εν λόγω 11 συρμοί επίσης είναι αυτοί που κυκλοφορούν και μέχρι τις 06.30 περίπου που αρχίζει να ισχύει το 6', γιατί τότε μπαίνουν στην κυκλοφορία οι ζυγοί. Τα Σαββατοκύριακα κυκλοφορούν ΜΟΝΟ οι 11 μονοί ανά 10'/11'.

Το ενδιαφέρον με αυτό το πρόγραμμα είναι το εξής: Τις ώρες που κυκλοφορούν μόνο οι μονοί (περίπου τις ώρες 05.00-06.30 και 21.30-01.00) υπάρχει και στα δύο προγράμματα απόλυτη ταύτιση δρομολογίων. Δηλαδή Δευτέρα-Κυριακή ο 13 εκτελεί των 23.11 από Πειραιά και μετά των 00.15 από Κηφισιά, όπως ο 19 εκτελεί των 04.49 από Ομόνοια προς Κηφισιά. Από αυτό συμπεραίνω πως μιας και τα δύο προγράμματα είναι (βάσει αρίθμησης συρμών) παράγωγα του παλιού 5’/6’ με 22 συρμούς Πειραιά-Κηφισιά, τότε το 6’ με κάποιον ωραίο τρόπο «κουμπώνει» και στην έναρξη και στη λήξη στα δρομολόγια των μονών με αυτό.

Να σημειωθεί μάλιστα πως αν ίσχυε το 5’/6’ καθημερινές και το 10’/11’ σαββατοκύριακα, θα μπορούσε να ήταν σε χρήση μόνο ένας πίνακας καθώς οι ζυγοί φεύγουν ΑΚΡΙΒΩΣ στα κενά ανάμεσα στους μονούς. Παράδειγμα από Πειραιά:

1 08.40
2 08.45 (Μόνο Καθημερινές)
3 08.50
4 08.55 (Μόνο Καθημερινές)
5 09.01
6 09.06 (Μόνο Καθημερινές)
Απάντηση
(13-10-2014, 03:36 AM)MB 0405N1 Έγραψε: Δεν γνωρίζω αν έχουν προστεθεί συρμοί, αυτό θα διερευνηθεί εντός της εβδομάδος.

Όσον αφορά τους 19 του 6', οι αριθμοί τους είναι 1-22 με ΕΚΤΟΣ κυκλοφορίας τους 2, 10 και 18. Περίπου από τις 21.30 και μετά που αρχίζει να ισχύει το 10'/11' αποσύρονται όλοι οι ζυγοί συρμοί και μένουν οι 11 μονοί. Και όταν ξεκινά το 15' φεύγουν και λίγοι μονοί, όπως ο 7 και ο 15 που σχολάνε στην Κηφισιά. (Ο 7 μάλιστα τις περισσότερες μέρες σταβλώνεται στην Αττική και κατεβαίνει κενός μετά τον 5 η σπανιότερα πριν από αυτόν). Οι εν λόγω 11 συρμοί επίσης είναι αυτοί που κυκλοφορούν και μέχρι τις 06.30 περίπου που αρχίζει να ισχύει το 6', γιατί τότε μπαίνουν στην κυκλοφορία οι ζυγοί. Τα Σαββατοκύριακα κυκλοφορούν ΜΟΝΟ οι 11 μονοί ανά 10'/11'.

Εξαιρετικός, ΜΒ405Ν1 !! Επιτέλους πληροφορίες που είναι αντάξιες forum! Απορώ βέβαια πώς έκανες παρατηρήσεις για τα ...πρωϊνά. Βρήκες το κουράγιο να στηθείς στις 5 το πρωϊ στο δίκτυο;
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)