Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 1.5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών ΣΤΑΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Εκτός λειτουργίας η τηλεματική και όλα τα δρομολόγια μέχρι Ελληνικό αυτή την ώρα στη γραμμή 2.
Απάντηση
Στα τμήματα ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ - ΣΥΝΤΑΓΜΑ και ΣΥΓΓΡΟΥ/ΦΙΞ - ΕΛΛΗΝΙΚΟ διεξάγεται η κίνηση των συρμών στη γραμμή 2 του Μετρό, μετά το δυστύχημα στον σταθμό "ΑΚΡΟΠΟΛΗ", όπου ένα άτομο παρασύρθηκε και διαμελίστηκε από συρμό του Μετρό.

Τα πρώτα λεπτά μετά το δυστύχημα, η κίνηση των συρμών διεκόπη σε όλο το μήκος της γραμμής, ενώ περίπου 30' μετά ξεκίνησαν τα πρώτα δρομολόγια, με κλειστό αρχικά το τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ - ΣΥΓΓΡΟΥ/ΦΙΞ, ενώ λίγο μετά τα δρομολόγια επεκτάθηκαν έως τον σταθμό "ΣΥΝΤΑΓΜΑ".
Απάντηση
Ευχάριστη (?) έκπληξη το απόγευμα της Δευτέρας στο Μετρό. Για πρώτη φορά, λόγω της προσωρινής διακοπής λειτουργίας του σταθμού "ΣΥΝΤΑΓΜΑ", δεν ήταν δυνατή η άμεση ανταπόκριση από τη γραμμή 2 στη γραμμή 3 και αντίστροφα. Για πρώτη φορά, όμως, τόσο με αναρτημένες έντυπες ανακοινώσεις στις εισόδους των σταθμών όσο και με εκφωνήσεις από τα μεγάφωνα, οι επιβάτες μπορούσαν να ενημερωθούν για το πως είναι δυνατή η ανταπόκριση μεταξύ των γραμμών 2 και 3 του μητροπολιτικού σιδηροδρόμου.

Εντάξει, μπορεί για εμάς η ανταπόκριση μέσω της γραμμής 1, στους σταθμούς "ΟΜΟΝΟΙΑ" και "ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ", να είναι θεωρητικά κάτι το αυτονόητο, αλλά για ένα μέρος του επιβατικού κοινού και ειδικά για τους μη τακτικούς χρήστες. Βέβαια, αρνητική χροιά προκαλούσε το ότι οι εκτυπωμένες ανακοινώσεις φαίνονταν προχειροφτιαγμένες και χωρίς μετάφραση στα Αγγλικά, κάτι που δεν υπήρχε ούτε στην ηχητική!
Απάντηση
Άνω-κάτω το πλέγμα των δρομολογίων του Μετρό, από την περασμένη Δευτέρα 7/7, με την έναρξη εφαρμογής του Θερινού προγράμματος δρομολόγησης, αφού ο ανύπαρκτος συντονισμός μεταξύ των κανονικών (ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ - ΕΛΛΗΝΙΚΟ & ΕΛΛΗΝΙΚΟ - ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ) και των ενισχυτικών (ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ - ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ & ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ - ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ) δρομολογίων, σε συνδυασμό και με την κατακόρυφη αύξηση της επιβατικής κίνησης από/προς τον σταθμό "ΕΛΛΗΝΙΚΟ", λόγω καλοκαιριού (ο σταθμός τροφοδοτεί/-ται (από) τις γραμμές 171 και Ε22, που εξυπηρετούν εκατοντάδες λουόμενους καθημερινά), έχει ως αποτέλεσμα το 5' στο τμήμα ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ - ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ όχι απλά να μην τηρείται, αλλά να υπάρχουν σχεδόν ταυτόχρονες διελεύσεις συρμών κι ένα "νεκρό" διάστημα πριν και μετά.

Απορίας άξιο είναι το πως επιτυγχάνεται αυτό το φαινόμενο, που οδηγεί σε επιπλέον καθυστερήσεις, αφού οι συρμοί που κατευθύνονται τις ώρες αιχμής από Ελληνικό προς Ανθούπολη, έχουν ήδη σημαντική πληρότητα φτάνοντας στο σταθμό του Αγ. Δημητρίου, με αποτέλεσμα, αν έχει προηγηθεί μεγάλο κενό, ο συρμός να καθυστερεί σε κάθε έναν από τους επόμενους σταθμούς με μεγάλη επιβατική κίνηση (Δάφνη, Νέος Κόσμος, Συγγρού/Φιξ), λόγω του κόσμου που προσπαθεί μάταια να επιβιβαστεί στο συρμό. Και κάπου εκεί, πολλές φορές, ακούγεται η φωνή από τα μεγάφωνα να λέει "Ο επόμενος συρμός με κατεύθυνση Ανθούπολη θα εισέλθει στο σταθμό σε περίπου 1'", προκαλώντας την οργή σχετικά με τον λόγο που η γραμμή 2 οδηγείται σε αυτές τις απαράδεκτες καταστάσεις.

Την ίδια ώρα, περίπατο πηγαίνει ακόμα και στην αιχμή ο κανονισμός σχετικά με τη μετακίνηση των ποδηλάτων με χρήση του Μετρό, αφού, ακόμα και σε ώρες αιχμής, μπορεί να υπάρχουν στο ίδιο βαγόνι πάνω από 2 ποδήλατα. Το εξοργιστικότερο όλων είναι βέβαια πως ούτε οι σταθμάρχες, αλλά ούτε και οι εργαζόμενοι στην εταιρεία που έχει αναλάβει τη φύλαξη του συστήματος των γραμμών 2 και 3 του Μετρό αντιδράνε, σε μία παράνομη και επικίνδυνη (σε περίπτωση ατυχήματος) ενέργεια. Όχι ότι βεβαίως υπάρχει αντίδρασή τους για τους "δύσμοιρους" επαίτες των συρμών του Μετρό, οι οποίοι περιέργως ακολουθούνται σε κάθε βήμα τους από κάποια άτομα, σε απόσταση βέβαια και διαπράττουν και αδίκημα ποινικά κολάσιμο.
Απάντηση
Αυξημένες φαίνεται πως είναι οι ανάγκες της ηλεκτροδότησης στο δίκτυο και τους σταθμούς της γραμμής 2 του Μετρό, λόγω και των υψηλών θερμοκρασιών, με αποτέλεσμα αυτό να δημιουργεί μικροπροβλήματα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, τουλάχιστον 2 φορές σήμερα το μεσημέρι, στο σταθμό "ΟΜΟΝΟΙΑ", τέθηκε εκτός λειτουργίας ο φωτισμός στις αποβάθρες του σταθμού, ενώ, παράλληλα, τις τελευταίες μέρες παρατηρείται το φαινόμενο και σε συρμούς 2ης ή 3ης παραλαβής, που διαθέτουν σύστημα κλιματισμού, αυτό να είναι εκτός λειτουργίας, παρά τις υψηλές θερμοκρασίες.

Να σημειωθεί πως και στον σταθμό "ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ" ο φωτισμός στο επίπεδο εκδοτηρίων του σταθμού είχε περιοριστεί σήμερα το μεσημέρι στο ελάχιστο.
Απάντηση
(26-08-2014, 09:52 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Αυξημένες φαίνεται πως είναι οι ανάγκες της ηλεκτροδότησης στο δίκτυο και τους σταθμούς της γραμμής 2 του Μετρό, λόγω και των υψηλών θερμοκρασιών, με αποτέλεσμα αυτό να δημιουργεί μικροπροβλήματα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, τουλάχιστον 2 φορές σήμερα το μεσημέρι, στο σταθμό "ΟΜΟΝΟΙΑ", τέθηκε εκτός λειτουργίας ο φωτισμός στις αποβάθρες του σταθμού, ενώ, παράλληλα, τις τελευταίες μέρες παρατηρείται το φαινόμενο και σε συρμούς 2ης ή 3ης παραλαβής, που διαθέτουν σύστημα κλιματισμού, αυτό να είναι εκτός λειτουργίας, παρά τις υψηλές θερμοκρασίες.

Να σημειωθεί πως και στον σταθμό "ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ" ο φωτισμός στο επίπεδο εκδοτηρίων του σταθμού είχε περιοριστεί σήμερα το μεσημέρι στο ελάχιστο.

Πάντως, όσες φορές χρησιμοποίησα το μετρό σήμερα (γραμμές 2 & 3) ο φωτισμός ήταν νορμάλ.
Απάντηση
Τα δρομολόγια απο και προς το σταθμο Ελληνικου τις ώρες αιχμης στο κανονικο πρόγραμμα δρομολογίων (μέχρι τα τέλη Ιουνίου ) ήταν ανά 8 λεπτα. Απο και προς Αγιο Δημητριο ήταν ανα 4 λεπτα.

Τις πρωινές ώρες (7:30-9:30) Πηγαίνοντας από Ελληνικό προς Ανθούπολη το Τραίνο ειναι εντελώς γεμάτο με αποτέλεσμα πολύ επιβάτες μετά τον σταθμο τις Δαφνης να μην εισερχοντε σε αυτό και να περιμέμενουν το επόμενο. Έτσι ταλαιπωρούντε και οι επιβάτες των σταθμών Ελληνικό-Ηλιούπολη (συνωστισμός, μεγάλη αναμονή) αλλα και οι επιβάτες των επόμενων σταθμών αφού ή αναγκάζονται να περιμένουν τον επόμενο συρμό ή να στριμωχτουν εφόσον αυτο είναι εφικτό. Επίσης και το τραίνο καθυστερεί γιατί ο οδηγός κάνει αρκετές προσπάθειες μέχρι να κλείσουν οι πόρτες.

Επίσης η κίνηση από και προς το Ελληνικό πιστεύω ότι θα έιναι συνεχώς αυξανόμενη με τις αλλαγές στα λεωφορεία. Ήδη κάποιες αφετηρίες γραμμων (171,Ε22,χ97...) έχουν μεταφερθέι στο Ελληνικό. Αν υπάρξει και η αναμενόμενη αύξηση της επιβατικής κίνησης λόγω μείωσης των τιμών στις κάρτες απεριορίστων διαδρομών, τότε τα πράγματα θα είναι ακόμη πιο δύσκολα.

Θα ήταν λοιπόν προτιμότερο, κατά την προσωπική μου άποψη, για όλους τους επιβάτες κατά τις ώρες αιχμής τουλάχιστον να υπήρχαν συχνά δρομολόγια από και προς το Ελληνικό (να μην σταματά ο συρμός στον Άγιο Δημήτριο αλλά να συνεχίζει προς Ελληνικό).
Δεν ξέρω κατά πόσο αυτό είναι εφικτό αλλά αν συνεχιστούν τα πιο αραιά δρομολόγια από και προς ελληνικό αυτό θα απαξιώσει τους νέους αυτούς σταθμούς και είναι κρίμα γιατί δαπανήθηκαν αρκετά χρηματα για την κατασκευή τους και εξυπηρετούν πολλού δήμους των νοτίων προαστίων.

Ευχαριστώ και συγνώμη για το μακροσκελές post
Απάντηση
(03-09-2014, 01:18 PM)johnadm Έγραψε: Τα δρομολόγια απο και προς το σταθμο Ελληνικου τις ώρες αιχμης στο κανονικο πρόγραμμα δρομολογίων (μέχρι τα τέλη Ιουνίου ) ήταν ανά 8 λεπτα. Απο και προς Αγιο Δημητριο ήταν ανα 4 λεπτα.

{...}
Θα ήταν λοιπόν προτιμότερο, κατά την προσωπική μου άποψη, για όλους τους επιβάτες κατά τις ώρες αιχμής τουλάχιστον να υπήρχαν συχνά δρομολόγια από και προς το Ελληνικό (να μην σταματά ο συρμός στον Άγιο Δημήτριο αλλά να συνεχίζει προς Ελληνικό).
Δεν ξέρω κατά πόσο αυτό είναι εφικτό αλλά αν συνεχιστούν τα πιο αραιά δρομολόγια από και προς ελληνικό αυτό θα απαξιώσει τους νέους αυτούς σταθμούς και είναι κρίμα γιατί δαπανήθηκαν αρκετά χρηματα για την κατασκευή τους και εξυπηρετούν πολλού δήμους των νοτίων προαστίων.

Ευχαριστώ και συγνώμη για το μακροσκελές post

Δεν ήταν στις προθέσεις της ΣΤΑΣΥ να λειτουργήσει τη γραμμή με "κουτσά" δρομολόγια, αλλά δεν υπάρχουν οδηγοί να τη στηρίξουν. Κάτι έλεγαν για εκπαίδευση 12 υπαλλήλων, αλλά δεν ξέρω τί έχει γίνει με το θέμα αυτό. Συμφωνώ με την απαξίωση, φαντάζομαι το ξέρουν και στη ΣΤΑΣΥ ότι έτσι δεν γίνεται δουλειά.
Απάντηση
(04-09-2014, 12:12 PM)Citaro Έγραψε: Δεν ήταν στις προθέσεις της ΣΤΑΣΥ να λειτουργήσει τη γραμμή με "κουτσά" δρομολόγια, αλλά δεν υπάρχουν οδηγοί να τη στηρίξουν. Κάτι έλεγαν για εκπαίδευση 12 υπαλλήλων, αλλά δεν ξέρω τί έχει γίνει με το θέμα αυτό. Συμφωνώ με την απαξίωση, φαντάζομαι το ξέρουν και στη ΣΤΑΣΥ ότι έτσι δεν γίνεται δουλειά.

Ψαχνοντας λίγο βρηκα το εξής:

http://www.silvercity.gr/index.php/ellin...6-09-15-15

Σε ερώτης μιας ομάδας κατοίκων τις αργυρούπολης η Στασυ απάντησε το εξής:

"Η ΣΤΑΣΥ απάντησε ότι δεν υπάρχει δυνατότητα προς το παρόν να βελτιστοποιηθεί ο χρόνος των δρομολογίων του μετρό στο τμήμα Ελληνικό-Άγιος Δημήτριος, με την αιτιολογία ότι κάτι τέτοιο δεν το επιτρέπουν οι βρόγχοι των ενδιάμεσων σταθμών και η κατασκευή της ίδιας της γραμμής. Ως παράδειγμα έφερε την περίπτωση της Γραμμής 1, Πειραιάς-Κηφισιά, με τη στάση ορισμένων συρμών για τους ίδιους λόγους στον σταθμό Ειρήνη. "
Απάντηση
Αδυνατώ να καταλάβω τι μπορεί να εννοούσε η ΣΤΑΣΥ στην επιστολή της προς τη συγκεκριμένη συλλογικότητα, αφού δεν την έχουν επισυνάψει και επιλέγουν την απομόνωση μέρους της επιστολής. Παρόλα αυτά, δεν έχω εντοπίσει "τοπικά" δρομολόγια στη γραμμή 1 έως τον σταθμό "Ειρήνη", ούτε έχω παρατηρήσει κάτι ασυνήθιστο στο χρόνο στάσης του συρμού στο συγκεκριμένο σταθμό, που να τον διαφοροποιεί από τη "Νέα Ιωνία", τα "Άνω Πατήσια", την "Αττική", την "Ομόνοια", το "Θησείο" και τον "Ταύρο", που είναι όλοι τους σταθμοί που έχουν επίσταθμο ή χώρο εναπόθεσης συρμών.

Επιπροσθέτως, και ειδικά για το πρόβλημα που εντοπίζεται αυτή τη στιγμή περισσότερο στη γραμμή 2 του Μετρό, με τον εναλλάξ τερματισμό και τις παρενέργειες που προκαλεί στο πλέγμα δρομολογίων, αλλά και στη γραμμή 1, όπου η συχνότητα στο Χειμερινό πρόγραμμα είναι 6,5' τις ώρες αιχμής, ενώ τα νυχτερινά δρομολόγια που κόπηκαν με τη δικαιολογία των έργων αναβάθμισης, απλά δεν επανήλθαν, νομίζω πως θ' αρχίσει να επιλύεται όταν προχωρήσει η εισαγωγή προς συζήτηση στη Βουλή και στη συνέχεια η ψήφιση της τροπολογίας για την επαναπρόσληψη των απολυμένων του Μετρό, αφού τελικά απορρίφθηκε από το ΑΣΕΠ το σχέδιο προκήρυξης για πρόσληψη προσωπικού, με αυξημένη μοριοδότηση όσων εμπίπτουν στην παραπάνω κατηγορία, μιας και το θέμα δεν είναι στο πόσο αντέχει το σύστημα στο νέο τμήμα του Μετρό, αλλά η έλλειψη προσωπικού, εξαιτίας της οποίας ο "Άγιος Δημήτριος", ως ο μοναδικός σταθμός στο δίκτυο της γραμμής που μπορεί να δώσει τη δυνατότητα αναστροφής συρμών, λόγω του επίσταθμου που διαθέτει και δεν παρακωλύεται η κυκλοφορία των υπολοίπων συρμών, λειτουργεί ως τερματικός για το ήμισυ των δρομολογίων, κατά τις ώρες αιχμής.

Πέραν όλων αυτών, και ως καθημερινός χρήστης του τμήματος αυτού, έχω να παρατηρήσω πως σίγουρα το πρόβλημα είναι αρκετά μεγάλο, δημιουργώντας ταλαιπωρία στους τακτικούς χρήστες, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι σε θέση να προκαλέσει την απαξίωση ενός έργου που το περίμεναν πως και πως οι γύρω περιοχές, ενώ και μετά την αλλαγή στην τιμολογιακή πολιτική του ΟΑΣΑ, σε συνδυασμό με την προαναγγελθείσα αναδιάρθρωση του δικτύου, εκτιμώ πως θα κερδίσει ακόμα περισσότερο το Μετρό, έναντι των επίγειων συγκοινωνιακών μέσων.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)