03-02-2014, 03:10 AM
190 χρόνια μετά την ίδρυση του νέου ελληνικού κράτους, επιτέλους ένας δημόσιος οργανισμός αντιλαμβάνεται με "ειδικό πρότυπο πρόγραμμα" ότι αν κοιτάς αν κάποιος ακυρώνει ή όχι τα εισιτήρια, θα τα ακυρώνουν περισσότεροι, και αν προσέχεις τα οχήματα να είναι ακριβή στην ώρα τους και ο κόσμος να ενημερώνεται για τις ώρες άφιξής τους, ο πελάτης θα μείνει ικανοποιημένος. Να δώσω τα ειλικρινή μου συγχαρητήρια για τους πεφωτισμένους που το κατάλαβαν, εύχομαι δε σε 2-3 αιώνες ακόμα να αντιληφθούν πως το "ειδικό πρότυπο πρόγραμμα" καλό θα είναι να επεκταθεί σε όλα τα δρομολόγια και να προστεθούν σε αυτό λέξεις όπως καθαριότητα οχημάτων, ευγενική εξυπηρέτηση σε περιπτώσεις αποριών και λοιπά πρότυπα και θαυμαστά.
Αν δεν έχεις χιούμορ, δεν στο πήρα εγώ - σόρι.