Δημοψήφισμα: Να συγχωνευθουν οι 2 κατηγοριες;
Ναι
66.67%
10 66.67%
Οχι
33.33%
5 33.33%
Σύνολο {1 ψήφοι 100%
* Ψηφίσατε αυτό το στοιχείο. [Προβολή Αποτελεσμάτων]

Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Μια μικρη δημοσκοπηση περι αλλαγης μιας κατηγοριας.
#1
Παιδια εχουμε μια εσωτερικη διαφωνια. Εχουμε σκεφτει την περιπτωση να συμπτυξουμε τις κατηγοριες

Λεωφορεία Ο.ΣΥ. - Τροχαίο Υλικό / Υποδομές και
Τρόλεϊ Ο.ΣΥ. - Τροχαίο Υλικό / Υποδομές

Σε μια καθοτι ανηκουν σε εναν στολο και ειναι περιεργο να εχουμε 2 κατηγοριες για τις κοινες -σχεδον- υποδομες αλλα και γιατι ειναι ουσιαστικα λεωφορεια και οι 2 τυποι οχηματος απλα με διαφορετικο συστημα κινησης, αλλα ΚΥΡΙΩΣ γιατι ο ογκος θεματων μεσα στις παραπανω υποκατηγοριες ειναι μικρος για να ειναι χωριστες (35 συνολικα θεματα).

Οι μισοι συμφωνουμε με αυτη την αποψη και οι αλλοι μισοι διαφωνουμε. Οποτε βρεθηκαμε σε ενα μικρο μπερδεμα.

Οποτε αποφασισαμε να ρωτησουμε και εσας για την γνωμη σας... Παρακαλεισθε αμα ψηφησετε να γραψετε και την αποψη σας γιατι και πως.

Ευχαριστουμε! Smile
#2
Ψήφισα ΝΑΙ, γιατί και στον ίδιο (υπο)φορέα ανήκουν πλέον (οπότε μοιράζονται όλο και πιο πολλά στοιχεία), αλλά και γιατί η πρακτική διαφορά τους όντως έγκειται στον τρόπο κίνησης (πετρέλαιο/ρεύμα). Παράλληλα είναι σχετικά λίγα τα θέματα των δύο κατηγοριών αυτών, κυρίως αυτά που "κινούνται" συχνά, ενώ και τα θέματα που αφορούν στη λειτουργία και την εξυπηρέτηση των λεωφορείων και τρόλλεϋ είναι ήδη στην ίδια κατηγορία.
#3
Προτείνω να συγχωνευούν αντίστοιχα και οι υποκατηγορίες "Γραμμή 1" και "Γραμμή 2 & 3" στη gallery. Όπως είναι ίδια τα λεωφορεία (είτε ηλεκτροκίνητα είτε θερμικά), το ίδιο είναι και οι ηλεκτρικοί συρμοί Μετρό - ΗΣΑΠ.

 
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
#4
ΟΧΙ

Παρόλο που ουσιαστικά τα τρόλεϊ είναι λεωφορεία με κέρατα, κινούνται στους ίδιους δρόμους και ανήκουν στον ίδιο φορέα έχουν κάποια χαρακτηριστικά βάσει των οποίων δικαιούνται χωριστό θέμα. Αρχικά έχουμε την ίδια τη φύση των οχημάτων μιας και θεωρούνται μέσα σταθερής τροχιάς δεδομένου ότι είναι αδύνατο να κινηθούν αυτόνομα, άλλωστε γι' αυτό δεν έχουν πινακίδες (κατάλοιπο βέβαια παρελθόντων ετών δεδομένου ότι δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος που δεν έχει δει τρόλεϊ να κινείται αυτόματα με τη γεννήτρια). Ένας ακόμη λόγος είναι ότι ειδικά τα τρόλεϊ έχουν δικό τους κοινό διεθνώς το οποίο μάλιστα εκδηλώνει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τη συλλογή πληροφοριών από πλήθος ιστοσελίδων ανά τον κόσμο. Με τον παρόντα διαχωρισμό τους δίνεται η δυνατότητα να έχουν όση πληροφόρηση έχουμε δημοσιευμένη συγκεντρωμένη και οργανωμένη. Αν ενωθούν τα θέματα τότε ο οποιοσδήποτε trolleybus lover θα πρέπει να την αναζητά διαβάζοντας υποχρεωτικά όσες δημοσιεύσεις αναφέρονται στα θερμικά λεωφορεία (τις περισσότερες δηλαδή) κατί το οποίο - ειδικά αν μιλάμε για ξένο οπότε και θα πρέπει να είναι διαρκώς με το google translate δίπλα - είναι ιδιαίτερα κουραστικό...

Αλλά στην τελική το πρόβλημα που ακριβώς είναι; Επιβαρύνει τόσο πολύ τη db της σελίδας η ύπαρξη δύο θεμάτων;

Την παρακάτω σελίδα την γνωρίζετε όλοι λίγο πολύ...
http://fotobus.msk.ru/
Αν προσέξατε δεν υπάρχουν πουθενά ηλεκτροκίνητα λεωφορεία - φυσικά όχι γιατί δεν ενδιαφέρονται οι Ρώσοι γι' αυτά αλλά γιατί εκείνα έχουν τον δικό τους "ομόσταυλο" χώρο:
http://transphoto.ru/
Σίγουρα η Ρωσία έχει πολύ πιο εκτεταμένο δίκτυο τρόλεϊ στις πόλεις της αλλά αν ρίξετε μια πιο προσεκτική ματιά θα δείτε ότι έχουν καλύψει ολόκληρο τον κόσμο ενώ με ένα πιο αναλυτικό ψάξιμο θα βρείτε και πολλούς ενδιαφέροντες τύπους οχημάτων που πολλοί δεν τους φαντάζεστε καν. Ας μην ξεχνάμε ότι και οι κυκλοφορούντες τύποι οχημάτων στην Αθήνα είναι one off παρτίδες - δεν υπάρχουν όμοιά τους πουθενά. Συνεπώς αντί να σκεφτόμαστε αν θα τα υποβαθμίσουμε μήπως πρέπει να τα αναδείξουμε;

 

 
#5
Και από εμένα ΟΧΙ! Ναι μεν είναι πλέον μία εταιρία, ναι μεν είναι κοινός ο στόλος ΑΛΛΑ είναι τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ. Είναι δύο ξεχωριστοί τύποι οχημάτων παρόλο που και τα δυο κινούνται σε δρόμο. Το κάθε μέλος θα μπει να ψάξει πληροφορίες ξεχωριστά για τα λεωφορεία, ξεχωριστά για τα τρόλεϊ. Δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ βάση η πρόταση για ενοποίηση των δύο κατηγοριών. Δεν επιβαρύνει την database, δεν επιβαρύνει κανένα άτομο. Ίσα-ίσα είναι πολύ καλύτερα από θέμα οργάνωσης να υπάρχει ξεχωριστή κατηγορία για τον κάθε τύπο οχήματος. Ναι, μπορεί να είναι λίγα τα συνολικά 35 θέματα, αλλά αν μιλήσω καθαρά σαν μέλος και όχι σαν ιδιοκτήτης και διαχειριστής της σελίδας, εκνευρίζομαι απίστευτα σε όσα forum πρέπει να κάθομαι και να ψάχνω ανάμεσα σε 1002 θέματα, ποιο μπορεί να κάνει για να γράψω ένα μύνημα...
#6
Συγνωμη αλλα διαφωνω και με τους 2. Το οτι εχουμε κολλησει στην αναχρονιστικη ιδεα του Τρολες = Βαγονι επειδη το 1940 δεν ξεραν την διαφορα αναμεσα στο λαστιχο και τον τροχο με νυχι δεν φταιω εγω. Τα οχηματα κινουνται στον δρομο; Ναι, εχουν λαστιχα; Ναι. Ειναι τετραγωνα και μεγαλα και μαζευουν κοσμο που περιμενει διπλα σε εναν μπλε στυλο πανω σε ενα τσιμεντενιο με πλακες στρωμενες ταπητα με ονομασια πεζοδρομιο; Ναι. Αρα... Ειναι λεωφορεια με κερατα. Και πρωτου πει κανεις οτι δεν ειναι και μπουρδες, Τα ΜΑΝ Και Ο405 που γιναν τρολλευ στην Γερμανια μετατροπες δεν ειναι; (κερδισααααα!)

Η μονη διαφορετικη υποδομη πια που εχουν τα τρολλευ με τα λεωφορεια ειναι το εναεριο, αφου μεχρι και οι στασεις σιγα σιγα ενοποιουνται. Αρα το να εχουμε 2 ξεχωριστες κατηγοριες για αυτον τον λογο το θεωρω υπερβολικο, ειδικα οταν τα περισσοτερα τοπικ εχουν να ανανεωθουν απο το 1950. Στην κοινη κατηγορια, θα μπορουσαμε να εχουμε εως καρφωμενα τα βασικα θεματα λεωφορειων και τρολλευ πανω πανω, και τα λοιπα απο κατω.

Οσο για την πλοηγηση, οσο λιγοτερες υποκατηγοριες τοσο ποιο ευκολο για τον απλο χρηστη και οχι τους χομπιστες. Δοκιμασμενα και αποδεδειγμενα. Και τα Α507 ειναι one off, και οι Αθηνες, και οι Βεργινες και και και.... Αν ανοιγαμε κατηγορια για το καθε τι μοναδικο εδω μεσα θα ειχαμε ενα χιλιαρικο κατηγοριες Wink

Οσο για το κομματι του ξενου Γιωργο, μην ξεχνας οτι η μεταφραση του Γουγλη ειναι αθλια οσον αφορα το Ελληνικα σε Αγγλικα (και το αντιθετο), οποτε οπως και να τα βαλουμε το ιδιο ειναι. Θα βοηθαγε αν καποιος εγραφε στο αγγλικο τμημα ενα ωραιοτατο κειμενακι πανω στα τρολλευ μας. Ενδιαφερεσαι;

Παντα φιλικα και με χαλαρο χιουμορακι!
#7
(13-01-2014, 03:36 AM)garvanitis Έγραψε: ΟΧΙ

Παρόλο που ουσιαστικά τα τρόλεϊ είναι λεωφορεία με κέρατα, κινούνται στους ίδιους δρόμους και ανήκουν στον ίδιο φορέα έχουν κάποια χαρακτηριστικά βάσει των οποίων δικαιούνται χωριστό θέμα. Αρχικά έχουμε την ίδια τη φύση των οχημάτων μιας και θεωρούνται μέσα σταθερής τροχιάς δεδομένου ότι είναι αδύνατο να κινηθούν αυτόνομα, άλλωστε γι' αυτό δεν έχουν πινακίδες (κατάλοιπο βέβαια παρελθόντων ετών δεδομένου ότι δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος που δεν έχει δει τρόλεϊ να κινείται αυτόματα με τη γεννήτρια). Ένας ακόμη λόγος είναι ότι ειδικά τα τρόλεϊ έχουν δικό τους κοινό διεθνώς το οποίο μάλιστα εκδηλώνει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τη συλλογή πληροφοριών από πλήθος ιστοσελίδων ανά τον κόσμο. Με τον παρόντα διαχωρισμό τους δίνεται η δυνατότητα να έχουν όση πληροφόρηση έχουμε δημοσιευμένη συγκεντρωμένη και οργανωμένη. Αν ενωθούν τα θέματα τότε ο οποιοσδήποτε trolleybus lover θα πρέπει να την αναζητά διαβάζοντας υποχρεωτικά όσες δημοσιεύσεις αναφέρονται στα θερμικά λεωφορεία (τις περισσότερες δηλαδή) κατί το οποίο - ειδικά αν μιλάμε για ξένο οπότε και θα πρέπει να είναι διαρκώς με το google translate δίπλα - είναι ιδιαίτερα κουραστικό...

Αλλά στην τελική το πρόβλημα που ακριβώς είναι; Επιβαρύνει τόσο πολύ τη db της σελίδας η ύπαρξη δύο θεμάτων;

Την παρακάτω σελίδα την γνωρίζετε όλοι λίγο πολύ...
http://fotobus.msk.ru/
Αν προσέξατε δεν υπάρχουν πουθενά ηλεκτροκίνητα λεωφορεία - φυσικά όχι γιατί δεν ενδιαφέρονται οι Ρώσοι γι' αυτά αλλά γιατί εκείνα έχουν τον δικό τους "ομόσταυλο" χώρο:
http://transphoto.ru/
Σίγουρα η Ρωσία έχει πολύ πιο εκτεταμένο δίκτυο τρόλεϊ στις πόλεις της αλλά αν ρίξετε μια πιο προσεκτική ματιά θα δείτε ότι έχουν καλύψει ολόκληρο τον κόσμο ενώ με ένα πιο αναλυτικό ψάξιμο θα βρείτε και πολλούς ενδιαφέροντες τύπους οχημάτων που πολλοί δεν τους φαντάζεστε καν. Ας μην ξεχνάμε ότι και οι κυκλοφορούντες τύποι οχημάτων στην Αθήνα είναι one off παρτίδες - δεν υπάρχουν όμοιά τους πουθενά. Συνεπώς αντί να σκεφτόμαστε αν θα τα υποβαθμίσουμε μήπως πρέπει να τα αναδείξουμε;

 

 
Έχεις ένα δίκιο. Οι Ελβετοί έχουν ξεχωριστό φόρουμ αποκλειστικά με τρόλλευ...
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
#8
Καταρχας τι σημαινει οι Ελβετοι εχουν ξεχωριστο φορουμ αποκλειστικα με τρολλευ; Ποιοι ειναι οι Ελβετοι; Υπαρχει νομος που οριζει ποσα φορουμ και με τι θεμα πρεπει να υπαρχει;

Στην Ελλαδα υπαρχει ενα για Λεωφορεια, 3-4 για Καραβια, Καμποσα για αεροπλανα 1 για τρενα και αλλα 2-3 που φυτοζωουν, 1 που δεν ξερει ακομα τι ειναι και ο Κλασικος που εκλεβε φωτογραφιες απο παντου και σε καποια φαση ηθελε και το λουφου (καλα εδω πεθαινουμε στα γελια) και νομιζε οτι ειχε φορουμ.

Το ποσα φορουμ και με ποιο θεμα θα ειναι, οριζεται απο τα γουστα του καθενος που εχει 2-3 στρεμματα σερβερ και αποφασιζει να χτησει πανω του.

Εχεις παρει χαμπαρι οτι ειμαστε ενα φορουμ αυτοκινησης και δεν εχουμε καν εστω για τα τυπικα μια κατηγορια καπου χωμενη για τα τεχνικα και μηχανικα θεματα; και εχουμε 2 υποκατηγοριες για εναν φορεα...
#9
Μέχρι τώρα οι περισσότεροι λένε να ενωθουν. Αφού ανοίκουν στον ίδιο φορέα και μάλιστα εδώ συχνά μιλάμε για καλύτερη συνεργασία λεωφορείων με τρολλευ τότε πιο λογικό να γίνουν ένα θεμα.
#10
Η ψηφοφορια μιλησε, η αλλαγη εγινε, το θεμα κλειδωνεται!


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)