Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Σταθμοί Μετρό με τη μεγαλύτερη και τη μικρότερη επιβατική κίνηση
#11
(04-12-2013, 10:03 PM)ecoj Έγραψε: Τα παραπάνω στοιχεία είναι πριν ανοίξουν οι νέοι σταθμοί έτσι; Από τότε έχουν αλλάξει διάφορα στην κόκκινη. Δηλαδή ο Άγιος Αντώνιος πρέπει να έπεσε λίγο για παράδειγμα.

Όπως γράφω και στην αρχή, αφορούν το 2012. Συνεπώς, δεν αντικατοπτρίζουν την εικόνα μετά τη λειτουργία των νέων σταθμών. Οπότε, από την αρχή του νέου έτους νομίζω πως θα δίνουν καινούρια στοιχεία.

Και μιας που αναφερθήκαμε σε καινούριους σταθμούς, η ΣΤΑ.ΣΥ. εκτιμούσε τη μέση ημερήσια επιβατική τους κίνηση ως εξής:
- Ανθούπολη: 25.000
- Περιστέρι: 20.000
- Ηλιούπολη: 17.000
- Άλιμος: 13.000
- Αργυρούπολη: 12.000
- Ελληνικό: 41.000
Απάντηση
#12
(04-12-2013, 10:09 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Όπως γράφω και στην αρχή, αφορούν το 2012. Συνεπώς, δεν αντικατοπτρίζουν την εικόνα μετά τη λειτουργία των νέων σταθμών. Οπότε, από την αρχή του νέου έτους νομίζω πως θα δίνουν καινούρια στοιχεία.

Και μιας που αναφερθήκαμε σε καινούριους σταθμούς, η ΣΤΑ.ΣΥ. εκτιμούσε τη μέση ημερήσια επιβατική τους κίνηση ως εξής:
- Ανθούπολη: 25.000
- Περιστέρι: 20.000
- Ηλιούπολη: 17.000
- Άλιμος: 13.000
- Αργυρούπολη: 12.000
- Ελληνικό: 41.000
Μάλιστα. Νομίζω κάπως υπερβολική η πρόβλεψη για Ελληνικό. Πάντως η Ανθούπολη πχ μείωσε σίγουρα την κίνηση στον Άγιο Αντώνιο.
Απάντηση
#13
Και πάμε τώρα και στα αναλυτικά:

ΓΡΑΜΜΗ 2
Άγιος Αντώνιος: 22.670
Σεπόλια: 9.075
Αττική: 12.077 (* Αφορά μόνο το σταθμό της γραμμής 2)
Σταθμός Λαρίσης: 9.359
Μεταξουργείο: 9.849
Ομόνοια: 21.740
Πανεπιστήμιο: 27.103 (* Αφορά μόνο το σταθμό της γραμμής 2)
Σύνταγμα: 43.020 (* Αφορά το σύνολο του σταθμού)
Ακρόπολη: 7.233
Συγγρού-Φιξ: 16.960
Νέος Κόσμος: 11.835
Άγιος Ιωάννης: 8.405
Δάφνη: 17.555
Άγιος Δημήτριος 28.556

ΓΡΑΜΜΗ 3
Αιγάλεω: 25.132
Ελαιώνας: 3.103
Κεραμεικός: 11.154
Μοναστηράκι: 30.932 (* Αφορά μόνο το σταθμό της γραμμής 3)
Σύνταγμα: βλ. Γραμμή 2
Ευαγγελισμός: 21.640
Μέγαρο Μουσικής: 19.917
Αμπελόκηποι: 24.760
Πανόρμου: 18.413
Κατεχάκη: 13.051
Εθνική Άμυνα: 11.885
Χολαργός: 8.425
Νομισματοκοπείο: 9.650
Αγία Παρασκευή: 5.475
Χαλάνδρι: 7.904
Δουκίσσης Πλακεντίας: 20.172 (* Αφορά μόνο το σταθμό της γραμμής 3)

Πηγή: ΣΤΑ.ΣΥ.

(04-12-2013, 10:14 PM)ecoj Έγραψε: Μάλιστα. Νομίζω κάπως υπερβολική η πρόβλεψη για Ελληνικό. Πάντως η Ανθούπολη πχ μείωσε σίγουρα την κίνηση στον Άγιο Αντώνιο.

Σίγουρα θα έχουν υπολογίσει παραμέτρους όπως την τροφοδότηση από λεωφορειακές γραμμές και ΚΤΕΛ. Και αν όντως μεταφερθούν τα ΚΤΕΛ της Νότιας Αττικής στο Ελληνικό και τροφοδοτείται ο σταθμός και με επιβάτες από Βούλα, τότε θα αυξηθεί ακόμη περισσότερο. Ωστόσο, όντως το νούμερο είναι υπερβολικό. Θα έλεγα ότι έχει περίπου την επιβατική κίνηση που είχε και ο Αγ. Δημήτριος. Δηλαδή γύρω στις 25.000 με 30.000 επιβάτες ημερησίως.

Ξέχασα να αναφέρω και το σταθμό Αγ. Μαρίνα. Σε 30.000 επιβάτες ημερησίως εκτιμάται η επιβατική του κίνηση. Το πως θα διαμορφωθεί τελικά, θα το δούμε σύντομα.

Σίγουρα πάντως τα στοιχεία που θα έχουμε για το '13 θα διαμορφώνουν προς τα κάτω την επιβατική κίνηση σε Αγ. Αντώνιο και Αγ. Δημήτριο. Στον πρώτο ίσως όχι και τόσο πολύ, μιας και διατηρήθηκαν αρκετές τροφοδοτικές λεωφορειακές, αλλά στο δεύτερο, δε νομίζω πως θα ξεπερνά την επιβατική κίνηση του Νέου Κόσμου.
Απάντηση
#14
Και όσοι έχουν κάρτες?
Απάντηση
#15
Πως έγιναν αυτές οι μετρήσεις για το 2012 ξέρουμε; Δεν αμφισβητώ αλλά...
Η Αγία Μαρίνα δεν νομίζω να έχει παραπάνω από το Αιγάλεω.
Απάντηση
#16
(05-12-2013, 12:03 AM)ecoj Έγραψε: Πως έγιναν αυτές οι μετρήσεις για το 2012 ξέρουμε; Δεν αμφισβητώ αλλά...
Η Αγία Μαρίνα δεν νομίζω να έχει παραπάνω από το Αιγάλεω.

Θα σπάσει η κίνηση στο Αιγάλεω, γιατί η Δυτική Αττική θα εξυπηρετείται από την Αγ. Μαρίνα, όπως και Χαϊδάρι, Αγ. Βαρβάρα και άλλες περιοχές των ΔΠ. Επιπλέον, υπολογίζουν προφανώς και την επιβατική κίνηση που θα έχει ο σταθμός με τη μεταφορά των ΚΤΕΛ της Δυτικής Αττικής στην Αγ. Μαρίνα.

Για το πως προκύπτουν αυτά τα στοιχεία, δε γνωρίζω. Εγώ τα έχω καταγράψει από τις προκηρύξεις για την καθαριότητα των σταθμών, που αναφέρουν και στοιχεία επιβατικής κίνησης. Για λεπτομέρειες στη ΣΤΑΣΥ...
Απάντηση
#17
Και τώρα το Αιγάλεω δεν έχει κοσμοσυρροή. 811 και 837 θα στέλνουν τους περισσότερους στην Αγία Μαρίνα λογικά. Οπότε από εκεί όντως θα χάσει το Αιγάλεω και θα κερδίσει η Αγία Μαρίνα. Τώρα κάτι γραμμές σαν το Χ63 είναι ψόφιες τελείως.

Πάντως για τα στοιχεία τι να πω ΟΚ.
Απάντηση
#18
(04-12-2013, 05:06 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Όλα τα ακόλουθα στοιχεία αφορούν το 2012:
Μεγαλύτερη μέση ημερήσια επιβατική κίνηση στη γραμμή 2
1. Σύνταγμα (43.020)
2. Άγιος Δημήτριος (28.556)
3. Πανεπιστήμιο (27.103)
4. Άγιος Αντώνιος (22.670)
5. Ομόνοια - ΓΡ. 2 (21.740)

Μικρότερη μέση ημερήσια επιβατική κίνηση στη γραμμή 2
1. Ακρόπολη (7.233)
2. Άγιος Ιωάννης (8.405)
3. Σεπόλια (9.075)
4. Σταθμός Λαρίσης (9.359)
5. Μεταξουργείο (9.849)

Μεγαλύτερη μέση ημερήσια επιβατική κίνηση στη γραμμή 3
1. Σύνταγμα (43.020)
2. Μοναστηράκι - ΓΡ. 3 (30.932)
3. Αιγάλεω (25.132)
4. Αμπελόκηποι (24.760)
5. Ευαγγελισμός (21.640)

Μικρότερη μέση ημερήσια επιβατική κίνηση στη γραμμή 3
1. Ελαιώνας (3.103)
2. Αγία Παρασκευή (5.475)
3. Χαλάνδρι (7.904)
4. Χολαργός (8.425)
5. Νομισματοκοπείο (9.650)

Αναλυτικά ανά σταθμό, αργότερα...

Thanks !!!!

Είχα την εντύπωση ότι ο Αγ. Ιωάννης θα είχε τη χαμηλότερη κίνηση, αλλά Ακρόπολη - λογικό... Υπάρχει άραγε τρόπος να τονωθει η Ακρόπολη με μετεπιβιβασεις; Ποιος ξέρει...

Μεγαλη έκπληξη για μένα ο Σταθμός Λαρίσης να είναι τόσο χαμηλά...

Δεν περίμενα τον Άγιο Δημήτριο να είναι τόσο ψηλά (πιο ψηλά από Αγ. Αντώνιο) και τη Δάφνη να μην είναι 5αδα. Πανεπιστήμιο το περίμενα ότι θα είναι πολύ ψηλά.

Αρνητική έκπληξη μεγάλη η Αγ. Παρασκευή. Απορώ γιατί οι μαγαζατορες της Πλ. Αγ. Παρασκευής εμπόδισαν να γίνει ο σταθμός κανονικά στην Πλατεία που θα τους έφερνε και τόση πελατεία... Ελαιωνας λογικό.

Η γνώμη μου είναι ότι οι σταθμοί με χαμηλή κίνηση πρέπει να τονωθουν με μετεπιβιβασεις από / προς τροφοδοτικές γραμμές...

Πάντως από τους σταθμούς με χαμηλή κίνηση, νομίζω ότι η Αγ. Παρασκευή είναι εκείνος που μπορεί πιο εύκολα απ' άλλους να τονωθει με τροφοδοτικές, καθώς και άπλετο χώρο έχει γύρω για αφετηρίες και ο σχεδιασμός των γραμμών δεν τον εχει λάβει υπόψη. Είχα κάνει μια πρόταση για μικρή προέκταση του 411 από Πλ. Χαλανδρίου στο σταθμό αυτόν. Η θα μπορούσε να μπει ένα λεωφορείο ΣΤ. ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ - ΣΤ. ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ...

Για τον Ελαιώνα δεν έχω άποψη, αλλά δεν ισχύει το ίδιο;

Ακρόπολη είναι σε πολύ κακό σημείο για μετεπιβιβασεις. Η πολύ καλή ιδέα που είχε πέσει για μικρή προέκταση 106/126/136/137 σε Μακρυγιάννη θα βοηθούσε.

Αγ. Ιωάννης δύσκολος αλλά όχι σαν Ακρόπολη. Κόψιμο του 856 εκεί και γραμμές όπως Αγ. Ιωάννης - Παν/πολη ή το αγαπημένο μου Αγ. Ιωάννης - Άνω Δάφνη θα βοηθούσαν. Ίσως πρέπει να εξετασθεί και η αναβίωση του 024 Κυνοσάργους ή 057 Αγ. Γεώργιος που τερματίζαν εκεί. Μια άλλη ιδέα είναι το 131 ΣΤ. ΔΆΦΝΗΣ - ΑΜΑΞ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΊΟΥ να γίνει 131 ΣΤ. ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ - ΑΜΑΞ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΊΟΥ (αυτή είναι και η πιο εύκολα πραγματοποιησιμη πρόταση). Η το Α4 να τερματίζει εκεί...

Στο Σταθμό Λαρίσης θα μπορούσαν να πάνε κάποιες αφετηρίες λεωφορείων των ΒΔ προαστίων από κέντρο...
Απάντηση
#19
(05-12-2013, 03:11 AM)ns_ Έγραψε: Thanks !!!!

Είχα την εντύπωση ότι ο Αγ. Ιωάννης θα είχε τη χαμηλότερη κίνηση, αλλά Ακρόπολη - λογικό... Υπάρχει άραγε τρόπος να τονωθει η Ακρόπολη με μετεπιβιβασεις; Ποιος ξέρει...

Μεγαλη έκπληξη για μένα ο Σταθμός Λαρίσης να είναι τόσο χαμηλά...

Δεν περίμενα τον Άγιο Δημήτριο να είναι τόσο ψηλά (πιο ψηλά από Αγ. Αντώνιο) και τη Δάφνη να μην είναι 5αδα. Πανεπιστήμιο το περίμενα ότι θα είναι πολύ ψηλά.

Αρνητική έκπληξη μεγάλη η Αγ. Παρασκευή. Απορώ γιατί οι μαγαζατορες της Πλ. Αγ. Παρασκευής εμπόδισαν να γίνει ο σταθμός κανονικά στην Πλατεία που θα τους έφερνε και τόση πελατεία... Ελαιωνας λογικό.

Η γνώμη μου είναι ότι οι σταθμοί με χαμηλή κίνηση πρέπει να τονωθουν με μετεπιβιβασεις από / προς τροφοδοτικές γραμμές...

Η Ακρόπολη έχει επιβατική κίνηση σε συγκεκριμένες περιόδους. Αν, για παράδειγμα, ένα βράδυ του καλοκαιριού πάρει το Μετρό, μπορεί -ιδιαίτερα μετά τις 22:00 με 23:00- να γεμίσει περισσότερο στην Ακρόπολη, παρά στο Σύνταγμα. Οπότε καλά είναι. Άλλωστε, ουσιαστικά τουριστική κίνηση έχει ο σταθμός, για όσους επισκέπτονται το Νέο Μουσείο και τα αρχαιολογικά μνημεία ή θέλουν να κάνουν τον περίπατό τους στη Διον. Αρεοπαγίτου για να καταλήξουν στο Θησείο.

Ο Σταθμός Λαρίσης, πάλι, κυρίως τροφοδοτεί το Σιδηροδρομικό Σταθμό. Όποιος θέλει να πάρει 024 θα κατέβει στην Αττική, ενώ Β5 ή το 1 δεν υπάρχει περίπτωση κάποιος να τα πάρει από εκεί, αφού μπορεί να κατέβει στους Αμπελόκηπους ή στην Ακρόπολη, αντίστοιχα.

Ο Άγιος Δημήτριος είχε τόσο μεγάλη επιβατική κίνηση επειδή εξυπηρετούσε όλες τις περιοχές νότια αυτού. Πλέον έχει επιβατική κίνηση κυρίως λόγω Metro Mall, αλλά και λόγω των τερματικών δρομολογίων στην αιχμή. Για τη Δάφνη, όμως, είναι πραγματικά έκπληξη το ότι βρίσκεται σε σχετικά μέτρια επίπεδα. Θα έλεγα πως έχει πολύ περισσότερη επιβατική κίνηση, μιας και τροφοδοτεί αρκετές λεωφορειακές γραμμές.

Όσο για τα περί τροφοδοτικών γραμμών, δεν είναι παντού εφικτό. Για παράδειγμα, στον Ελαιώνα δε μπορεί κάποια γραμμή να γίνει τροφοδοτική, γιατί δεν υπάρχει δυνατότητα να αναστρέψει κάπου λεωφορείο. Στη δε Αγ. Παρασκευή, δεν υπάρχουν περιθώρια για να γίνει κάτι τέτοιο, αφού ο σταθμός κατασκευάστηκε σχεδόν σε χωράφια.
Απάντηση
#20
(05-12-2013, 04:00 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Για τη Δάφνη, όμως, είναι πραγματικά έκπληξη το ότι βρίσκεται σε σχετικά μέτρια επίπεδα. Θα έλεγα πως έχει πολύ περισσότερη επιβατική κίνηση, μιας και τροφοδοτεί αρκετές λεωφορειακές γραμμές.

Ναι, κι εγώ την περίμενα πιο ψηλά τη Δάφνη. Ίσως δημιουργείται ψευδαίσθηση επειδή έχει πάντα κόσμο η Πλατεία αφ' εαυτής της ασχέτως Μετρό.

Σύναψη:Όσο για τα περί τροφοδοτικών γραμμών, δεν είναι παντού εφικτό. Για παράδειγμα, στον Ελαιώνα δε μπορεί κάποια γραμμή να γίνει τροφοδοτική, γιατί δεν υπάρχει δυνατότητα να αναστρέψει κάπου λεωφορείο. Στη δε Αγ. Παρασκευή, δεν υπάρχουν περιθώρια για να γίνει κάτι τέτοιο, αφού ο σταθμός κατασκευάστηκε σχεδόν σε χωράφια.

Σωστό. Για τον Ελαιώνα δεν έχω άποψη, δεν έχω βγει ποτέ εκεί, οπότε αρκούμαι σ' αυτό που λες.

Αγία Παρασκευή έχω πάει ουκ ολίγες φορές. Μια φορά βρέθηκα εκεί με αμάξι, και μάλιστα στον παράλληλο της Αγ. Παρασκευής δρόμο, και ήταν σαν να είμαι σε χωριό! Όμως χώρος υπάρχει. Και στον χώρο γύρω από το Μετρό (είναι μια μεγάλη Πλατεία) μπορεί κάποιος χώρος να γίνει αφετηρίες, και κάτι αλάνες έχει από την κάτω μεριά, ακόμη και επί της Αγ. Παρασκευής θα μπορούσε με μικρή διαμόρφωση να έχει αφετηρία, αλλά και στον πίσω της Πλατείας χώρο / δρόμο (Θεσ/νικης; )

Πολύ ενδιαφέροντα τα στοιχεία σου τώρα που ποσταρες και για όλους τους σταθμούς!

Κρίμα που δεν έχει και για γραμμή 1... :-(

Εκεί τι εκτίμηση θα κάνατε; Ποιος σταθμός της Γραμμής 1 έχει τη χαμηλότερη και ποιος την υψηλότερη επιβατική κίνηση;
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)