Δημοσιεύσεις: 772
Θέματα: 136
Εγγραφή: 10-10-2009
Μπράβο εξυγχρονισμός
Επιτέλους. Ανεβάστε και καμια φωτογραφία εδώ στο θέμα αν μπορείτε
ή στην Open Gallery
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at
TMantzas
Δημοσιεύσεις: 8
Θέματα: 0
Εγγραφή: 31-03-2011
Με την πρωτη ευκαιρια θα ανεβασω αν δεν με προλαβει ο patrinos..
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 8
Θέματα: 0
Εγγραφή: 31-03-2011
Οχι ενταξει ειπαμε δεν εφεραν citaro..ειναι O 405 GN,μεσα στα θεατρα που εχουν το mercedes και το man που εχουν ξεχωριζουν ελαχιστα πιστευω
Δημοσιεύσεις: 940
Θέματα: 5
Εγγραφή: 20-11-2009
01-12-2013, 08:34 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 01-12-2013, 08:35 PM από patrinos.)
Ερώτηση..Τόσο πολύ έχει ανέβει η κίνηση του αστικού ΚΤΕΛ που χρειάζονται και νέες νταλίκες (15); Η απάντηση φυσικά και είναι όχι..Απο ότι φαίνεται ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Αστικό ΚΤΕΛ τα βρήκαν και θα συνεργαστούν...Γιατί το αστικό ΚΤΕΛ αγόρασε χαμηλοδάπεδες νταλίκες; Μήπως ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έβαλε κάποιους όρους; Αν το έκανε τότε οι φορείς της Πάτρας (Δήμος και Περιφέρεια) πιάστηκαν μεγάλα κορόιδα. Θα έπρεπε να είχαν πατήσει πόδι να ξεκουμπηστουν απο προ προσώπου γης οι καρνάβαλοι και κάτι άλλα...Ειδικά τα ΜΑΝ του πρώην ΟΑΣΘ είναι σάπια και κυκλοφορούν με τρύπες στα τοιχώματα..Το δε Νο81 είναι οτι πιο χρέπι απο τα Σακαράκης και ακούγεται απο μακριά όταν πλησιάζει..Το δε Νο8 (ΜΑΝ χαμηλοδάπεδο) κάνει τόσο θόρυβο που θαρρεί κανείς οτι θα σκάσει..Έχει πέσει και μια άλλη επιδημία με τα 3πόρτα όσα υπάρχουν..Έχουν καταργήσει την 3η πόρτα με αυτοκόλλητα ή μπάρα που προτρέπουν τον επιβάτη να παέι στη μεσσαία..Καταλαβαίνετε στις περιτπωσεις που το λεωφορείο είναι γεμάτο τι γίνεται....
Δημοσιεύσεις: 8
Θέματα: 0
Εγγραφή: 31-03-2011
Απο οσο ξερω τα εχουν βρει με την προυποθεση να πανε 2 νταλικες στον καστελλοκαμπο..τωρα δεν πιστευω και παρα πολλα εως οτου το δω να συμβει..και μπορει οι δυο νεες νταλικες να ειναι αυτες που θα συνεργαστουν με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ...
Δημοσιεύσεις: 940
Θέματα: 5
Εγγραφή: 20-11-2009
(01-12-2013, 08:46 PM)mercedes benz Έγραψε: Απο οσο ξερω τα εχουν βρει με την προυποθεση να πανε 2 νταλικες στον καστελλοκαμπο..τωρα δεν πιστευω και παρα πολλα εως οτου το δω να συμβει..και μπορει οι δυο νεες νταλικες να ειναι αυτες που θα συνεργαστουν με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ...
Είναι σίγουρο οτι θα συνεργαστούν αλλά το ερώτημα είναι έως πότε...
ΟΙ νταλίκες είναι αυτές οι 2 και πάιζει να έρθουν και άλλες 2...Αυτό δεν το ξέρω σίγουρα..Το μεταφέρω με μεγάλη επιφύλαξη..
Δημοσιεύσεις: 8
Θέματα: 0
Εγγραφή: 31-03-2011
Θα δουμε..παντως το Αστικο κτελ θα το επωφελησει η συνεργασια και λογικο ειναι αυτο..οποτε καιρος ειναι να ξυπνησουν και κυριως "οι " τοις εταιριας του κτελ γτ εχουν μαζεψει ενα σωρο ερειπια,θεατρα..(81,75,3,)..οι "αλλοι"ιδιοκτητες κατι προσπαθουν αλλα χανονται και αυτοι στον βουρκο(8,92)
Δημοσιεύσεις: 1.119
Θέματα: 16
Εγγραφή: 29-09-2009
07-12-2013, 05:42 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 07-12-2013, 06:09 AM από garvanitis.)
(30-11-2013, 12:09 PM)mercedes benz Έγραψε: Οχι ενταξει ειπαμε δεν εφεραν citaro..ειναι O 405 GN,μεσα στα θεατρα που εχουν το mercedes και το man που εχουν ξεχωριζουν ελαχιστα πιστευω
Υποψήφιο σκραπ από Θεσσαλονίκη το ένα, υποψήφιο σκραπ από Γερμανία το άλλο. Σιγά τη διαφορά... Αν συνυπολογίσεις μάλιστα ότι το Β10Μ είναι τέρας αξιοπιστίας αντίθετα με τα Α11 και τα Ν2 τα οποία και τα απέσυραν κακήν κακώς από τις μεγάλες πόλεις της Γερμανίας σε λιγότερο από οκτώ χρόνια μάλλον τα πρώτα ταιριάζουν καλύτερα στις συνθήκες οδήγησης και συντήρησης των λεωφορείων της Πάτρας. Επειδή φαντάζομαι ότι δεν απαντώ σε άνθρωπο άνω των 60 ετών ή με κινητικές δυσκολίες δεν βλέπω καν πρόβλημα στην ύπαρξη σκαλιού.
(01-12-2013, 08:34 PM)patrinos Έγραψε: Ερώτηση..Τόσο πολύ έχει ανέβει η κίνηση του αστικού ΚΤΕΛ που χρειάζονται και νέες νταλίκες (15); Η απάντηση φυσικά και είναι όχι..Απο ότι φαίνεται ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Αστικό ΚΤΕΛ τα βρήκαν και θα συνεργαστούν...Γιατί το αστικό ΚΤΕΛ αγόρασε χαμηλοδάπεδες νταλίκες; Μήπως ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έβαλε κάποιους όρους; Αν το έκανε τότε οι φορείς της Πάτρας (Δήμος και Περιφέρεια) πιάστηκαν μεγάλα κορόιδα. Θα έπρεπε να είχαν πατήσει πόδι να ξεκουμπηστουν απο προ προσώπου γης οι καρνάβαλοι και κάτι άλλα...Ειδικά τα ΜΑΝ του πρώην ΟΑΣΘ είναι σάπια και κυκλοφορούν με τρύπες στα τοιχώματα..Το δε Νο81 είναι οτι πιο χρέπι απο τα Σακαράκης και ακούγεται απο μακριά όταν πλησιάζει..Το δε Νο8 (ΜΑΝ χαμηλοδάπεδο) κάνει τόσο θόρυβο που θαρρεί κανείς οτι θα σκάσει..Έχει πέσει και μια άλλη επιδημία με τα 3πόρτα όσα υπάρχουν..Έχουν καταργήσει την 3η πόρτα με αυτοκόλλητα ή μπάρα που προτρέπουν τον επιβάτη να παέι στη μεσσαία..Καταλαβαίνετε στις περιτπωσεις που το λεωφορείο είναι γεμάτο τι γίνεται....
Βασίλη, είναι έτσι τα πράγματα ή το υποθέτεις; Γιατί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ απευθύνθηκε πριν από μικρό χρονικό διάστημα στον ΟΑΣΘ για αγορά Αλέξανδρων αν ήθελε χαμηλοδάπεδα; Τα δικά της τα χαμηλοδάπεδα που τα πλήρωσε ένα τσουβάλι λεφτά για να τα έχει να μαζεύουν αράχνες γιατί δεν τα δρομολόγησε; Τι καλύτερο προσφέρουν τα τουριστικού τύπου ΕΛΒΟ που δρομολογεί; Γιατί να χρειάζεται χαμηλοδάπεδο στο Ρίο όταν μεταφέρει νεαρόκοσμο και το ψηλό είναι by far οικονομικότερο τόσο στη λειτουργία όσο και στην αγορά του; (κάτι που το γνώριζε καλά όταν ζητούσε λεωφορεία από τον ΟΑΣΘ) Μήπως η απάντηση είναι πολύ πιο απλή; Ρίξε μια ματιά σε τι τιμές κινούνται τα N2 κάθε μήκους σε σχέση με τα παλιότερα Ν1 στις γερμανικές μάντρες και θα καταλάβεις τι "κελεπούρια" πήγαν και ψώνισαν. Να δεις μετά τις πρώτες αβαρίες πόσο θα το λατρέψουν όλοι το Ikarus.
Όσο για την καταργημένη τρίτη πόρτα το έχουμε ξαναπεί... Αυτό που γίνεται είναι ακριβώς αυτό που συμβαίνει σε όλα τα δίπορτα - πλην της εισιτηριοδιαφυγής...
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει αγοράσει εδώ και ένα χρόνο 5Ν1 από τον ΟΑΣΑ (νούμερα δεν έχω) και έχει κόλλημα με το Υπουργείο Μεταφορών που δεν της δίνει άδεια για εκτέλεση αστικών μεταφορών, αντίθετα με το καταστατικό της που το επιτρέπει. Για ποιο λόγο να απευθυνθεί στον ΟΑΣΘ για να αγοράσει και άλλα οχήματα που θα κάθονται;
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608