Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 4 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Μεταμεσονύχτιες λεωφορειακές γραμμές;
#11
(24-11-2013, 10:51 PM)philip Έγραψε: Απ'ότι έμαθα αυτά τα λεωφορεία δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν από επιβάτες... Δυστυχώς οι κάτοικοι της δυτικής Θεσ/νίκης αποδεικνύονται για άλλη μια φορά πολίτες Β κατηγορίας για τον οασθ. Υποδουλωμένοι στα ταξί, να μη μπορούμε να μετακινηθούμε το βράδυ, σε αντίθεση με την ανατολική Θεσ/νίκη που όχι μόνο έχει 78Ν, αλλά και ένα σωρό γραμμές που κάνουν δρομολόγια μέχρι και τη 1 το βράδυ...

Συμφωνώ απόλυτα φίλε μου σχεδόν τα ανατολικά μέχρι το αεροδρόμιο και κάποιοι του Δήμου Μενεμένης εξυπηρετούνται με το 78Ν.

Αναφορικά από που το έμαθες ότι δεν παίρνουν επιβάτες τα μεταμεσονύκτια; για να έχει ο ΟΑΣΘ στο site τα μεταμεσονύκτια δεν νομίζω να είναι μόνο για τους οδηγούς, γιατί θα είναι παράξενο να τα γραφεί ο ΟΑΣΘ στο site και να μην αναφέρει έστω μια σημείωση ότι, τα μεταμεσονύκτια είναι μόνο για τους εργαζόμενους
Απάντηση
#12
(24-11-2013, 11:51 PM)GiannisB Έγραψε: Συμφωνώ απόλυτα φίλε μου σχεδόν τα ανατολικά μέχρι το αεροδρόμιο και κάποιοι του Δήμου Μενεμένης εξυπηρετούνται με το 78Ν.

Αναφορικά από που το έμαθες ότι δεν παίρνουν επιβάτες τα μεταμεσονύκτια; για να έχει ο ΟΑΣΘ στο site τα μεταμεσονύκτια δεν νομίζω να είναι μόνο για τους οδηγούς, γιατί θα είναι παράξενο να τα γραφεί ο ΟΑΣΘ στο site και να μην αναφέρει έστω μια σημείωση ότι, τα μεταμεσονύκτια είναι μόνο για τους εργαζόμενους

Δυστυχώς αυτή την απάντηση πήρα τόσο από το πληροφοριακό κέντρο, όσο και από οδηγούς του οασθ
Απάντηση
#13
(25-11-2013, 12:41 AM)philip Έγραψε: Δυστυχώς αυτή την απάντηση πήρα τόσο από το πληροφοριακό κέντρο, όσο και από οδηγούς του οασθ

Κρίμα, πολύ κρίμα
Απάντηση
#14
(24-11-2013, 10:51 PM)philip Έγραψε: Απ'ότι έμαθα αυτά τα λεωφορεία δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν από επιβάτες... Δυστυχώς οι κάτοικοι της δυτικής Θεσ/νίκης αποδεικνύονται για άλλη μια φορά πολίτες Β κατηγορίας για τον οασθ. Υποδουλωμένοι στα ταξί, να μη μπορούμε να μετακινηθούμε το βράδυ, σε αντίθεση με την ανατολική Θεσ/νίκη που όχι μόνο έχει 78Ν, αλλά και ένα σωρό γραμμές που κάνουν δρομολόγια μέχρι και τη 1 το βράδυ...

Κάποια υπηρεσιακά δρομολόγια επιβιβάζουν κοινό. Πρόκειται για αυτά:
http://oasth.gr/#el/eidikes-nyxterines-l...s-grammes/
Ο παλιός άγραφος κανόνας λέει ότι κανείς από το προσωπικό δεν πρόκειται να σε ενημερώσει για το οτιδήποτε για αυτά και για να εξυπηρετηθείς θα πρέπει να γνωρίζεις τη διαδρομή του και τις ώρες διέλευσης από το σημείο που σε εξυπηρετεί. Το 78Ν είναι ένα τροποποιημένο 78 που σκοπό έχει να εξυπηρετεί τα ΚΤΕΛ, τον ΝΣΣ και το αεροδρόμιο. Από σπόντα κάνει και συγκοινωνία (κακώς!). Τα υπόλοιπα μεταμεσονύκτια δρομολόγια εκτελούνται από λεωφορεία τα οποία έχουν μεταβεί στο κέντρο της πόλης διότι ΕΧΟΥΝ μεταφορικό έργο και πρέπει να επιστρέψουν στα αμαξοστάσιά τους. Με εξαίρεση το τελευταίο 31 που πρέπει να επιστρέψει από τη Βούλγαρη στη Σταυρούπολη (αλλα αρχίζει τη βάρδια ιδιαίτερα αργά) όλα τα υπόλοιπα έχουν τέρματα σε πολύ κοντινή απόσταση από το αμαξοστάσιο που εδρεύουν οπότε και λόγω τις περιορισμένης επιβατικής κίνησης εξυπηρετούν την γραμμή τους στην επιστροφή. Μέχρι το πρόσφατο παρελθόν υπήρχαν κι άλλες γραμμές με μεταμεσονύκτια δρομολόγια τόσο στην ανατολική όσο και στη δυτική Θεσσαλονίκη τα οποία είχαν μονοψήφιες ή και καθόλου ακυρώσεις εισιτηρίων. Κόπηκαν λοιπόν και διατηρήθηκαν όσα είχαν μια στοιχειώδη κίνηση. Σήμερα που οι μεταμεσονύκτιες αναχωρήσεις που απέμειναν ακυρώνουν μονοψήφιο αριθμό εισιτηριών πρέπει να κοπούν ΟΛΕΣ! Ακόμη και το 78Ν το οποίο με 13 αναχωρήσεις ανά κατεύθυνση και με τα μισά δρομολόγια προς το Αεροδρόμιο να είναι τόσο γεμάτο που να αφήνει κόσμο έξω (συχνά με βαλίτσες που επομένως ταξιδεύει) είναι ανεπίτρεπτο να έχει μόλις 600 ακυρώσεις ολόκληρο το βράδυ! Να καλύψει τι με αυτές; Τέσσερις βάρδιες οδηγών (η μία με υπερωρία) νυχτερινές; Τα πετρέλαια; Τους καθημερινούς βανδαλισμούς σε τέσσερα οχήματα; Αφού είναι υποχρέωση του ΟΑΣΘ η 24ωρη εξυπηρέτηση των σταθμών και του αερολιμένα ένα 78 24ωρο με δρομολόγηση ανά ώρα μετά τα μεσάνυκτα και προσαυξημένο εισιτήριο αρκεί να καλύψει τις ανάγκες τους. Συνεπώς το θέμα δεν είναι η "αδικημένη" δυτική Θεσσαλονίκη έναντι της ανατολικής (αλήθεια τα 27, 28 που το ανατολικότερο σημείο της διαδρομής τους είναι η Αγία Φωτεινή που πηγαίνουν; ) αλλά η ύπαρξη η ίδια των νυχτερινών δρομολογίων. Διότι για να ζητάμε είμαστε πρώτοι αλλά να ανταποκρινόμαστε στις υποχρεώσεις μας και να υποστηρίζουμε τις υπηρεσίες που μας προσφέρονται ούτε λόγος. Δεν αναφέρομαι βέβαια σε εσένα αλλά στο σύνολο των επιβατών - δεν μεταφέρουν μόνο εσένα κι εμένα τα λεωφορεία...
Απάντηση
#15
Πρέπει να υπάρχουν τα νυχτερινά δρομολόγια γιατί αν δεν υπάρχουν αυτά θα αυξηθούν τα τροχαία ατυχήματα, ο κόσμος πλέον αδυνατεί να πληρώσει ταξί και για να μετακινούνται άνετα Φοιτητές που έχουν μαθήματα εώς αργά το βράδυ και φυσικά για αυτούς που διασκεδάζουν. Όσο για τους βανδαλισμούς μια λύση είναι να βγάζουν στον δρόμο τα παλαιά οχήματα και όσο για την λαθρεπιβίβαση να γίνεται η είσοδος από την μπροστινή πόρτα θα ήτανε ορθές λύσεις.
Απάντηση
#16
Βέβαια, εξάλλου όπως όλοι γνωρίζουμε διότι το ζούμε μπορεί να αδυνατούμε να πληρώσουμε ταξί αλλά καθημερίνα λέμε την καλημέρα μας στον βενζινά της γειτονιάς μας. Ταυτόχρονα βγαίνουμε το βράδυ και πάμε και μπεκρουλιάζουμε σαν τον Ορέστη Μακρή και μετά στουκαίρνουμε τα αυτοκίνητά μας μεταξύ μας.
Οι φοιτητές που έχουν μάθημα τόσο αργά το βράδυ ώστε να χρείαζονται οπωσδήποτε τα μεταμεσονύκτια δρομολόγια άλλα μαθήματα κάνουν, αυτή είναι η δικαιολογία. Για αυτούς δε που διασκεδάζουν μου έβαλες ιδέα τώρα έχω να προτείνω κάποιες ακόμη ιδέες... Αρχικά τη δημιουργία cocktail bar σε κάθε λεωφορείο δεδομένου ότι το αλκοόλ στα μαγαζιά πλέον είναι ακριβό για την τσέπη του μέσου Έλληνα. Δωρεάν ποτά και σφηνάκια στη διαδρομή λοιπόν για όλους τους επιβάτες. Μουσική δεν θα διαθέτει το όχημα διότι χρειάζεται άδεια από την ΑΕΠΙ αλλά με λίγη καλή θέληση λύνεται κι αυτό, κάποιοι θα παίζουν κάποιο όργανο κάτι θα γίνει... Με αυτόν τον τρόπο ο κόσμος θα βγαίνει χαρούμενος να διασκεδάσει και ανάλογα θα επιστρέφει. Σε επέκταση των προαναφερόμενων μάλιστα μπορούν τα δρομολόγια να οργανωθούν με τέτοιο τρόπο ώστε το κάθε ένα να έχει διαφορετικό θεματικό πάρτυ προκειμένου να καλύπτει όλα τα γούστα ενώ για ακόμη πιο extreme προτάσεις διασκέδασης μια αντιγραφή του concept της ταινίας του Λαζόπουλου Ρ20 ενδεχομένως ελαφρά βελτιωμένη θα είναι μια καλή ιδέα για αρκετούς που είτε αρέσκονται είτε χρειάζονται τέτοιες λύσεις - άλλωστε και οι ταινίες από τη ζωή είναι βγαλμένες... Τώρα αν δεν περισσέψουν και λεφτά για εισιτήριο δεν πειράζει μωρέ την άλλη φορά δεν είναι απαραίτητο... Αλλά και τους βανδαλισμούς τους αντιμετωπίζουμε με μια ομάδα φουσκωτών σε κάθε λεωφορείο που θα φροντίζει να παραμένει ο κόσμος κόσμιος και θα επιλαμβάνεται όποτε χρειαστεί για να διευθετήσει το κάθε θέμα που θα παρουσιαστεί με τον ανεπανάληπτο τρόπο που γνωρίζουν.

Για να σοβαρευτούμε τώρα, σοβαρά πιστεύεις ότι αυτά που αναφέρεις είναι εφικτά; Ποιος, πώς και με τι επιβατική κίνηση θα πληρώσει το κόστος των δρομολογίων αυτών; Μισθοδοσία, πετρέλαια, φθορές; Ή μήπως είναι σοβαρή λύση η δρομολόγηση των παλαιότερων οχημάτων; Θα πάει δηλαδή ο οδηγός στο αμαξοστάσιο το λεωφορείο που έχει κάνει όλα τα προηγούμενα δρομολόγια και θα πάρει το Scania ή τον Αλέκο σπαταλώντας εργατώρες, πετρέλαια και αφήνοντας κενό στη συγκοινωνία μιας και τα υπόλοιπα οχήματα σχολάνε για να έχουν οι κανίβαλλοι να καταστρέψουν το παλιό λεωφορείο το οποίο μάλιστα είναι τι, αυτοεπισκευαζόμενο; Οι δεν έχουν κόστος οι φθορές στα παλιά λεωφορεία; Για την επιβίβαση από την πρώτη πόρτα πήγαινε αύριο το βράδυ στην Καμάρα κατά τις 02.15 και περίμενε να δεις το 78Ν να έρχεται από το ΚΤΕΛ με 100 και βάλε άτομα μέσα (αλλά με το ζόρι 15 εισιτήρια) όπου το περιμένουν άλλοι τόσοι για να ανέβουν και έλα να μου πεις πως μπορεί να γίνει. Γιατί από το πληκτρολόγιό τους όλοι λύσεις έχουν, για κάνε πως βγαίνεις στο δρόμο να δεις τι γίνεται...
Απάντηση
#17
+1 Στον Garvaniti, μην κοροιδευόμαστε τώρα μεταξύ μας. Χωρίς παρεξήγηση.
Μόνο εμείς στα πολιτισμένα μέρη έχουμε Νυχτερινές γραμμές Big Grin με Citaro 2 χαχαχ
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#18
(07-12-2013, 08:02 AM)garvanitis Έγραψε: Βέβαια, εξάλλου όπως όλοι γνωρίζουμε διότι το ζούμε μπορεί να αδυνατούμε να πληρώσουμε ταξί αλλά καθημερίνα λέμε την καλημέρα μας στον βενζινά της γειτονιάς μας. Ταυτόχρονα βγαίνουμε το βράδυ και πάμε και μπεκρουλιάζουμε σαν τον Ορέστη Μακρή και μετά στουκαίρνουμε τα αυτοκίνητά μας μεταξύ μας.
Οι φοιτητές που έχουν μάθημα τόσο αργά το βράδυ ώστε να χρείαζονται οπωσδήποτε τα μεταμεσονύκτια δρομολόγια άλλα μαθήματα κάνουν, αυτή είναι η δικαιολογία. Για αυτούς δε που διασκεδάζουν μου έβαλες ιδέα τώρα έχω να προτείνω κάποιες ακόμη ιδέες... Αρχικά τη δημιουργία cocktail bar σε κάθε λεωφορείο δεδομένου ότι το αλκοόλ στα μαγαζιά πλέον είναι ακριβό για την τσέπη του μέσου Έλληνα. Δωρεάν ποτά και σφηνάκια στη διαδρομή λοιπόν για όλους τους επιβάτες. Μουσική δεν θα διαθέτει το όχημα διότι χρειάζεται άδεια από την ΑΕΠΙ αλλά με λίγη καλή θέληση λύνεται κι αυτό, κάποιοι θα παίζουν κάποιο όργανο κάτι θα γίνει... Με αυτόν τον τρόπο ο κόσμος θα βγαίνει χαρούμενος να διασκεδάσει και ανάλογα θα επιστρέφει. Σε επέκταση των προαναφερόμενων μάλιστα μπορούν τα δρομολόγια να οργανωθούν με τέτοιο τρόπο ώστε το κάθε ένα να έχει διαφορετικό θεματικό πάρτυ προκειμένου να καλύπτει όλα τα γούστα ενώ για ακόμη πιο extreme προτάσεις διασκέδασης μια αντιγραφή του concept της ταινίας του Λαζόπουλου Ρ20 ενδεχομένως ελαφρά βελτιωμένη θα είναι μια καλή ιδέα για αρκετούς που είτε αρέσκονται είτε χρειάζονται τέτοιες λύσεις - άλλωστε και οι ταινίες από τη ζωή είναι βγαλμένες... Τώρα αν δεν περισσέψουν και λεφτά για εισιτήριο δεν πειράζει μωρέ την άλλη φορά δεν είναι απαραίτητο... Αλλά και τους βανδαλισμούς τους αντιμετωπίζουμε με μια ομάδα φουσκωτών σε κάθε λεωφορείο που θα φροντίζει να παραμένει ο κόσμος κόσμιος και θα επιλαμβάνεται όποτε χρειαστεί για να διευθετήσει το κάθε θέμα που θα παρουσιαστεί με τον ανεπανάληπτο τρόπο που γνωρίζουν.

Αχαχαχαχα Big Grin Προσκυνώ!

ΥΓ: Για το αλκοόλ απαιτείται άδεια καταστήματος υγειονομικού ενδιαφέροντος και για τη μουσική επίσης απαιτείται άδεια!
Απάντηση
#19
(06-12-2013, 11:55 PM)GiannisB Έγραψε: Πρέπει να υπάρχουν τα νυχτερινά δρομολόγια γιατί αν δεν υπάρχουν αυτά θα αυξηθούν τα τροχαία ατυχήματα, ο κόσμος πλέον αδυνατεί να πληρώσει ταξί και για να μετακινούνται άνετα Φοιτητές που έχουν μαθήματα εώς αργά το βράδυ και φυσικά για αυτούς που διασκεδάζουν. Όσο για τους βανδαλισμούς μια λύση είναι να βγάζουν στον δρόμο τα παλαιά οχήματα και όσο για την λαθρεπιβίβαση να γίνεται η είσοδος από την μπροστινή πόρτα θα ήτανε ορθές λύσεις.

εγω λεω να πας να παρεις κανα παλιο ΡΕΟ η ΣΤΑΓΙΕΡ απο τον στρατο και να κανεις εσυ συγκοινωνια στην πολη,οσο για τα εξοδα που θα εχεις απο τα πετρελαια και αβαριες προβλημα σου(στα λογια ειναι ευκολο να λες να κανει κατι καποιος)εδω λενε να κοψουν τα νεχτερινα μετα τις 12(εκτος 78Ν) και εσυ μου θες επιπλεον δρομολογια για να πας τατα............μην λεμε οτι θελουμε.
Απάντηση
#20
(07-12-2013, 05:21 PM)Giannis B10M Έγραψε: εγω λεω να πας να παρεις κανα παλιο ΡΕΟ η ΣΤΑΓΙΕΡ απο τον στρατο και να κανεις εσυ συγκοινωνια στην πολη,οσο για τα εξοδα που θα εχεις απο τα πετρελαια και αβαριες προβλημα σου(στα λογια ειναι ευκολο να λες να κανει κατι καποιος)εδω λενε να κοψουν τα νεχτερινα μετα τις 12(εκτος 78Ν) και εσυ μου θες επιπλεον δρομολογια για να πας τατα............μην λεμε οτι θελουμε.

και τα κέρδη όμως δικά μου έτσιWink.Θα βρω από αυτά πολλά για καθε περιοχή και οδηγούς και ξεκινάμε την δουλειά Tongue

Πέραν την πλάκας άμα γινει αυτό θα αυξηθούν τα τροχαια, θα έχουμε θανάτους, αυτά τα πράγματα δεν είναι αστεία. Βέβαια από την μια καλά θα κάνουν, αφού τώρα ο κόσμος δεν έχει λεφτά και δεν βγαίνει κάθε μέρα όπως τις καλές παλιές εποχές αλλά τουλάχιστον να μην κόψουν αυτά των Παρασκευών-Σαββάτου, αλλά από την άλλη δεν θα με χαλάσει να τα κόψουν τελείως τα νυχτερινά.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)