Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(06-09-2013, 11:11 AM)ecoj Έγραψε: Πάντως οι συρμοί 3ης γενιάς προορίζονται κυρίως για την επέκταση του 2017 προς Πειραιά και όχι τόσο για τις τωρινές. Βέβαια αυτό σημαίνει ότι θα κάθονται μέχρι τότε;
Ποιο 2017; Το 2030 μπορεί. Το '17 πάντως με τίποτα.
Προχθες ξεκίνησε ο Μετροπόντικας το σκάψιμο. Μέχρι να φτάσει στο Δημοτικό Θέατρο, θα έχουν αλλάξει 35 υπουργοί, θα έχουν σταματήσει και ξαναρχίσει τα έργα 70 φορές και μόλις θα φτάσει στο λιμάνι ο "Ιππόδαμος", θα πλημμυρίσει το έργο και θα σταματήσει και πόσο καιρό ακόμη.
Εδώ για την Αγ. Μαρίνα το είχαμε άπαντες σίγουρο ότι τέλη Σεπτέμβρη θα είχε παραδοθεί η επέκταση και τελευταία στιγμή διαπιστώσαν ότι δεν είχε γίνει πρόβλεψη στο σύστημα σηματοδότησης για την επέκταση προς Πειραιά.
Δημοσιεύσεις: 58
Θέματα: 0
Εγγραφή: 06-02-2013
(06-09-2013, 01:37 AM)nikos1991 Έγραψε: Εννοείται πως από τη στιγμή που υπάρχουν πρέπει να μπουν κάποια στιγμή σε λειτουργία, αυτό που ανέλυσα παραπάνω είναι πως δεν αποτελούν πρόβλημα στη λειτουργία του δικτύου. Αν αποκατασταθούν όλες οι βλάβες στο Τ.Υ και με εφεδρεία το 10% του Τ.Υ που είναι τα διεθνή πρότυπα, έχουμε δρομολόγια ανά 2:30" στη γραμμή 1 (51-6 = 45 οχήματα διαθέσιμα, χρόνος Πειραιάς - Κηφισιά - Πειραιάς 110') και 49- 2 αεροδρομιακά που βρίσκονται κάθε στιγμή στο Πλακεντίας - Αεροδρόμιο = 47 - 10% = 42 οχήματα 1ης και 2ης γενιάς.
(Ανθούπολη - Εληνικό - Ανθούπολη = 70', Αιγάλεω - Πλακεντία - Αιγάλεω = 65') = συχνότητα 3':12" και στις 2 γραμμές.
Έχουμε χρόνια να δούμε τετοιες συχνότητες. Εκτός τούτου όσο και αν ακούγεται περίεργο, τα γαλλικά (1η γενιάς) είναι ακόμα νεά. Ένας ηλεκτροκίνητος συρμός με σωστή συντηρηση και μια γενική επισκευή στα 25 χρόνια, βγάζει 40 χρόνια σαν σκυλί. (βλέπε 6ης παραλαβής του ΗΣΑΠ, από το 1958 μέχρι το 1995 που αντικαταστάθηκαν από τα 10ης).
Τέλος σχετικά με τους νέους οδηγούς, δεν έχω ιδέα από πού προέκυψαν (αν είναι εκδιωχθέντες υπάλληλοι, απο μετατάξεις ή και νέοι). Η πληροφορία προέκυψε από ερώτησή μου στις 7/7/13 σε στέλεχος της (τέως ΑΜΕΛ) ΣΤΑ.ΣΥ σχετικά με τις συχνότητες των δρομολογίων με το άνοιγμα των επεκτάσεων. Για την ακρίβεια των γραφόμενων η απάντηση κατα λέξη είναι "εκπαιδεύεται γκρουπ οδηγών που θα είναι έτοιμοι τέλος Σεπτεμβρίου - αρχές Οκτωβρίου".
Xωρίς παρεξήγηση φίλε ecoj, αλλά ως συνήθως οι υποδομές αναπαράγουν μπουρδολογία για να τσιμπήσουν κανένα κλικ.. Αυτά που γράφουν τα ξέρουμε, γιατί τα έχουν γράψει άλλες 10 φορές Να τους δω μια φορά να πουν στις ΧΧ του τάδε μήνα θα γίνει αυτό και να γίνει και παίρνω πίσω όλη τη χολή που έχω βγάλει τόσα χρόνια..
Τί είναι το Τ.Υ.;
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
Τροχιαίο Υλικο, φαντάζομαι.
Δημοσιεύσεις: 58
Θέματα: 0
Εγγραφή: 06-02-2013
(06-09-2013, 02:54 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Τροχιαίο Υλικο, φαντάζομαι.
Ευχαριστώ! Πάντως οι συρμοί του μετρό φαίνονται καλοδιατηρημένοι. Όχι βέβαια στη γραμμή 1...
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
06-09-2013, 03:10 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 06-09-2013, 03:14 PM από N1Ellinikou.)
(06-09-2013, 02:57 PM)Pelham Express Έγραψε: Ευχαριστώ! Πάντως οι συρμοί του μετρό φαίνονται καλοδιατηρημένοι. Όχι βέβαια στη γραμμή 1...
Για τους συρμούς της Γραμμής 1 πρέπει να λάβουμε υπόψιν το που κυκλοφορούν και το που φυλάσσονται. Η φύλαξη των συρμών είναι για γέλια και για κλάμματα, καθώς είναι ''εμπάτε σκύλοι αλέστε''. Καθημερινά αρκετοί συρμοί πέφτουν θύμα γράφιτι (γι' αυτό άλλωστε η ΣΤΑΣΥ πλεον δεν τα καθαρίζει ολοκληρωτικά, παρά μόνο τα παράθυρα και τα φώτα). Επίσης, η Γραμμή 1 εξυπηρετεί τρεις μεγάλες αθλητικές εγκαταστάσεις της Αθήνας: ΟΑΚΑ, Στάδιο Καραϊσκάκη και ΣΕΦ. Οι φανατικοί φίλαθλοι, όταν πηγαινοέρχονται απο τους αγώνες, σίγουρα δε κάθονται ήρεμοι στις θέσεις τους.
Οι συρμοί των Γραμμών 2 & 3 είναι και θα είναι σε καλύτερη μοίρα γιατι δεν μαζεύουν ''φιλάθλους'' και ασφαλώς φυλάσσονται σε Αμαξοστάσια (βέβαια οι συρμοι που φυλάσσονται σε χωρους εναπόθεσης συρμων του δικτύου πέφτουν και αυτοί θύματα γκράφιτι, αλλά ευτυχώς είναι λίγοι).
Δημοσιεύσεις: 58
Θέματα: 0
Εγγραφή: 06-02-2013
Ανεκδιήγητη η κατάσταση σήμερα στο Μετρό και ειδικά στη γραμμή 3. Χρονοαπόσταση σχεδόν 10λέπτου περί τις 9 το πρωί, σαρδελοποίηση εξ αιτίας της. Και το κερασάκι, υπάρχουν κλιματιζόμενοι συρμοί να κάθονται και τις 4 φορές μου έτυχε πρώτης γενιάς.. Ε μην πω τίποτα τώρα..
Δημοσιεύσεις: 3.179
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Κάθε μέρα λογικά πρέπει σχεδόν όλοι οι συρμοί πρώτης γενιάς να είναι έξω.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
21-09-2013, 12:50 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 21-09-2013, 02:03 AM από marios.ilioupoli.)
Άτομο, ηλικίας περίπου 60 ετών, εγκλωβίστηκε μεταξύ 1ου και 2ου οχήματος συρμού, στο σταθμό ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ του Μετρό
Άμεσα, 9 πυροσβέστες με 3 οχήματα έσπευσαν επί τόπου και απεγκλώβισαν τον άνδρα περίπου στις 00:30. Στη συνέχεια, τον 60χρονο παρέλαβε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, καθώς είχε τραύματα στα κάτω άκρα.
Δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστά τα αίτια του τραυματισμού του, ενώ είχε διακοπεί και η κινήση των συρμών στο τμήμα ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ - ΑΓ. ΑΝΤΩΝΙΟΣ.
ΥΓ: Για τη ΣΤΑΣΥ, "ΟΜΑΛΑ εκτελούνται τα δρομολόγια όλων των Μέσων Σταθερής Τροχιάς". Συνηθισμένα τα βουνά απ' τα χιόνια...
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
(21-09-2013, 12:50 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Άτομο, ηλικίας περίπου 60 ετών, εγκλωβίστηκε μεταξύ 1ου και 2ου οχήματος συρμού, στο σταθμό ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ του Μετρό
Άμεσα, 9 πυροσβέστες με 3 οχήματα έσπευσαν επί τόπου και απεγκλώβισαν τον άνδρα περίπου στις 00:30. Στη συνέχεια, τον 60χρονο παρέλαβε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, καθώς είχε τραύματα στα κάτω άκρα.
Δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστά τα αίτια του τραυματισμού του, ενώ είχε διακοπεί και η κινήση των συρμών στο τμήμα ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ - ΑΓ. ΑΝΤΩΝΙΟΣ.
ΥΓ: Για τη ΣΤΑΣΥ, "ΟΜΑΛΑ εκτελούνται τα δρομολόγια όλων των Μέσων Σταθερής Τροχιάς". Συνηθισμένα τα βουνά απ' τα χιόνια...
Γι' αυτο μέχρι και πριν λίγο στα μεγάφωνα λέγανε πως η κίνηση διεξάγεται μόνο στο τμήμα Αγιος Αντώνιος-Ελληνικο...
Δημοσιεύσεις: 84
Θέματα: 0
Εγγραφή: 19-07-2013
Πριν κανα δίχρονο κάπου δεν υποτίθεται ότι σε όλους τους συρμούς πρώτης γενιάς εγκαταστάθηκε κλιματισμός;!
Όλο τα καλοκαίρι χρησιμοποιούσα το μετρό σχεδόν καθημερινά και δεν πέτυχα πότε κλιματισμό σε πρώτης γενιάς..
Και γενικά, δεν θυμάμαι πόσο καιρό εχω να πετύχω..
Όσον αφορά τα υπόλοιπα δεν εχω μεγάλα παράπονα για γραμμή τρία στο μετρό τώρα που ξανάρχισα να την χρησιμοποιώ εντατικότερα..
Κάποια δρομολόγια το πρωί από δουκίσσης δεν είναι απολύτως ακριβή αλλά δεν υπάρχει παρά πολύ μεγάλο πρόβλημα. Τιγκαρουν βέβαια αλλά νομίζω ότι η κατάσταση είναι ανεκτή..
Αυτό που δεν θα θεωρούσα ανεκτό ήταν μια διαδρομή που έκανα σήμερα στις 5μισή από ομόνοια σύνταγμα..
Ίσως πέτυχα την περίπτωση, ίσως να έφταιξε και το ότι ήμουν στο πρώτο βαγόνι αλλά η κατάσταση ήταν αποπνικτική σε πρώτης γενιάς τιγκαρισμένο συρμό που πέτυχα προς αγιο δημήτριο.. Τέτοια δυσφορία είχα να νιώσω από α5 σε ώρα αιχμής στις αρχές του χρόνου που είχαμε τη 10ήμερη απεργία στο μετρό..
(Τελευταία απορία.. Οι ηλεκτροδηγοί βρίσκονται ακόμα σε επίταξη; Εννοώ πως όταν έγινε η επίταξη λέγανε ότι δεν μπορούν να κάνουν 24ωρη απεργία παρά μόνο στάσεις εργασίας (και όντως από τότε δεν έχουν κάνει άλλη)..
Αλλά για πόσο ισχύει αυτό;!)
|