Δημοσιεύσεις: 58
Θέματα: 0
Εγγραφή: 06-02-2013
(28-08-2013, 02:06 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Σωστό, αλλά όχι ότι δε γίνονται και στη ΣΤΑΣΥ. Έχω δει και στο Μετρό ηλεκτροδηγός να έχει μέσα στην καμπίνα και τα παιδιά του. Και ειδικά αν είναι μικρό το παιδί, έχει τη μανία να ανακαλύπτει τα πάντα, οπότε μπορεί με το τρένο εν κινήσει να πατήσει να ανοίξει καμία πόρτα και να σκοτωθεί και άνθρωπος.
Έχω την εντύπωση ότι δεν ανοίγουν οι πόρτες με το συρμό εν κινήσει.
Δημοσιεύσεις: 3.198
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Εδώ και λίγες ώρες, στο νότιο επίπεδο εκδοτηρίων (διακίνησης επιβατών) του σταθμού ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, έχουν βγει κουβάδες, βετέξ και σφουγγαρίστρες, γιατί στάζουν νερά από το θόλο!
Επίσης, τις τελευταίες ημέρες είναι εκτός λειτουργίας -και όχι προσωρινά!- ανελκυστήρας στο ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ που οδηγεί από το επίπεδο διακίνησης επιβατών, στο επίπεδο της οδού.
Δημοσιεύσεις: 3.198
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Δεν είναι τις τελευταίες μέρες ο ανελκυστήρας στο Περιστέρι. Είναι αρκετό καιρό.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
05-09-2013, 04:37 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 05-09-2013, 04:41 PM από marios.ilioupoli.)
Εκτός τόπου και χρόνου η ΣΤΑΣΥ. Το ημερολόγιο δείχνει 5 Σεπτεμβρίου και οι χρονοαποστάσεις στο Μετρό συνεχίζουν να κινούνται σε ρυθμούς Αυγούστου.
Το πρόβλημα γίνεται ακόμη εντονότερο με τον ανόητο προγραμματισμό που γίνεται. Έτσι, αντί οι συρμοί να κινούνται σε μία χρονοαπόσταση γύρω στα 4-5', άλλοι εμφανίζονται 7' μετά τη διέλευση του προηγούμενου και άλλοι μέσα σε ούτε 1'.
Ενδεικτικά, σήμερα, περίπου στις 12:30 το μεσημέρι, υπήρξε χρονοαπόσταση στη γραμμή προς Αιγάλεω περίπου 8', με αποτέλεσμα ο πρώτος συρμός που έφτασε στον Ευαγγελισμό να μη μπορεί να χωρέσει άτομο και 3' μετά άλλος που ήταν στα ίδια χάλια. Στο αντίποδα, την ίδια ώρα, στη γραμμή προς Δουκ. Πλακεντίας έκαναν την εμφάνισή τους 2 συρμοί μέσα σε λιγότερο από 1' και ένας ακόμη περίπου 1,5' μετά.
Παράλληλα, ακόμη αγνοούνται οι υπερσύγχρονοι συρμοί 3ης γενιάς. Αν τη Δευτέρα μπει κανονικό Χειμερινό (γράφω "κανονικό" γιατί αν οι χρονοαποστάσεις φτάνουν τα 7' στην αιχμή, δε λέγεται Χειμερινό αυτό), τότε μάλλον θα κάνουν την εμφάνισή τους, γιατί στη γραμμή 2 θα πρέπει να κινούνται γύρω στους 20 συρμούς στην αιχμή και άλλοι τόσοι περίπου στη γραμμή 3.
Τελευταίο και καλύτερο, η εικόνα που παρουσιάζει ο σταθμός του Αγ. Δημητρίου, στον οποίο το νότιο Επίπεδο Εκδοτηρίων είναι κάθε μέρα με κουβάδες, λόγω εισροής υδάτων από το θόλο!
Α, ξέχασα και τον ανελκυστήρα στο Περιστέρι. 5 μηνών γίνεται αύριο ο σταθμός και είναι πόσες εβδομάδες με χαλασμένο ανελκυστήρα!
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(05-09-2013, 04:37 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Παράλληλα, ακόμη αγνοούνται οι υπερσύγχρονοι συρμοί 3ης γενιάς. Αν τη Δευτέρα μπει κανονικό Χειμερινό (γράφω "κανονικό" γιατί αν οι χρονοαποστάσεις φτάνουν τα 7' στην αιχμή, δε λέγεται Χειμερινό αυτό), τότε μάλλον θα κάνουν την εμφάνισή τους, γιατί στη γραμμή 2 θα πρέπει να κινούνται γύρω στους 20 συρμούς στην αιχμή και άλλοι τόσοι περίπου στη γραμμή 3.
Το πρόβλημα δεν είναι οι συρμοί 3ης γενιάς. Οι υπάρχοντες συρμοί επαρκούν και για την κάλυψη της Αγ. Μαρίνας, ακόμα και του Πειραιά οριακά. Το πρόβλημα έγκειται στην έλλειψη ηλεκτροδηγών. Το γκρουπ που εκπεδεύεται θα είναι σύμφωνα με πληροφορίες έτοιμο στα τέλη Σεπτέμβρη. Οπότε μην απορείτε με χρονοαπόσταση 4':15" στην αιχμή στη γραμμή 2 και 5' στη γραμμή 3. (προ Ανθούπολης ήταν 3':30" στην 2 και έπεσε σε 3':45" και 4':30" στην 3.)
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 3.198
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(05-09-2013, 11:56 PM)nikos1991 Έγραψε: Το πρόβλημα δεν είναι οι συρμοί 3ης γενιάς. Οι υπάρχοντες συρμοί επαρκούν και για την κάλυψη της Αγ. Μαρίνας, ακόμα και του Πειραιά οριακά. Το πρόβλημα έγκειται στην έλλειψη ηλεκτροδηγών. Το γκρουπ που εκπεδεύεται θα είναι σύμφωνα με πληροφορίες έτοιμο στα τέλη Σεπτέμβρη. Οπότε μην απορείτε με χρονοαπόσταση 4':15" στην αιχμή στη γραμμή 2 και 5' στη γραμμή 3. (προ Ανθούπολης ήταν 3':30" στην 2 και έπεσε σε 3':45" και 4':30" στην 3.)
Όταν κάτι έχει ακριβοπληρωθεί (155 εκατ. €), τι νόημα έχει να κάθεται στο αμαξοστάσιο;
Η παραλαβή των συρμών 3ης γενιάς ξεκίνησε τον Φεβρουάριο του '12. Μέχρι και το φετινό καλοκαίρι, καθημερινά γινόντουσαν -κυρίως βραδυνές ώρες- δοκιμές τους στο σύστημα του Μετρό. Και το αποτέλεσμα ήταν να περάσει το καλοκαίρι, να παραδοθεί και η 2η επέκταση (Αγ. Δημήτριος - Ελληνικό) και 17 κλιματιζόμενοι συρμοί να αγνοούνται και τα δρομολόγια να εκτελούνται από τους (13+ ετών) συρμούς 1ης γενιάς.
Όσο για τους ηλεκτροδηγούς, από που προέκυψε το νέο γκρουπ; Τοποθετήθηκαν άτομα από τους εκδιωχθέντες ή προέκυψαν από μετατάξεις κλπ;
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
06-09-2013, 01:37 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 06-09-2013, 01:41 AM από nikos1991.)
Εννοείται πως από τη στιγμή που υπάρχουν πρέπει να μπουν κάποια στιγμή σε λειτουργία, αυτό που ανέλυσα παραπάνω είναι πως δεν αποτελούν πρόβλημα στη λειτουργία του δικτύου. Αν αποκατασταθούν όλες οι βλάβες στο Τ.Υ και με εφεδρεία το 10% του Τ.Υ που είναι τα διεθνή πρότυπα, έχουμε δρομολόγια ανά 2:30" στη γραμμή 1 (51-6 = 45 οχήματα διαθέσιμα, χρόνος Πειραιάς - Κηφισιά - Πειραιάς 110') και 49- 2 αεροδρομιακά που βρίσκονται κάθε στιγμή στο Πλακεντίας - Αεροδρόμιο = 47 - 10% = 42 οχήματα 1ης και 2ης γενιάς.
(Ανθούπολη - Εληνικό - Ανθούπολη = 70', Αιγάλεω - Πλακεντία - Αιγάλεω = 65') = συχνότητα 3':12" και στις 2 γραμμές.
Έχουμε χρόνια να δούμε τετοιες συχνότητες. Εκτός τούτου όσο και αν ακούγεται περίεργο, τα γαλλικά (1η γενιάς) είναι ακόμα νεά. Ένας ηλεκτροκίνητος συρμός με σωστή συντηρηση και μια γενική επισκευή στα 25 χρόνια, βγάζει 40 χρόνια σαν σκυλί. (βλέπε 6ης παραλαβής του ΗΣΑΠ, από το 1958 μέχρι το 1995 που αντικαταστάθηκαν από τα 10ης).
Τέλος σχετικά με τους νέους οδηγούς, δεν έχω ιδέα από πού προέκυψαν (αν είναι εκδιωχθέντες υπάλληλοι, απο μετατάξεις ή και νέοι). Η πληροφορία προέκυψε από ερώτησή μου στις 7/7/13 σε στέλεχος της (τέως ΑΜΕΛ) ΣΤΑ.ΣΥ σχετικά με τις συχνότητες των δρομολογίων με το άνοιγμα των επεκτάσεων. Για την ακρίβεια των γραφόμενων η απάντηση κατα λέξη είναι "εκπαιδεύεται γκρουπ οδηγών που θα είναι έτοιμοι τέλος Σεπτεμβρίου - αρχές Οκτωβρίου".
(06-09-2013, 12:06 AM)ecoj Έγραψε: http://ypodomes.com/index.php/statheri-t...E%B4%CF%8E
Ένα άρθρο πάνω στο θέμα.
Xωρίς παρεξήγηση φίλε ecoj, αλλά ως συνήθως οι υποδομές αναπαράγουν μπουρδολογία για να τσιμπήσουν κανένα κλικ.. Αυτά που γράφουν τα ξέρουμε, γιατί τα έχουν γράψει άλλες 10 φορές
Να τους δω μια φορά να πουν στις ΧΧ του τάδε μήνα θα γίνει αυτό και να γίνει και παίρνω πίσω όλη τη χολή που έχω βγάλει τόσα χρόνια..
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 3.198
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
06-09-2013, 11:11 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 06-09-2013, 11:42 AM από ecoj.)
Πάντως οι συρμοί 3ης γενιάς προορίζονται κυρίως για την επέκταση του 2017 προς Πειραιά και όχι τόσο για τις τωρινές. Βέβαια αυτό σημαίνει ότι θα κάθονται μέχρι τότε;