Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό
Πλέον η πρόσβαση των περιοχών πλησίον της Βουλιαγμένης με το Ελληνικό θα είναι πανεύκολη οπότε σωστά κόβεται εκεί η γραμμή
Απάντηση
(25-07-2013, 08:51 PM)ecoj Έγραψε: Πλέον η πρόσβαση των περιοχών πλησίον της Βουλιαγμένης με το Ελληνικό θα είναι πανεύκολη οπότε σωστά κόβεται εκεί η γραμμή
Το λεω υπο την εννοια οτι οποιος θελει να παρει μετρο το παιρνει κατευθειαν απο αεροδρομιο ο σκοπος του λεωφορειου ειναι να μην χρειαζεσαι μετεπιβιβάσεις ειδικα οταν εισαι με βαλιτσα αλλά και το βραδυ που δεν εχει μετρο. Και με την ιδια λογικη θα επρεπε και το Χ95 να κοπει στο Νομισματοκοπείο
Απάντηση
Θα μπορούσε τις ώρες που δεν λειτουργεί το μετρό να φτάνει μέχρι τη Δάφνη και όλες τις υπόλοιπες κανονικά Ελληνικό. Να πούμε ότι στις περισσότερες περιοχές χρειάζεσαι μετεπιβίβαση για να πας αεροδρόμιο και πολλές φορές και δεύτερη και τρίτη.
Απάντηση
(25-07-2013, 09:56 PM)georgio Έγραψε: Το λεω υπο την εννοια οτι οποιος θελει να παρει μετρο το παιρνει κατευθειαν απο αεροδρομιο ο σκοπος του λεωφορειου ειναι να μην χρειαζεσαι μετεπιβιβάσεις ειδικα οταν εισαι με βαλιτσα αλλά και το βραδυ που δεν εχει μετρο. Και με την ιδια λογικη θα επρεπε και το Χ95 να κοπει στο Νομισματοκοπείο

Δεν είναι συγκρίσιμο το Χ97 με το Χ95. Το δεύτερο έχει αφετηρία στο κέντρο της Αθήνας και εξυπηρετεί τους τουρίστες η παραμονή του εκεί. Το Χ97 όμως εξυπηρετεί περιοχές που δεν είναι τουριστικές. Οπότε ποιος ο λόγος να διατηρήσει μια αρκετά μεγάλη διαδρομή και να επικαλυπτεται από το Μετρό;
Πράγματι, θα μπορούσε από τις 00:00 και μετά να επεκτείνεται μέχρι τη Δάφνη. Άλλωστε, αν θυμάμαι καλά, όταν είχε επεκταθεί το Μετρό μέχρι τη Δάφνη, το τότε αεροδρομιακο που πήγαινε Ελληνικό, είχε αφετηρία τη νύχτα στην Ομόνοια. Συνεπώς, δε θα είναι κατι που δοκιμάζεται για πρώτη φορά.
Απάντηση
´Ενα πρωτο μου σχόλιο απο την σημερινη επισκεψη μου στους νεεους σταθμους. Το 142 με τραγικες συχνοτητες ανα μια ωρα θα κανει βολτες αδειο ειδικα τωρα το καλοκαιρι. Το αμαξοστασιο ελληνικου πρεπει να εχει πολλους οδηγους απο την ηλιουπολη, δεν υπαρχει αλλος λογος εξηγησης τροποποίησης αυτης της γραμμης, ακόμα ποιο αδειο θα γυρναει! Στα 171 Ε22 τα δρομολόγια ειναι σχεδον ιδια αρα η αυξηση της συχνοτητας για το καλοκαιρι τουλάχιστον ηταν ονειρο θερινης νυκτος( μονο το βραδυ το 171 εχει 3-4 παραπανω δρομολογια και εχει τελευταιο στις 11:20 αντι για 11 επισης στο Ε22 δεν διατηρειται το Θερινο 1 τον Αυγουστο όπως περυσι). Επισης η Τερψιθεα ουσιαστικα δεν εξυπηρετειται απο το Σταθμο Ελληνικό που ειναι διπλα αφου το 205 και το 124 εχουν τραγικες συχνοτητες. Μάλιστα αυξάνεται και η αναμονή λογω κατάργησης του 210. Πάλι Αγιο Δημήτριο ή Ηλιούπολη και απο εκει Α4 και 154! Τέλος στο σταθμό Ελληνικό στο ρευμα προς Γλυφάδα στο χωρο που θα κανουν μετεπιβίβαση τα λεωφορεία είχαν κανει πιατσα οι ταξιτζήδες. Ελπίζω να μην εκει η επίσημη πιάτσα γιατι θα εχουμε σκηνικα χειρότερα απο του Αγιου Δημητρίου με την στη Βουλιαγμένης κίνηση!
Απάντηση
Βγήκαν τα νέα δρομολόγια:
- 101: Βγαίνει αρκετά ενισχυμένο, με αυξημένη συχνότητα (30-35' τις καθημερινές αντί για 50'), αλλά θα σταματάει στις 23:00, αντί 23:40 που είχε τελευταίο προηγουμένως.
- 109: Καμία διάφορα, με εξαίρεση την κατάργηση του πρώτου έως Ακαδημία το Σάββατο.
- 124: Ίδιες συχνότητες, αλλά τελευταίο από Γλυφάδα 30' νωρίτερα από Δευτέρα έως Σάββατο. Κερδίζει λίγο την Κυριακή που θα ξεκινάει 07:30 αντί για 08:30. Κατά τ' αλλά καμία διαφοροποίηση, πλην πρώτων/τελευταίων από τέρμα, που θα γίνονται 10-15' πιο αργά.
Απάντηση
(26-07-2013, 04:09 PM)georgio Έγραψε: ´Ενα πρωτο μου σχόλιο απο την σημερινη επισκεψη μου στους νεεους σταθμους. Το 142 με τραγικες συχνοτητες ανα μια ωρα θα κανει βολτες αδειο ειδικα τωρα το καλοκαιρι. Το αμαξοστασιο ελληνικου πρεπει να εχει πολλους οδηγους απο την ηλιουπολη, δεν υπαρχει αλλος λογος εξηγησης τροποποίησης αυτης της γραμμης, ακόμα ποιο αδειο θα γυρναει! Στα 171 Ε22 τα δρομολόγια ειναι σχεδον ιδια αρα η αυξηση της συχνοτητας για το καλοκαιρι τουλάχιστον ηταν ονειρο θερινης νυκτος( μονο το βραδυ το 171 εχει 3-4 παραπανω δρομολογια και εχει τελευταιο στις 11:20 αντι για 11 επισης στο Ε22 δεν διατηρειται το Θερινο 1 τον Αυγουστο όπως περυσι). Επισης η Τερψιθεα ουσιαστικα δεν εξυπηρετειται απο το Σταθμο Ελληνικό που ειναι διπλα αφου το 205 και το 124 εχουν τραγικες συχνοτητες. Μάλιστα αυξάνεται και η αναμονή λογω κατάργησης του 210. Πάλι Αγιο Δημήτριο ή Ηλιούπολη και απο εκει Α4 και 154! Τέλος στο σταθμό Ελληνικό στο ρευμα προς Γλυφάδα στο χωρο που θα κανουν μετεπιβίβαση τα λεωφορεία είχαν κανει πιατσα οι ταξιτζήδες. Ελπίζω να μην εκει η επίσημη πιάτσα γιατι θα εχουμε σκηνικα χειρότερα απο του Αγιου Δημητρίου με την στη Βουλιαγμένης κίνηση!

To 142 είναι ανά 40'. Το κομμάτι της Τερψιθέας που εξυπηρετούσε το 210 (Ελευθέρου Ανθρώπου-Λευκωσίας-Μικράς Ασίας) πάει στο 205 που στο Χειμερινό έχει ανά 30'-40'. Για το 155 το φοβάμαι ότι όντως άδειο θα πηγαίνει. Το πρώτο δρομολόγιό του από Ελληνικό (5:00) τις Καθημερινές θα πηγαίνει Ομόνοια το τελευταίο Στ. Αγίου Δημητρίου και πρωτό-τελυταίο δρομολόγιο από Αγία Μαρίνα τις Καθημερινές 5:30-23:25 αντίστοιχα και Κυριακές 6:00-23:25. Τα 171/Ε22 δεν χρειάζονται αύξηση δρομολογίων ειδικά το Ε22 με τα ίδια δρομολόγια θα 'χει λιγότερη περιοχή να καλύψει. Πλέον το Ε22 έχει τελευταίο δρομολόγιο από Ελληνικό τις Καθημερινές 23:30 και ΣΚ 22:30 και από Σαρωνίδα κάθε μέρα στις 22:55. Το 124 είναι κάπως καλύτερα σε σχέση με πριν και έχει τελευταίο από Στ. Ελληνικόυ Δευτέρα-Σάββατο 23:35 και Κυριακή 22:50. Επίσης, από τα άλλα στο Χ97 το δρομολόγιο 4:55 θα ξεκινάει από Δάφνη, το 141 έχει πρώτο απο στάση Μεταμορφώσεως 5:05 και τελευταίο από Δάφνη 23:50, το 101 θα δουλέυει Δευτέρα-Σάββατο 5:30-23:00 και Κυριακές 7:00-21:30 και δεν έχουν διαγραφεί ακόμα απ' το site τα 202, 210, 216 και 247.
Απάντηση
- 141: Καμία τρομερή διάφορα. Οι 2 πρώτες αναχωρήσεις θα γίνονται από Καλαμάκι και οι 2 τελευταίες δε θα κάνουν κυκλική, αλλά θα τερματίζουν στο Καλαμάκι.
- 142: Διάδοχος του 247, οπότε 1 όχημα και καθόλου Κυριακές. Κερδίζει 10' στη συχνότητα και θα έχει τελευταίο 21:25, αντί για 20:45 που είχε το 247.
- 155: Πιάσε το αυγό και κουρευ' το! Χάνει το Ελληνικό και κερδίζει η Ηλιούπολη με τις νέες συχνότητες. Το πρώτο έως Ομόνοια διατηρείται. Τα τελευταία θα φτάνουν στο Μετρό στον Αγ. Δημητριο και όχι Αγ. Μαρίνα. Το περίεργο είναι ότι του έχουν αναχωρήσεις το Σάββατο 05:00-17:00 από πλ. Παράθυρα, ενώ εκείνες τις ώρες θα φτάνει μόνο έως Κανάρια.
Απάντηση
(26-07-2013, 04:46 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: - 141: Καμία τρομερή διάφορα. Οι 2 πρώτες αναχωρήσεις θα γίνονται από Καλαμάκι και οι 2 τελευταίες δε θα κάνουν κυκλική, αλλά θα τερματίζουν στο Καλαμάκι.
- 142: Διάδοχος του 247, οπότε 1 όχημα και καθόλου Κυριακές. Κερδίζει 10' στη συχνότητα και θα έχει τελευταίο 21:25, αντί για 20:45 που είχε το 247.
- 155: Πιάσε το αυγό και κουρευ' το! Χάνει το Ελληνικό και κερδίζει η Ηλιούπολη με τις νέες συχνότητες. Το πρώτο έως Ομόνοια διατηρείται. Τα τελευταία θα φτάνουν στο Μετρό στον Αγ. Δημητριο και όχι Αγ. Μαρίνα. Το περίεργο είναι ότι του έχουν αναχωρήσεις το Σάββατο 05:00-17:00 από πλ. Παράθυρα, ενώ εκείνες τις ώρες θα φτάνει μόνο έως Κανάρια.

Το 141 πιστεύω είναι πολύ καλά. Δευτέρα-Σάββατο περίπου τα ίδια αλλά Κυριακές πλέον είναι πιο συχνό και ίσως στο Χειμερινό να 'ναι ακόμα καλύτερα. Το 142 κερδίζει γιατί θα 'ναι σχεδόν δίπλα στο Α/Σ Ελληνικού πλέον. Το 155 χάνει σε συχνότητα σε σχέση με τα παλιά 155/216 π.χ. Καθημερινές ανά 25'-30' από εκεί που και τα δύο είχαν 20'-25' στο Θερινό Ι, το ίδιο και το Σάββατο το ίδιο 35'-40' από 20' που είχε το 155 και το γελοίο της υπόθεσης είναι ότι πρέπει να του δίνουν 75'-80' τις ώρες που θα πηγαίνει μέχρι Κανάρια με 2 οχήματα. ChairChairBash Επίσης, ενισχύθηκε το Β2 και πέρασαν οι αλλαγές του 114.
Απάντηση
(26-07-2013, 05:02 PM)mercedes elbo Έγραψε: Το 141 πιστεύω είναι πολύ καλά. Δευτέρα-Σάββατο περίπου τα ίδια αλλά Κυριακές πλέον είναι πιο συχνό και ίσως στο Χειμερινό να 'ναι ακόμα καλύτερα. Το 142 κερδίζει γιατί θα 'ναι σχεδόν δίπλα στο Α/Σ Ελληνικού πλέον. Το 155 χάνει σε συχνότητα σε σχέση με τα παλιά 155/216 π.χ. Καθημερινές ανά 25'-30' από εκεί που και τα δύο είχαν 20'-25' στο Θερινό Ι, το ίδιο και το Σάββατο το ίδιο 35'-40' από 20' που είχε το 155 και το γελοίο της υπόθεσης είναι ότι πρέπει να του δίνουν 75'-80' τις ώρες που θα πηγαίνει μέχρι Κανάρια με 2 οχήματα. ChairChairBash Επίσης, ενισχύθηκε το Β2 και πέρασαν οι αλλαγές του 114.

Αφού τα ανεβασες εσύ τα υπόλοιπα, είπα να μην τα έχουμε διπλά... Wink Μεγάλη πατάτα το 155. Δεν έβαζαν καλύτερα το 201 να το κάνει αυτό;
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με την έλευση του τραμ στον Πειραιά eniakosatesseras 29 27.174 13-11-2021, 12:41 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική Larioupol 39 42.164 10-07-2020, 04:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)