Δημοσιεύσεις: 3.185
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Πόσο καιρό έκανε η επέκταση προς Ανθούπολη από την τελευταία μέρα που έκλεισε ο Άγιος Αντώνιος; Αν θυμάμαι καλά μερικές μέρες οπότε τόσο πάνω κάτω θα κάνει και τώρα εκτός και αν τραβήξει παραπάνω επειδή επειδή είναι πολλοί οι σταθμοί.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(30-06-2013, 09:32 PM)ecoj Έγραψε: Πόσο καιρό έκανε η επέκταση προς Ανθούπολη από την τελευταία μέρα που έκλεισε ο Άγιος Αντώνιος; Αν θυμάμαι καλά μερικές μέρες οπότε τόσο πάνω κάτω θα κάνει και τώρα εκτός και αν τραβήξει παραπάνω επειδή επειδή είναι πολλοί οι σταθμοί.
Μόνο που ο Αγ. Αντώνιος είχε κλείσει για 2 ΣΚ αν θυμάμαι καλά και μετά έκλεινε σποραδικά ανά διαστήματα. Τώρα είμαστε ήδη στο 4ο ΣΚ που είναι κλειστός ο σταθμός του Αγ. Δημητρίου.
Αν όχι το επόμενο Σάββατο (6/7), μάλλον το μεθεπόμενο (13/7) θα τεθούν επίσημα σε λειτουργία.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Την Πέμπτη το βράδυ μπορεί να έχουμε μία ιδέα για το τι περιμένει την Ηλιούπολη ενόψει Μετρό. Στην ημερήσια διάταξη της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου υπάρχει και το θέμα των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων και της οργάνωσης των θέσεων στάθμευσης πέριξ των νέων σταθμών, για τις οποίες έλαβαν υπόψιν και τις στάσεις των λεωφορείων.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
Στο πλαίσιο της ένταξης του τμήματος της επέκτασης από το σταθμό «ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ» έως το σταθμό «ΕΛΛΗΝΙΚΟ» στο λειτουργικό τμήμα της ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε., απαιτείται η πραγματοποίηση τεχνικών εργασιών. Για το λόγο αυτό, ο σταθμός «ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ» της Γραμμής 2 θα βρίσκεται εκτός λειτουργίας την Τετάρτη 3/7/2013 από τις 22:00 έως και τη λήξη της βάρδιας, την Πέμπτη 4/7/2013 από τις 05:30 έως και τις 07:30, το Σάββατο 6/7/2013 από τις 22:00 έως και τη λήξη της βάρδιας και την Κυριακή 7/7/2013 από την έναρξη έως και τη λήξη της βάρδιας, ημέρες κατά τις οποίες οι συρμοί θα τερματίζουν τα δρομολόγια στο σταθμό «ΔΑΦΝΗ».
Η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού κατά τη διάρκεια της διακοπής του παραπάνω σταθμού θα γίνεται από την προσωρινή κυκλική λεωφορειακή γραμμή με ονομασία «ΣΤ. ΔΑΦΝΗΣ – ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ». Το Σάββατο 6/7/2013 η γραμμή θα λειτουργεί μέχρι τις 02:00 (πρώτες πρωινές ώρες της Κυριακής). Η Αφετηρία και το Τέρμα της ορίζεται στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο του σταθμού Μετρό «ΔΑΦΝΗ» και συγκεκριμένα στη στάση με ονομασία «ΣΤ. ΔΑΦΝΗΣ (ΑΦΕΤ. 201)». Η γραμμή θα πραγματοποιεί τις υπάρχουσες στη διαδρομή στάσεις
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Ο ΟΑΣΑ στις μετονομασίες των στάσεων ( http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...%91%CE%A66) κάπου πρέπει να μπερδεύτηκε με τις στάσεις γύρω από το σταθμό της Ηλιούπολης.
Τη στάση " ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΥ" (ΚΣ 040007) που είναι στην εσοχή που υπάρχει στην έξοδο του σταθμού προς το Άνω Καλαμάκι, καλώς τη μετονόμασε σε "ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΥ - ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ".
Όμως, παρακάτω μετονομάζει τη στάση " ΣΤΡΟΦΗ ΗΛΙΟΥΠΟΛΕΩΣ" (ΚΣ 210078), που βρίσκεται επί της Βουλιαγμένης, από την πλευρά της Ηλιούπολης, και στο ύψος της Σοφ. Βενιζέλου, σε "ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ", ενώ η στάση αυτή καμία σχέση δεν έχει με το σταθμό του Μετρό!
Παράλληλα, δε μετονομάζεται η στάση " ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΥ" (ΚΣ 210121) του Α4 που βρίσκεται στον παράδρομο της Βουλιαγμένης, ακριβώς απέναντι από το Μετρό.
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
11-07-2013, 02:17 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 11-07-2013, 02:18 AM από N1Ellinikou.)
Πριν λίγο πήγα και είδα από κοντά το σημείο, το οποίο σύμφωνα με τις αποφάσεις του ΟΑΣΑ, θα είναι η αφετηρία των λεωφορειακών γραμμών για τον Στ. Ελληνικό. Δε μπόρεσα να τραβήξω φωτογραφίες, καθώς λόγω νύχτας, ήταν σκοτεινά. Στο χάρτη, είμαι πλέον βεβαιότατος πως το σημείο είναι το εξής:
http://www.scribblemaps.com/maps/view/kDmf16VFlz
Εσοχές υπάρχουν και απ' τις δυο πλευρές της ανώνυμης οδού. Στη βόρεια εσοχή θα κάνουν τέρμα τα 124 και 171, ενώ στη νότια εσοχή θα κάνουν τέρμα τα Ε22 και Χ97. Δηλαδή, τα 124 και 171 πρώτα θα τερματίζουν και μετά θα κάνουν το κύκλο για φύγουν προς Αγ. Τριάδα/Γλυφάδα και Βάρκιζα αντίστοιχα, ενώ τα Ε22 και Χ97 πρώτα θα κάνουν το κύκλο, θα τερματίζουν και μετά θα φεύγουν κατευθείαν για Σαρωνίδα και Αεροδρόμιο αντίστοιχα.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(11-07-2013, 02:17 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Πριν λίγο πήγα και είδα από κοντά το σημείο, το οποίο σύμφωνα με τις αποφάσεις του ΟΑΣΑ, θα είναι η αφετηρία των λεωφορειακών γραμμών για τον Στ. Ελληνικό. Δε μπόρεσα να τραβήξω φωτογραφίες, καθώς λόγω νύχτας, ήταν σκοτεινά. Στο χάρτη, είμαι πλέον βεβαιότατος πως το σημείο είναι το εξής:
http://www.scribblemaps.com/maps/view/kDmf16VFlz
Εσοχές υπάρχουν και απ' τις δυο πλευρές της ανώνυμης οδού. Στη βόρεια εσοχή θα κάνουν τέρμα τα 124 και 171, ενώ στη νότια εσοχή θα κάνουν τέρμα τα Ε22 και Χ97. Δηλαδή, τα 124 και 171 πρώτα θα τερματίζουν και μετά θα κάνουν το κύκλο για φύγουν προς Αγ. Τριάδα/Γλυφάδα και Βάρκιζα αντίστοιχα, ενώ τα Ε22 και Χ97 πρώτα θα κάνουν το κύκλο, θα τερματίζουν και μετά θα φεύγουν κατευθείαν για Σαρωνίδα και Αεροδρόμιο αντίστοιχα.
Έχει διαμορφωθεί δηλαδή ο χώρος;
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(11-07-2013, 02:17 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Πριν λίγο πήγα και είδα από κοντά το σημείο, το οποίο σύμφωνα με τις αποφάσεις του ΟΑΣΑ, θα είναι η αφετηρία των λεωφορειακών γραμμών για τον Στ. Ελληνικό. Δε μπόρεσα να τραβήξω φωτογραφίες, καθώς λόγω νύχτας, ήταν σκοτεινά. Στο χάρτη, είμαι πλέον βεβαιότατος πως το σημείο είναι το εξής:
http://www.scribblemaps.com/maps/view/kDmf16VFlz
Εσοχές υπάρχουν και απ' τις δυο πλευρές της ανώνυμης οδού. Στη βόρεια εσοχή θα κάνουν τέρμα τα 124 και 171, ενώ στη νότια εσοχή θα κάνουν τέρμα τα Ε22 και Χ97. Δηλαδή, τα 124 και 171 πρώτα θα τερματίζουν και μετά θα κάνουν το κύκλο για φύγουν προς Αγ. Τριάδα/Γλυφάδα και Βάρκιζα αντίστοιχα, ενώ τα Ε22 και Χ97 πρώτα θα κάνουν το κύκλο, θα τερματίζουν και μετά θα φεύγουν κατευθείαν για Σαρωνίδα και Αεροδρόμιο αντίστοιχα.
Πιο βλακώδη διαδρομή δεν μπορούσαν να κάνουν. Δεν γινόταν να αναστρέφουν στις εσοχές τα οχήματα και να γλιτώναν όλο τον κύκλο. Αλλά έστω ότι δεν γίνεται αυτό δεν μπορούσαν να πηγαίνουν από Ανώνυμη Οδό-αριστερά 27η-δεξιά και αριστερά 25η-αριστερά Ελευθερίου Βενιζέλου-δεξία Βουλιαγμένης/ευθεία Ιασωνίδου για τα 171 και 124 και το αντίρροπο για τα Ε22 και Χ97. Το μόνο που χρειαζόταν ήταν να μεταφερθεί η στάση Στροφή Σουρμένων στην κατεύθυνση προς Γλυφάδα μετά την Ελ. Βενιζέλου και μετά μολις στρίψει αριστέρα στην Ελευθερίου Βενιζέλου να έχει στάση. Επίσης, έτσι θα μπορούσαν να ιδρυθούν και στάσεις στην Ελ. Βενιζέλου καθώς γύρω απ' αυτή υπάρχουν σπίτια, το αστυνομικό τμήμα κ.α. και να γίνεται χρήση απ' το κοινό της Αφετηρίας καθώς κοντά υπάρχουν γήπεδα.
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
11-07-2013, 03:10 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 11-07-2013, 03:12 AM από N1Ellinikou.)
(11-07-2013, 02:38 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Έχει διαμορφωθεί δηλαδή ο χώρος;
Οι εσοχές προϋπήρχαν. Δε χρειάστηκε δηλαδή να γίνει κάποια παρέμβαση συνολικά στον χώρο. Το μόνο που λείπει είναι να μπούν οι στάσεις, οι χημικές τουαλέτες και ο χώρος ξεκούρασης οδηγών.
(11-07-2013, 02:51 AM)mercedes elbo Έγραψε: Το μόνο που χρειαζόταν ήταν να μεταφερθεί η στάση Στροφή Σουρμένων στην κατεύθυνση προς Γλυφάδα μετά την Ελ. Βενιζέλου και μετά μολις στρίψει αριστέρα στην Ελευθερίου Βενιζέλου να έχει στάση.
Αυτό που λες είναι και το πιο σωστό και λογικό. Αλλά στη πράξη είναι αδύνατο, καθώς καθημερινά στο σημείο αυτό γίνεται το σώσε από αμάξια λόγω Βασιλόπουλου...
Δημοσιεύσεις: 1.217
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
11-07-2013, 02:51 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 11-07-2013, 03:01 PM από Citaro.)
(11-07-2013, 02:51 AM)mercedes elbo Έγραψε: Πιο βλακώδη διαδρομή δεν μπορούσαν να κάνουν. Δεν γινόταν να αναστρέφουν στις εσοχές τα οχήματα και να γλιτώναν όλο τον κύκλο.
Βασει ΚΟΚ δεν γίνεται. Εσύ τι λές, ειδικά τα μιντάκια του 124 θα κάνουν το γύρο του κόσμου; Και γιατί νομίζεις έβαλαν τις αφετηρίες του 124 και 171 στην κάθοδο και όχι στην άνοδο; Για να μην μανουβράρουν μες στο δρόμο, με δέλεαρ ότι θα κερδίσουν 3-4 λεπτά διάλειμμα, ενώ τώρα που είναι από την πλευρά της καθόδου, το μόνο που θα κερδίσουν είναι να βγούν ... 3 -4 λεπτά νωρίτερα στην κίνηση.
Το Ε22 και το Χ97 που έχουν νταλίκες, δεν μπορούν να κάνουν καγκουριές και έτσι όπου και να τα βάλεις, την προβλεπόμενη διαδρομή θα ακολουθήσουν.
|