Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(20-06-2013, 08:04 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Μία καλή λύση θα ήταν:
- Α4: Κόψιμο
- Κάτω Ηλιούπολη: Επαναφορά του 208 με διαδρομή ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ. Χρόνος διαδρομής: 15-20'. Οχήματα: 2. Συχνότητα αιχμής: 15'.
- Λ. Κύπρου: Εξυπηρέτηση από το 154, που μπορεί να διατηρήσει τον υπάρχον αριθμό οχημάτων και να τοπικοποιηθεί στο στ. Αλίμου.
- Τερψιθέα: Εξυπηρέτηση από το 124 που θα πάει στο στ. Ελληνικού και ενίσχυση με επιπλέον οχήματα από κόψιμο Α4 και 210.
Το Α4 έγινε πολύ επιτυχημένο στο τοπικό κομμάτι του από τότε που συγχωνεύθηκε με το 208 οπότε καλύτερα να μείνει ως έχει και να τοπικοποιηθεί στο Στ. Ηλιούπολης. Το 154 θα μπορούσε να συγχωνευόταν με το 128 σε μια γραμμή Γλυφάδα-Πανόραμα Βούλας-Στ. Ελληνικού χωρίς την Τερψιθέα ανά 15΄ θεωρώ πως θα 'ταν αρκετά καλό γιατί θα υπήρχε και καλή σύνδεση με μετρό και το κέντρο της Γλυφάδας αλλά και καλή ενδοδημοτική συγκοινωνία για τις τοπικές μετακινήσεις. Επίσης, θα μπορούσαν να κοπούν και τα 162/163 αφού η νέα γραμμή με 12μετρα θα έκανε όλο τον κύκλο του Πανοράματος όπως έκανε κάποτε και το 154. Σ' αυτή την περίπτωση θα μπορούσε το τοπικό Α4 να πυκνώσει και να πάει ανά 7'-8' στην αιχμή με 8 οχήματα. Το αντίθετο όμως δεν γίνεται γιατί δεν χρειάζεται η Γούναρη και το Πανόραμα Βούλας λεωφορείο ανά 7'-8'.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(20-06-2013, 08:26 PM)ecoj Έγραψε: Το 124 θα μπορούσε να φτάσει μέχρι την Αργυρούπολη ή την Ηλιούπολη και να εξυπηρετεί και την Κύπρου. Και το 128 θα μπορούσε να πλησιάσει κάποιο σταθμό του μετρό χωρίς να αυξηθεί η συχνότητα απαραίτητα απλά για να γίνει ακόμα πιο χρήσιμη σαν γραμμή. Στην Τερψιθέα πάει και το Β1 οπότε δεν χρειάζεται και το 128. Ή το 207 αντί του 128.
Γιατί να φορτώσεις δεύτερη γραμμή στη Λ. Κύπρου, τη στιγμή που δε μπορεί να συντονιστεί και με το 154;
Δημοσιεύσεις: 3.206
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Το λέω ώστε τα περισσότερα τοπικά να φτάνουν σε κάποιο σταθμό. Για την εξυπηρέτηση της Γλυφάδας περισσότερο και όχι για τη Κύπρου.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(20-06-2013, 08:33 PM)mercedes elbo Έγραψε: Το Α4 έγινε πολύ επιτυχημένο στο τοπικό κομμάτι του από τότε που συγχωνεύθηκε με το 208 οπότε καλύτερα να μείνει ως έχει και να τοπικοποιηθεί στο Στ. Ηλιούπολης. Το 154 θα μπορούσε να συγχωνευόταν με το 128 σε μια γραμμή Γλυφάδα-Πανόραμα Βούλας-Στ. Ελληνικού χωρίς την Τερψιθέα ανά 15΄ θεωρώ πως θα 'ταν αρκετά καλό γιατί θα υπήρχε και καλή σύνδεση με μετρό και το κέντρο της Γλυφάδας αλλά και καλή ενδοδημοτική συγκοινωνία για τις τοπικές μετακινήσεις. Επίσης, θα μπορούσαν να κοπούν και τα 162/163 αφού η νέα γραμμή με 12μετρα θα έκανε όλο τον κύκλο του Πανοράματος όπως έκανε κάποτε και το 154. Σ' αυτή την περίπτωση θα μπορούσε το τοπικό Α4 να πυκνώσει και να πάει ανά 7'-8' στην αιχμή με 8 οχήματα. Το αντίθετο όμως δεν γίνεται γιατί δεν χρειάζεται η Γούναρη και το Πανόραμα Βούλας λεωφορείο ανά 7'-8'.
Είναι επιτυχημένο, γιατί απορρόφησε Κάτω Ηλιούπολη. Γιατί όμως να μην υπάρχει μία τοπική συγκοινωνία που να εξυπηρετεί καλύτερα και να μην περιμένεις με τις ώρες το Α4 που μπορεί να σου έρθει και γεμάτο;
Επίσης, το 154 δε χρειάζεται να πυκνώσει σε 7-8'. Τα 10-12' είναι νομίζω αρκετά καλή εξυπηρέτηση.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(20-06-2013, 08:54 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Είναι επιτυχημένο, γιατί απορρόφησε Κάτω Ηλιούπολη. Γιατί όμως να μην υπάρχει μία τοπική συγκοινωνία που να εξυπηρετεί καλύτερα και να μην περιμένεις με τις ώρες το Α4 που μπορεί να σου έρθει και γεμάτο;
Επίσης, το 154 δε χρειάζεται να πυκνώσει σε 7-8'. Τα 10-12' είναι νομίζω αρκετά καλή εξυπηρέτηση.
Όμως ξεχνάς την Κύπρου. Η Κύπρου δεν σηκώνεται με 10'-12' στην αιχμή.
(20-06-2013, 08:49 PM)ecoj Έγραψε: Το λέω ώστε τα περισσότερα τοπικά να φτάνουν σε κάποιο σταθμό. Για την εξυπηρέτηση της Γλυφάδας περισσότερο και όχι για τη Κύπρου.
Το 124 θα πάει Στ. Ελληνικού που είναι και ο πιο κοντινός και αυτό είναι το σωστό.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(20-06-2013, 09:04 PM)mercedes elbo Έγραψε: Όμως ξεχνάς την Κύπρου. Η Κύπρου δεν σηκώνεται με 10'-12' στην αιχμή.
Αντέχει όλο το κέντρο της Ηλιούπολης με τέτοιες συχνότητες με 237 και όχι η Κύπρου; Υπερβολικό μου φαίνεται...
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(20-06-2013, 09:07 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Αντέχει όλο το κέντρο της Ηλιούπολης με τέτοιες συχνότητες με 237 και όχι η Κύπρου; Υπερβολικό μου φαίνεται...
Καλά το 237 αντέχει γιατί έχει σε μεγάλο μέρος της διαδρομής το 201, 1 δρομολόγιο ανά ώρα απ' την Δημοτική Συγκοινωνία και κάλυψη απ' το 218 στο τμήμα Στ. Δάφνης-Κανάρια. Και πάλι τα Ν1 τιγκάρουν. Αν δεν είχε όλα αυτά με συχνότητα ανά 10' δεν νομίζω να άντεχε ακόμη και να 'χε μόνο 18μετρα.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Ψάχνοντας σε ότι site υπάρχει στα ΝΠ, μπας και αντλήσουμε καμία πληροφορία για το τι μας περιμένει σε λίγες μέρες, βρήκα αυτό:
http://toaerodromio.gr/parapolitika/item...sh-dhmarxe
Μένω σε ένα κομμάτι:
Σύναψη:Σε αυτό διαφαίνεται ότι οι λεωφορειακές γραμμές, που έχουν ήδη αποφασιστεί, θα επιβαρύνουν το ήδη αυξημένο κυκλοφοριακό πρόβλημα σε κεντρικές αρτηρίες της περιοχής μας, αφού κάποιες από αυτές θα περνάνε ακόμα και μέσα από την οδό Ιασωνίδου, ενώ κάποιες άλλες θα έχουν ως τέρμα την οδό Θράκης.
Για ποιες γραμμές χτυπάει η καμπάνα; Μήπως δούμε 171, Ε22 και Χ97 να έχουν αφετηρία στη Θράκης;
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
(25-06-2013, 05:50 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Ψάχνοντας σε ότι site υπάρχει στα ΝΠ, μπας και αντλήσουμε καμία πληροφορία για το τι μας περιμένει σε λίγες μέρες, βρήκα αυτό: http://toaerodromio.gr/parapolitika/item...sh-dhmarxe
Μένω σε ένα κομμάτι:
Για ποιες γραμμές χτυπάει η καμπάνα; Μήπως δούμε 171, Ε22 και Χ97 να έχουν αφετηρία στη Θράκης;
Καλή ιδέα η Θράκης, αλλά δε νομίζω να χωράνε όλα αυτά! Εδώ το 101 και ζορίζεται!
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(25-06-2013, 07:02 PM)pvuccino Έγραψε: Καλή ιδέα η Θράκης, αλλά δε νομίζω να χωράνε όλα αυτά! Εδώ το 101 και ζορίζεται!
Σε ένα τέτοιο σενάριο και με βάση το ότι στο έγγραφο προς τη Δημοτική Κοινότητα Ελληνικού δεν αναφέρονταν το
101 στις γραμμές που μένουν αμετάβλητες, μήπως έχουμε καμία έκπληξη και πάει στο σταθμό Αργυρούπολης;