Αξιολόγηση Θέματος:
  • 14 Ψήφοι - 3.21 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Απρόοπτα συμβάντα (βλάβες, ατυχήματα κλπ)
#81
(31-05-2013, 12:00 AM)nikos1991 Έγραψε: Η γκαζιέρα Irisbus Agora #912 εκτελώντας δρομολόγιο της γραμμής 323 ενεπλάκη σε ατύχημα.
http://etheldrivers.blogspot.com/2013/05..._4187.html

Σχεδόν καθημερινά υπάρχουν οδηγοί ΙΧ (τώρα ειδικά που οι δρόμοι λόγω κρίσης είναι πιο άδειοι), που τερματίζουν το κοντέρ ακόμα και μέσα σε στενά και βγαίνουν από καθέτους, του "σκοτωμού"!!!
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση
#82
Σημερα ένα όχημα του 237 είχε χαλασμενο λαστιχο δεν θυμαμαι το νουμερο του αντικατασταθηκε στις 5.30 απο μια νταλικα. Επίσης σήμερα στη Δάφνη το Ν1 #144 στο Χ97 δεν επαιρνε μπρος. Ο σταθμάρχης πήρε ενα όχημα απο το 141 για να εκτελεστει το δρομολογιο του Χ97 και υστερα ήρθε το κινητο συνεργειο για να βαλει μπρος το Ν1 και να παει στο αμαξοστάσιο
Απάντηση
#83
Έμεινε η Solaris Urbino 18 #851 στη Θηβών ω εκτελούσε δρομολόγιο στο 703. Είχε πάει συνεργείο της ΟΣΥ. Δεν θέλω να στενοχωρήσω κανέναν άλλα δεν θα πάνε μακριά τα οχήματα αν συνεχίσουν έτσι.
Απάντηση
#84
Θα μπορούσες να μας εξηγήσεις τί βλάβη παρουσίασε το εν λόγω όχημα;
Απάντηση
#85
Που θες να ξέρω ακριβώς; Είχε μείνει στην άκρη του δρόμου (ρεύμα προς Άγιους Ανάργυρους λίγο πάνω από την διασταύρωση με την Αθηνών) από πίσω ήταν Van κινητό συνεργείο της ΟΣΥ και είχαν ανοίξει τον κινητήρα ενώ στην προμετωπίδα δεν έγραφε τίποτα.
Απάντηση
#86
Έτσι δημιουργούνται οι λάθος εντυπώσεις για ένα τύπο αυτοκινήτου... Έμεινε στην άκρη του δρόμου και ήρθε το κινητό συνεργείο... So f.. what? Ένα μηχάνημα είναι, μπορεί ανά πάσα στιγμή να χαλάσει. Και δεν είναι απαραίτητο να είναι κάτι σοβαρό για να ακινητοποιηθεί... Κάποιες απλές πιθανές βλάβες που μου έρχονται στο μυαλό:
Ατροφία
Απώλεια αέρα από κάποιο σωληνάκι
Διαρροή καυσίμου
"Άστοχη" διάγνωστη βλάβης από τον εγκέφαλο του οχήματος (συνήθως επανέρχεται βέβαια με ένα reset)

Δεν ζούμε στην εποχή των Ikarus πλέον σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις το λεωφορείο θα ακινητοποιηθεί μέχρι τη διάγνωση και την αποκατάσταση της ζημιάς.

Δεν βλέπω κανέναν απολύτως λόγο να εξαρτάται η μακροημέρευση ενός οχήματος με το αν παρουσίασε κάποιο ψιλοπρόβλημα και πιστεύω πως το νοήμα αυτού του θέματος είναι εντελώς διαφορετικό από το πώς έχει εξελιχθεί.

Υ.Γ: Δεν αποκλείεται να πρόκειται για πραγματικά σοβαρή βλάβη, αλλά πρώτα μαθαίνουμε τι συμβαίνει και μετά δημοσιεύουμε. Αν το δεις δηλαδή σε καμιά ώρα να δουλεύει κανονικά, ποιο το νόημα της αναφοράς αυτής;
Απάντηση
#87
Ο μόνος λόγος που είπα ''δεν θα πάνε μακριά'' είναι επειδή είναι συχνό φαινόμενο να παρουσιάζονται προβλήματα στα Solaris τα οποία σηκώνουν μεγάλο και δύσκολο βάρος στις αστικές συγκοινωνίες. Σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να κρίνω πόσα χρόνια θα αντέξουν. Αυτό θα φανεί στην πράξη φαντάζομαι.

ΥΓ: Πολύ σοβαρή βλάβη δεν ήταν γιατί από ότι κατάλαβα ο στόχος ήταν να επιστρέψει το όχημα στο αμαξοστάσιο αυτόνομο. Τουλάχιστο έτσι είπε ο οδηγός του σε άλλο 703 που πέρασε εκείνη την ώρα. Δεν είπε κανείς ότι πάει το όχημα.
Απάντηση
#88
Τέτοια "προβλήματα" παρουσιάζονται σε όλα τα σύγχρονα λεωφορεία. Ειδικά τα Solaris έχουν ένα σχετικά χαμηλό συντελεστή βλαβών. Στην κάθε περίπτωση μιλάμε για οχήματα με lifespan 12 ετών οπότε αν κάποιος έχει την απαίτηση να τα φτάσει στην εικοσαετία θα πρέπει να είναι προετοιμασμένος για το τί θα αντιμετωπίσει.

Μη σοβαρή βλάβη συνεπάγεται περιστατικό ανάξιο αναφοράς - τουλάχιστον όχι με αυτόν τον τρόπο. Να το έβλεπες ρυμουλκούμενο να πω πως έχει κάποιο νόημα, αν και ούτε αυτό σημαίνει απαραίτητα σοβαρή βλάβη.
Απάντηση
#89
(12-06-2013, 12:02 PM)garvanitis Έγραψε: Τέτοια "προβλήματα" παρουσιάζονται σε όλα τα σύγχρονα λεωφορεία. Ειδικά τα Solaris έχουν ένα σχετικά χαμηλό συντελεστή βλαβών. Στην κάθε περίπτωση μιλάμε για οχήματα με lifespan 12 ετών οπότε αν κάποιος έχει την απαίτηση να τα φτάσει στην εικοσαετία θα πρέπει να είναι προετοιμασμένος για το τί θα αντιμετωπίσει.

Μη σοβαρή βλάβη συνεπάγεται περιστατικό ανάξιο αναφοράς - τουλάχιστον όχι με αυτόν τον τρόπο. Να το έβλεπες ρυμουλκούμενο να πω πως έχει κάποιο νόημα, αν και ούτε αυτό σημαίνει απαραίτητα σοβαρή βλάβη.

Εντάξει δεν είναι κάτι πολύ σοβαρό συμφωνώ. Τώρα ότι αναφέρθηκε λάθος δεν είναι και ούτε ανάξιο αναφοράς είναι. Άλλωστε βλάβες - ατυχήματα λέει. Το λάθος είναι τρόπος που το ανέφερα ή το προσωπικό σχόλιο που δεν χρειαζόταν Sad
Απάντηση
#90
Φωτιά σε εν κινήσει τρόλεϊ στη συμβολή Πειραιώς & Γερανίου στην Ομόνοια. Από το σημείο διέρχονται 1, 12 και 21.

Υπήρξε άμεση εκκένωση, χωρίς κανένα τραυματισμό, ενώ η πυρκαγιά κατασβέστηκε με πυροσβεστήρα από τον οδηγό.

Περισσότερα εδώ: http://www.zougla.gr/greece/article/foti...-en-kinisi

ΥΓ: Ελπίζω αυτό να θεωρείται άξιο αναφοράς και να μη συμβεί ότι με τον ecoj...
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)