Εγώ είχα σκεφτεί το εξής για το 550, αν και μάλλον είναι ανέφικτο. Να είναι ο μόνος κορμός στη Συγγρού και στην Κηφισίας και να διέρχεται από κέντρο ως εξής: Αφετηρία στο Τροκαντερό(αν και τώρα μ' αυτό που είπε ο Νίκος, μπορεί να πάει κι Ελληνικό), διαδρομή όπως και σήμερα από Συγγρού, διέλευση από κέντρο μέσω Πανεπιστημίου-Ιπποκράτους/Χαρ.Τρικούπη-Αλεξάνδρας (για να μην αφήσουμε την Χαρ.Τρικούπη χωρίς 18μετρο και να βάλουμε και στην Ιπποκράτους που χρειάζεται) Κηφισίας και τέρμα στο ΟΑΚΑ!!! Έχουμε έναν τεράστιο χώρο στο ΟΑΚΑ που υποχρησιμοποιείται από τα Α8/410. Γιατί να μην το κάνουμε κέντρο μετεπιβίβασης; Εναλλακτικά θα μπορούσε να επεκταθεί ως το Σταθ.Ειρήνης (υπάρχει ρεμίζα εκεί, λόγω έκτακτων γραμμών ΗΣΑΠ) για να συνδέει και την Κηφισίας με τον ΗΣΑΠ.
Στο ΟΑΚΑ θα μπορούσε να ιδρυθεί αφετηρία πολλών τοπικών γραμμών (και το 608 θα μπορούσε να πάει εκεί/αφού όμως γίνει τοπικό στα Άνω Πατήσια) καθώς και ενός "κορμού Β" όπως θα τον χαρακτήριζα με τη διαδρομή ΟΑΚΑ-Αγ.Στέφανος. Θα είχε συχνότητα στο 5λεπτο στην αιχμή αλλά με 12μετρα και θα τερμάτιζε στον ΟΣΕ. Απο κει θα υπήρχε εκ νέου τοπικό δίκτυο για Κρυονέρι, Σταμάτα, Ευξ.Πόντο κτλ. Επίσης θα υπήρχαν και τοπικά που θα ξεκινούσαν από σημεία της διαδρομής (πχ Δροσία, Κηφισία, Ν.Ερυθραία, Εκάλη, Μαρούσι) προς Διόνυσο, Βαρυμπόπη, Μελίσσια κτλ. Έτσι θα αποσυμφοριζόταν και ο Πλάτανος, δεν θα είχαμε αφετηρίες στο κέντρο και θα είχαμε μια γραμμή κατά μήκος της Συγγρού και της Κηφισίας με πολύ γερές συχνότητες, αποφεύγοντας έτσι φαινόμενα έλλειψης συντονισμού.
Τα Α2/Β2/Α7/040 θα μπορούσαν να καταργηθούν και τα μισά οχήματά τους να πάνε στο 550. Τα άλλα μισά θα πήγαιναν στο Α1 (που θα τερμάτιζε όμως Γλυφάδα/ή έστω Ασκληπιείο) κάνοντας το μια εξαιρετικά συχνή γραμμή που θα δούλευε μόνη της στην παραλία, χωρίς την ανάγκη για "δεκανίκια" (101,130,217,229, Β1 κτλ) Αυτές οι γραμμές θα γινόταν τοπικές στον κοντινότερο σταθμό μετρό/ΗΣΑΠ. Οι επιβάτες από Συγγρού προς Γλυφάδα/Βούλα κτλ. θα έκαναν μετεπιβίβαση στο Τροκαντερό (ή στο Ελληνικό) στο Α1 και στο τραμ. Απαραίτητη προϋπόθεση γι' αυτό βέβαια θα ήταν η χωροθέτηση των στάσεων του Α1 στην κατεύθυνση προς Γλυφάδα στο ίδιο σημείο μ' αυτές του τραμ, ώστε να μπορεί κάποιος αν το επιθυμεί να επιλέξει ανάμεσα στα δύο μέσα. (μόνο έτσι μπορούν να αλληλοβοηθηθούν το Α1 και το τραμ)
Τη Λεωφ.Αμφιθέας θα την αναλάμβανε το 229 που θα πύκνωνε (φυσικά) και θα γινόταν τοπικό στο σταθμό Μοσχάτο (αναλαμβάνωντας έτσι το κομμάτι του 1 που πιστεύω ότι πρέπει να καταργηθεί) και δε θα τερμάτιζε στη Δάφνη, αλλά κάπου στον Άλιμο, μαζί με το 141. (αφού θα πρέπει να καλυφθεί ολόκληρη η λεωφόρος) Σε περίπτωση έλλειψης χώρου θα μπορούσε να γίνει και κυκλικό. Το 229 θα είχε φυσικά διέλευση από Ποσειδώνος για να έχει ανταπόκριση με το Α1. Και τα νότια προάστια που μέχρι τώρα εξυπηρετούνται από το συνδυασμό Α1/Α2/Α3 + τοπικό, θα είχαν απευθείας σύνδεση με το μετρό στο Ελληνικό. (αλλά θέλει σταθμό μετεπιβίβασης ΟΠΩΔΣΗΠΟΤΕ!!) Τα Β3/Α4 κατάργηση και να πάνε τα οχήματα στο Α3 που θα ήταν ο μόνος κορμός επί της Βουλιαγμένης (και δε θα έμπαινε Ευρυάλη)
Το 101 θα τοπικοποιόταν στον Άλιμο και θα πύκνωνε(με διέλευση απο Στ.Αλίμου φυσικά και ανταπόκριση με το Α1 στην παραλιακή), ενώ θα δημιουργείτο και ένα νέο τοπικό που θα είχε τη διαδρομή του 101 από Άλιμο μέχρι το Στ.Αλίμου κι απο 'κει και πέρα τη διαδρομή του Α4 προς Τερψιθέα. (με ανταπόκριση στο Α3) Έτσι θα είχαμε πολύ καλή σύνδεση του Αλίμου με το ομώνυμο σταθμό, ενώ το 109 θα συνέχιζε τη λειτουργία του, φτάνοντας όμως στο Στ.Ηλιούπολης κι απο 'κει και πέρα όλο ευθεία τη Σοφ.Βενιζέλου μέχρι την Αγ.Μαύρα. (το συγχωνεύω στην ουσία με τη γραμμή 216 της Ηλιούπολης που πρότεινε κάποιος σε άλλο topic. Όλα αυτά βέβαια με απαραίτητο συστατικό την άψογη και οργανωμένη μετεπιβίβαση στο ΟΑΚΑ και στο Τροκαντερό (καλύτερα στο Ελληνικό που έχει παραπάνω χώρο). Δηλαδή να αδειάζει τον κόσμο του το 550, να μπαίνουν στο ΟΑΚΑ-Αγ.Στέφανος και να φεύγει σε 5 λεπτά το αργότερο!!
Βέβαια στο Ελλάντα που ζούμε όλα αυτά είναι όνειρα θερινής νυκτός...