Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό
(20-04-2013, 12:45 PM)mercedes elbo Έγραψε: Το 209 όμως δεν μπορεί να δρομολογηθεί με 12μετρο και σε πηγαίνει Σύνταγμα αντί για Ακαδημία.

Σίγουρα, όμως δε γίνεται και να καταργήσεις εντελώς την εξυπηρέτηση της (αρκετά πολυπληθούς) περιοχής πίσω απ' το Καλλιμάρμαρο! Αυτό που πιθανώς θα μπορούσε να γίνει είναι να επεκταθεί το 209 από την Πλ.Βαρνάβα προς Μετς και Αγ.Αρτέμιο, καταργώντας έτσι το τμήμα αυτό του 227. Δεν ξέρω κατά πόσο είναι αναγκαία η σύνδεση του Αγ.Αρτεμίου με το κέντρο μέσω Βουλιαγμένης/Ηλιουπόλεως ειδικά τώρα που υπάρχει και το 4! Θα μπορούσε κάλλιστα να γίνει μέσω Παγκρατίου! Το Σύνταγμα εμένα προσωπικά δε μ'ενοχλεί καθώς οι περισσότεροι έτσι κι αλλιώς μετρό παίρνουν...

(20-04-2013, 12:45 PM)mercedes elbo Έγραψε: Το μόνο κομμάτι στο Γαλάτσι που θα μείνει ακάλυπτο είναι το κομμάτι της Κέας που ούτως ή άλλως περνάει μόνο στην κατεύθυνση προς Γαλάτσι. Επίσης, μέχρι Κυψέλη είναι καλά καθώς όποιος θέλει κέντρο θα τον συμφέρει να πάρει το μετρό στην Πανόρμου και όποιος θέλει Πατησίων/Ομόνοια κτλ. μπορεί να πάρει 2/4 και 035 από Κυψέλη.

Αυτό είναι λίγο οριακό. Δηλαδή πιστεύω ότι μέχρι το Γαλάτσι σε συμφέρει καλύτερα να πας μετρό Πανόρμου κι απο 'κει κέντρο. Μετά απο 'κει όμως και κατεβαίνοντας προς Αγ.Γλυκερία, η σύνδεση 622-Βικτώρια ή 622-κέντρο είναι πολύ πιο σύντομη και πιστέυω ότι ο κόσμος την προτιμά! Μην ξεχνάμε πως και για να βγεις Πανόρμου από κέντρο θες κάποιο χρόνο, δε διακτινίζεσαι!

(20-04-2013, 12:45 PM)mercedes elbo Έγραψε: Ναι όμως γιια ποιο λόγο να πηγαίνουν όλοι οι υπόλοιποι επιβάτες μέχρι Κατεχάκη που είναι και πιο μακριά απ' οτι η Πανόρμου. Επίσης, θα ξεμείνει το Ψυχικό με το 651 που έιναι ανά 25'.

Ε καλά ένα σταθμό παρακάτω θα πάνε δε θα τους στείλουμε και στο Νομισματοκοπείο! Big Grin Πόση ώρα θα κάνει; 1-2 λεπτά; Και στην Κατεχάκη είναι και αφετηρία, που σημαίνει πως δε θα χρειάζεται να περιμένουν μες στο κρύο και στ' αγιάζι! Tongue Και το 651 εννοείται πως πρέπει να πυκνώσει, αλλιώς δουλειά δεν κάνουμε! Ίσως μπορέσει να πάρει ένα όχημα από το 036, αφού θα μικρύνει κατά πολύ η διαδρομή του. (ξέρω ξέρω είναι από διαφορετικά αμαξοστάσια, αλλά δε θα κολλήσουμε εκεί!)

(20-04-2013, 12:45 PM)mercedes elbo Έγραψε: Πάντως πιστυεύω ότι και από Αίνου χωράει που είναι και το καλύτερο.

Μακάρι να χωράει από Αίνου! Εμένα ξέρεις πόσα προβλήματα με τη γραμμή αυτή θα μου έλυνε αν χώραγε; Πιο πολύ απ' όλα φοβάμαι τη στροφή από Ηλιουπόλεως. Εκεί είναι πολύ στενά τα πράγματα!
Απάντηση
(20-04-2013, 04:08 PM)pvuccino Έγραψε: Αυτό είναι λίγο οριακό. Δηλαδή πιστεύω ότι μέχρι το Γαλάτσι σε συμφέρει καλύτερα να πας μετρό Πανόρμου κι απο 'κει κέντρο. Μετά απο 'κει όμως και κατεβαίνοντας προς Αγ.Γλυκερία, η σύνδεση 622-Βικτώρια ή 622-κέντρο είναι πολύ πιο σύντομη και πιστέυω ότι ο κόσμος την προτιμά! Μην ξεχνάμε πως και για να βγεις Πανόρμου από κέντρο θες κάποιο χρόνο, δε διακτινίζεσαι!


Ε καλά ένα σταθμό παρακάτω θα πάνε δε θα τους στείλουμε και στο Νομισματοκοπείο! Big Grin Πόση ώρα θα κάνει; 1-2 λεπτά; Και στην Κατεχάκη είναι και αφετηρία, που σημαίνει πως δε θα χρειάζεται να περιμένουν μες στο κρύο και στ' αγιάζι! Tongue Και το 651 εννοείται πως πρέπει να πυκνώσει, αλλιώς δουλειά δεν κάνουμε! Ίσως μπορέσει να πάρει ένα όχημα από το 036, αφού θα μικρύνει κατά πολύ η διαδρομή του. (ξέρω ξέρω είναι από διαφορετικά αμαξοστάσια, αλλά δε θα κολλήσουμε εκεί!)

Το Σύναγμα-Πανόρμου θεωρητικά γίνεται σε 7 λεπτά δηλαδή αρκετά γρήγορα. Επίσης, άμα έχει το 036 ανά 10' ο επιβάτης θα κερδίζει καθώς θα έχει τη μισή αναμονή στη στάση σε σχέση με σήμερα ανά 20' με το 622. Το θέμα που λεω για το 036 να πάει Ψυχικό είναι γιατί έτσι θα προσφέρει καλύτερη διαδημοτική σύνδεση και θα γλιτώσουμε από 3 γραμμές (622, 651, 653) οι οποίες ούτε καλές συχνότητες έχουν ούτε καλές πληρότητες. Όσον αφορά την αφετηρία στην πλατεία Κυψέλης μπορεί να πάει και κάπου κοντά που θα έχει χώρο. Υπολογίζω ότι χρειάζεται χρόνο διαδρομής στην αιχμή γύρω στα 100' δηλαδή για 10λεπτη συχνότητα χρειαζόμαστε 10 οχήματα ενώ σήμερα έχουμε 036~6, 651~1, 653~2 και 622/815~13. Αν υπολογίσουμε ότι θέλουμε 5 οχήματα για το 213 και 10 για το νέο 036 έχουμε κέρδος 7 οχήματα και σημαντικά καλύτερες συχνότητες.
Απάντηση
Θεωρώ ότι κάποιες γραμμές που στρίβουν άπειρες φορές και μπαίνουν σε πολύ στενά και χάλια δρόμους ή είναι πολύ μεγάλες ή κολλάνε σε κυκλοφοριακά μποτιλιαρίσματα δεν πρέπει να επεκταθούν κι άλλο. Η 036 έχει κάποια χαρακτηριστικά που την κάνουν λίγο κόλαση όπως τα 051, 730, 831. Θεωρώ ότι δεν πρέπει να επεκταθεί άλλο.
Απάντηση
Tι να σου πω, εγώ γενικά είμαι κατά των πολύ μακροσκελών γραμμών, παρά μόνο αν υπάρχει απόλυτη ανάγκη! Οπότε μάλλον δε θα με βρεις σύμφωνο σ' αυτή τη συνένωση. Εγώ ψάχνω τρόπους να ΜΙΚΡΥΝΩ μια γραμμή κι όχι να ενώσω 2-3 μαζί! Και ειδικά το 036 υποφέρει πραγματικά από τους απανωτούς γύρους που κάνει και μάλιστα σε ιδιαίτερα μεγάλες κλίσεις! Πριν από καμιά εβδομάδα που έκανα όλο το γύρο, ξέρεις πόση ώρα έκανε; 1,5 ώρα!!! Και με νορμάλ κυκλοφοριακές συνθήκες έτσι; Γιατί με τέτοιες ανηφόρες και με τόσο κόσμο που κουβαλάει λογικά πάει σα χελώνα! Γι' αυτό και σκέφτηκα πως μπορούμε να το "ανακουφίσουμε!" Και απροπό, το 653 γιατί είναι ΤΟΣΟ άδειο;;; Θυμάμαι το 603 γέμιζε ΑΣΦΥΚΤΙΚΑ! Και κυρίως με τα... υπηρετικά προσωπικά των επαύλεων!! Τι έγινε, τους απέλυσαν λόγω κρίσης;; Big Grin Big Grin
Απάντηση
(20-04-2013, 08:20 PM)pvuccino Έγραψε: Tι να σου πω, εγώ γενικά είμαι κατά των πολύ μακροσκελών γραμμών, παρά μόνο αν υπάρχει απόλυτη ανάγκη! Οπότε μάλλον δε θα με βρεις σύμφωνο σ' αυτή τη συνένωση. Εγώ ψάχνω τρόπους να ΜΙΚΡΥΝΩ μια γραμμή κι όχι να ενώσω 2-3 μαζί! Και ειδικά το 036 υποφέρει πραγματικά από τους απανωτούς γύρους που κάνει και μάλιστα σε ιδιαίτερα μεγάλες κλίσεις! Πριν από καμιά εβδομάδα που έκανα όλο το γύρο, ξέρεις πόση ώρα έκανε; 1,5 ώρα!!! Και με νορμάλ κυκλοφοριακές συνθήκες έτσι; Γιατί με τέτοιες ανηφόρες και με τόσο κόσμο που κουβαλάει λογικά πάει σα χελώνα! Γι' αυτό και σκέφτηκα πως μπορούμε να το "ανακουφίσουμε!" Και απροπό, το 653 γιατί είναι ΤΟΣΟ άδειο;;; Θυμάμαι το 603 γέμιζε ΑΣΦΥΚΤΙΚΑ! Και κυρίως με τα... υπηρετικά προσωπικά των επαύλεων!! Τι έγινε, τους απέλυσαν λόγω κρίσης;; Big Grin Big Grin

Οι μακροσκελείς γραμμές είναι ανάλογα με την περίπτωση καλές ή όχι. Συνήθως είναι πολύ επιτυχημένες π.χ. 550, 608, 140, 732 κ.α. και υπάρχουν περιπτώσεις που είναι αποτυχία π.χ. 054, 856. Όταν είναι επιτυχημένες πρέπει να διατηρούνται και οι άλλες ή να σπάνε ή να αλλάζουν διαδρομή ώστε να παρέχουν καλύτερη εξυπηρέτηση. Το 036 όμως δεν θα το έλεγα μακαρόνι καθώς κάνει 90' για όλο τον κύκλο όχι μόνο για μια κατεύθυνση αλλά για ολόκληρο τον κύκλο. Ενδεικτικά παραθέτω τους χρόνους διαδρομής για όλο τον κύκλο στην αιχμή μερικών μακαρονιών:
550: 160'
140: 225'
Ε22: 200'
054: 150'
Απάντηση
Σαφώς, αλλά το 036 είναι κυκλικό που πάει να πει πως ο οδηγός δεν έχει την ευκαιρία να ξεκούραστει στο ενδιάμεσο ούτε καν για 5-10 λεπτά! Επίσης άλλο να οδηγάς μια ευθεία από Π.Φάληρο Κηφισιά κι άλλο ν' ανεβοκατεβαίνεις το βουνό 5-6 φορές! Όταν λέω πως είναι "μακαρόνι" δεν έχει να κάνει τόσο με το μήκος της γραμμής (που είναι μικρό σχετικά με άλλες), αλλά με τα συνεχή ζιγκ-ζαγκ και τα ανέβα-κατέβα που είναι κουραστικά και για τον οδηγό και για τους επιβάτες και για τα οχήματα!
Απάντηση
Αλλά και πάλι, όπως είναι τώρα πιστεύω πως είναι οριακά "ανεκτή." Αν όμως της φορτώσουμε και το σκέλος του 653 (το οποίο επίσης είναι δαιδαλώδες, με πολλές στροφές κτλ κτλ) θα παραγίνει το κακό!
Απάντηση
(23-04-2013, 04:39 PM)Citaro Έγραψε: Ο σταθμός αυτός όμως, πέραν του ότι λειτουργικά είναι άρτιος (στέγαστρο, καθίσματα αναμονής, εγγυημένα ελεύθερος από ΙΧ, τροφοδοτικά κλπ.) έκανε πολύ καλή δουλειά από το 2004 μέχρι σήμερα.
Γιατί να καταστεί περιττός; Το 109 που θα πάει; Θα κόβει κύκλους γύρω από το Στ. Ηλιούπολης; Η γνώμη μου είναι ότι πρέπει κάθε γραμμή να έχει στάνταρ ώρες αναχώρησης από αφετηρία και τέρμα, για να μη γίνεται μπάχαλο. Όπου υπάρχουν υποδομές, ας τις εκμεταλλευτούν. Στο κάτω- κάτω, μέχρι να κάνει ένα λεωφορείο το γύρο του Στ. Ηλιούπολης, θα έχει φτάσει Αγ. Δημήτριο.

Το 109 μπορεί να κάνει άνετα μια αναστροφή στον Στ. Ηλιούπολης επί της Βουλιαγμένης και γλιτώνει ένα 10λεπτο τις ώρες αιχμής. Επίσης, πιστεύω ότι το 216 θα φύγει απ' τον Άγιο Δημήτριο και θα στρίβει κατ' ευθείαν από Βουλιαγμένης Αγίου Κων/νου. Επίσης, και οι δυο διαδρομές είναι μικρές και οι χρόνοι διελευσής τους υπολογίζονται οπότε δεν χρειάζονται Αφετηρία/Τέρμα.
Απάντηση
(23-04-2013, 05:13 PM)mercedes elbo Έγραψε: Το 109 μπορεί να κάνει άνετα μια αναστροφή στον Στ. Ηλιούπολης επί της Βουλιαγμένης και γλιτώνει ένα 10λεπτο τις ώρες αιχμής. Επίσης, πιστεύω ότι το 216 θα φύγει απ' τον Άγιο Δημήτριο και θα στρίβει κατ' ευθείαν από Βουλιαγμένης Αγίου Κων/νου. Επίσης, και οι δυο διαδρομές είναι μικρές και οι χρόνοι διελευσής τους υπολογίζονται οπότε δεν χρειάζονται Αφετηρία/Τέρμα.

109: Πως μπορεί να κάνει αναστροφή επί της Βουλιαγμένης; Η καλύτερη λύση γι' αυτό είναι από τα φανάρια της Δωδεκανήσου, δεξιά στη Λ. Βουλιαγμένης, αριστερά στην Εθν. Μακαρίου (Γ' Είσοδος Ηλιούπολης), αριστερά στην Πύρρωνος, συνέχεια ευθεία, διέλευση από το Μετρό Ηλιούπολης, στα φανάρια Πύρρωνος/Βουλιαγμένης αριστερά ή αν είναι εύκολο να μπαίνει στον παράδρομο και να έχει ουσιαστικά στάση επιβίβασης εκεί, δεξιά στη Δωδεκανήσου και συνέχεια κανονικά στο Άνω Καλαμάκι.

216: Δεν καταλαβαίνω το λόγο να παραμείνει ως έχει. Στη σημερινή της κατάσταση μόνο πρωί και μεσημέρι κερδίζει κάτι λόγω των μαθητών του ΕΠΑΛ (Πολυκλαδικά) και αν τύχει να βρει κόσμο στις στάσεις της Βουλιαγμένης.
Γιατί να μην τροποποιηθεί ριζικά η διαδρομή της για να ακολουθεί τη Σοφ. Βενιζέλου; Ίσως έτσι γίνει λίγο εμπορική.
Πάντως αν διατηρηθεί όπως είναι, δε νομίζω ότι χρειάζεται αφετηρία/τέρμα. Δεν είναι από τις γραμμές που θα συναντήσουν κάποιο εμπόδιο, με εξαίρεση την πρωινή κίνηση στη Βουλιαγμένης μέχρι το Μετρό.

Χ97: Η πρόταση για μεταφορά στον Άγ. Δημήτριο είναι η καλύτερη και θα είναι τρομερό φάουλ του ΟΑΣΑ αν το αφήσει στη Δάφνη που γίνεται κακός χαμός από τις τόσες λεωφορειακές γραμμές.

Λέω να στείλω κανένα e-mail στον ΟΑΣΑ, μήπως και αντλήσουμε καμία πληροφορία για το τι μέλει γενέσθαι από Ιούνιο στα νότια. Καλή σαν ιδέα;
Απάντηση
Δεν είναι κακή σαν ιδέα να στείλεις e-mail άλλα απίθανο να απαντήσουν και ακόμα πιο απίθανο να έχουν καταλήξει κάπου.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με την έλευση του τραμ στον Πειραιά eniakosatesseras 29 26.934 13-11-2021, 12:41 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική Larioupol 39 41.871 10-07-2020, 04:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 20 Επισκέπτης (ες)