Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό
Φυσικά και αστειευόμουν με το κυκλικό. Αν και να μου πεις από τη στιγμή που το Χ63 είναι κυκλικό... Όλα είναι πιθανά! Big Grin
Απάντηση
Δεν θα είναι πια η μεγαλύτερη γραμμή της Αττικής.
Απάντηση
(13-04-2013, 11:43 PM)pvuccino Έγραψε: Φυσικά και αστειευόμουν με το κυκλικό. Αν και να μου πεις από τη στιγμή που το Χ63 είναι κυκλικό... Όλα είναι πιθανά! Big Grin

Πιθανό το βλέπω να 'ναι κυκλικό το Ε22. Άλλωστε η διαδρομή θα 'ναι Εξπρές που σημαίνει ότι δεν θα 'χει κάποιο μεγαλό χρόνο διαδρομής.
Απάντηση
Λίγο πολύ αναμενόμενη η κίνηση αυτή με το Ε22. Δεν αποκλείεται βέβαια να είναι κυκλικό (με αφετηρία τη Σαρωνίδα) μιας και έχουμε ως τρανό παράδειγμα το Χ63. Πιστεύω όμως πως θα ήταν σοφότερο η γραμμή να έχει αφετηρία το Ελληνικό και τέρμα τη Σαρωνίδα. Έτσι, και τα λεωφορεία θα πιάνουν άμεσα, μιας και το Α/Σ θα βρίσκεται σε 10 λεπτά απόσταση, και το επιβατικό κοινό θα είναι σε θέση να γνωρίζει τις ακριβείς ώρες αναχώρησης για down south! Ωστόσο θα με στεναχωρήσει κάπως το γεγονός ότι μια γραμμή express Αθήνας-Παραλίας θα χαθεί... Από Ιούλιο λοιπόν ΑΒ2 και τα μυαλά στα κάγκελα!
Απάντηση
(14-04-2013, 01:29 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Λίγο πολύ αναμενόμενη η κίνηση αυτή με το Ε22. Δεν αποκλείεται βέβαια να είναι κυκλικό (με αφετηρία τη Σαρωνίδα) μιας και έχουμε ως τρανό παράδειγμα το Χ63. Πιστεύω όμως πως θα ήταν σοφότερο η γραμμή να έχει αφετηρία το Ελληνικό και τέρμα τη Σαρωνίδα. Έτσι, και τα λεωφορεία θα πιάνουν άμεσα, μιας και το Α/Σ θα βρίσκεται σε 10 λεπτά απόσταση, και το επιβατικό κοινό θα είναι σε θέση να γνωρίζει τις ακριβείς ώρες αναχώρησης για down south! Ωστόσο θα με στεναχωρήσει κάπως το γεγονός ότι μια γραμμή express Αθήνας-Παραλίας θα χαθεί... Από Ιούλιο λοιπόν ΑΒ2 και τα μυαλά στα κάγκελα!

Καλά σάφως θα 'ναι καλύτερο να 'χει αφετηρία στο Ελληνικό όμως για το Α/Σ Ελληνικού δεν ξέρουμε για πόσο ακόμα θα υπάρχει. Επίσης, άμα έχει εκεί Αφετηρία καλό θα ήταν να συντονιστεί με τις υπόλοιπες γραμμές της Παραλιακής ώστε να 'χουμε ενναλάξ αναχωρήσεις ανά 10'-15' στην αιχμή.
Απάντηση
(14-04-2013, 01:29 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Ωστόσο θα με στεναχωρήσει κάπως το γεγονός ότι μια γραμμή express Αθήνας-Παραλίας θα χαθεί... Από Ιούλιο λοιπόν ΑΒ2 και τα μυαλά στα κάγκελα!

Με 171 και Ε22 στο σταθμό του Ελληνικού και έναρξη λειτουργίας μέσα στο καλοκαίρι (μέσα Ιουνίου έως αρχές Ιουλίου), θα γίνεται από την ημέρα των εγκαινίων κακός χαμός! Βέβαια θα πρέπει να φροντίσουν ΟΣΥ και ΟΑΣΑ ώστε τώρα που θα μικρύνουν οι διαδρομές και στις δύο αυτές γραμμές, να διατηρήσουν το καλοκαίρι τον ίδιο αριθμό οχημάτων (ή και να τον αυξήσουν) αυξάνοντας τις συχνότητες, μπας και περιοριστεί λίγο η σαρδελοποίηση.
Απάντηση
(14-04-2013, 02:10 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Με 171 και Ε22 στο σταθμό του Ελληνικού και έναρξη λειτουργίας μέσα στο καλοκαίρι (μέσα Ιουνίου έως αρχές Ιουλίου), θα γίνεται από την ημέρα των εγκαινίων κακός χαμός! Βέβαια θα πρέπει να φροντίσουν ΟΣΥ και ΟΑΣΑ ώστε τώρα που θα μικρύνουν οι διαδρομές και στις δύο αυτές γραμμές, να διατηρήσουν το καλοκαίρι τον ίδιο αριθμό οχημάτων (ή και να τον αυξήσουν) αυξάνοντας τις συχνότητες, μπας και περιοριστεί λίγο η σαρδελοποίηση.

Προσωπικά πιστεύω ότι θα σταματήσει η σαρδελοποιήση σ' αυτες τις δυο γραμμές και χωρίς αύξηση συχνοτήτων καθώς το 171 θα απαλλαγεί απο μεγάλο μέρος της τοπικής κίνησης της Βουλιαγμένης και το Ε22 από Συγγρού και Παραλιακή μέχρι Γλυφάδα. Επίσης, το θεωρώ σίγουρο ότι θα πάνε τα τοπικά Γλυφάδας Ελληνικό (114, 115, 116, 120, 149/170) είτε ως έχουν είτε με τροποποιήσεις οπότε θα εκμεταλλευτόυμε τις χωρητικότητες και αυτών των γραμμών.
Απάντηση
(14-04-2013, 02:27 AM)mercedes elbo Έγραψε: Προσωπικά πιστεύω ότι θα σταματήσει η σαρδελοποιήση σ' αυτες τις δυο γραμμές και χωρίς αύξηση συχνοτήτων καθώς το 171 θα απαλλαγεί απο μεγάλο μέρος της τοπικής κίνησης της Βουλιαγμένης και το Ε22 από Συγγρού και Παραλιακή μέχρι Γλυφάδα. Επίσης, το θεωρώ σίγουρο ότι θα πάνε τα τοπικά Γλυφάδας Ελληνικό (114, 115, 116, 120, 149/170) είτε ως έχουν είτε με τροποποιήσεις οπότε θα εκμεταλλευτόυμε τις χωρητικότητες και αυτών των γραμμών.

Το καλοκαίρι το 171 γεμίζει λόγω Βάρκιζας. Όσες φορές κατεβαίνω εκεί για μπάνιο, πάντα και προς τις δύο κατευθύνσεις το θυμάμαι γεμάτο.
Απάντηση
Κατά τη γνώμη μου ο περιορισμός του Ε22 στο Ελληνικό είναι σωστός. Θα γλιτώσει από το κέντρο ενώ θα μπορεί να αυξήσει τη συχνότητα και να γλιτώσει το στοίβαγμα. Ο χρόνος από κέντρο σε Σαρωνίδα νομίζω θα μειωθεί. Αν μείνει με τις GN που έχει θα είναι παράδεισος η γραμμή. Για τη Γλυφάδα δεν αποκλείεται να δούμε γενικότερα συγχωνεύσεις γραμμών.
Απάντηση
Δεν θέλω να χαλάσω αυτό το κλίμα ευφορίας που υπάρχει, αλλά απ' ότι έχω καταλάβει ΟΑΣΑ και ΕΛΛΗΝΙΚΟ Α.Ε βρίσκονται σε κόντρα και η δεύτερη θέλει να διώθει το Α/Σ από το Ελληνικό. Επίσης ο ΟΑΣΑ είχε στείλει τουλάχιστον 3 επιστολές τα τελευταία χρόνια για να του παραχωρηθεί χώρος κοντά στο νέο σταθμό του μετρό, ώστε να γίνει αφετηρία λεωφορειακών γραμμών. Πού θα τις βάλουμε τις GN (θέλω να ελπίζω πως θα μείνουν) τώρα; Φοβάμαι πως τελευταία στιγμή θα χώσουν καμιά Ε22 στο Γκόλφ με διέλευση από Ελληνικό ή κυκλική και ο Θεός μαζί μας...
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με την έλευση του τραμ στον Πειραιά eniakosatesseras 29 27.232 13-11-2021, 12:41 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική Larioupol 39 42.243 10-07-2020, 04:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 20 Επισκέπτης (ες)