Αξιολόγηση Θέματος:
  • 24 Ψήφοι - 2.67 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ
Κι εμένα δύσκολο μου φαίνεται ρε γμτ... κι είναι κρίμα γιατί θα απλοποιούσε πολύ τα πράγματα! Απλά επειδή γενικά δεν είμαι και ο πιο κατάλληλος για να υπολογίσω τι χωράει να στρίψει και πού, είπα να πάρω μια δεύτερη γνώμη! (ας πούμε έκοβα το κεφάλι μου ότι δε χώραγε η νταλίκα του Β15 να αναστρέψει μπροστά στο Σταθμό Λαρίσης κι όμως τα κατάφερε μια χαρά!)
Απάντηση
Πήρε νταλίκα το Β15; Πότε; Που; Στο Παλατάκι χώρεσε;
Απάντηση
(10-04-2013, 10:01 PM)nikos1991 Έγραψε: To Vanhoolάκι χωράει παντού!!! Υπό την προϋπόθεση να φύγουν τα παρκαρισμένα χωράει να στρίψει.. Νομίζω πως το μεγαλύτερο θέμα είναι να ανέβει τη Νηλέως..
Μα τη Νηλέως την ανεβαίνει έτσι κι αλλιώς μέχρι ένα σημείο το midi του 227! Δε στενεύει κάπου το οδόστρωμα, παρά μόνο εκεί πάνω στη στροφή με τις καφετέριες! Εκεί λες ότι δε θα περάσει;

(10-04-2013, 10:05 PM)ecoj Έγραψε: Πήρε νταλίκα το Β15; Πότε; Που; Στο Παλατάκι χώρεσε;
Μα εννοείται! Στις αρχές που πήγαν Σταθμό Λαρίσης το Β15 είχε σταθερά νταλίκα! Και πιο πριν που ήταν στο Μεταξουργείο. Μάλιστα ο μόνος λόγος ύπαρξης του Β15 για πολλά χρόνια ήταν ότι μπορούσε (σε αντίθεση με το Α15) να πάρει νταλίκα, λόγω αυξημένης κίνησης της Λ.Αθηνών. Τώρα βέβαια που έχουν και τα δύο 12μετρο (και πλέον βγαίνουν και από αμαξοστάσιο που δεν έχει καν 18μετρα) δεν έχει κανένα λόγο ύπαρξης και για μένα θα 'πρεπε να καταργηθεί και τα οχήματα του να πάνε στο Α15.
Απάντηση
Το Β15 άδειο πηγαινοέρχεται και συνήθως πίσω από κάποιο άλλο (Γ16, Α15, Β16) και αν πάει πίσω από το Α15 τότε είναι ολοκληρωτικά άδειο. Η Αθηνών δεν έχει ιδιαίτερη κίνηση πια και αυτό φαίνεται στο Α15 που ούτε αυτό γεμίζει εύκολα. Citelis στο Α15 και συνδυασμός Citelis - N2 - δίπορτων Ν2 στο Β15. Φοβερές συχνότητες 10λεπτη το Β15 και το Α15 συχνά και κάτω από τα 10 λετπά. Κάπου τα Α15, Β15, Β16, Γ16 συναντάνε τα 845 (Irisbus Diesel), 731 (Solaris Midi), 750 (Neoplan Midi) και πάνε όλα μαζί μισοάδεια σε Δάσος - Ελευσίνα - Ασπρόπυργο - Παλατάκι - Χαϊδάρι - Αττικό Νοσοκομείο. Αν σε όλες τις μεγάλες λεωφόρους (με ή χωρίς μετρό) η συγκοινωνία ήταν τόσο καλή όσο στην Αθηνών τότε θα είχαμε από τα καλύτερα δίκτυα.
Απάντηση
(10-04-2013, 10:07 PM)pvuccino Έγραψε: Μα τη Νηλέως την ανεβαίνει έτσι κι αλλιώς μέχρι ένα σημείο το midi του 227! Δε στενεύει κάπου το οδόστρωμα, παρά μόνο εκεί πάνω στη στροφή με τις καφετέριες! Εκεί λες ότι δε θα περάσει;


Μάλλον δεν το έθεσα σωστά. Δεν έχει κανένα πρόβλημα με το πλάτος του δρόμου (ειδικά το solaris είναι πολύ πιο φαρδύ απο το Neoplan και ακόμα περισσότερο από το Vanhool). Το πρόβλημα στο ανέβασμα είναι ο κόσμος που περπατάει άναρχα για να πάει για καφέ...
Τη στροφή πρέπει να την έχει... (είναι σχεδόν ίδια με την στροφή από Πραξιτέλους για Ευριπίδου, γραμμή 100 ή από Μ. Μερκούρη για Σκοπετέα, γραμμή 060)
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
Καλή σίγουρα, αλλά ασυντόνιστη! Με αποτέλεσμα όπως είπες να περνάνε όλα μαζί καροτσάκι και ψιλοάδεια, την ίδια στιγμή που σε άλλα σημεία του δικτύου υπάρχει τρομερή ανάγκη σε οχήματα! Άσε που τις Κυριακές που πλέον οι συχνότητες είναι τύπου... ΚΤΕΛ, έχουμε το φαινόμενο να περνάνε όλα μαζί και μετά για κανένα μισάωρο τίποτα! (και φυσικά το πρώτο που θα 'χει την ατυχία να σκάσει μετά το μισάωρο να "τιγκάρει" ασφυκτικά...)
Απάντηση
Κυριακή είναι παντού να κλαις (Πειραιώς να περιμένεις μισή ώρα ένα 049 για παράδειγμα). Το ότι μαζεύονται όλα μαζί είναι αποτέλεσμα της κίνησης, της αδυναμίας συντονισμού και άλλα. Το γιατί δεν παίρνει και το υπόλοιπο Β15 το αμαξοστάσιο στα Λιόσια είναι άξιο απορίας. Από την άλλη δεν είναι σπατάλη Citelis σε μια γραμμή που δεν γεμίζει;
Απάντηση
(10-04-2013, 11:46 PM)nikos1991 Έγραψε: Το πρόβλημα στο ανέβασμα είναι ο κόσμος που περπατάει άναρχα για να πάει για καφέ...
Ε φαντάζομαι μια δύο ο κόσμος θα το συνηθίσει... τα ΙΧ δηλαδή πως περνάνε; Άλλωστε θα έχει πολύ χαμηλή ταχύτητα σ' αυτό το σημείο.

(10-04-2013, 11:52 PM)ecoj Έγραψε: Το γιατί δεν παίρνει και το υπόλοιπο Β15 το αμαξοστάσιο στα Λιόσια είναι άξιο απορίας. Από την άλλη δεν είναι σπατάλη Citelis σε μια γραμμή που δεν γεμίζει;
Μα νομίζω ότι πια είναι όλο στα Λιόσια! Εγώ τουλάχιστον έχω πολύ καιρό να δω Ν2! Και νομίζω ότι το κρατούσαν στη Ράλλη τόσα χρόνια, με τη σκέψη ότι κάααααποτε ίσως δρομολογούσαν πάλι νταλίκες. Κατά τα άλλα εγώ σου είπα: Καλύτερα να καταργηθεί και να πάνε τα οχήματα στο Α15.
Απάντηση
Μισό Ράλλη μισό Λιόσια είναι (το βλέπω καθημερινά μιας και μένω πολύ κοντά στην Αθηνών) άλλα γενικά η πρόταση για απορρόφηση από το Α15 είναι σωστή αν πάνε όλα τα οχήματα στο Α15. Citelis δηλαδή.
Απάντηση
(10-04-2013, 11:52 PM)ecoj Έγραψε: Το γιατί δεν παίρνει και το υπόλοιπο Β15 το αμαξοστάσιο στα Λιόσια είναι άξιο απορίας. Από την άλλη δεν είναι σπατάλη Citelis σε μια γραμμή που δεν γεμίζει;

Τα Λιόσια είναι όμως μακριά απ' το Χαϊδάρι. Καλύτερα θα 'ταν να έπαιρνε το συνενωμένο Α15/Β15 ο Πειραιάς με Iris που 'ναι και κοντά και τα Iris του Πειραιά είναι σε καλή κατάσταση. Σπατάλη τα Citelis είναι σε κατι Τοπικά Αχαρνών/Λιοσίων, 878/879, 735 κτλ που ούτε καμιά ιδιαίτερη κίνηση έχουν ούτε έχουν καλό οδόστρωμα.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Στόλος λεωφορείων ΚΤΕΛ MrVanHool 214 92.478 18-11-2024, 02:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Thanos2265

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: antonis, 25 Επισκέπτης (ες)