Αξιολόγηση Θέματος:
  • 10 Ψήφοι - 4 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 2
#21
Η μεγάλη ώρα των -πρώτον μετά από σχεδόν 9 χρόνια μη ένταξης νέων σταθμών- εγκαινίων στη γραμμή 2 φαίνεται ότι πλησιάζει.
ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε. Έγραψε:Στο πλαίσιο της ένταξης των σταθμών «ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ» και «ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ» στη λειτουργία της Γραμμής 2 της ΣΤΑ.ΣΥ. A.E., απαιτείται η πραγματοποίηση δοκιμών για τον έλεγχο του συστήματος σηματοδότησης.
Οι δοκιμές αυτές προγραμματίζονται για τα δύο επόμενα Σαββατοκύριακα, 23-24 Φεβρουαρίου και 2-3 Μαρτίου 2013.
Στις παραπάνω ημέρες δοκιμών, ο σταθμός «ΆΓΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ» της Γραμμής 2 θα βρίσκεται εκτός λειτουργίας από την έναρξη της κυκλοφορίας το Σάββατο 23 Φεβρουαρίου μέχρι τη λήξη της την Κυριακή 24 Φεβρουαρίου, καθώς και από την έναρξη της κυκλοφορίας το Σάββατο 2 Μαρτίου έως τη λήξη της την Κυριακή 3 Μαρτίου.
Επιπρόσθετα, τις μεταμεσονύκτιες ώρες του Σαββάτου 23 Φεβρουαρίου και του Σαββάτου 2 Μαρτίου, θα τεθεί εκτός λειτουργίας ο σταθμός «ΆΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ» της Γραμμής 2, στο χρονικό διάστημα 00:30 έως 02:30, κατά το οποίο οι συρμοί θα τερματίζουν τα δρομολόγια στο σταθμό «ΔΑΦΝΗ».
Για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, κατά τη διάρκεια της διακοπής λειτουργίας των παραπάνω σταθμών, δρομολογούνται από τον ΟΑΣΑ:
  • Η ενίσχυση των δρομολογίων της υφιστάμενης γραμμής τρόλεϊ 12 «ΖΑΠΠΕΙΟ – ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ (ΑΓ. ΙΕΡΟΘΕΟΣ)» και της υφισταμένης λεωφορειακής γραμμής Α13 «ΟΜΟΝΟΙΑ – ΚΗΠΟΥΠΟΛΗ» για τη σύνδεση του σταθμού «ΑΓΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ» με το σταθμό «ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟ» τις ημέρες διακοπής λειτουργίας του σταθμού «ΑΓΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ». Η εξυπηρέτηση των επιβατών θα γίνεται μέσω των στάσεων «ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟ» επί της οδού Αχιλλέως (γραμμή 12) και «ΠΛ. ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟΥ» επί της οδού Λένορμαν (γραμμές 12, Α13) όσον αφορά στο σταθμό ΜΕΤΡΟ «ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟ» και μέσω της στάσης «ΣΤ. ΑΓ. ΑΝΤΩΝΙΟΣ» όσον αφορά στο σταθμό ΜΕΤΡΟ «ΆΓΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ».
  • Η προσωρινή ίδρυση κυκλικής λεωφορειακής γραμμής με ονομασία «ΣΤ. ΔΑΦΝΗΣ – ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ» τις μεταμεσονύκτιες ώρες του Σαββάτου 23 Φεβρουαρίου και του Σαββάτου 2 Μαρτίου από 00:30 έως και 02:30. Η Αφετηρία και το Τέρμα της εν λόγω γραμμής θα είναι στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο του σταθμού ΜΕΤΡΟ «ΔΑΦΝΗ» και συγκεκριμένα η στάση με ονομασία «ΣΤ. ΔΑΦΝΗΣ». Η γραμμή θα πραγματοποιεί κυκλική διαδρομή από την εν λόγω αφετηρία, διερχόμενη από το σταθμό «ΆΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ» και επιστρέφοντας στο σταθμό «ΔΑΦΝΗ».
Απάντηση
#22
Αντίστροφη μέτρηση! Έως τις 10 Απριλίου 2013 σε λειτουργία οι σταθμοί ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ και ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ.

Σταθμός ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ
http://tinyurl.com/metro-anthoupoli-1
http://tinyurl.com/metro-anthoupoli-2
Σταθμός ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
http://tinyurl.com/metro-peristeri-3
(Οι φώτο προέρχονται από το http://pitsounicity.gr)

Την Κυριακή 10 Μαρτίου 2013 ο σταθμός ΑΓΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ θα κλείσει από τις 22:00 έως τη λήξη δρομολογίων (00:30), λόγω τεχνικών εργασιών ενόψει της παράδοσης των σταθμών ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ και ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ.

Πάντως εγώ έχω να εκφράσω μια εύλογη απορία. Στο παρελθόν, όταν το Μετρό επεκτείνονταν προς τη Δάφνη, τον Άγιο Δημήτριο, τον Άγιο Αντώνιο, το Μοναστηράκι, τη Δουκίσσης Πλακεντίας και το Αιγάλεω, έκλειναν και τότε οι τερματικοί σταθμοί για τεχνικές εργασίες λίγο καιρό πριν παραδοθούν οι επεκτάσεις; Γιατί δε θυμάμαι κάτι τέτοιο να έχει γίνει στο παρελθόν.
Απάντηση
#23
Σοβαρές καθυστερήσεις σήμερα (Τρίτη 12/3) το πρωί στη γραμμή 2 του Μετρό. Απ' ότι έμαθα υπήρχε αναμονή του συρμού έως και 5' σε κάθε σταθμό!!!
Ενδεικτικό είναι ότι για διαδρομή 15' (δεν έμαθα μεταξύ ποιων σταθμών), σε 25' δεν είχαν διανυθεί ούτε τα 3/5 της διαδρομής! Και αυτό συνέβη στις 7.30-8 το πρωί, εν ώρα αιχμής δηλαδή.
Δεν έχει υπάρξει κάποια επίσημη ενημέρωση από τη ΣΤΑΣΥ (ασυνήθιστο... Tongue ).

Επίσης, την Τετάρτη 13/3 ο στ. ΑΓΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ θα κλείσει στις 22:00 και οι συρμοί θα φτάνουν έως ΣΕΠΟΛΙΑ, λόγω των τεχνικών εργασιών.
Και ο αρμόδιος αντιδήμαρχος του Περιστερίου σε συνέντευξη τύπου δήλωσε ότι τέλη Μαρτίου ή το αργότερο έως 10 Απρίλη οι σταθμοί ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ και ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ τίθενται σε λειτουργία.
Απάντηση
#24
Το Σάββατο 16/3 και την Κυριακή 17/3 ο σταθμός ΑΓΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ θα είναι (ξανά) κλειστός και οι συρμοί θα τερματίζουν στα ΣΕΠΟΛΙΑ.

Επαναλαμβάνω και πάλι ερώτημα που είχε τεθεί και προ ημερών. Παλαιότερα, όταν επεκτείνονταν η γραμμή 2 προς τη Δάφνη (11/2000), τον Άγιο Δημήτριο (6/2004) και τον Άγιο Αντώνιο (8/2004) ή στις επεκτάσεις της γραμμής 3 προς το Μοναστηράκι (2003), το Αιγάλεω (2007) ή τη Δουκίσσης Πλακεντίας (2004), έκλεινε επανειλημμένα ο εκάστοτε τερματικός για τεχνικές εργασίες;
Και αν είναι να γίνει το ίδιο και όταν με το καλό θα ολοκληρωθεί η σηματοδότηση στην επέκταση προς το νότο (ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ - ΕΛΛΗΝΙΚΟ), και κλείνει κάθε λίγο ο ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, τότε αντιλαμβάνεστε ότι θα έχουμε το απόλυτο μπάχαλο, με καταστάσεις αντίστοιχες με αυτές που επικρατούν σε Α3/Β3 και Α4 κατά τις ημέρες που απεργεί το Μετρό (στριμωξίδι και λεωφορείο ανά 30'+).
Απάντηση
#25
Το 12 και το Α13 όπως και τα υπόλοιπα Σαββατοκύριακα που έκλεισε ο Άγιος Αντώνιος ήταν στιβαγμένα σαν σαρδέλες και μάλιστα το Α13 με 18μετρο. Φαντάσου τι έχει να γίνει στα νότια προάστια.
Απάντηση
#26
(14-03-2013, 10:01 PM)ecoj Έγραψε: Το 12 και το Α13 όπως και τα υπόλοιπα Σαββατοκύριακα που έκλεισε ο Άγιος Αντώνιος ήταν στιβαγμένα σαν σαρδέλες και μάλιστα το Α13 με 18μετρο. Φαντάσου τι έχει να γίνει στα νότια προάστια.

Βασικά τότε που είχαν κλείσει το Δάφνη-Άγιος Δημήτριος είχαν βάλει ειδική γραμμή οπότε δεν νομίζω να υπάρξει πρόβλημα αν αυτή δρομολογηθεί με 18μετρα.
Απάντηση
#27
(14-03-2013, 10:45 PM)mercedes elbo Έγραψε: Βασικά τότε που είχαν κλείσει το Δάφνη-Άγιος Δημήτριος είχαν βάλει ειδική γραμμή οπότε δεν νομίζω να υπάρξει πρόβλημα αν αυτή δρομολογηθεί με 18μετρα.
Μόνο που ο Αγ. Δημήτριος είχε κλείσει ξημερώματα Σαββάτου προς Κυριακή, κατά τη νυχτερινή λειτουργία του Μετρό. Εκείνες τις ώρες είναι αισθητά μειωμένη η επιβατική κίνηση σε σύγκριση με την υπόλοιπη ημέρα, αν και σημαντική.
Αν χρειαστεί να κλείσει ο σταθμός του Αγίου Δημητρίου, έστω και σε ΣΚ, και με δεδομένο ότι:
1) Όλες οι περιοχές εκατέρωθεν του άξονα της Λ. Βουλιαγμένης έχουν ώς επί το πλείστον τοπικές γραμμές προς το Μετρό του Αγ. Δημητρίου,
2) Οι μόνες γραμμές που φτάνουν έως το σταθμό Δάφνης είναι οι Α3, Β3 και Α4 και
3) Η συχνότητα των γραμμών αυτών ακόμα και με το πρόγραμμα της καθημερινής δεν είναι σχετικά πυκνή (15' συνδυαστικά τα Α3/Β3 και γύρω στα 10-15' το Α4),
τότε αν δεν αφαιρέσουν ένα κάρο οχήματα και επιστρατεύσουν αρκετούς οδηγούς για να δρομολογηθεί έκτακτη γραμμή από Δάφνη έως Αγ. Δημήτριο (απαραιτήτως εξπρές), το χάος δεν το γλιτώνουμε με τίποτα.
Ο ecoj είπε ότι το ΣΚ που έκλεισε ο Αγ. Αντώνιος, στα Α13 και 12 ήταν σαν σαρδέλες και φαντάσου ότι οι δύο αυτές γραμμές έχουν πολύ καλύτερες συχνότητες απ' ότι οι κορμοί της Λ. Βουλιαγμένης (Α3/Β3/Α4).
Πάντως ξαναλέω ότι η τακτική που ακολουθείται σε αυτή την επέκταση του Μετρό εμένα μου προξενεί αρνητική αίσθηση για το μέσο αυτό και μου θυμίζει την εποχή της ανακαίνισης στον ΗΣΑΠ, με τα έργα που δεν τελείωναν ποτέ (για 5η φορά θα κλείσει ο Αγ. Αντώνιος αυτό το ΣΚ).
Απάντηση
#28
(15-03-2013, 12:27 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Μόνο που ο Αγ. Δημήτριος είχε κλείσει ξημερώματα Σαββάτου προς Κυριακή, κατά τη νυχτερινή λειτουργία του Μετρό. Εκείνες τις ώρες είναι αισθητά μειωμένη η επιβατική κίνηση σε σύγκριση με την υπόλοιπη ημέρα, αν και σημαντική.
Αν χρειαστεί να κλείσει ο σταθμός του Αγίου Δημητρίου, έστω και σε ΣΚ, και με δεδομένο ότι:
1) Όλες οι περιοχές εκατέρωθεν του άξονα της Λ. Βουλιαγμένης έχουν ώς επί το πλείστον τοπικές γραμμές προς το Μετρό του Αγ. Δημητρίου,
2) Οι μόνες γραμμές που φτάνουν έως το σταθμό Δάφνης είναι οι Α3, Β3 και Α4 και
3) Η συχνότητα των γραμμών αυτών ακόμα και με το πρόγραμμα της καθημερινής δεν είναι σχετικά πυκνή (15' συνδυαστικά τα Α3/Β3 και γύρω στα 10-15' το Α4),
τότε αν δεν αφαιρέσουν ένα κάρο οχήματα και επιστρατεύσουν αρκετούς οδηγούς για να δρομολογηθεί έκτακτη γραμμή από Δάφνη έως Αγ. Δημήτριο (απαραιτήτως εξπρές), το χάος δεν το γλιτώνουμε με τίποτα.
Ο ecoj είπε ότι το ΣΚ που έκλεισε ο Αγ. Αντώνιος, στα Α13 και 12 ήταν σαν σαρδέλες και φαντάσου ότι οι δύο αυτές γραμμές έχουν πολύ καλύτερες συχνότητες απ' ότι οι κορμοί της Λ. Βουλιαγμένης (Α3/Β3/Α4).
Πάντως ξαναλέω ότι η τακτική που ακολουθείται σε αυτή την επέκταση του Μετρό εμένα μου προξενεί αρνητική αίσθηση για το μέσο αυτό και μου θυμίζει την εποχή της ανακαίνισης στον ΗΣΑΠ, με τα έργα που δεν τελείωναν ποτέ (για 5η φορά θα κλείσει ο Αγ. Αντώνιος αυτό το ΣΚ).

Ναι όμως στον Άγιο Αντώνιο έχουμε περισσότερες γραμμές σ' ένα μόνο σταθμό ενώ στην Βουλιαγμένης είναι δύο σταθμοί (Δάφνη, Άγιος Δημήτριος) και είναι μοιρασμένες οι γραμμές. 112, 141, 202, 206, 217/229, 218/232, 219, 237 και Χ97 δεν επηρεάζονται καθόλου σε ενδεχόμενη διακοπή κυκλοφορίας. Οπότε μας μένουν μόνο τα 109, 154, 155, 171, 210, 216 και 247. Αν πάρουμε απ' αυτά 3 οχήματα με συνολικό κύκλο 18' βγάζουμε συχνότητα ανά 6' συν τις χωριτκότητες των Α3/Β3/Α4 πιστεύω πως έχει καλυφθέι το κενό. Αλλιώς ας στείλουν προσωρινά όλες τις γραμμές του Αγίου Δημητρίου στη Δάφνη ώστε να μην έχουμε έξτρα γραμμή.
Απάντηση
#29
Υπάρχει μια πληροφορία ότι το περασμένο Σάββατο 16/3, γύρω στη 1 το μεσημέρι, υπήρξε προληπτική εκκένωση του σταθμού ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, λόγω προειδοποιητικού τηλεφωνήματος για βόμβα.
Απάντηση
#30
1) Στο ΣΥΝΤΑΓΜΑ έχει τεθεί ξανά σε λειτουργία το σύστημα ηχητικής ειδοποίησης και τα φωτάκια προειδοποίησης για την άφιξη/αναχώρηση συρμού στις αποβάθρες της γραμμής 2. Ήταν σχεδόν 2 μήνες εκτός λειτουργίας (το είχε επισημάνει στο παρόν topic και ο Pelham Express).

2) Στο ΣΤΑΘΜΟ ΛΑΡΙΣΗΣ εδώ και περίπου 3 εβδομάδες δε λειτουργεί το αναβατόριο για τα ΑΜΕΑ. Ανακοινώσεις από τα μεγάφωνα για τη μη λειτουργία του γίνονται διαρκώς στους σταθμούς, αλλά καμία ενέργεια για την αποκατάσταση της λειτουργίας του.

3) Τις τελευταίες ημέρες έχω δει 2 φορές σε μεσημεριανές ώρες (13:00 την Τρίτη και 14:45 την Πέμπτη), στην τηλεματική να αναφέρει συρμό με τερματικό τα ΣΕΠΟΛΙΑ. Αυτοί οι συρμοί τερματίζουν γιατί βγαίνουν από το κύκλωμα και πάνε αμαξοστάσιο;
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 3 Cmaniac 182 204.394 28-08-2024, 10:35 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Aggele
  ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 4 (υπό κατασκευή) nikos1991 20 28.891 23-07-2024, 07:35 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  ΣΤΑΣΥ (πρώην ΗΣΑΠ) - Μετρό - Γραμμή 1 ecoj 76 87.138 13-05-2022, 02:21 PM
Τελευταία Δημοσίευση: panos1b

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)