Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό
#61
(26-02-2013, 01:39 PM)ecoj Έγραψε: http://ypodomes.com/index.php/statheri-t...E%BB%CE%B7
Κοιτάξτε τι λέει στο κομμάτι ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΙΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ.

Αναμένεται να τοπικοποιηθεί πολύ πράμα ειδικά στα Νότια Προάστια.
Το είδα κι εγώ και πραγματικά έμεινα με το στόμα ανοιχτό. Άρα προαναγγέλλεται ξεκάθαρα από ένα εγκυρότατο site ότι, εκτός αυτών που λίγο πολύ φανταζόμασταν εμείς, και το Ε22 πάει Ελληνικό!
Λογικά από Απρίλη και μετά θα γνωρίζουμε, όταν θα αρχίσει ο ΟΑΣΑ να ενημερώνει και τους δήμους για τις όποιες αλλαγές και αυτοί με τη σειρά τους να αρχίζουν τις επαναστατικές δράσεις για να σώσουν γραμμές προς εξυπηρέτηση ενδοδημοτικών συμφερόντων.
Απάντηση
#62
(26-02-2013, 02:34 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Το είδα κι εγώ και πραγματικά έμεινα με το στόμα ανοιχτό. Άρα προαναγγέλλεται ξεκάθαρα από ένα εγκυρότατο site ότι, εκτός αυτών που λίγο πολύ φανταζόμασταν εμείς, και το Ε22 πάει Ελληνικό!
Λογικά από Απρίλη και μετά θα γνωρίζουμε, όταν θα αρχίσει ο ΟΑΣΑ να ενημερώνει και τους δήμους για τις όποιες αλλαγές και αυτοί με τη σειρά τους να αρχίζουν τις επαναστατικές δράσεις για να σώσουν γραμμές προς εξυπηρέτηση ενδοδημοτικών συμφερόντων.

Λογικό το θεωρώ να πάει το Ε22 Ελληνικό και να συντονιστεί με ότι άλλη γραμμή βγει μετά την αναδιάρθωση των γραμμών Βουλιαγμενης-Βάρης γιατί δεν πιστεύω να μείνουν όπως είναι σήμερα. Επίσης, για ότι μείνει ακάλυπτο στην Παραλιακή μπορεί να γίνει ένα Ε2 Ακαδημία-Γλυφάδα ΕΞΠΡΕΣ ανά 10' (συνολικός κύκλος 90'-9 οχήματα) με παράλληλο κόψιμο του Β2.
Απάντηση
#63
Ρε παιδιά το site νομιζω αναφερεται πολύ αόριστα. Ποιος ο λογος να παει το ε22 ελληνικο; Να κανει δηλαδη ίδια διαδρομη με το 171 μεχρι τη βουλά και μετά να συνεχιζει στο τελος της βουλισγμένης; Το βρισκω λιγο ασκοπο. Επισης καλα ολα αυτα που λεμε εμεις για αυξηση της συχνοτητας οταν ανοιξουν πι σταθμοι αλλα ο οασα αυτο το βλεπει ως μειωση των λεωφορειων. Αντε να προσθεθουν 2-3 δρομολογια ακομα... Δυστηχως
Απάντηση
#64
(27-02-2013, 02:02 AM)georgio Έγραψε: Ρε παιδιά το site νομιζω αναφερεται πολύ αόριστα. Ποιος ο λογος να παει το ε22 ελληνικο; Να κανει δηλαδη ίδια διαδρομη με το 171 μεχρι τη βουλά και μετά να συνεχιζει στο τελος της βουλισγμένης; Το βρισκω λιγο ασκοπο. Επισης καλα ολα αυτα που λεμε εμεις για αυξηση της συχνοτητας οταν ανοιξουν πι σταθμοι αλλα ο οασα αυτο το βλεπει ως μειωση των λεωφορειων. Αντε να προσθεθουν 2-3 δρομολογια ακομα... Δυστηχως
Μιλάει ξεκάθαρα για περικοπές στη διαδρομή των τοπικών Γλυφάδας και Βούλας (ή εκτός αν εντάσσει και κορμούς στην αναφορά αυτή) και των γραμμών Βάρκιζας, Καβουρίου και Αναβύσσου. Και τουλάχιστον στην τελευταία ξέρουμε όλοι ότι μόνο το Ε22 φτάνει εκεί.
Κατά τα λοιπά έχει απόλυτο δίκιο. Οι όποιες αλλαγές δεν είναι υπό τη σκοπιά του να ωφεληθεί το δίκτυο, αλλά ξεκάθαρα υπό το πρίσμα των δημοσιονομικών, άρα αντί να βελτιωθεί η κατάσταση θα αρχίσει να χειροτερεύει.
Αν για παράδειγμα γίνονταν πράξη μερικές από τις πολύ εύστοχες προτάσεις που έχουν γίνει ανά τις ενότητες στο παρόν forum, τότε και το δίκτυο θα λειτουργούσε καλύτερα και θα γίνονταν πιο εμπορικές κάποιες γραμμές που σήμερα έχουν χαμηλή επιβατική κίνηση και βεβαίως σίγουρα κάποια εξοικονόμηση θα υπήρχε ξανά (είτε σε καύσιμα είτε σε ανθρώπινο δυναμικό είτε ακόμα και σε οχήματα).
Δυστυχώς, όμως, πλέον όποτε μπαίνει ψαλίδι, όπως κι εσύ εύστοχα επισημαίνεις Γιώργο, έχει ως αποτέλεσμα κυρίως μείωση δρομολογίων. Και άρα πάνω κάτω ίδιες συχνότητες με παλιά, με συνέπεια τη διαιώνιση των προβλημάτων.
Απάντηση
#65
Εμένα πάντως μου ακούγονται πολύ γενικά και αόριστα όλα αυτά που γράφει το άρθρο! Θα πάνε λέει στο Ελληνικό γραμμές από Γλυφάδα, Βούλα, Καβούρι, Ανάβυσσο κτλ. Απλά αναφέρει ενδεικτικά κάποιες κοντινές περιοχές που ΠΙΘΑΝΩΣ να επιρρεαστούν. Δηλαδή οι γραμμές της Αργυρούπολης πχ που δεν αναφέρεται στο άρθρο θα μείνουν ανεπιρρέαστες; Βλακείες. Υποθέσεις κάνει κι αυτός και μάλιστα αβάσιμες. Που θα χωρέσουν όλες αυτές οι γραμμές στο Ελληνικό; Εκτός κι αν ξεκινούν απ' το αμαξοστάσιο όπως πολύ σωστά πρότεινε κάποιος εδώ, αλλά μεταξύ μας δεν τους έχω για τόσο έξυπνους!
Απάντηση
#66
Έχουμε ακόμη αρκετούς μήνες μέχρι να παραδοθούν οι σταθμοί στα νότια προάστια (αν δεν έρθουν τα πάνω κάτω με την ΕΕ και εγκαταλειφθεί τελείως το έργο). Προς το παρόν ας αναμένουμε να δούμε τι θα κληρώσει σε περίπου 4,5 εβδομάδες από τώρα, που παραδίδονται (πρώτα ο Θεός) Ανθούπολη και Περιστέρι! Μη δούμε καμία έκπληξη στα δυτικά που δεν την περιμένουμε, γιατί μέχρι σήμερα η πλειονότητα των αλλαγών που έχουν γίνει σε καιρούς μνημονίου δεν είναι για καλό. Και μετά εδώ θα 'μαστε να αναλύουμε για μέρες και εβδομάδες ολόκληρες για το τι μέλει γενέσθαι με τοπικοποιήσεις στα Νότια.
Απάντηση
#67
Όταν λέτε έκπληξη που δεν την περιμένουμε στα Δυτικά προάστια; Λέτε να να κόψουν κανένα Α13;
Απάντηση
#68
(27-02-2013, 04:12 AM)pvuccino Έγραψε: Εμένα πάντως μου ακούγονται πολύ γενικά και αόριστα όλα αυτά που γράφει το άρθρο! Θα πάνε λέει στο Ελληνικό γραμμές από Γλυφάδα, Βούλα, Καβούρι, Ανάβυσσο κτλ. Απλά αναφέρει ενδεικτικά κάποιες κοντινές περιοχές που ΠΙΘΑΝΩΣ να επιρρεαστούν. Δηλαδή οι γραμμές της Αργυρούπολης πχ που δεν αναφέρεται στο άρθρο θα μείνουν ανεπιρρέαστες; Βλακείες. Υποθέσεις κάνει κι αυτός και μάλιστα αβάσιμες. Που θα χωρέσουν όλες αυτές οι γραμμές στο Ελληνικό; Εκτός κι αν ξεκινούν απ' το αμαξοστάσιο όπως πολύ σωστά πρότεινε κάποιος εδώ, αλλά μεταξύ μας δεν τους έχω για τόσο έξυπνους!

Στο Ελληνικό, οι αφετηρίες χωράνε μόνο στους χώρους του πρώην αεροδρομίου. Υπάρχουν κάποιες διαθέσιμες εκτάσεις πλησίον του πρώην δημαρχείου Ελληνικού και του κτηρίου της ΕΜΥ.

Το να πάνε οι γραμμές στο Α/Σ Ελληνικού έιναι δύσκολο, θα έλεγα, μιας και τα λεωφορεία θα πρέπει να κάνουν κύκλο (παράδρομος Βουλιαγμένης - αριστερά γέφυρα Praktiker - ευθεία Τιτάνων/Λαμίας - αριστερά Αεροπορίας - Α/Σ). Αν λάβουμε υπ' οψιν και τον κυκλοφοριακό φόρτο της Λαμίας/Τιτάνων/Αλεξιουπόλεως (ίδιος δρόμος 3 ονόματα!), τότε η διαδρομή προς το Α/Σ Ελληνικού είναι αδύνατη. Είχε βέβαια ειπωθεί κάποτε να ανοίξει μια νέα είσοδος προς το Α/Σ Ελληνικου από την Λ. Βουλιαγμένης (φανάρια του Στ. Αργυρούπολης), ωστόσο στο σημείο αυτό βρίσκεκται βάση της Πολεμικής Αεροπορίας. Εαν η βάση μετακομίσει, όλα καλά. Εαν όμως όχι, τότε θα είναι αδύνατη η είσοδος στο Α/Σ από τη Λ. Βουλιαγμένης.
Απάντηση
#69
(27-02-2013, 01:05 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Το να πάνε οι γραμμές στο Α/Σ Ελληνικού έιναι δύσκολο, θα έλεγα, μιας και τα λεωφορεία θα πρέπει να κάνουν κύκλο (παράδρομος Βουλιαγμένης - αριστερά γέφυρα Praktiker - ευθεία Τιτάνων/Λαμίας - αριστερά Αεροπορίας - Α/Σ).

Κατ' αρχήν να δούμε ποιές γραμμές αφορά :
Σίγουρα τα τοπικά Γλυφάδας που δεν συνδέονται σήμερα με το μετρό (124/128/205/207), τα τοπικά Βάρης (114/120/116/149/170), τη σύνδεση Βάρκιζας (171) καθώς και την Αργυρούπολη/Σούρμενα (154/210).

Το Ε22 δεν έχει λογική να πάει στο σταθμό του Ελληνικού γιατί αποτελεί γρήγορη και άκρως ελκυστική εξυπηρέτηση της παραλιακής και της Συγγρού.

Οι κορμοί Α3/Β3 θα πρέπει να παραμείνουν ώστε να εξασφαλίζεται η υπέργεια εξυπηρέτηση της Βουλιαγμένης. Το αν θα εξαιρεθεί η τοπική διαδρομή Ευρυάλη/Καραχάλιου είναι άλλο ζήτημα. Το σωστό θα ήταν να υπάρξει μόνο το Α3 και αυτό να πηγαίνει Βουλιαγμένης-Καράγιωργα/Ζέρβα, χωρίς να μπαίνει στις γειτονιές, οι οποίες μπορούν να συνεξυπηρετηθούν από κάποιο τοπικό με κατάλληλη αναδρομολόγηση.

Το Α4 έχει αναλάβει ήδη την Κ. Ηλιούπολη και θεωρώ δεδομένο ότι και αυτό θα παραμείνει ως έχει, όπως επίσης και το 154 που εξυπηρετεί όλη την Κύπρου από την αρχή της. Θα μπορούσε να κοπεί στο σταθμό Αλίμου αλλά δεν έχει που να γυρίσει.

Οι γραμμές που μπορούν να τερματίσουν στο στ. Ελληνικού είναι το 116, το 171 και το 210 χωρίς να διέλθουν από Γλυφάδα. Δεν μπορώ όμως να καταλάβω, βλέποντας την παρούσα κατάσταση, που θα κάνουν αφετηρία τα 116/171 που ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΥΚΛΙΚΑ γιατί θα γίνουν μπάχαλο τα δρομολόγια.
Το Α/Σ Ελληνικού είναι μακριά και το παλιό Ανατ. Αεροδρόμιο είναι στην αντίθετη κατεύθυνση.

Τα 114, 120, 149/170 πρέπει να διέρχονται από Πλ. Γλυφάδας γιατί εξυπηρετούν στη συνέχεια την παραλιακή. Οι άλλες γραμμές (124, 128, 205, 207) είναι καθαρά τοπικής σύνδεσης του Δήμου Γλυφάδας και δεν πιστεύω ότι μπορούν πλην του 205 να συσχετιστούν με το μετρό, γιατί να μην ξεχνάμε ότι οι επιβάτες τους έχουν κατά κύριο προορισμό το κέντρο της Γλυφάδας και όχι την Αθήνα.
Απάντηση
#70
(27-02-2013, 01:44 PM)Citaro Έγραψε: Κατ' αρχήν να δούμε ποιές γραμμές αφορά :
Σίγουρα τα τοπικά Γλυφάδας που δεν συνδέονται σήμερα με το μετρό (124/128/205/207), τα τοπικά Βάρης (114/120/116/149/170), τη σύνδεση Βάρκιζας (171) καθώς και την Αργυρούπολη/Σούρμενα (154/210).

Το Ε22 δεν έχει λογική να πάει στο σταθμό του Ελληνικού γιατί αποτελεί γρήγορη και άκρως ελκυστική εξυπηρέτηση της παραλιακής και της Συγγρού.

Οι κορμοί Α3/Β3 θα πρέπει να παραμείνουν ώστε να εξασφαλίζεται η υπέργεια εξυπηρέτηση της Βουλιαγμένης. Το αν θα εξαιρεθεί η τοπική διαδρομή Ευρυάλη/Καραχάλιου είναι άλλο ζήτημα. Το σωστό θα ήταν να υπάρξει μόνο το Α3 και αυτό να πηγαίνει Βουλιαγμένης-Καράγιωργα/Ζέρβα, χωρίς να μπαίνει στις γειτονιές, οι οποίες μπορούν να συνεξυπηρετηθούν από κάποιο τοπικό με κατάλληλη αναδρομολόγηση.

Το Α4 έχει αναλάβει ήδη την Κ. Ηλιούπολη και θεωρώ δεδομένο ότι και αυτό θα παραμείνει ως έχει, όπως επίσης και το 154 που εξυπηρετεί όλη την Κύπρου από την αρχή της. Θα μπορούσε να κοπεί στο σταθμό Αλίμου αλλά δεν έχει που να γυρίσει.

Οι γραμμές που μπορούν να τερματίσουν στο στ. Ελληνικού είναι το 116, το 171 και το 210 χωρίς να διέλθουν από Γλυφάδα. Δεν μπορώ όμως να καταλάβω, βλέποντας την παρούσα κατάσταση, που θα κάνουν αφετηρία τα 116/171 που ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΥΚΛΙΚΑ γιατί θα γίνουν μπάχαλο τα δρομολόγια.
Το Α/Σ Ελληνικού είναι μακριά και το παλιό Ανατ. Αεροδρόμιο είναι στην αντίθετη κατεύθυνση.

Τα 114, 120, 149/170 πρέπει να διέρχονται από Πλ. Γλυφάδας γιατί εξυπηρετούν στη συνέχεια την παραλιακή. Οι άλλες γραμμές (124, 128, 205, 207) είναι καθαρά τοπικής σύνδεσης του Δήμου Γλυφάδας και δεν πιστεύω ότι μπορούν πλην του 205 να συσχετιστούν με το μετρό, γιατί να μην ξεχνάμε ότι οι επιβάτες τους έχουν κατά κύριο προορισμό το κέντρο της Γλυφάδας και όχι την Αθήνα.

To E22 θα μπορούσε άνετα να σπάσει σε Ε2 Ακαδημία-Γλυφάδα και Ε22 Στ. Ελληνικόυ-Σαρωνίδα. Εξυπακούεται φυσικά να κατεβαίνει Πλ. Γλυφάδας και μετά να συνεχίζει παραλική είτε μέσω Σ.Καράγιωργα/N.Zέρβα είτε από Ευρυάλη/Γκόλφ και το ίδιο ισχύει για τα τοπικά που πρέπει να ανέβουν Ελληνικό μπας και αποκτήσουν κανονική επιβατική κίνηση. Επίσης, τα 124, 128, 205, 207 πρέπει οπωςσδήποτε να πάνε με κάποιο τρόπο μετρό γιατί και αυτά επίσης δεν έχουν ιδιαίτερη κίνηση κάτι που είναι λογικό καθώς για να πάει κάποιος Αθήνα μ' αυτά είναι σκέτη ταλαιπωρία. Πρέπει να πάρεις το τοπικό ,μετά να πάρεις τον κορμό και μετά μετρό για να μην φας όλη την κίνηση της Ηλιουπόλεως/Βουλιαγμένης.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με την έλευση του τραμ στον Πειραιά eniakosatesseras 29 27.146 13-11-2021, 12:41 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική Larioupol 39 42.041 10-07-2020, 04:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 6 Επισκέπτης (ες)