Αξιολόγηση Θέματος:
  • 24 Ψήφοι - 2.67 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ
Πρόσφατα ένα Renault έμεινε στην Ανθούσα. Τα πρώτα πρώτα λεωφορεία φυσικού αερίου όταν βγήκαν από το αμαξοστάσιο των Άνω Λιοσίων δεν μπορούσαν να πάρουν μπρος. Μάλιστα η ίδια η Renault νομίζω είχε δώσει συγκεκριμένο χρόνο ζωής στους κινητήρες τους έχω ακούσει.

Στα 731, 075, 821 και στα 749, 750, 035 και κάποιες άλλες βλέπεις συχνά Neoplan Midi άλλα συνήθως συνδυάζονται με Solaris Midi ή Ν2. Το 750 είναι με Neoplan Midi αποκλειστικά και μάλιστα είναι η μόνη γραμμή που περνάει από το κέντρο στο Αιγάλεω και έχει αποκλειστικά μικρό λεωφορείο. Όλες οι άλλες έχουν Irisbus Agora που έρχονται από το αμαξοστάσιο δίπλα στο Village Center εκτός από τα X63, 813 που έχουν Ν2.

Τα Den Outsen γιατί αποσύρθηκαν τον Δεκέμβριο του 2011;
Απάντηση
(05-01-2013, 06:39 PM)ecoj Έγραψε: Ισχύει ότι ένας μικρός αριθμός λεωφορείων Renault του 2001 νομίζω έχουν αποσυρθεί ήδη; Πριν συμπληρώσουν 12 χρόνια ζωής.
Ξέρει κανείς πόσα μικρά Neoplan έχουν απομείνει in service; Πόσα είχαν πάρει αρχικά και πόσα έχουν αποσυρθεί; Τα βλέπω σε λίγες γραμμές και εκεί που και που και όχι μόνα τους. Συμπληρώνονται από Solaris.

Όχι, δεν ίσχυει... Κάποια οχήματα έχουν μεταφερθεί στο Θριάσιο για λόγους οικονομίας χώρου στο αμαξοστάσιο. Εκείνο που ισχύει είναι ότι πολλά εξ αυτών χρηζουν εκτεταμένης επισκεύης στα μηχανικά τους μέρη αλλά θεωρητικά είναι ενεργά.
Για τα Neoplan τα πράγματα είναι διαφορετικά. Εκτεταμένο mid life overhaul σε αυτήν την κατηγορία οχημάτων είναι ασύμφορο και κάποια (περίπου πενήντα) έχουν απόσυρθει. Βέβαια ήδη από την άφιξη των Solaris ο αριθμός των midi ήταν μεγαλύτερος από τις ανάγκες δρομολόγησης.

(06-01-2013, 01:59 PM)ecoj Έγραψε: Τα Den Outsen γιατί αποσύρθηκαν τον Δεκέμβριο του 2011;
Είχαν φτάσει σε σημέιο να θέλουν εκτεταμένες επισκευές. Με δεδομένο ότι τα οικονομικά της ΕΘΕΛ ήταν περιορισμένα για την αγορά των απαραίτητων ανταλλακτικών αλλά και του μικρού αναλογικά αριθμού τους κρίθηκε πιο συμφέρουσα η απόσυρσή τους και η ενδεχόμενη μεταπώληση παρόλο που υπήρχε κάποιο σενάριο αναβάθμισης τους σε Euro4.
Απάντηση
(13-02-2013, 04:13 AM)garvanitis Έγραψε: Όχι, δεν ίσχυει... Κάποια οχήματα έχουν μεταφερθεί στο Θριάσιο για λόγους οικονομίας χώρου στο αμαξοστάσιο. Εκείνο που ισχύει είναι ότι πολλά εξ αυτών χρηζουν εκτεταμένης επισκεύης στα μηχανικά τους μέρη αλλά θεωρητικά είναι ενεργά.
Για τα Neoplan τα πράγματα είναι διαφορετικά. Εκτεταμένο mid life overhaul σε αυτήν την κατηγορία οχημάτων είναι ασύμφορο και κάποια (περίπου πενήντα) έχουν απόσυρθει. Βέβαια ήδη από την άφιξη των Solaris ο αριθμός των midi ήταν μεγαλύτερος από τις ανάγκες δρομολόγησης.

Είχαν φτάσει σε σημέιο να θέλουν εκτεταμένες επισκευές. Με δεδομένο ότι τα οικονομικά της ΕΘΕΛ ήταν περιορισμένα για την αγορά των απαραίτητων ανταλλακτικών αλλά και του μικρού αναλογικά αριθμού τους κρίθηκε πιο συμφέρουσα η απόσυρσή τους και η ενδεχόμενη μεταπώληση παρόλο που υπήρχε κάποιο σενάριο αναβάθμισης τους σε Euro4.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σου. Smile
Τα midi είναι όπως είπες περισσότερα και αυτό καμιά φορά οδηγεί στη δρομολόγηση τους σε γραμμές που συνήθως έχουν 12μετρο.
Απάντηση
(13-02-2013, 04:08 PM)ecoj Έγραψε: Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σου. Smile
Τα midi είναι όπως είπες περισσότερα και αυτό καμιά φορά οδηγεί στη δρομολόγηση τους σε γραμμές που συνήθως έχουν 12μετρο.

Αφού παρελήφθησαν 220 midάκια Solaris. Όταν υπάρχει πρόβλημα με τα αρθρωτά και παραγγέλνεις midi, τότε υπάρχει θέμα...
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
(13-02-2013, 06:51 PM)nikos1991 Έγραψε: Αφού παρελήφθησαν 220 midάκια Solaris. Όταν υπάρχει πρόβλημα με τα αρθρωτά και παραγγέλνεις midi, τότε υπάρχει θέμα...

Εγώ από συζητήσεις στο φόρουμ αυτό κατάλαβα ότι με τα αρθρωτά υπάρχει θέμα και στο ποιος θα τα οδηγήσει άλλα και το κόστος χρήσης τους γενικά. Οι Μίδες είναι οικονομικοί.Big Grin Χωράνε παντού.Big Grin Δεν κάνουν φασαρία.Big Grin
Άλλα δεν χωράνε πολύ κόσμο με αποτέλεσμα να χρειάζεται μια γραμμή πολύ καλή συχνότητα για να σταθεί μόνο με midiα. Δεν συμφέρουν. Καλύτερα να φέρνανε 12μετρα.

035, 075, 227 ,230, 731, 749, 750, 800, 891, 892 και δεκάδες άλλες στέκονται με midi.
Απάντηση
Πρόβλημα με τα αρθρωτά δεν υπάρχει ως προς τον συνολικό αριθμό τους. Αλλά με ένα σημαντικό αριθμό οχημάτων ακίνητων λόγω βλαβών (σοβαρών ή μη) είναι λογικό να μη βγαίνει η ημερήσια δρομολόγηση.
Με τα δύο στα τρία Volvo μέσα, τα μισά Solaris επίσης και με τα Mercedes να τα βάζεις μπροστά το πρωί και να τρέμεις μην κάνει κανένα τσαφ και λαμπαδιάσει πώς να καλυφθούν οι ανάγκες;
Απάντηση
Η αλήθεια είναι πως τα Volvo θα έπρεπε να αποσυρθούν άλλα κάτι τέτοιο δεν γίνεται μιας και δεν υπάρχουν διαθέσιμα κεφάλαια για αντικατάσταση τους οπότε συνεχίζουν ενεργά παρότι τα μισά τα έχουν παίξει. Τα Solaris όμως δεν είναι ούτε 5 χρόνια, γιατί βγάζουν τόσες βλάβες;
Απάντηση
Γιατί να αποσυρθούν τα Volvo; Να επισκευαστούν αρκεί.

Για τα Solaris τι είναι αυτό που σε κάνει να απορείς; Ένα όχημα με συνεχή λειτουργία και πλημμελή συντήρηση θέλει πολύ νομίζεις να βγάλει βλάβη;
Απάντηση
Η αλήθεια είναι πως Χ95, Χ96, 703, 843 και αρκετές ακόμα γραμμές τα έχουν ανάγκη σε καθημερινή βάση τα Solaris άρα εξαντλούνται. Για τα Volvo αυτό που δεν ξέρω είναι κατά πόσο συμφέρει η επισκευή μιας και είναι σε γενικό χάλι τα περισσότερα (εξωτερικά, εσωτερικά). Από την άλλη αντικατάσταση μοιάζει αδύνατη οπότε ίσως είχε νόημα μια γενική επισκευή σε όσα μπορούν να συνεχίσουν.
Απάντηση
Το εσωτερικό και το εξωτερικό δεν είναι λόγος για να μην είναι συμφέουσα η επισκευή των Volvo. Τι δηλαδή θέλουν, βάψιμο και ταπετσαρίες; Δεν είναι τίποτα αυτά. Εύκολη δουλειά αλλά ακόμη και περιττή όταν λείπουν αυτοκίνητα. Αν ήταν αυτά τα προβλήματα μόνο τότε θα ήταν στο δρόμο...
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Στόλος λεωφορείων ΚΤΕΛ MrVanHool 214 91.940 18-11-2024, 02:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Thanos2265

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 46 Επισκέπτης (ες)