Αξιολόγηση Θέματος:
  • 5 Ψήφοι - 2.4 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αναμνήσεις Ikarus 260
#11
εγω θυμαμε εποχη εας δεκαετια του 80 στην αφαιτηρια διπλα απ το σπιτι μου του 402 ΚΑΝΝΙΓΚΟΣ-ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ που ειχαμε την τυχη να εχουμε σταγιερ ελλας απ την μερα που δρομολογιθικαν πως οι οδηγοι ολοι τοτε,μεεγαλοι/μικρη τα χεκιναγαν με πρωτη ισα που τσουλουσαν,δευτερα το ιδιο κ σπανιος εφταναν μπανω απο τεταρτη γιατι μεσολαβουσε σταση..οσεσ φορες ομωσ εφταναν 6η τισ μετρουσα μια μια για αυτο ειναι κ σιγουρος οτι χεκινουσαν με πρωτη που οντωσ ειναι πολυ κοντη κ μονο για απελπιστικες ανυφορες..αργοτερα μετα σεπ εποχη οντωσ κανενασ δεν χεκιναγε με πρωτη κ στον πειραια που κατεβενα για τα δω κ στην αγια παρασκευη που ειχαμε ΥΝ.(αν κ στην αγια επειδη εμπαινα για 3 χρωνια καθε μερα σε 4 ικαρους επεφτα κ σε οδηγους που χεκιναγαν κ με 1η Η 2α καποιες λιγες φορες κ ποτε μα ποτε δεν αλλαζαν κ τισ εξι.συνηθος το πηγεναν 3η-4η-6η, η 3η-5η-6η).Τωρα για το θεμα θοριβου κ τριξιματος στα ικαρους συγνωμη αλλα μπορω να πω (κωστα τα χουμε συζητησει κ απο κοντα!)πως τα σταγιερ υπερειχαν σε ποιοτιτα κατασκευης κ βελτιωσης μικρολεπτομεριων οπως τα τζαμια που δεν ετριζαν/χτυπουσαν,οι πορτες που ειχαν καλυτερο συστιμα κ δεν κοπαναγαν στο ανοιξε,τα τζαμια του παμπτριζ που δεν επαιζαν σε καθε λακουβα κ αλλα..στο θορυβο της καμπινας ειναι ενα κ το αυτο αφου δεν γινετε ενα ξυλινο καπακι καλυμενο με λαστιχο να ηχομονωσει τον κινητιρα που βρησκτε 10 ποντουσ ποιο κατω απ τα ποδια τον επιβατων!ααχχχχ αθανατε RABAMAN με τα ντουμανια σου!
Απάντηση
#12
Nα γραψω κ εγω μια περιπετιουλα που ειχα με τα ικαρους το 1996..εποχη εθελ κ τοτε ειχαν αρχισει οι ανακατασκευες κ η αποσυρση σιγα σιγα των παλαιωτερων η πιο προβληματικων ικαρων κ πλεον ηταν συγκεκριμενεσ οι γραμμες που δουλευαν ικαρια αφου ειχαν παραληφθει κ κυκλοφορησει ολη η νεα γενια λεωφοριων του 94+....μαθητησ τοτε σε σχολεια σχολεσ κτλ περνουσα ολη την ημερα μου σε λεωφορια..αποφασιζω με 2 κολητους μια κυριακη να κανουμε τον γυρο τησ αθηνας με λεωφορια κυριωσ για να ικανοποιησω την επιθημια μου να ξαναμπω σε σταγιερ ελλας μετα απο καιρο αφου τα ειχαν παει στον πειραια ολα...ξεκιναμε με ικαρους φυσικα,το ΥΖ4184 συγκεκριμενα που εκτελουσε την γραμμη 404 κατεχακη/κατω χαλανδρι/ματαμορφωση.. κατεβικαμε λ.κηφησια πηραμε τον δυνοσαυρο 550κηφησια/δ φαληρου κ τσουπ να μαστε στην πολη των ικαρους!αποφασιζουμε να παμε προς ακτη ξαβεριου με το Α1 κ απο κει αφου κανουμε μια μινι φωτογραφιση να παμε προς γλυφαδα..περιμενουμε λοιπον το Α1 αλλα αργουσε..κ ξαφνικα περναει ενα σταγιερ ελλας ακομα βαμενο στο οριτζιναλ μπλε χρωμα του με δρομολογιο 110 πειραιας/βουλα....το περνουμε πιστευοντασ οτι θα μας παει ακτη ξαβεριου αφου παρολο που δεν ηταν το Α1 ειχε κοινο δρομολογιο....ανεβενουμε,νεοσ οδηγοσ το πολυ 30,δερματινο σακακι κτλ...αδειο το λεωφοριο,καθομαστε μπροστα μπροστα στον 3πλο "καναπε" κ ξεκιναμε...λιγα δευτερολεπτα μετα αφου μασ κοζαρισε λιγο ο οδηγος μας ρωταει ψιλοτσαμπουκαλεμενα "εισητηριο δεν χτηπατε..?" κ του απανταμε ευγενικα πωσ "οχι γιατι εχουμε καρτα απεριοριστων διαδρομων"(κατι που ησχιε για τουσ 2 απο τους 3 μας). "θελετε να σας τισ δειξουμε?" απαντηση ομωσ δεν πειραμε,αφου δεν ηταν κ σε μεγαλα κεφια! κοντεβουμε λοιπον να φτασουμε στο λιμανι κ πισω, μας εχει προφτασει κ το Α1 παλι με σταγιερ ελλας..το βλεπω κ ριχνω την ιδεα να κατευουμε κ να το παρουμε για ναμαστε κ 100% σιγουροι οτι θα παμε ακτη κ να μπουμε κ σε αλλο ενα σταγιερ!κατεβενουμε κανουμε αστραπιαια σημα στο επομενο κ ανεβουμε!ολο χαρα εεμεισ καθομαστε καναπε κ μη κοιτωντας μπροστα περιμενουμε να ξεκινησουμε..ομωσ το μπροστα λεωφοριο δεν εχει ξεκινησει κ μασ καθηστερη οποτε ακουμε κ την φωνη του οδηγου του Α1 να μας ρωταει..¨"τι του κανατε ρε παιδια του αλλου οδηγου?"...καγκελο εμεισ.."τιποτα" του απανταω.."τοτε γιατι μου κανει νοημα να σας κατευασω..??" μασ λεει...γυριζουμε κ κοιταμε στο παμπριζ κ βλεπουμε τον αλλο οδηγο να εχει ερθει στη γαλαρια κ να κανει σηματα οριωμενος "κατεβασε τους κατωωωωω!!!"..φευγει ξεκιναμε κ εμεισ ,μας πιανει ενα φαναρι κ τα 2 λεωφορια κ παω κοντα στον οδηγο,του εξηγω γιατι αλλαξαμε λεωφοριο κ πωσ προφανος ο μπροστα οδηγος δεν μασ πιστεψε πως ειχαμε καρτα κ πιστεψε πως θελαμε να τον κοροιδεψουμε,κ ολα καλα αφου ο συγκεκριμενος ηταν πολυ εγενικος κ ειχε ορεξη για κουβεντουλα,του δειχνω κ την καρτα μου κ ολα οκ...αναβει πρασινο κ ειδα κατι που ακομα δεν εχω καταλαβει πως εγινε!ο μπροστα στραβωμενος οδηγος ξεκιναει ταπα οσο δεν φανταζεστε κ μεσα σε λιγα δευτερολεπτα εχει απομακρινθει σχεδον 100 μετρα μακρια κ χαζευουμε τον ικαρο να επιτανχυνει σαν να ηταν επιβατικο ιχ gti!!!!!!δεν εχω ξαναδει ικαρο να πηγενει ετσι κ μαλιστα στη στροφη πριν την ευθεια της ακτης μπικε με ολα χωρισ να αναψει πισο λαμπα στοπ...εχουμε μεινει καγκελο κ εμεις κ ο οδηγος μασ κ απλα ακολουθουμε απο αποσταση κινουμενοι με νορμαλ για λεωφοριοω ρυθμο..εν τελη πηγαμε ακτη,βγαλαμε τισ φωτο μασ,πηραμε αλλο ενα α1 κ πηγαμε πλατεια γλυφαδας,πηραμε το 115 για βαρκιζα,ηταν ενα πολυ καλοδιατηριμενο ΥΝ αν θυμαμε καλα το οποιο το πιγενε επησεισ ταπα ο οδηγος κ απο την βαρκιζα πηραμε το 125 βαρκιζα/αγια παρασκευη που ηταν το ΥΝ6410, γνωστο μου ικαρουσ μια κ δουλευε στη αφαιτηρια της ερτ στην αγια παρασκευη που καθε μερα χρησημοποιουσα για να παω σχολη στην παλληνη.μαλισταψ το συγκεκριμενο ΥΝ ειχε κουμπια για τισ πορτες στον οδηγο απο δυνοσαυρο κ δεν μου αρεσαν καθολου...αγια παρασκευη λοιπον κ απο εκει το 406,τοπικο κθκλικο δρομολογιο που μασ εφερε σχεδον διπλα στο σπιτι μου κ η περπετεια τελιωσε εκεινη την κυριακη του 1996 με μνημες που θα μου μεινουν αξεχαστες για μια ζωη...οτι κ να λενε,οσο κ να μην αρεσουν σε πολλους για μενα λεωφοριο=ικαρους......τιποτα αλλο......Rolleyes
Απάντηση
#13
(29-11-2010, 01:53 AM)Kostas Steyr Hellas Έγραψε: Nα γραψω κ εγω μια περιπετιουλα που ειχα με τα ικαρους το 1996..εποχη εθελ κ τοτε ειχαν αρχισει οι ανακατασκευες κ η αποσυρση σιγα σιγα των παλαιωτερων η πιο προβληματικων ικαρων κ πλεον ηταν συγκεκριμενεσ οι γραμμες που δουλευαν ικαρια αφου ειχαν παραληφθει κ κυκλοφορησει ολη η νεα γενια λεωφοριων του 94+....μαθητησ τοτε σε σχολεια σχολεσ κτλ περνουσα ολη την ημερα μου σε λεωφορια..αποφασιζω με 2 κολητους μια κυριακη να κανουμε τον γυρο τησ αθηνας με λεωφορια κυριωσ για να ικανοποιησω την επιθημια μου να ξαναμπω σε σταγιερ ελλας μετα απο καιρο αφου τα ειχαν παει στον πειραια ολα...ξεκιναμε με ικαρους φυσικα,το ΥΖ4184 συγκεκριμενα που εκτελουσε την γραμμη 404 κατεχακη/κατω χαλανδρι/ματαμορφωση.. κατεβικαμε λ.κηφησια πηραμε τον δυνοσαυρο 550κηφησια/δ φαληρου κ τσουπ να μαστε στην πολη των ικαρους!αποφασιζουμε να παμε προς ακτη ξαβεριου με το Α1 κ απο κει αφου κανουμε μια μινι φωτογραφιση να παμε προς γλυφαδα..περιμενουμε λοιπον το Α1 αλλα αργουσε..κ ξαφνικα περναει ενα σταγιερ ελλας ακομα βαμενο στο οριτζιναλ μπλε χρωμα του με δρομολογιο 110 πειραιας/βουλα....το περνουμε πιστευοντασ οτι θα μας παει ακτη ξαβεριου αφου παρολο που δεν ηταν το Α1 ειχε κοινο δρομολογιο....ανεβενουμε,νεοσ οδηγοσ το πολυ 30,δερματινο σακακι κτλ...αδειο το λεωφοριο,καθομαστε μπροστα μπροστα στον 3πλο "καναπε" κ ξεκιναμε...λιγα δευτερολεπτα μετα αφου μασ κοζαρισε λιγο ο οδηγος μας ρωταει ψιλοτσαμπουκαλεμενα "εισητηριο δεν χτηπατε..?" κ του απανταμε ευγενικα πωσ "οχι γιατι εχουμε καρτα απεριοριστων διαδρομων"(κατι που ησχιε για τουσ 2 απο τους 3 μας). "θελετε να σας τισ δειξουμε?" απαντηση ομωσ δεν πειραμε,αφου δεν ηταν κ σε μεγαλα κεφια! κοντεβουμε λοιπον να φτασουμε στο λιμανι κ πισω, μας εχει προφτασει κ το Α1 παλι με σταγιερ ελλας..το βλεπω κ ριχνω την ιδεα να κατευουμε κ να το παρουμε για ναμαστε κ 100% σιγουροι οτι θα παμε ακτη κ να μπουμε κ σε αλλο ενα σταγιερ!κατεβενουμε κανουμε αστραπιαια σημα στο επομενο κ ανεβουμε!ολο χαρα εεμεισ καθομαστε καναπε κ μη κοιτωντας μπροστα περιμενουμε να ξεκινησουμε..ομωσ το μπροστα λεωφοριο δεν εχει ξεκινησει κ μασ καθηστερη οποτε ακουμε κ την φωνη του οδηγου του Α1 να μας ρωταει..¨"τι του κανατε ρε παιδια του αλλου οδηγου?"...καγκελο εμεισ.."τιποτα" του απανταω.."τοτε γιατι μου κανει νοημα να σας κατευασω..??" μασ λεει...γυριζουμε κ κοιταμε στο παμπριζ κ βλεπουμε τον αλλο οδηγο να εχει ερθει στη γαλαρια κ να κανει σηματα οριωμενος "κατεβασε τους κατωωωωω!!!"..φευγει ξεκιναμε κ εμεισ ,μας πιανει ενα φαναρι κ τα 2 λεωφορια κ παω κοντα στον οδηγο,του εξηγω γιατι αλλαξαμε λεωφοριο κ πωσ προφανος ο μπροστα οδηγος δεν μασ πιστεψε πως ειχαμε καρτα κ πιστεψε πως θελαμε να τον κοροιδεψουμε,κ ολα καλα αφου ο συγκεκριμενος ηταν πολυ εγενικος κ ειχε ορεξη για κουβεντουλα,του δειχνω κ την καρτα μου κ ολα οκ...αναβει πρασινο κ ειδα κατι που ακομα δεν εχω καταλαβει πως εγινε!ο μπροστα στραβωμενος οδηγος ξεκιναει ταπα οσο δεν φανταζεστε κ μεσα σε λιγα δευτερολεπτα εχει απομακρινθει σχεδον 100 μετρα μακρια κ χαζευουμε τον ικαρο να επιτανχυνει σαν να ηταν επιβατικο ιχ gti!!!!!!δεν εχω ξαναδει ικαρο να πηγενει ετσι κ μαλιστα στη στροφη πριν την ευθεια της ακτης μπικε με ολα χωρισ να αναψει πισο λαμπα στοπ...εχουμε μεινει καγκελο κ εμεις κ ο οδηγος μασ κ απλα ακολουθουμε απο αποσταση κινουμενοι με νορμαλ για λεωφοριοω ρυθμο..εν τελη πηγαμε ακτη,βγαλαμε τισ φωτο μασ,πηραμε αλλο ενα α1 κ πηγαμε πλατεια γλυφαδας,πηραμε το 115 για βαρκιζα,ηταν ενα πολυ καλοδιατηριμενο ΥΝ αν θυμαμε καλα το οποιο το πιγενε επησεισ ταπα ο οδηγος κ απο την βαρκιζα πηραμε το 125 βαρκιζα/αγια παρασκευη που ηταν το ΥΝ6410, γνωστο μου ικαρουσ μια κ δουλευε στη αφαιτηρια της ερτ στην αγια παρασκευη που καθε μερα χρησημοποιουσα για να παω σχολη στην παλληνη.μαλισταψ το συγκεκριμενο ΥΝ ειχε κουμπια για τισ πορτες στον οδηγο απο δυνοσαυρο κ δεν μου αρεσαν καθολου...αγια παρασκευη λοιπον κ απο εκει το 406,τοπικο κθκλικο δρομολογιο που μασ εφερε σχεδον διπλα στο σπιτι μου κ η περπετεια τελιωσε εκεινη την κυριακη του 1996 με μνημες που θα μου μεινουν αξεχαστες για μια ζωη...οτι κ να λενε,οσο κ να μην αρεσουν σε πολλους για μενα λεωφοριο=ικαρους......τιποτα αλλο......Rolleyes

Ωραιες αναμνησεις Rolleyes.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
Απάντηση
#14
αναπολοντας την εποχη των ικαρους σκεφτικα να μοιραστω μαζι σας τα λεωφορια που περασαν απ την αγαπημενη μου γραμμη τοτε 402 ΚΑΝΙΓΚΟΣ-ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ.η γραμμη δημιουργιθικε το 1979 κ τα πρωτα λεωφορια που την ανελαβαν ηταν ο παλιος στολος με σκοντα,μερσεντες κτλ..απ το 80 εως το 81 εκαναν την εμφανιση τους τα πρωτα ολοκαινουργια τοτε ικαρους ΥΖ,μαζι με ανακατεμενα του παλιου στολου.το 1982 κ για 2 χρωνια (δυστυχος)μας ηρθαν τα επεισεις ολοκαινουργια αλλα κ τραγικα κατα την γνωμη μου BALKANCAR atlas.το γνωστο κ ως θερμοκοιπιο λεωφοριο που μου εμοιαζε να κουβαλαει πολλα χρωνια στην πλατη του κ ας ηταν σχεδον καινουργιο...θυμαμε οτι τοτε ολοι νομιζαμε οτι ειχε σημα ενα περιστερι(που ηταν το καλλιγραφικο B βεβαια,τρομαρα του...).κ φτανουμε στο 1984 που γενηθικε μεσα μου ενας μεγαλος ερωτας..δεν μπορω να εξηγισω το πως κ το γιατι αλλα απ την 1η στιγμη που ειδα τα ολοκαινουργια ΣΤΑΓΙΕΡ ΕΛΛΑΣ(η σταγιερελλας οπωσ τα αποκαλουσα μονοκοματα) τα ερωτευτικα..ισως γιατι ηταν ολοκαινουργια,ισως γιατι ειχαν πολλες μαυρες επιφανιες ταμπλο,καντραν,ρολαγια,ισως γιατι τα πρασινα κουμπια του αδηγου για τις πορτες μου εμοιαζαν διαστημικα....θυμαμε πηγενα στην αφαιτηρια του 402 στο πατημα η μεταμορφωση χαλανδριου,που ηταν μερικα μετρα απ το σπιτι μου κ περιμενα να γυρισει ο πατερας μου απτην δουλεια κ τα χαζευα καθε μερα..μαζι με αλλο ενα παιδι ( του καφενιου που υπηρχε ακριβως πισω απ την αφαιτηρια)ανεβεναμε πανω στα λεωφορια,παιζαμε με τισ πορτες εαν μας αφηναν οι οδηγοι κ μας εδειχναν το "μαγικο" κουμπι που ειχαν κατω απο τον προφηλακτηρα για να ανοιγει κ να κλεινει η πορτα απ εξω!ερχοντουσαν κ μερικα ικαρια ΟΖ κ ΥΖ ανακατεμενα σχεδον καθε μερα κ προσπαθουσα τοτε με το παιδικο μου μοιαλο να καταλαβω τις διαφορες τους..τοτε για μενα ηταν ικαρους ολα λευκα(προμετοπιδες,λεβιεδακι,πανελ πορτας) κ σταγιερ ολα μαυρα!η πλακα ηταν οτι για εναν περιεργο λογο ειδικα τον χειμωνα τα σταγιερ μου προκαλουσαν(η ετσι νομιζα) ναυτια κ ζαλαδα κ μερκες φορες οταν πηγενα με τους γονεις μου κεντρο ειχε χρειαστει να κατευουμε για λιγο κ μετα να παρουμε αλλο...κατι που δεν συνεβενε οταν εμπενα σε ουγγαρεζικο ικαρους..αργοτερα μεγαλος κατελιξα στο συμπερασμα οτι ηταν ο αερας που εβγαζε το καλοριφερ του σταγιερ..ηταν ζεστος κ αποπνικτικος σε σχεση με των ουγγαρεζικων που ολο κ απο καπου εμπαζαν στις πορτες κ δεν ειχαν τοσο αποπνικτικη μυρωδια το καλοριφερ τους..(ισως ηταν κ διαφορετικο).κ θυμαμε καθε φορα που περπατουσαμε για να παμε στην αφαιτηρια ειχε μια στροφη ο δρομος κ σιγα σιγα οπως πρωχορουσες εβλεπες τα λεωφορια παρκαρισμενα.κ κοιτουσα να δω ποιο ειναι πρωτο να γυγει κ τι ειδος ειναι,απ το αν εγραφε πισω σταγιερ ελλας η οχι..αν ηταν σταγιερ πανηγυριζα κ μετα ψιλοανχωνομουν μηπωσ ζαλιστω..αν ηταν ικαρους ξενερωνα αλλα χαιρομουν κ λιγο που ηξερα οτι δεν θα ειχα προβλημα(χριζω ψιχαναλυσης το ξερω!!Big Grin).τα σταγιερακια μου λοιπον μου κρατησαν συντρωφια μεχρι το 1992 που ηρθε η σεπ κ ο κανιβαλισμος τους κ απ τουσ μεν κ απ του δε..επι σεπ ερχοντουσαν ολον τον ειδων λεωφορια,απο balkancar εως maggirus,κ ολων των ειδον ικαρους απο ΟΖ κ ΗΕ εωσ κ κανενα σπανιωσ σταγιερ..ειχε ερθει κ το δοκιμαστικο νεοπλαν, κτα πρωτα Ν1 του 93...μολις ανελαβε ο οασα κ η εθελ ξαναεφερε αμεσωσ τα σταγιερ αλλα για πολυ λιγο καθως το ελληνικο μαλλον επειδη παπελαβε τα Ν1,εδωσε τα σταγιερ στον πειραια,οποτε ειχαμε μερσενδες για λιγο κ μετα εφευρεθικαν οι γραμμες κορμοι κ το 402 παρεδωσε την θεση του στο Α6 κ εγινε τοπικο με μαγγιρους...οπωσ κ το επεισεις πια τοπικο 404 ηρθε κ αυτο στην μεταμορφωση(κατεχακη κυκλικο) ευτηχως με ικαρους ΥΖ κ μερικα νεοφερμενα DAF...ολα αυτα μεχρι το 1998 οποτε κ σταμτισα να χρησημοποιω λεωφορια γιατι πηρα αυτοκινητο.
Απάντηση
#15
Παιδια καλησπερα καλη χρονια.
Ο Πατερας μου ειχε ενα Ικαρο στον βοτανικο το ΟΖ-7128 Ο Πατερας μου εχει πεθανει εδω και 15 χρονια ο ικαρος μου θυμιζει πολλα ειδικα τον πατερα μου εχει μεγαλη συναισθηματικη αξια!!!!
Απάντηση
#16
καλησπερα φιλαρακι,καλως ηρθες!λυπαμε για τον πατερα σου.κουραγιο κ δυναμη,ζουν μεσα μας ολοι οσοι χανωντε νωρις μεσα απ την αγαπη μας κ τισ αναμνησεις μας.οπως κ η αγαπη μας για τα λεωφορια,παλια η νεα κ τις αναμνησεις που μασ αφηνουν...θα ηθελα παρα πολυ αν εχεις την ορεξη κ δεν σε στεναχωρει να μας περιγραψεις παλιες αναμνησεις,δικες σου η και ιστοριες που εχεις ακουσει.αλλωστε πιστευω κ το παιδι που ξεκινησε το θεμα κ ολοι οσοι το διαβαζουμε αυτο εχουμε σαν σκοπο!
Απάντηση
#17
Όπου και αν κυκλοφορούσες στην Αθήνα έβλεπες Ikarus. Την εποχή της ΕΑΣ και των ΣΕΠ η περισσότερη Αθήνα είχε λεωφορεία της συγκεκριμένης μάρκας. Παρότι που ήμασταν χώρα της ΕΕ τη δεκαετία του 80, η ΕΑΣ αγόραζε λεωφορεία από χώρες του Ανατολικού Μπλοκ. Με αυτά τα λεωφορεία οι Αθηναίοι εξυπηρετήθηκαν αρκετά, τα οποία έκαναν πολύ θόρυβο και στην εκκίνηση θύμιζε ήχο τρακτέρ. Οι Πειραιώτες τα έζησαν μέχρι το 2004.
Απάντηση
#18
Έξω από το σπίτι μου πέρναγε Ikarus για χρόνια (Από τότε που γεννήθηκα και πίσω). Φασαρία πολύ κάνανε, καυσαέρια και αν βγάζανε άλλα τα συμπάθησα. Όταν ένα πρωί αντί για Ikarus πέρασε Renault CNG μου κάθισε πολύ περίεργο μιας και to Renault ήταν διαστημικό μπροστά στο Ikarus. Ikarus και Magirus είχαν σχεδόν όλες οι γραμμές που από Περιστέρι πήγαιναν Αθήνα και τα είχαν μέχρι την αρχή της χιλιετίας. Γενικά πάντως Ikarus έβλεπες παντού στην Αθήνα μιας και υπήρχαν πολλές εκατοντάδες. Και είχαν αντοχές μιας και έμειναν στους δρόμους κάποιων περιοχών μέχρι και λίγο πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Αντίθετα τα Magirus έφυγαν νωρίτερα το 2001 νομίζω. Τότε που δεν γνώριζα έψαχνα να βρω έναν Ίκαρο στο δρόμο άλλα πουθενά. Όταν πια κατάλαβα ότι δεν θα τα ξαναέβλεπα στεναχωρήθηκα. Έχει έναν Ikarus παρατημένο μαζί με Ziu και πολλά Vanhool A300 και άλλα παλιά λεωφορεία σε ένα αμαξοστάσιο στα Λιόσια κοντά στο περιφερειακό δρόμο που πιθανά μαζεύουν αποσυρμένα λεωφορεία. Θυμίζει πολλά.
Απάντηση
#19
Τα IKARUS, ήταν για την Αθήνα ότι είναι σήμερα τα Mercedes και η "oικογένεια" Irisbus για την ΕΘΕΛ. GN, N1, N2, Renault, Iveco, είναι τα οχήματα που "κυριαρχούν" σε κάλυψη στο δίκτυο. Τα VOLVO και τα SOLARIS, μειοψηφούν...
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση
#20
περιπου 1100 οχηματα οχι και λιγα!!!!
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)