Αξιολόγηση Θέματος:
  • 17 Ψήφοι - 2.65 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Leoforeia.gr Gallery - Ανακοινώσεις
#1
Ανακοινώσεις για την Gallery του leoforeia.gr

Αντιστοιχιση παλαιων χρηστων της gallery με το νεο συστημα

Cmaniac > Done
OBELIX > Done
Dimangelid > Done
aquasonic > Done
Giorgos Kollias > Done
ikarus260 > Done
420 Peiraias Aghia Paraskevi > Done
garvanitis > Done
Giannis > Done
antonis > Done
baios35 > Done

stefanos_ilioupoli_thess > NOT DONE
thomas88kon > NOT DONE
Solaris_Urbino_18 > NOT DONE
travego > NOT DONE
Mercedes O405N2 > NOT DONE
panos > NOT DONE
elegxtis > NOT DONE
NEW TRAVEGO > NOT DONE
Απάντηση
#2
25/11/2009
Προστεθηκε η λειτουργια ταξινομησης ανα αριθμο παρμπριζ και τεθηκε εξ ορισμου [λειτουργει μονο για τις φωτογραφιες που ειχαν συμπληρωμενα τα στοιχεια συμφωνα με τις οδηγιες].

Ετσι πλεον οι επιλογες ταξινομησης για τις τα album ειναι περαν του τιτλου [που συνεπαγεται ταξινομηση ανα μοντελο λεωφορειου] ειναι και ταξινομηση ανα αριθμο παρ μπριζ. Ετσι ευκολα μπορουμε να βρουμε ποιο λεωφορειο ειχε τον συγκεκριμενο αριθμο παρμπριζ πριν αντικατασταθει.
Απάντηση
#3
Ανακοίνωση

Από σήμερα 16/6/2011, μόνο οι εγεγραμμένοι χρήστες της ιστοσελίδας θα μπορούν να δούν τον σχολιασμό των φωτογραφιών της Gallery.

Απο αυτό δεν επηρεάζονται οι ήδη εγγεγραμμένοι χρήστες της ιστοσελίδας.
Απάντηση
#4
Ανακοίνωση
Αναδιάταξη λειτουργίας της φωτογραφικής γκαλερί της ιστοσελίδας

Σχεδόν εκ της ιδρύσεως της, η ιστοσελίδα παρέχει στους εγγεγραμμένους χρήστες της, πέραν από το forum, την δυνατότητα να προβάλλουν και να σχολιάσουν τις φωτογραφίες τις οποίες φιλοξενούνται στον χώρο της. Αρχικά οι δυνατότητες της Gallery ήταν ελεύθερες στο σύνολο των χρηστών της (ανέβασμα, σχολιασμός, προβολή πλήρους φωτογραφίας), αλλά αυτός ο τρόπος δημιούργησε πολλά προβλήματα, λειτουργικά και ηθικής φύσεως.

Το πρώτο πρόβλημα το οποίο αναλάβαμε να λύσουμε ήταν η αλόγιστη χρήση του χώρου της gallery για την δημοσιέυση φωτογραφικών σκουπιδιών. Αρχικά η πεποίθηση μας ήταν οτι απλά έλειπε κάποιο πλάνο λειτουργίας από την gallery. Έτσι, ξεκίνησε να δημιουργείται ένας κανονισμός ο οποίος αναλάμβανε να καλύψει και να τυποποιήσει την προσθήκη των φωτογραφιών, ώστε η gallery να γίνει ένα καλό εργαλείο αναφοράς για το σύνολο του στόλου των ελληνικών συγκοινωνιών.

Η στάση που κράτησαν οι χρήστες δεν ήταν η αναμενόμενη. Οι αντιδράσεις και τα παράπονα που δεχθήκαμε ήταν πέρα για πέρα παράλογα, αφού είχαμε ξεκαθαρίσει πως ο στόχος της gallery δεν είναι να γίνει το προσωπικό άλμπουμ του καθενός, αλλά μια κοινή συλλογή η οποία έχει πολύ συγκεκριμένο σκοπό ύπαρξης. Στόχος μας ήταν να αξιοποιήσουμε την δυνατότητα που μας δίνει η τεχνολογία και ο χώρος τον οποίο διαθέτουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, δημιουργώντας ένα λειτουργικό και οπτικό αποτέλεσμα πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα, μιας και κανείς δεν έχει προσπαθήσει να συνενώσει ποτέ το πάζλ των συγκοινωνιών στην Ελλάδα τοιουτοτρόπως. Συνεχίσαμε, όμως. Η δραστηριοποίηση μελών με μεράκι και διάθεση να βοηθήσουν στο μεσοδιάστημα ήταν σίγουρα καταλυτική.

Δημιουργήσαμε μια διαδικασία αξιολόγησης των φωτογραφιών, που από την αρχή έδινε έμφαση στις πραγματικά καλές φωτογραφίες. Στο μεσοδιάστημα θέσαμε όρους που γίνονταν όλο και πιο αυστηροί, σημάδι της προσπάθειας να προσφέρει η σελίδα ένα σοβαρό οπτικό αποτέλεσμα. Η «σαβούρα» ήταν από την αρχή εκτός του παιχνιδιού και όσο μεγάλωνε η gallery, τόσο αυτές οι φωτογραφίες ξεχώριζαν αρνητικά στο σύνολο.

Κάποια στιγμή πάρθηκε η απόφαση πως η gallery δεν θα πρέπει να έχει φωτογραφίες από κινητά. Και εδώ δεχθήκαμε αντιδράσεις. Οι φωτογραφίες που θα βγάζουν τα κινητά στα επόμενα 5 χρόνια, ίσως καταφέρουν να φτάσουν την ποιότητα των φωτογραφιών που έβγαζαν οι ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές που παράγονταν στα προηγούμενα 7 έτη. Το γιατί, είναι θέμα τεχνολογίας και τρόπου κατασκευής. Κανείς δεν μπορεί να κάνει τα πάντα τέλεια.

Όταν άρχισε να βελτιώνεται το υλικό που παρεχόταν από την gallery, ξεκίνησαν και τα μεγάλα προβλήματα. Όμως από την αρχή υπήρχαν. Η gallery εκτός από τους ανθρώπους που την συντήρησαν με μεράκι, έγινε και πόλος δημιουργίας προβλημάτων.

1ο πρόβλημα
Οι παλιοί τον θυμάστε τον Baios35. Ο χρήστης αυτός, υποδυόταν τον κο Μαμάτσιο, ο οποίος είναι και ο πραγματικός ιδιοκτήτης του 14 του ΚΤΕΛ Κοζάνης. Ο ίδιος ανέβασε από διάφορες IP που παραπέμπουν στην Κοζάνη κάποιες φωτογραφίες μεταξύ των οποίων και κάποιο λεωφορείο το οποίο βρισκόταν εκείνη την περίοδο στην μάντρα μεταχειρισμένων λεωφορείων του Πετρόπουλου. Φυσικά το παρουσίασε ως το 14 Κοζάνης το οποίο ήταν "έτοιμο για τα ονειρικά ταξίδια του", όπως χαρακτηριστικά είχε γράψει στην περιγραφή της φωτογραφίας. Ο χρήστης αυτός φυσικά ξεκίνησε από την gallery και ύστερα επεκτάθηκε και στο τότε forum.

Ο baios35, εκτός της πλαστογραφίας την οποία έκανε, έφερε στο φως της δημοσιότητας πράγματα είτε αναληθή, είτε αποκάλυψε ζητήματα τα οποία δεν μπορούν να αναφερθούν σε δημόσιο χώρο και έχουν να κάνουν με το τοπικό ΚΤΕΛ στο οποίο υποδυόταν τον μέτοχο. Πέραν αυτών, σε πιο προχωρημένο στάδιο παράνοιας, ο ίδιος χρήστης αντικατέστησε το Νο14 δύο φορές, αλλά χωρίς οπτικό αποτέλεσμα. Την πρώτη φορά παρήγγειλε κάποιο Divo με 620 άλογα μάλιστα, δίνοντας στον αντιπρόσωπο 100.000 ευρώ παραπάνω από την κανονική τιμή του λεωφορείου (την ώρα που όσοι δραστηριοποιούνται στο χώρο καταλαβαίνουν πώς τέτοιου είδους μετατροπές είναι σχεδόν αδύνατες, για πολλούς λόγους). Την δεύτερη φορά απέκτησε ένα Volvo 9900 εισαγωγής από Γερμανία, αλλά αυτό κόλλησε κάπου στο τελωνείο.

Φυσικά όλα αυτά δεν συνέβησαν ποτέ στην πραγματικότητα και αυτό αποδείχθηκε τρανά όταν ο Κος Μαμάτσιος συναντήθηκε μαζί μας και μας εξιστόρησε το πως έχει η κατάσταση, οτι έχουν δημιουργηθεί προβλήματα μεταξύ του ιδίου και του ΚΤΕΛ στο οποίο είναι μέτοχος και το οτι του επισυνάπτονται ευθύνες για γραφόμενα στην ιστοσελίδα, την ώρα που ο ίδιος μας ανέφερε πως δεν έχει καμμία σχέση με το διαδίκτυο. Η στάση μας ήταν πολύ συγκεκριμένη, η υπόθεση πήρε το δρόμο της δικαιοσύνης, ενώ ο Baios35 εξαφανίστηκε μετά την εμφάνιση του λεωφορείου στην Gallery, φωτογραφημένου από τον dimangelid με ανοιχτές τις πόρτες λίγο πριν το βραδινό δρομολόγιο Αθήνα-Κοζάνη.

Ο ψεύτης κι ο κλέφτης τον πρώτο χρόνο χαίρονται.

Μετά τον baios35 δεν εμφανίστηκαν τόσο μεγάλες υποθέσεις απάτης ξανά, αλλά από τότε η λειτουργία της σελίδας έχει αλλάξει πολύ, οι χρήστες που υποστηρίζουν την ιδιότητα τους ως εργαζόμενοι είναι πλέον υποχρεωμένοι να ταυτοποιηθούν στην πράξη και όχι στα λόγια. Εγώ απλά να προσθέσω οτι πήρε αξία και δημοσιότητα ένας άνθρωπος ο οποίος δεν σεβάστηκε κανέναν, για κάποιο αρρωστημένο ψυχολογικά παιχνίδι το οποίο ήθελε να παίξει. Ας τον τρελό στην τρέλα του, λέει το τραγούδι.

2ο πρόβλημα
Όμως η απάτη δεν είναι το μοναδικό πρόβλημα που αντιμετωπίσαμε.

Κατά καιρούς, χρήστες όπως ο Bitheo ή Thodoris Patra δημοσίευσαν πράγματα τα οποία τελικά τους έφεραν σε δυσμενή θέση. Ο συγκεκριμένος χρήστης, πέραν των προσωπικών επιθέσεων προς την διαχείριση της σελίδας, εδώ και στο facebook, δημοσίευσε και κάποια στοιχεία επί της διαχείρισης των ακινήτων του ΚΤΕΛ Αχαΐας (αν δεν κάνω λάθος), με αποτέλεσμα να δεχθεί πιέσεις από τους γονείς του και τελικά να αναγκαστεί να μας ζητήσει επανειλλημμένα να αφαιρέσουμε το σύνολο των σχολίων του από την gallery, γιατί είχε ανακύψει κάποιο σοβαρό οικογενειακό ζήτημα.

3ο πρόβλημα
Οι χρήστες Mamoudos 76, Giatros, Takis VOLVO Pb 76, Airbus1979.

Δεν έχω να πω πολλά για αυτό.

4 χρήστες, ένα φυσικό πρόσωπο, σχόλια επί ενός λεωφορείου. Διάλογος μεταξύ τους.

Τα συμπεράσματα δικά σας.

4ο πρόβλημα - κλοπές φωτογραφιών
panos. Ο χρήστης αυτός, έπειτα από την αφαίρεση από τους χρήστες του δικαιώματος να ανεβάσουν φωτογραφίες, βρέθηκε με μέρος από τη συλλογή του leoforeia.gr στα χέρια του κατεβασμένη από την ιστοσελίδα με τον τρόπο τον οποίο είχαμε αφήσει εμείς για να μπορείτε οι υπόλοιποι να έχετε πρόσβαση σε όλες τις φωτογραφίες, να ανοίγει νέο blog αρχικά και μετέπειτα forum και gallery στα οποία αναδημοσίευσε φωτογραφίες της σελίδας ενώ παράλληλα μας υπονόμευε με τρόπο όχι και τόσο τιμητικό για τον ίδιο αλλά και για τη σελίδα μας.

Κλοπές φωτογραφιών δεν έγιναν όμως μόνο από τον συγκεκριμένο χρήστη. Το facebook, μετά από όλη την προσπάθεια να γίνει η gallery αυτό που θέλαμε να γίνει, (εμείς, γιατί πολλοί -οι περισσότεροι- χρήστες δεν ήθελαν, το γιατί βρείτε το μόνοι σας, εμείς ακόμα το ψάχνουμε), γέμισε φωτογραφίες από την ιστοσελίδα και μάλιστα όταν ζητούσαμε να κατέβουν λαμβάναμε και ανεκδιήγητες απαντήσεις λες και οι άνθρωποι που μας απαντούσαν δεν είχαν συνείδηση για τις πράξεις τους.

Έτσι εφαρμόσαμε την πολιτική του να μπορούν πολύ συγκεκριμένες ομάδες χρηστών, οι οποίες έχουν άμεση σχέση με τις φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης, να έχουν πρόσβαση σε αυτές και τελευταία προσπαθήσαμε εφαρμόζοντας ένα "διάφανο στρώμα" (layer) κανείς να μην μπορεί να αποθηκεύσει φωτογραφίες από τη gallery να εξαλείψουμε αυτό το φαινόμενο.

5ο πρόβλημα
Σχόλια επί σχολίων, άσχετων με την φωτογραφία, αστεροσυζητήσεων και μη, με επιχειρήματα του στύλ "είναι καλό γιατί είναι καλό", συζητήσεις για το ποιός είναι πιο γρήγορος ή πιο αργός, ακόμα και προκλήσεις και αναφορές για παράνομες κόντρες (φυσικά σβήστηκαν). Όσο για τις αστεροσυζητήσεις, στο τέλος πιστέψαμε οτι θα δούμε και την Λίτσα Πατέρα να μας περιγράφει το ζωδιακό χάρτη.

Επίσης, η gallery έγινε πόλος έλξης σχολίων σαν αυτά εδώ που δεν τιμούν ούτε τους φωτογράφους, ούτε τον ίδιο το χρήστη που τα πραγματοποιεί.

Κάποια στιγμή, σε κάποια φωτογραφία, γράφτηκε ένα σχόλιο που αφορά κάποιο ατύχημα που ίσως είχε το εικονιζόμενο λεωφορείο. Ο ιδιοκτήτης του λεωφορείου αυτού, έμαθε από κάποιον (γνωστό, φίλο, άγνωστο τι) οτι γράφτηκε πως το συγκεκριμένο λεωφορείο είχε κάποιο ατύχημα. Ο ιδιοκτήτης αυτός ήταν διατεθειμένος να πουλήσει το λεωφορείο αυτό εξ'όσων συμπεράναμε και θεώρησε πως εξ'αιτίας των γραφόμενων στη σελίδα το λεωφορείο αυτό δεν ήταν δυνατόν να πωληθεί. Έτσι, βρέθηκε κάποια στιγμή στον Κηφισό και ζήτησε το "λόγο" με άσχημο και απολίτιστο τρόπο από κάποιο μέλος της σελίδας ζητώντας τα ρέστα κι εγώ δεν γνωρίζω γιατί και με ποιά λογική. Η ενημέρωση μας αναφέρει πως το μέλος της σελίδας, μίλησε ευγενέστατα στον κύριο αυτό και μάλιστα εφ'όσον αμφισβητούσε τα γραφόμενα του χρήστη, τον παρότρυνε να εγγραφεί στην ιστοσελίδα και να διευκρινίσει πως τα πράγματα δεν έχουν έτσι. Ο άνθρωπος αυτός αντέδρασε, με ύφος χιλίων καρδηναλίων εξ' όσων έμαθα αρνούμενος να εγγραφεί στη σελίδα, αλλά και αρνούμενος να εξηγήσει γιατί αντιδρά έτσι. Βρήκαμε παπά, να θάψουμε πέντε-έξι. Κοινώς, ότι προβλήματα είχε ο άνθρωπος αυτός, τα ξέσπασε στο μέλος της σελίδας που βρέθηκε μπροστά του.

Έκτοτε η σελίδα δεν εμφανίζει κανένα σχόλιο επι των φωτογραφιών στους μη εγγεγραμμένους χρήστες.

Συγκέντρωση σχολίων εκτός τόπου και χρόνου. Γουρουνοπούλες, κρασομαζώξεις, αναφορές σε προσωπιικά ζητήματα του καθενός (διακοπές, βόλτες, γυναίκες παιδιά, υποννοούμενα) είναι συνήθεις πρακτικές που μπορούν άνετα να συζητηθούν με προσωπικά μηνύματα και δεν αρμόζουν στον τρόπο που πρέπει να φέρεται κάποιος σε μια δημόσια κοινότητα. Οι δημόσιες κοινότητες υπάρχουν 15 χρόνια τώρα, με διάφορες μορφές, δεν είναι δυνατόν να έρχεται ένας χρήστης και να καταστρατηγεί όλους τους κανόνες και όταν εφαρμόζονται οι διαχειριστικές ενέργειες, ο χρήστης να θεωρεί οτι αδικήθηκε και να ζητά τα ρέστα και μάλιστα δημόσια. (Βλέπε giorgos -1-, ένας χρήστης ο οποίος είναι μόνιμα εκτός θέματος και διαχειριζόμαστε τον τρόπο που συμπεριφέρεται με πολύ μεγάλες ανοχές, οι οποίες εξαντλούνται.

Εκτός όλων των άλλων, ο σχολιασμός των φωτογραφιών, δημιουργεί διαχειριστικά προβλήματα. Είναι πρακτικά αδύνατον να μετακινηθούν σχόλια από μία φωτογραφία στην άλλη, ακριβώς γιατί η gallery είναι gallery, δεν είναι forum. Η λειτουργία του σχολιασμού είναι πραγματικά υπολειτουργική με πολλά λάθη και προβλήματα, ενώ φυσικά είναι αδύνατον να μεταφερθεί μία συζήτηση σοβαρή (η οποία κατά το 99% των περιπτώσεων είναι εκτός θέματος της φωτογραφίας) στο forum.

Τελευταία δεχθήκαμε παράπονα από χρήστες οι οποίοι αντιλήφθηκαν πως ο σχολιασμός των φωτογραφιών έχει χάσει την ουσία του. Όπως είναι λογικό, κανέναν δεν ενδιαφέρει αν ένα λεωφορείο είναι "ΦΟΒΕΡΟΟΟΟ" "ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ" "ΤΕΛΕΙΟ" ή αν έφαγε κάποιος χθες γουρουνοπούλα στην κάτω ραχούλα με τον μπαρμπά γιώργο και τον καραγκιόζη τον ίδιο με όλη την οικογένεια του.

Αν κάποιος θέλει να δείξει τον θαυμασμό του για ένα λεωφορείο, ή για μιά φωτογραφία, τότε υπάρχουν και οι αστερίσκοι αξιολόγησης, σε αυτό συμφώνησαν όσοι συμμετείχαν στην απόφαση αυτή.

Έτσι, κατόπιν όλων αυτών, τα οποία δεν περιγράφουν ούτε το 1% από τα προβλήματα που έχουμε αντιμετωπίσει με την gallery, ανακοινώνουμε πως παύει ο σχολιασμός των φωτογραφιών και πλέον η βάση χρηστών θα δραστηριοποιείται μόνο στο forum της ιστοσελίδας. Ανάλογα με τον αριθμό των post τους, οι χρήστες θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στις λειτοργίες της gallery που έχουν να κάνουν με την προβολή πλήρους φωτογραφίας, ενώ η προσθήκη των φωτογραφιών θα γίνεται με τον ίδιο τρόπο που συμβαίνει και σήμερα.

Τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ θα συζητώνται στο ανάλογο θέμα του ΚΤΕΛ (θα δημιουργηθούν θέματα για όσα ΚΤΕΛ λείπουν), γενικά θέματα επί των λεωφορείων θα συζητώνται στην κατηγορία Λεωφορεία - Πούλμαν που ήδη υπάρχει, ενώ για τα ρεπορτάζ έχει ήδη γίνει ειδική πρόβλεψη για δημιουργία νέας κατηγορίας στο forum.

Ο σχολιασμός των φωτογραφιών θα παύσει την Κυριακή 6/11/2011 και ταυτόχρονα θα διαγραφούν όλα τα σχόλια που υπάρχουν στην gallery.

Για το leoforeia.gr
Cmaniac
Απάντηση
#5
............
Απάντηση
#6
Παρατηρησα οτι δεν ανοιγουν καποιες φωτογραφιες στην γκαλερη και βγαζει ενα μηνυμα κρισιμο λαθος τι συμβαινει?
Απάντηση
#7
δεν μπορω να ανεβασω στην open gallery φωτογραφιες,υπαρχει καποιο προβλημα?
Απάντηση
#8
Σίγουρα όχι, άλλοι χρήστες ανεβάζουν κανονικά..
Απάντηση
#9
(05-07-2012, 11:43 PM)travego Έγραψε: Παρατηρησα οτι δεν ανοιγουν καποιες φωτογραφιες στην γκαλερη και βγαζει ενα μηνυμα κρισιμο λαθος τι συμβαινει?

Σε ποιές φωτογραφίες το παρατήρησες;
Απάντηση
#10
(07-07-2012, 10:52 PM)Cmaniac Έγραψε: Σίγουρα όχι, άλλοι χρήστες ανεβάζουν κανονικά..
λεει στα αγγλικα οτι προσθηκη απετυχε
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Leoforeia.gr - Open Gallery Cmaniac 15 11.610 28-07-2013, 02:30 PM
Τελευταία Δημοσίευση: GiannisB

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 12 Επισκέπτης (ες)