21-09-2010, 09:17 AM
Η δημοτική συγκοινωνία της Νέας Ιωνίας λειτουργεί με δύο γραμμές εντός των ορίων του Δήμου, και εκτελεί επίσης και κάποια δρομολόγια προς το νεκροταφείο του Κόκκινου Μύλου.
Και οι δύο γραμμές είναι κυκλικές και εκτελούνται ανά μία ώρα, διερχόμενες από τον σταθμό της γραμμής 1 Η.Σ.Α.Π. στην Νέα Ιωνία.
Η γραμμή 1 επίσημα λέγεται "Περισσός - Κέντρο", όμως διέρχεται και από την περιοχή στα σύνορα με τον Δήμο Μεταμόρφωσης.
Η γραμμή 2 ξεκινά από την Αλσούπολη και φτάνει στο κέντρο της Νέας Ιωνίας μέσω Καλογρέζας. Η διαδρομή της έχει αρκετά κοινά τμήματα με το 602 της Ε.ΘΕ.Λ.. Με την ευκαιρία να επισημάνω ότι πολλοί πιστεύουν, από τις περιγραφές αθλητικών γεγονότων στο Ο.Α.Κ.Α., ότι η Καλογρέζα είναι η περιοχή γύρω από το γήπεδο. Αυτό όμως είναι λάθος καθώς η Καλογρέζα ανήκει στον Δήμο Νέας Ιωνίας και όχι στον Δήμο Αμαρουσίου, εντός του οποίου είναι το Ο.Α.Κ.Α., και οριοθετείται βόρεια από τις οδούς Αφροδίτης και Κασταμονής και ανατολικά από την Λεωφόρο Κύμης, και νότια από την Λεωφ. Εθνικής Αντιστάσεως (προέκταση της Καποδιστρίου)
Χάρτες και των δύο γραμμών υπάρχουν στον ιστότοπο του Δήμου Νέας Ιωνίας:
Γραμμή 1: http://www.neaionia.gr/UserFiles/e05beeb...rissos.gif
Γραμμή 2: http://www.neaionia.gr/UserFiles/e05beeb...oupoli.gif
Ο στόλος λεωφορείων της Νέας Ιωνίας χαρακτηρίζεται από την πολυτυπία του και από τα λεωφορεία που ήταν απλά "περαστικά" από αυτή. Μόνο δύο λεωφορεία, τύπου Mercedes Vario, ένα με εργοστασιακό αμάξωμα και ένα με αμάξωμα Teamstar City, είναι μόνιμα από την έναρξη λειτουργίας της πριν περίπου 10 χρόνια. Και τα δύο ήρθαν μεταχειρισμένα, σε σχετικά μικρή όμως ηλικία, από Γερμανία, και είναι τα μόνα που φέρουν τον στάνταρ χρωματισμό του Δήμου Νέας Ιωνίας: μπλε ποδιά με λευκό το υπόλοιπο αμάξωμα, με κάποιες πολύ λεπτές μπλε λωρίδες να τα χωρίζουν, και τις λέξεις "ΔΗΜΟΣ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ" με πορτοκαλί γράμματα. Αρχικά, το Teamstar είχε την γραμμή του Περισσού και το εργοστασιακό της Καλογρέζας/Αλσούπολης.
Κατά καιρούς, πέρασαν και άλλα λεωφορεία: ένα ημιαστικό Neoplan N4221 με μονόφυλλη πόρτα μπροστά και συρόμενη δίφυλλη στην μέση, μεταχειρισμένο από Γερμανία και αυτό, με τις λέξεις ΔΗΜΟΣ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ με αυτοκόλλητα γράμματα στο αμάξωμα που ήταν βαμμένο πράσινο-κίτρινο-λευκό, και το 2007 αποκτήθηκαν δύο Ikarus 260 από την Ε.ΘΕ.Λ., στα οποία ο Δήμος Νέας Ιωνίας εγκατέστησε, με δική του δαπάνη, κλιματιστικά τύπου Thermo King, ίδια με αυτά που έχουν άλλα λεωφορεία της Ε.ΘΕ.Λ. Το 2009, ο Δήμος Νέας Ιωνίας επέστρεψε στην Ε.ΘΕ.Λ. τα Ikarus και στην θέση τους απέκτησε ένα Neoplan N4016 (ΥΕΚ-5203). Το λεωφορείο μπήκε σε υπηρεσία αρχές Ιουνίου, και ενώ ακόμα κάποια ίδια λεωφορεία κυκλοφορούσαν με την Ε.ΘΕ.Λ.. Τα κλιματιστικά των Ikarus αφαιρέθηκαν και τοποθετήθηκαν στα δύο Mercedes Vario. Το Neoplan αρχικά προοριζόταν για εφεδρικό και για τα δρομολόγια προς το νεκροταφείο Κόκκινου Μύλου όμως, λόγω της μεγάλης του χωρητικότητας και των προβλημάτων που αντιμετώπιζε το ένα Mercedes με το διαφορικό του, κυκλοφόρησε εν τέλει σε μόνιμη βάση. Κυκλοφορεί μόνο στην γραμμή της Αλσούπολης, καθώς η μορφολογία της γραμμής του Περισσού σε κάποια σημεία είναι ακατάλληλη για υπερχαμηλοδάπεδο 12μετρο.
Ο Βασίλης Κατσαρέας που είχε στείλει μια φωτογραφία ενός Mercedes Vario με εργοστασιακό αμάξωμα, ολόλευκο με τα πορτοκαλί γράμματα ΔΗΜΟΣ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ. Δεν έχω καταφέρει να εξακριβώσω αν πρόκειται για το ίδιο λεωφορείο που αναφέρω παραπάνω πριν του τοποθετηθεί το μπλε χρώμα, ή για ένα ακόμα "περαστικό".
Φωτογραφίες έπονται σύντομα.
Και οι δύο γραμμές είναι κυκλικές και εκτελούνται ανά μία ώρα, διερχόμενες από τον σταθμό της γραμμής 1 Η.Σ.Α.Π. στην Νέα Ιωνία.
Η γραμμή 1 επίσημα λέγεται "Περισσός - Κέντρο", όμως διέρχεται και από την περιοχή στα σύνορα με τον Δήμο Μεταμόρφωσης.
Η γραμμή 2 ξεκινά από την Αλσούπολη και φτάνει στο κέντρο της Νέας Ιωνίας μέσω Καλογρέζας. Η διαδρομή της έχει αρκετά κοινά τμήματα με το 602 της Ε.ΘΕ.Λ.. Με την ευκαιρία να επισημάνω ότι πολλοί πιστεύουν, από τις περιγραφές αθλητικών γεγονότων στο Ο.Α.Κ.Α., ότι η Καλογρέζα είναι η περιοχή γύρω από το γήπεδο. Αυτό όμως είναι λάθος καθώς η Καλογρέζα ανήκει στον Δήμο Νέας Ιωνίας και όχι στον Δήμο Αμαρουσίου, εντός του οποίου είναι το Ο.Α.Κ.Α., και οριοθετείται βόρεια από τις οδούς Αφροδίτης και Κασταμονής και ανατολικά από την Λεωφόρο Κύμης, και νότια από την Λεωφ. Εθνικής Αντιστάσεως (προέκταση της Καποδιστρίου)
Χάρτες και των δύο γραμμών υπάρχουν στον ιστότοπο του Δήμου Νέας Ιωνίας:
Γραμμή 1: http://www.neaionia.gr/UserFiles/e05beeb...rissos.gif
Γραμμή 2: http://www.neaionia.gr/UserFiles/e05beeb...oupoli.gif
Ο στόλος λεωφορείων της Νέας Ιωνίας χαρακτηρίζεται από την πολυτυπία του και από τα λεωφορεία που ήταν απλά "περαστικά" από αυτή. Μόνο δύο λεωφορεία, τύπου Mercedes Vario, ένα με εργοστασιακό αμάξωμα και ένα με αμάξωμα Teamstar City, είναι μόνιμα από την έναρξη λειτουργίας της πριν περίπου 10 χρόνια. Και τα δύο ήρθαν μεταχειρισμένα, σε σχετικά μικρή όμως ηλικία, από Γερμανία, και είναι τα μόνα που φέρουν τον στάνταρ χρωματισμό του Δήμου Νέας Ιωνίας: μπλε ποδιά με λευκό το υπόλοιπο αμάξωμα, με κάποιες πολύ λεπτές μπλε λωρίδες να τα χωρίζουν, και τις λέξεις "ΔΗΜΟΣ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ" με πορτοκαλί γράμματα. Αρχικά, το Teamstar είχε την γραμμή του Περισσού και το εργοστασιακό της Καλογρέζας/Αλσούπολης.
Κατά καιρούς, πέρασαν και άλλα λεωφορεία: ένα ημιαστικό Neoplan N4221 με μονόφυλλη πόρτα μπροστά και συρόμενη δίφυλλη στην μέση, μεταχειρισμένο από Γερμανία και αυτό, με τις λέξεις ΔΗΜΟΣ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ με αυτοκόλλητα γράμματα στο αμάξωμα που ήταν βαμμένο πράσινο-κίτρινο-λευκό, και το 2007 αποκτήθηκαν δύο Ikarus 260 από την Ε.ΘΕ.Λ., στα οποία ο Δήμος Νέας Ιωνίας εγκατέστησε, με δική του δαπάνη, κλιματιστικά τύπου Thermo King, ίδια με αυτά που έχουν άλλα λεωφορεία της Ε.ΘΕ.Λ. Το 2009, ο Δήμος Νέας Ιωνίας επέστρεψε στην Ε.ΘΕ.Λ. τα Ikarus και στην θέση τους απέκτησε ένα Neoplan N4016 (ΥΕΚ-5203). Το λεωφορείο μπήκε σε υπηρεσία αρχές Ιουνίου, και ενώ ακόμα κάποια ίδια λεωφορεία κυκλοφορούσαν με την Ε.ΘΕ.Λ.. Τα κλιματιστικά των Ikarus αφαιρέθηκαν και τοποθετήθηκαν στα δύο Mercedes Vario. Το Neoplan αρχικά προοριζόταν για εφεδρικό και για τα δρομολόγια προς το νεκροταφείο Κόκκινου Μύλου όμως, λόγω της μεγάλης του χωρητικότητας και των προβλημάτων που αντιμετώπιζε το ένα Mercedes με το διαφορικό του, κυκλοφόρησε εν τέλει σε μόνιμη βάση. Κυκλοφορεί μόνο στην γραμμή της Αλσούπολης, καθώς η μορφολογία της γραμμής του Περισσού σε κάποια σημεία είναι ακατάλληλη για υπερχαμηλοδάπεδο 12μετρο.
Ο Βασίλης Κατσαρέας που είχε στείλει μια φωτογραφία ενός Mercedes Vario με εργοστασιακό αμάξωμα, ολόλευκο με τα πορτοκαλί γράμματα ΔΗΜΟΣ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ. Δεν έχω καταφέρει να εξακριβώσω αν πρόκειται για το ίδιο λεωφορείο που αναφέρω παραπάνω πριν του τοποθετηθεί το μπλε χρώμα, ή για ένα ακόμα "περαστικό".
Φωτογραφίες έπονται σύντομα.