Αξιολόγηση Θέματος:
  • 37 Ψήφοι - 2.68 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αστικό ΚΤΕΛ Πατρών
#71
(25-11-2011, 09:32 PM)Cmaniac Έγραψε: Το πρόβλημα ειναι ήδη λυμένο. Είναι θέμα ημερών να κυκλοφορήσουν τα Ν1 που πήρε ο ΟΣΕ από την ΕΘΕΛ.

Μηνων για την ακριβεια. Κατα Μαρτιο λενε οι πληροφοριες, μην ξεχνας οτι ακομα οχι μονο δεν εχουν παραδοθει αλλα ουτε καν επιλεγει ποια θα πανε στον ΟΣΕ...
(27-11-2011, 01:17 AM)miltos xania Έγραψε: Επειδη τυγχαινει να γνωριζω προσωπα και καταστασεις εκει στην Πατρα,η αγωγη απο το κτελ εγινε διοτι ο ΟΣΕ συνεχιζε την μεταφορα των επιβατων με τα γνωστα πουλμαν του αρνουμενος την προτεινομενη συνεργασια.
Ουσιαστικα το ΑΚΤΕΛ ειχε στοχο οποιος επιβατης ηθελε να παει απο το Πανεπιστημιο και το Νοσοκομειο στο κεντρο να τους μετεφερε με μειωμενο αντιτιμο απο τις παραπανω υπηρεσιες στο σταθμο του Οσε στο Ριο καταργοντας την απευθειας λεωφορειακη γραμμη Πατρα-Ριο.
Πιστευω οτι θα ηταν καλο να γινοταν με ανταποκρισεις ολη αυτη η διαδρομη απο καθε αποψη.

Τα προσωπα και οι καταστασεις που γνωριζεις ειτε ειναι εκτος τοπου και χρονου, ειτε σε παραμυθιαζουν...

Η αγωγη του ΚΤΕΛ ηταν αβασιμη εξαρχης. Το εργο που κανει με τα πουλμαν (τα οποια σαφως και ειναι ακαταλληλα) ο ΟΣΕ ειναι συνδυασμενη μεταφορα, να στο πω και πιο απλα, εξυπηρετει τους πελατες του.
Μετα απο την υποβολη της αγωγης το ΚΤΕΑΛ απευθυνθηκε στον ΟΣΕ και του προτεινε να του μισθωσει καποια αρθρωτα λεωφορεια τα οποια δεν ειχε και θα εφερνε απο τον ΟΑΣΘ σε παραλογο μαλιστα τιμημα, κατι που απορριφθηκε απο τον Οργανισμο. Στη συνεχεια ο ΟΣΕ στραφηκε στην Θεσσαλονικη προκειμενου να αποκτησει καποιους Αλεξανδρους ομως δεν υπηρχαν διαθεσιμοι. Ετσι στραφηκε στην ΕΘΕΛ απο οπου και απεκτησε (?) τα 5 Ο405Ν1.
Απάντηση
#72
Ισχυει αυτο που εχω παρατηρησει οτι δηλαδη στις γραμμες 2,3,7 δρομολογουνται κυριως λεωφορεια της ΑΣΕΠΑ ανα βαρδια,ενω στις 1,6,5,8 της ΕΑΛΠ?
Και κατι ακομα..Δεν θα ηταν οικονομικα πιο συμφερον για το Κτελ αν συγχωνευε τις γραμμες 10,11 κ 18 σε μια?Με μικρη παραλλαγη της διαδρομης βεβαια..
Απάντηση
#73
(26-01-2012, 12:48 AM)miltos xania Έγραψε: Ισχυει αυτο που εχω παρατηρησει οτι δηλαδη στις γραμμες 2,3,7 δρομολογουνται κυριως λεωφορεια της ΑΣΕΠΑ ανα βαρδια,ενω στις 1,6,5,8 της ΕΑΛΠ?
Και κατι ακομα..Δεν θα ηταν οικονομικα πιο συμφερον για το Κτελ αν συγχωνευε τις γραμμες 10,11 κ 18 σε μια?Με μικρη παραλλαγη της διαδρομης βεβαια..

Και άλλα πολλά μπορούν να γίνουν για να μειώσουν τα λειτουργικά κόστη αλλά το πρόβλημα είναι οτι δεν θέλουν να κάνουν συγκοινωνία και όταν δεν έχεις διάθεση βρίσκεις όλο διακιολογίες...Και ένα παράδειγμα..Οι κάτοικοι στον Καστελλόκαμπο ζητάγανε περισσότερα δρομολόγια το ΚΤΕΛ απαντούσε οτι δεν μπορεί δεν γίνεται κλπ Με την λειτουργία του προαστιακού έχει πλέον κάθε ώρα (πηγαίνει άδειο) ακόμα και τις Κυριακές έχει κάθε ώρα..Πέρυσι είχε 5 δρομολόγια την Κυριακή...Δεν πηράζει καλά να πάθουν!!!!

Απάντηση
#74
Κοιτα,μπορει να εχουν τα ελλατωματα τους αλλα εχουν κανει βηματα προοδου τα τελευταια χρονια αναμφισβητητα.Αλλωστε ειναι δυσκολο μια χρεοκοπημενη επιχειρηση(οπως ηταν το 2005)να γινει''σε 1 μερα''ευρωπαικων προδιαγραφων.

Στις βασικες γραμμες λεωφορεια περνανε καθε 10 λεπτα το πολυ.Και η βασικες ειναι η Εγλυκαδα,η Ταραμπουρα,τα Ζαρουχλεικα,το Νοσοκομειο..Τωρα αν ο Καστελλοκαμπος η' το Μιντιλογλι εχουν δρομολογιο καθε 1 η' μιαμιση ωρα(ποσο μαλλον 5 δρομολογια τις κυριακες που ειναι ολα κλειστα)δεν νομιζω οτι ειναι και το μειζον προβλημα.Δεν ειναι και οι πιο πυκνοκατοικημενες περιοχες αλλωστε,ασχετως αν ολοι θα ηθελαν να εχουν ενα λεωφορειο να τους περιμενει στη σταση ανα πασα στιγμη.

Απάντηση
#75
(26-01-2012, 04:32 PM)miltos xania Έγραψε: Κοιτα,μπορει να εχουν τα ελλατωματα τους αλλα εχουν κανει βηματα προοδου τα τελευταια χρονια αναμφισβητητα.Αλλωστε ειναι δυσκολο μια χρεοκοπημενη επιχειρηση(οπως ηταν το 2005)να γινει''σε 1 μερα''ευρωπαικων προδιαγραφων.

Στις βασικες γραμμες λεωφορεια περνανε καθε 10 λεπτα το πολυ.Και η βασικες ειναι η Εγλυκαδα,η Ταραμπουρα,τα Ζαρουχλεικα,το Νοσοκομειο..Τωρα αν ο Καστελλοκαμπος η' το Μιντιλογλι εχουν δρομολογιο καθε 1 η' μιαμιση ωρα(ποσο μαλλον 5 δρομολογια τις κυριακες που ειναι ολα κλειστα)δεν νομιζω οτι ειναι και το μειζον προβλημα.Δεν ειναι και οι πιο πυκνοκατοικημενες περιοχες αλλωστε,ασχετως αν ολοι θα ηθελαν να εχουν ενα λεωφορειο να τους περιμενει στη σταση ανα πασα στιγμη.

Μάλλον δεν κατάλαβες τι έγραψα.Όταν παίζεις μόνος σου μπάλα μονοπώλιο κάνεις ότι θές....Το ΚΤΕΛ λόγω προαστιακού αύξησε τα δρομολόγια στο Καστελλόκαμπο απο 5 σε 15 φέτος τις κυριακές ..Πέρυσι είχε 5 δρομολόγια. Με τι σκεπτικό? Μήπως αυξήθηκε η επιβατική κίνηση? Όχι αλλά αναγκάστηκε λόγω ανταγωνισμού. Αν λοιπόν το αστικό πρέπει να έχει έναν ανταγωνιστή για να αυξήσει τα δρομολόγια τότε ας έρθει ανταγωνιστής...Όσο το γρηγορότερα τόσο το καλύτερο. Και επειδή δεν γνωρίζεις πράγματα και καταστάσεις αν κοιτάξεις δρομολόγια παλαιότερων ετών όπως π.χ. για Μιντιλόγλι που αναφέρεις θα δεις άλλη εξυπηρέτηση.. Θα ανεβάσω κάποια στιγμή για να τα δείτε...Μην συζητήσουμε για τα λεωφορεία του πρώην ΟΑΣΘ...Το αστικό της Πάτρας θα μπορούσε να είχε τα μισά λεωφορεία του κουτιού...αν όχι του κουτιού τουλάχιστον 5ετίας..
Απάντηση
#76
Φιλε καταλαβα τι εννοουσες και η απαντηση μου δεν πηγαινε σε σενα προσωπικα,αλλα εχω ακουσει αρκετους απο Πατρα που παραπονιουνται για αραια δρομολογια κτλ.Υπερβολη απο το κτελ το θεμα με τον Καστελλοκαμπο σιγουρα.Οπως επισης χαρην ανταγωνισμου λετουργησε και η γραμμη εξπρες για το Πανεπιστημιο.
Απλα αυτο που γενικα ηθελα να πω ειναι οτι ενταξει..παρα τα προβληματα κατι κανουν.
Πηγαινοερχομαι στην Πατρα 5 χρονια τωρα γιατι τυχαινει να χω περασει σε καποια σχολη στο Παν/μιο και εχω σχηματισει εικονα σχετικα με τα του ΚΤΕΛ.
Για τα πρωην ΟΑΣΘ εχεις απολυτο δικιο φιλε!!!Και ειχα κανει διαφορα σχολια επι των λεωφορειων αυτων και στη γκαλερυ παλια.Ειδικα τα Αλεξανδρακια τα 11μετρα ειναι για κλαματα..Και τα 18μετρα βεβαια δεν πανε πισω.Μονο το SCANIA λεει κατι λιγα.Και σιγουρα η Πατρα θα μπορουσε να εχει ΠΟΛΥ καλυτερα λεωφορεια αλλα οπως μου εχει πει και ενας καλος μου φιλος και μετοχος στην περιπτωση τους ισχυει το''οπου λαλουν πολλα κοκκορια..''Cool
Απάντηση
#77
(06-04-2012, 06:27 AM)Papadopaidi Έγραψε: Συγκρίνεις την μισή Ελλάδα (Αθήνα) με μια πόλη 300.000 κατοίκων.
Ανόμοια πράγματα.
Συγκρίνεις τον ιδιώτη (Αστικό Πάτρας) με το Δημόσιο-τεμπέληδες
(ΟΣΕ).
Ανόμοια πράγματα.
Συγκρίνεις το 1,60 Ευρώ ανά λίτρο που αγοράζει ο ιδιώτης
με το 0,59 αντίστοιχα που χαρίζει το Δημόσιο κ κλέβει το
λαμόγιο ο μεσάζοντας κ τα υπόλοιπα λίτρα (αυτά που περισσεύουν
από την "οικονομική" οδήγηση ντε!) πωλούνται κ φτου κ από
την αρχή.
Ανόμοια πράγματα.

Wow! I see your point!
Ας συγκρίνουμε λοιπόν όμοια πράγματα.
Μιας και το πας πληθυσμιακά ας συγκρίνουμε μια πόλη ~300.000 κατοίκων (Πάτρα) με μια άλλη πόλη επίσης ~300.000 κατοίκων (Ηράκλειο). Δεν υπάρχουν χαοτικές διαφορές ως προς την τιμή προμήθειας πετρελαίου μιας και είναι ιδιώτες και οι δύο εταιρείας που επιχειρούν στις δυο πόλεις.

ΕΑΛΠ/ΑΣΕΠΑ VS ΚΤΕΑΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ λοιπόν:
Αρχικά να αναφέρθούμε στις δυο πόλεις.
-Η Πάτρα είναι μια πόλη χωρίς ιδιαίτερο κυκλοφοριακό περαν των ωρών χρήσης του λιμανιού. Οι δρόμοι της αρκετά άνετοι χωρίς ιδιαίτερα ζόρια και ανηφόρες, στροφές, στενά κ.ο.κ. Το μόνο μειονεκτημά της είναι ότι λόγω της ρυμοτομίας της είναι αρκετά απλωμένη και οι χιλιομετρικές αποστάσεις είναι σχετικά μεγάλες.
-Το Ηράκλειο είναι μια πόλη αρκετά παλιά στο κέντρο της με δραματικό κυκλοφοριακό (το οποίο έχει επιδυνωθεί τα τελευταία χρόνια λόγω πεζοδρομήσεων στο κέντρο που περιέχει διάφορα μνημεία απο την ενετική περίοδο και όμορφα κτίρια). Οι δρόμοι χαρακτηρίζονται παντού στενοί μιας και ο μεγαλύτερος δρόμος είναι η Λ. Κνωσσού όπου χωράει στο άνετο κομμάτι της ένα λεωφορείο σε κάθε κατεύθυνση και υπάρχει και μια στοιχεώδης νησίδα στην μέση. Στην υπόλοιπη πόλη οι δρόμοι όπου κινούνται τα αστικά είναι συγκρίσιμοι με τα Εξάρχεια στην Αθήνα και με την οδική παιδεία των κατοίκων που πετάνε μηχανάκια και αυτοκίνητα όπου βολεύει τα πράγματα γίνονται χειρότερα.

-Εισητηριοδιαφυγή δεν υπάρχει σε καμία απο τις δύο πόλεις μιας και η είσοδος απο μπροστά-έξοδος απο πίσω διασφαλίζει ότι όλοι ελέγχονται απο τον οδηγό. Επίσης οι τιμές των εισητηρίων την τελευταία φορά που βρέθηκα Πατρα ήταν στα ίδια επίπεδα.

-Ας πάμε και στον στόλο των δυο. 107 λεωφορεία η Πάτρα - 57 το Ηράκλειο. Η υπεροχή της Πάτρας φαίνεται αν και τελικά δεν είναι τόσο σημαντικό όπως θα δεις παρακάτω. Στην Πάτρα έχουμε μια συλλογή απο χαμηλοδάπεδα ΜΑΝ A10 (ή αν θες NL202) τα οποία ήρθαν απο Γερμανία μεταχειρισμένα όλα μαζί τα οποία είναι σχεδόν ο μισός στόλος. Μετά είναι κάποια Mercedes (O405N τα περισσότερα,με κάποια μεμονωμένα Ο405). Και φυσικά τα μουσειακά οχήματα του ΟΑΣΘ (Αλέκοι και 1 Scania) τα οποία δυστυχώς τα τρώνε στην μάπα οι φοιτητές στην πλεοψηφία τους. (Κάτσε να θυμηθώ γιατί δεν τα συμπαθώ...α ναι... φορμάικες για τον επιβάτη εν έτει 2012 είναι δείγμα ποιότητας και άνεσης...τα ντουπ ντουπ δεν τα σχολιάζουμε). Το Ηράκλειο πάλι έχει στην πλεοφηφία του οχήματα Mercedes O405 (τα 3 Ο405Ν και 4 Ο405G) μεσου όρου ηλικίας κοντά στα 18-19 χρόνια, κάποια ισπανικά DAF και γύρω στα 6-7 οχήματα ηλικίας 8 ετών (Man & Mercedes)

Πάμε λοιπόν στις συχνότητες δρομολογίων:
-Σε προηγούμενο ποστ ανέφερες ότι σε αιχμή στην Πάτρα στις γραμμές 1,2,3 κ 6 η συχνότητα είναι 10'.
-Στο Ηράκλειο σε ώρες αιχμής η γραμμή 1(ΑΤΕΙ) που διασχίζει όλη την πόλη έχει 10' συχνότητα , οι γραμμές 2(ΚΝΩΣΣΟΣ) , 4(ΜΑΣΤΑΜΠΑΣ), 5(ΘΕΡΙΣΣΟΣ) έχουν 15' και οι 6 (ΑΜΜΟΥΔΑΡΑ) και 11(ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ) έχουν στα 20' κοντά.
Εδώ βλέπουμε λοιπόν ότι στην Πάτρα με τον διπλάσιο στόλο στις βασικές γραμμές έχουν συχνότητα 5' λεπτά λιγότερο απο το Ηράκλειο, στην βασική γραμμή το Ηράκλειο είναι στα ίδια και ίσως καλύτερα μιας και οι μετακινήσεις εντός του ευρύτερου κέντρου εξυπηρετούνται σχεδόν απο όλες τις γραμμές. Πράγμα το οποίο είναι τρομερό σκορ δεδομένου ότι σε συγκεκριμένες ώρες αιχμής 8-9 το πρωί και 1-2 το μεσημέρι πραγματικά το κέντρο είναι φρακαρισμένο και βλέπεις παντού ουρές αυτοκινητων. Ίσως υπάρχουν περισσότερες μικρές ή τοπικές γραμμές στην Πάτρα αλλά όπως είπες και συ αυτές είναι αραιές και αποτελούν το 10% της επιβατικής κίνησης.

Επίσης άλλο ένα παράδειγμα καλης αστικής συγκοινωνίας είναι τα Χανιά όπου ειχα ακούσει καλά λόγια και σε πρόσφατη επίσκεψη μου επιβεβαίωσα. Εκεί πραγματικά όλα είναι προσεγμένα και με νεότερο μέσο όρο ηλικίας στόλου.

Φυσικά το καλύτερο παράδειγμα του πως θα έπρεπε να είναι η αστική συγκοινωνία (ιδιωτική πάντα) είναι η Λάρισα όπου παίζει μόνη της σε άλλη κατηγορία...

Αυτά απο μένα. Μιας και αρχίσαμε να το αναλύουμε σε βάθος ας το αναλύσουμε σωστά... Smile

(06-04-2012, 06:27 AM)Papadopaidi Έγραψε: Για τον συντονιστή:
Μην είσαι τόσο σίγουρος για το άπειρος Tongue

Οκ. Απλά μιας και είσαι έμπειρος μην χρησιμοποιείς το enter μόνος σου γιατί τα forums ως γνωστόν αλλάζουν μόνα τους γραμμή όταν χρειάζεται. Angel
Απάντηση
#78
"Συγκρίνεις τον ιδιώτη (Αστικό Πάτρας) με το Δημόσιο-τεμπέληδες
(ΟΣΕ)."
Γιατί να μην τους συγκρίνω; Όταν λειτουργούν ανταγωνιστικά σε μια γραμμή μπορώ να τους συγκρίνω. Όταν ο ιδιώτης βάζει δρομολόγια Express στο 6 για να μαζέψει τη χασούρα από τον ΟΣΕ (δημόσιος με τεμπέληδες - χαραμοφάηδες κι άλλα πολλά) έχω δικαίωμα να τους συγκρίνω;
Κι επειδή δεν σου αρέσουν οι δημόσιοι φορείς στις μεγάλες πόλεις, σου ανέλυσε ο Paul τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των ΑΚΤΕΛ Ηρακλείου, Χανίων και Λάρισας.
Ο στόλος στα Χανιά αποτελείται από 40 οχήματα και μάντεψε, για αρθρωτά δεν έχουν Αλέξανδρους, αλλά Citaro και 1 Lion's. Η Λάρισα πρέπει να έχει το νεότερο στόλο αστικών στην Ελλάδα (ίσως ο ΟΑΣΘ να την κοντράρει), κι έναν από τους καλύτερους στην Ευρώπη. Δεν ξέρω σε πόσες πόλεις εν έτει 2011-2012 συνεχίζουν να αγοράζουν Αλέξανδρους. Στη Θεσσαλονίκη πάντως έχουν βρει σίγουρο πελάτη να τους ξεφορτωθούν.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#79
Μ' αρέσει πολύ που "ανάβουν τα αίματα" κ να είστε σίγουροι
πως ενδιαφέρει αρκετό κόσμο το θέμα.
Πάμε λοιπόν;
Για τον Παύλο (Paul) απαντώ:
Ας μπούμε στη λογική σου δηλαδή να συγκρίνουμε
(περίπου) ίδια μεγέθη.

-Πάτρα με Ηράκλειο πληθυσμός (περίπου) το ίδιο, αν κ
διαφωνώ διότι απλά θα είχαμε τους ίδιους στόλους κ στις
δύο πόλεις κ όχι η Πάτρα (σχεδόν) διπλάσιο κ πίστεψέ με
επιβιώνουν ΟΛΑ οικονομικά. Ζω στη Πάτρα από το 2003
κ έζησα κ 6 μήνες στο Ηράκλειο (Σ.Ε.Α.Π.) με άριστες αναμνήσεις
από τη χώρα των Κρητών.
-Κυκλοφοριακό πρόβλημα δεν έχει η Πάτρα; Μάλλον ή θα έχεις λάθος
πληροφορίες ή θα την επισκέφτηκες σε "ήρεμη" περίοδο.
Αρκεί να σου αναφέρω πως έχει νέφος κάτι που το Ηράκλειο (ευτυχώς)
δεν έχει. Ποιότητα δρόμων; Απλά ελεεινή κ με το νέο σύστημα της
ανακυκλούμενης ασφάλτου ότι "μοντάρεται" χαλάει σε διάστημα λίγων
ημερών.Μεγάλοι δρόμοι; Ναι όταν δεν υπάρχουν τα τριπλοπαρκαρισμένα
κ οι πιάτσες των taxi γεμάτες είναι τεράστιοι.
-Εισητηριοδιαφυγή υπάρχει κ είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ με την απλή μέθοδο,
δεν χτυπάει ο επιβάτης την σωστή αξία του εισιτηρίου για την ανάλογη
απόσταση που διανύει. Το ποσό είναι θηριώδες. 1,5 Ευρώ το κάθε δρομολόγιο
επί 900 δρομολόγια την ημέρα επί 362 μέρες το χρόνο μας κάνει 488.700 Ευρώ
(σχεδόν μισό εκατομμύριο). Κάνε αναγωγή πόσοι τόνοι, πετρελαίου είναι, ή πόσα
ημερομίσθια ή πόσα υλικά συντήρησης κ καταλαβαίνεις ότι το θέμα πάει αλλού...
-Στόλος: Ναι ίσως ο μέσος όρος ηλικίας κλίνει υπέρ του Ηρακλείου όμως...
όμως άλλο να είσαι μεμονωμένος ιδιοκτήτης κ άλλο πολυμετοχικό σχήμα.
Όταν είσαι μόνος σου φέρνεις κ citaro κ lion's coach κ ότι τραβάει η ψυχή σου.
Η πείρα λέει όμως ότι ένας στόλος που ανήκει σε σχήμα πολυμετοχικό θα είναι
κ πιο καλοδιατηρημένος διότι το σχήμα δεν θέλει να εκτεθεί έναντι του Νόμου.
Πρακτικά ναι συμφωνώ ότι ο στόλος της Πάτρας είναι λίγο πιο "γερασμένος"
όμως είναι καλοσυντηρήμενος (διαρκείς έλεγχοι των μικτών κλιμακίων) κάτι που
ΔΕΝ γίνεται για τον δημόσιο ΟΣΕ που είναι σαπίλα,βρωμίλα κ καπνίλα.
Να μην συζητήσουμε τι κόσμο κουβαλά το Ηράκλειο κ τι η Πάτρα διότι θα πάθεις
ίλιγγο: Μόνο ένα συρόμενο (Αλέξανδρος ας πούμε) την ημέρα (διότι τα περισσότερα
δουλεύουν 2 βάρδιες 16-18 ώρες) 12 δρομολόγια (24 σύνολο) επί 170 στο full
(αντε να βάλω μέσο όρο 120 ) 2880 επιβάτες αν δεν ανεβοκατέβει κάποιος οπότε
πάμε στο πολύ χαλαρό στο 3χιαρο (3.000 κεφάλια). Μπορείς να φανταστείς τις
φθορές που προκαλεί τόσος όγκος κόσμου; Απίστευτη. Κ όμως είναι
σε πολύ καλή κατάσταση τα οχήματα. Επειδή κυκλοφορούν ακόμα από τον
ΟΑΣΘ κ έχω μπεί εκεί τα ίδια είναι σταύλοι-τρώγλες.
-Συχνότητα δρομολογίων:
Ικανοποιητική κ αυτή είναι η άποψή μου σαν χρήστης κ σημείωσε ΔΕΝ είμαι
Πατρινός από τα άγια χώματα της Κέρκυρας κατάγομαι.
Οι γραμμές 1-2-3 κ 6 έχουν τακτικότατη συγκοινωνία μέχρι 8 λεπτη
σε ώρες αιχμής (σύμφωνα με Αστικό ΚΤΕΛ Πατρών κ το βιβλιαράκι
που διανέμει δωρεάν σε όλους εμάς τους επιβάτες κάθε χρόνο) κ τηρούνται
τις περισσότερες φορές. Εντάξει όταν έχεις πορείες-διαδηλώσεις (σύνηθες στη
Πάτρα όπως Αθήνα) τότε χαλάει το σύστημα.

-Μην πιάσουμε το θέμα Λάρισα διότι "έκατσε" η παρτίδα από τους
Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 κ "σπρώχτηκε" πολύ η κατάσταση.
-Το Αστικό των Χανίων είναι μη όμοιο σε σύγκριση αλλά σίγουρα
(έχω κ από εκεί εμπειρία σαν παραθεριστής) είναι σε πολύ καλή μοίρα.

Πάμε καλά πάμε ωραία. Wink
Πάμε στο post του nikos1991:

Ανταγωνιστικά μπορεί να λειτουργήσει κάποιος όταν "μάχεται" με
τα ίδια όπλα-μέσα.
Από τη στιγμή που οι τεμπέληδες του ΟΣΕ παίρνουν το πετρέλαιο στην υποτριπλάσια
τιμή τότε λήγει εκεί αυτόματα η σύγκριση.
Κ πάλι όμως συνεχίζω διότι τους πληρώνουμε αδρά από τη φορολογία μας
κάθε χρόνο.
Ο ΟΣΕ επιδοτείται κάθε χρόνο κ συνεχίζει να αυξάνει τις ζημιές του (λογιστικά).
Ο ιδιώτης ΔΕΝ επιδοτήθηκε ΠΟΤΕ (το Αστικό της Πάτρας) κ έχει κέρδη.
Προφανώς μετράς τη ποιότητα της συγκοινωνίας με την ταπετσαρία κ την εμφάνιση
του οχήματος. Δυστυχώς η ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας σε διαψεύδει.
Τα πιο αξιόπιστα κ συνάμα τα πιο εμπορικά οχήματα ΔΕΝ ήταν κ τα πιο άνετα
ή τα πιο όμορφα. Ψάξτο λίγο.
Όσον αφορά τη γραμμή Express 6 αποτελεί επιλογή πάρα μα πάρα πολλών
φοιτητών κ φυσικά όχι για την ονομασία του αλλά για την αξιοπιστία του κ
το γεγονός ότι γλιτώνουν κ ένα ακόμα εισιτήριο διότι ξεκινά από τον
Άγιο Ανδρέα (ακριβώς εκεί που ξεκινά το έκτρωμα-ρυπαντής προαστιακός).
Ουσιαστικά καλύπτει πολύ μεγαλύτερη χιλιομετρική απόσταση με το ίδιο αντίτιμο
σε λιγότερο χρόνο από το τραίνο.
Τα Χανιά είναι μη όμοιο μέγεθος άλλα άκου κ αυτό.
Ας έβλεπα ένα Χανιώτη με το καινούργιο το συρόμενο ΜΑΝ να το έβλεπε μετά
από μια σεζόν φοιτητική κ το καλοκαίρι στα παραθαλάσσια μέρη κ μετά τα λέμε.
Θα το φούνταρε στο Πατραϊκό από τις φθορές όχι κακόβουλα πάντα αλλά από
τον όγκο του επιβατικού κοινού (με μηδέν συγκοινωνιακή παιδεία όπως παντου
στο Ελλάντα).
Άσε που 2 από τους τελευταίους Αλέξανδρους (105 κ 107 πείτε του φίλου σας
του Βασίλη που συνέχεια τραβά φωτογραφίες) είναι κουκλιά, άσε δε αν ακούσεις
τις τουρμπίνες "φτιάχνεσαι".
Απάντηση
#80
Συμφωνώ πως τα 2 τελευταία χρόνια δεν έχετε λάβει επιδότηση, όχι επειδή δεν την ήθελε το ΑΚΤΕΛ Πάτρας, αλλά επειδή τη χρωστάει ο δήμος. Για την ακρίβεια το ποσό ανέρχεται σε 1.354.860,9€ σύμφωνα με το δελτίο τύπου του αστικού ΚΤΕΛ Πατρών Α.Ε
http://www.astikopatras.gr/news.php
Δεν υπάρχει αστική συγκοινωνία στην Ελλάδα που να μην δέχεται επιδότηση εισιτηρίου.
Όπως αντίστοιχα τα δρομολόγια του Προαστιακού Πατρών επιδοτούνται με 295.024€ το έτος.
Αυτό με τη σύγκριση των πρώτων υλών (πετρέλαιο στην προκειμένη περίπτωση) δεν ισχύει. Στον ανταγωνισμό η κάθε επιχείρηση έχει κάποια συγκριτικά πλεονεκτήματα. Το συγκριτικό πλεονέκτημα του λεωφορείου είναι η συχνότητα (δρομολόγια ανά 10') Γιατί τότε το τρένο πάει γεμάτο; Το εισιτήριο είναι σχεδόν ίδιο, οπότε για κάποιο λόγο οι επιβάτες προτιμούν να πάρουν το λεωφορείο του ΟΣΕ για Καστελόκαμπο και μετά το τρενάκι; Και δεν νομίζω όλοι οι φοιτητές να είναι ρομαντικές ψυχές με αγάπη προς το σιδηρόδρομο...
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)