Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
15-09-2011, 06:45 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 15-09-2011, 06:45 PM από nikos1991.)
Μπροστά στα μάτια μου έφυγε το όχημα, κατέβαινα από την πύλη της Πανεπιστημιούπολης, κοιτάζω αριστερά μου να δω αν υπάρχει λεωφορείο να με πάει μερικές στάσεις παρακάτω κι αρχίζω να κατευθύνομαι προς το σημείο που ήταν σταθμευμένο. Όταν έφτασα στο ύψος που βρίσκεται το περίπτερο πλησίον της στάσης παρατηρώ το όχημα να κινείται προς το πίσω. Μέχρι να γυρίσω το βλέμα μου είχε χτυπήσει με κάτι κίτρινα τσιμεντένια κολονάκια που υπάρχουν στη δεξιά λωρίδα στάθμευσης δίπλα στο μαρμαράδικο. Κι εκεί που να πάω το αυθόρμητο "τι κάνει ο Μ@#@#@ς" διαπιστώνω πως δεν υπήρχε οδηγός. Επειδή είχε το τιμόνι όλο αριστερά το λεωφορείο δίπλωσε και δεν έφυγε παρακάτω. Αφού περίμενα κανα 10λεπτο, κινήθηκα προς το τέρμα του 230. Εκεί ήταν 2 άτομα, ένας με το μπλε πουκαμισάκι κι άλλος ένας με μπλούζα, οπότε τους ρωτάω μήπως ξέρουν που είναι ο οδηγός του 608, κι αφού μου απάντησε ό,τι ήταν ο ίδιος, τον ενημέρωσα για την κατάσταση του οχήματος που ούτε ο ίδιος δεν μπορούσε να πιστέψει. Μετά πήρα το 230 κι έφυγα. Τονίζω πως το όχημα ήταν σταματημένο με σβηστά φώτα και κλειστές πόρτες.
Αν έχετε κάποια άλλη απορία είμαι στη διαθεσή σας.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 215
Θέματα: 0
Εγγραφή: 10-03-2011
Δεν ειναι θεμα αποριας Νικο, ουτε θεμα αμφισβητησης...
Δεν κατανοω τι εκανε... Σιγουρα ειναι μ@λ@κια του οδηγου, αλλα τι ειναι αυτη? Δεν τραβηξε το χειροφρενο, ειναι το πιο πιθανο. Αλλα δεν θα ειχε τσουλησει πριν κατεβει, δεν θα το ειχε καταλαβει?
Δημοσιεύσεις: 1.207
Θέματα: 96
Εγγραφή: 12-10-2009
Μήπως έχουμε να κάνουμε με αστοχία υλικού; Δηλαδή ο οδηγός έδεσε κανονικά το χειρόφρενο αλλά για κάποιο λόγο χάλασε.
Δημοσιεύσεις: 215
Θέματα: 0
Εγγραφή: 10-03-2011
Οχι Γιαννη, δεν μπορει να εχει γινει κατι τετοιο. Δηλαδη να εχει απελευθερωσει τον αερα και να εχει δεσει το χειροφρενο αλλα απο αστοχια υλικου να ξαναγεμισει αερα? Και μαλιστα με σβηστο τον κινητηρα? Με τιποτα!
Παρολα αυτα και με λιγο ψαξιμο και συζητηση με φιλους γνωστες της δουλειας βρεθηκε ο μοναδικος τροπος που μπορει να συμβει... Και δεν ειναι καθολου τιμητικος για τον οδηγο του. Φτανοντας στο τερμα ΔΕΝ εδεσε το χειροφρενο και εσβησε το λεωφορειο χωρις να βγαλει ταχυτητα (πατημενο το D). Οσο ειχε αερα δεν υπηρχε προβλημα το σαζμαν κρατουσε την 1η, οταν τον εχασε πεταξε την ταχυτητα και τα υπολοιπα ειναι ιστορια... Χρονος να συμβει υπηρχε δεδομενου οτι ηταν σε διαλειμμα.
Δημοσιεύσεις: 72
Θέματα: 1
Εγγραφή: 09-02-2010
χθες το απογευμα ειχε μια μικρη βλαβη το 881 σολαρις του Χ95 στον γερακα στην μεσσογειων..για κανενα 2ωο ηταν εκει κ τελικα επισκευαστικε στον δρομο κ γυρισε ξανα αεροδρομιο για δρομολογιο..
Δημοσιεύσεις: 12
Θέματα: 0
Εγγραφή: 06-10-2011
Τελικά παρατηρώ οτι και τα Σολαρις, οπως και τα Iveco παρουσιάζουν προβλήματα. Μάλιστα στο προαύλιο απέναντι απο το εργοστάσιο του Πίτσου έχουν παρατημένα αρκετά Iveco με διάφορα εξαρτήματα ξηλωμένα. Τι γίνεται μεαυτά αλήθεια ;
Δημοσιεύσεις: 220
Θέματα: 10
Εγγραφή: 09-09-2010
Πριν από καμιά ώρα έγινε ένα τρακάρισμα στην Κάτω Πεύκη με το Neoplanάκι 380. Απ' όσο είδα είχε χτυπηθεί ελαφρά η δεξιά πλευρά από την δεύτερη πόρτα και μπροστά, η πρώτη πόρτα είχε καταστραφεί, ενώ ο χώρος δίπλα από τη θέση του οδηγού ήταν γεμάτος θρύψαλα.
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Δημοσιεύσεις: 53
Θέματα: 1
Εγγραφή: 24-04-2011
Σήμερα γύρω στις 15.15 το Ν2 #676 της Πέτρου Ράλλη έμεινε στο 421 στην αρχή της Βυζαντίου, προς Αγίους Αναργύρους. Αιτία το κόψιμο της ''φτερωτής'', που από την αρχή έκανε λίγο θόρυβο μέχρι που κάποια στιγμή... τέλος. Ο οδηγός τηλεφώνησε στο κινητό συνεργείο, όπου του είπαν να την αφαιρέσει και να γυρίσει το όχημα στη Πέτρου Ράλλη. Τους επιβάτες συνέλεξε το Ν2 #666 (
) λίγα λεπτά αργότερα.
Δημοσιεύσεις: 25
Θέματα: 2
Εγγραφή: 24-04-2010
Αν τα συντηρουσαν τα πραγματα θα ηταν πολυ καλυτερα...
Δημοσιεύσεις: 233
Θέματα: 4
Εγγραφή: 12-01-2010
Σήμερα το πρωί στις 09.30 είδα χτυπημένο GN με σπασμένη την πρωμετωπίδα στις Τζιτζιφιές, Θησέως και Ισμήνης. 'Ηταν το 547 ή 574.
Πίσω του ήταν σταματημένο φορτηγάκι που μετέφερε κάτι σαν κολώνες μεταλλικές. Προφανώς προπορευόταν του λεωφορείου και σε κάποιο φρενάρισμα ακούμπησαν. Το ότι το φορτηγό ήταν πίσω και όχι μπροστά απο το λεωφορείο σημαίνει ότι είχαν συγκρουστεί πιό κάτω όταν προφανώς το λεωφορείο προσπαρνούσε ( η ζημιά ήταν απο την δεξιά πλευρά ) και απλά αμέσως μετά σταμάτησε μόλις έγινε η προσπέραση.