13-05-2010, 12:17 PM
ΣHMANTIKH οικονομική ενίσχυση στον πλέον ελλειμματικό οργανισμό, τον OΣE, θα προσφέρει η μίσθωση από την ΕΘΕΛ έναντι 500.000 ευρώ ετησίως έκτασης 29 στρεμμάτων στην περιοχή του εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο για τη μεταφορά αμαξοστάσιου λεωφορείων.
Ειδικότερα, όπως έγινε γνωστό χθες, στο πλαίσιο της ανάπτυξης του εμπορευματικού κέντρου, η ΕΘΕΛ αποφάσισε να προχωρήσει στην μεταφορά αμαξοστάσιου λεωφορείων και την εκμετάλλευση των ολοκληρωμένων εγκαταστάσεων στο Θριάσιο. Οι κατασκευές του αμαξοστάσιου ολοκληρώθηκαν από το 2009 με κόστος κατασκευής 4,8 εκατ. ευρώ, όμως για ένα χρόνο έμειναν αναξιοποίητες. Με τη μεταφορά των λεωφορείων η ΕΘΕΛ θα πληρώνει πλέον το ετήσιο μίσθωμα στη ΓΑΙAΟΣΕ ενισχύοντας έτσι τα οικονομικά του ΟΣΕ.
Ερωτηθείς μάλιστα ο αρμόδιος υπουργός Δ. Ρέππας σχετικά με την ικανότητα της ΕΘΕΛ να καταβάλλει το εν λόγω ποσό, με δεδομένο ότι και αυτή η ΔΕΚΟ δεν παρουσιάζει θετικά πρόσημα στα οικονομικά της στοιχεία, τόνισε ότι τα χρήματα αυτά καταβάλλονται ήδη για τη μίσθωση των χώρων όπου στεγάζονται σήμερα τα αμαξοστάσια. Συνεπώς η ΕΘΕΛ δεν επιβαρύνεται με επιπλέον κόστος. Στο πλαίσιο αυτό ο υπουργός ρωτήθηκε και για το ενδεχόμενο να υπάρξουν αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων των αστικών συγκοινωνιών. Ο κ. Ρέππας ξεκαθάρισε ότι για το 2010 δεν προβλέπεται αύξηση, ενώ αναφερόμενος στην εξυγίανση των οικονομικών των συγκοινωνιακών φορέων, υπογράμμισε ότι «οι αστικές συγκοινωνίες επιδοτούνται σήμερα από το κράτος στο 70% του προϋπολογισμού τους και μόλις το 30% καλύπτεται από τα έσοδα που έχουν από τα εισιτήρια και τη διαφήμιση». Ωστόσο τόνισε ότι το υπουργείο εξετάζει την αλλαγή του ισοζυγίου σε ποσοστό 50% - 50%, κάτι που σημαίνει ότι οι συγκοινωνιακοί φορείς πρέπει να φέρουν τα οικονομικά τους δεδομένα σε κατάσταση που θα χρειάζονται χαμηλότερη επιδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό. Σε αυτή την περίπτωση ενδέχεται να υπάρξει μεταφορά του κόστους στο επιβατικό κοινό. Αξίζει να τονισθεί ότι η αύξηση στα εισιτήρια των μέσων μαζικής μεταφοράς αλλά και του ΟΣΕ προβλέπεται και στο μνημόνιο οικονομικής και χρηματοπιστωτικής πολιτικής της Ελλάδας με το ΔΝΤ, την Κομισιόν και την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα.
Δ.Α.
Πηγη: http://www.express.gr/news/ellada/301896...01896.php3
Ειδικότερα, όπως έγινε γνωστό χθες, στο πλαίσιο της ανάπτυξης του εμπορευματικού κέντρου, η ΕΘΕΛ αποφάσισε να προχωρήσει στην μεταφορά αμαξοστάσιου λεωφορείων και την εκμετάλλευση των ολοκληρωμένων εγκαταστάσεων στο Θριάσιο. Οι κατασκευές του αμαξοστάσιου ολοκληρώθηκαν από το 2009 με κόστος κατασκευής 4,8 εκατ. ευρώ, όμως για ένα χρόνο έμειναν αναξιοποίητες. Με τη μεταφορά των λεωφορείων η ΕΘΕΛ θα πληρώνει πλέον το ετήσιο μίσθωμα στη ΓΑΙAΟΣΕ ενισχύοντας έτσι τα οικονομικά του ΟΣΕ.
Ερωτηθείς μάλιστα ο αρμόδιος υπουργός Δ. Ρέππας σχετικά με την ικανότητα της ΕΘΕΛ να καταβάλλει το εν λόγω ποσό, με δεδομένο ότι και αυτή η ΔΕΚΟ δεν παρουσιάζει θετικά πρόσημα στα οικονομικά της στοιχεία, τόνισε ότι τα χρήματα αυτά καταβάλλονται ήδη για τη μίσθωση των χώρων όπου στεγάζονται σήμερα τα αμαξοστάσια. Συνεπώς η ΕΘΕΛ δεν επιβαρύνεται με επιπλέον κόστος. Στο πλαίσιο αυτό ο υπουργός ρωτήθηκε και για το ενδεχόμενο να υπάρξουν αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων των αστικών συγκοινωνιών. Ο κ. Ρέππας ξεκαθάρισε ότι για το 2010 δεν προβλέπεται αύξηση, ενώ αναφερόμενος στην εξυγίανση των οικονομικών των συγκοινωνιακών φορέων, υπογράμμισε ότι «οι αστικές συγκοινωνίες επιδοτούνται σήμερα από το κράτος στο 70% του προϋπολογισμού τους και μόλις το 30% καλύπτεται από τα έσοδα που έχουν από τα εισιτήρια και τη διαφήμιση». Ωστόσο τόνισε ότι το υπουργείο εξετάζει την αλλαγή του ισοζυγίου σε ποσοστό 50% - 50%, κάτι που σημαίνει ότι οι συγκοινωνιακοί φορείς πρέπει να φέρουν τα οικονομικά τους δεδομένα σε κατάσταση που θα χρειάζονται χαμηλότερη επιδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό. Σε αυτή την περίπτωση ενδέχεται να υπάρξει μεταφορά του κόστους στο επιβατικό κοινό. Αξίζει να τονισθεί ότι η αύξηση στα εισιτήρια των μέσων μαζικής μεταφοράς αλλά και του ΟΣΕ προβλέπεται και στο μνημόνιο οικονομικής και χρηματοπιστωτικής πολιτικής της Ελλάδας με το ΔΝΤ, την Κομισιόν και την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα.
Δ.Α.
Πηγη: http://www.express.gr/news/ellada/301896...01896.php3
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Υou can see my videos : στο/at TMantzas