Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Η ΕΘΕΛ θα μισθώσει έκταση της ΓΑΙAΟΣΕ για δημιουργία αμαξοστάσιου λεωφορείων
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
ΣHMANTIKH οικονομική ενίσχυση στον πλέον ελλειμματικό οργανισμό, τον OΣE, θα προσφέρει η μίσθωση από την ΕΘΕΛ έναντι 500.000 ευρώ ετησίως έκτασης 29 στρεμμάτων στην περιοχή του εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο για τη μεταφορά αμαξοστάσιου λεωφορείων.
Ειδικότερα, όπως έγινε γνωστό χθες, στο πλαίσιο της ανάπτυξης του εμπορευματικού κέντρου, η ΕΘΕΛ αποφάσισε να προχωρήσει στην μεταφορά αμαξοστάσιου λεωφορείων και την εκμετάλλευση των ολοκληρωμένων εγκαταστάσεων στο Θριάσιο. Οι κατασκευές του αμαξοστάσιου ολοκληρώθηκαν από το 2009 με κόστος κατασκευής 4,8 εκατ. ευρώ, όμως για ένα χρόνο έμειναν αναξιοποίητες. Με τη μεταφορά των λεωφορείων η ΕΘΕΛ θα πληρώνει πλέον το ετήσιο μίσθωμα στη ΓΑΙAΟΣΕ ενισχύοντας έτσι τα οικονομικά του ΟΣΕ.

Ερωτηθείς μάλιστα ο αρμόδιος υπουργός Δ. Ρέππας σχετικά με την ικανότητα της ΕΘΕΛ να καταβάλλει το εν λόγω ποσό, με δεδομένο ότι και αυτή η ΔΕΚΟ δεν παρουσιάζει θετικά πρόσημα στα οικονομικά της στοιχεία, τόνισε ότι τα χρήματα αυτά καταβάλλονται ήδη για τη μίσθωση των χώρων όπου στεγάζονται σήμερα τα αμαξοστάσια. Συνεπώς η ΕΘΕΛ δεν επιβαρύνεται με επιπλέον κόστος. Στο πλαίσιο αυτό ο υπουργός ρωτήθηκε και για το ενδεχόμενο να υπάρξουν αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων των αστικών συγκοινωνιών. Ο κ. Ρέππας ξεκαθάρισε ότι για το 2010 δεν προβλέπεται αύξηση, ενώ αναφερόμενος στην εξυγίανση των οικονομικών των συγκοινωνιακών φορέων, υπογράμμισε ότι «οι αστικές συγκοινωνίες επιδοτούνται σήμερα από το κράτος στο 70% του προϋπολογισμού τους και μόλις το 30% καλύπτεται από τα έσοδα που έχουν από τα εισιτήρια και τη διαφήμιση». Ωστόσο τόνισε ότι το υπουργείο εξετάζει την αλλαγή του ισοζυγίου σε ποσοστό 50% - 50%, κάτι που σημαίνει ότι οι συγκοινωνιακοί φορείς πρέπει να φέρουν τα οικονομικά τους δεδομένα σε κατάσταση που θα χρειάζονται χαμηλότερη επιδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό. Σε αυτή την περίπτωση ενδέχεται να υπάρξει μεταφορά του κόστους στο επιβατικό κοινό. Αξίζει να τονισθεί ότι η αύξηση στα εισιτήρια των μέσων μαζικής μεταφοράς αλλά και του ΟΣΕ προβλέπεται και στο μνημόνιο οικονομικής και χρηματοπιστωτικής πολιτικής της Ελλάδας με το ΔΝΤ, την Κομισιόν και την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα.

Δ.Α.

Πηγη: http://www.express.gr/news/ellada/301896...01896.php3
(13-05-2010, 12:17 PM)Solaris_Urbino_18 Έγραψε: [ -> ]...
Ερωτηθείς μάλιστα ο αρμόδιος υπουργός Δ. Ρέππας σχετικά με την ικανότητα της ΕΘΕΛ να καταβάλλει το εν λόγω ποσό, με δεδομένο ότι και αυτή η ΔΕΚΟ δεν παρουσιάζει θετικά πρόσημα στα οικονομικά της στοιχεία, τόνισε ότι τα χρήματα αυτά καταβάλλονται ήδη για τη μίσθωση των χώρων όπου στεγάζονται σήμερα τα αμαξοστάσια. Συνεπώς η ΕΘΕΛ δεν επιβαρύνεται με επιπλέον κόστος.
...

Ποιό ή ποιά αμαξοστάσια θα κλείσουν; (λέω εγώ)
Πρώτος και καλλίτερος ο Βοτανικός απ' ότι φαίνεται... Το Α/Σ Θριασείου μπορεί να αναλάβει πολλές από τις γραμμές στην περιοχή του Θριασείου Πεδίου και των δυτικών/βορειοδυτικών προαστίων. Επίσης, με το επεκτεταμένο αμαξοστάσιο της Ανθούσας μπορούν να πάνε εκεί και γραμμές των βορείων προαστίων που τώρα εξυπηρετεί ο Βοτανικός (κυρίως τοπικές όπως 501/527, 541, 602, 604, 640/641/642, 446, 448). Οι γραμμές του κέντρου που εξυπηρετεί ο Βοτανικός μπορούν να δοθούν στην Π. Ράλλη, που κι αυτή μπορεί παράλληλα να διώξει γραμμές προς Θριάσειο και Ανθούσα. Στο Θριάσειο μπορούν να πάνε και γραμμές του Α/Σ Ρέντη από Πειραιά προς δυτικά προάστια (845, 871, 802/803/804, 809/810) και να ελευθερωθεί χώρος για γραμμές που τώρα έχει το Α/Σ Ελληνικού, κυρίως την 550 που κατ' εμέ η δρομολόγησή της από Ελληνικό μόνο είναι τελείως λάθος, θα έπρεπε να την έχει από κοινού ο Ρέντης (ή το Ελληνικό) μαζί με την Ανθούσα, με τα μεν λεωφορεία από Ρέντη ή Ελληνικό να αναλαμβάνουν δρομολόγια από Τροκκαντερό και τα λεωφορεία από Ανθούσα από Πλάτανο, με περιορισμό των "νεκρών" χιλιομέτρων.
(14-05-2010, 09:41 AM)panos81 Έγραψε: [ -> ]Πρώτος και καλλίτερος ο Βοτανικός απ' ότι φαίνεται...

Πληρώνει το κράτος ένοικια αυτά τα σχεδόν 40 χρόνια που λειτουργεί το συγκεκριμένο αμαξοστάσιο ως δημόσιος οργανισμός;
Μήπως γίνει και με εγκαταστάσεις φυσικού αερίου για τα νέα iris?